חיפשת:

מידע על כלבים ויקיפדיה

כלב הבית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כלב_הבית
כלב הוא שמו היומיומי של כלב הבית (שם מדעי: Canis lupus familiaris), תת-מין של הזאב המצוי (Canis lupus), ממשפחת הכלביים, מסדרת היונקים הטורפים.הכלבים התפתחו מהזאבים. ממוצע תוחלת החיים שלהם הוא בין 11 ל-14 שנים , אך כלבים מעורבים וכלבים מגזעים מסוימים כמו כלב כנעני, סכיפרקה וגזעים נוספים של כלבי ציד יכולים לחיות גם בין 18 ל-22 שנים. ככלל, כלבים קטנים מאריכים חיים יותר מכלבים גדולים.
גור כלבים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גור_כלבים
גור כלבים הוא כלב צעיר. גורי כלבים בגודל ממוצע שוקלים בדרך כלל בין 0.45 ל-1.4 ק"ג, בעוד גורים גדולים יותר שוקלים בין 6.8 ל-10 ק"ג.כל הגורים הבריאים גדלים מהר לאחר לידתם.
כיצד מדורגת ויקיפדיה ומה ניתן ללמוד מכך ? - web4all
http://www.web4all.co.il › blog › wi...
כאשר גולש מחפש נושא מסוים כמו לדוגמא "כלב" , גוגל יציג לו את האתרים ... להמליץ על האתר שלנו כאתר המוסר מידע מדויק או מפורט בנושא של כלבים.
מידע על כלבי טרייר רוסי שחור במדריך הכלבים - ביופט
https://www.biopet.co.il › טרייר-רוסי-ש...
כלב הטרייר רוסי שחור, הוא גדול מעט יותר מאשר כלב בגודל בינוני, המראה שלו בעל שיעור קומה, חסון ושרירי. גזע זה נחשב לגזע חזק מאוד. הצוואר של הכלב ארוך וחזק, ...
סוגי כלבים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/סוגי_כלבים
סוגי כלבים הם קבוצות של כלבים המאופיינות לפי ייעוד. מבחינה טקסונומית, כל הכלבים שייכים לאותו סוג טקסונומי ולמעשה כולם שייכים לאותו תת-מין: כלב הבית. מנגד, גזעי הכלבים המודרניים הם תקני גזע בודדים החולקים מספר מאפיינים תורשתיים משותפים, שעליהם החליטו מועדוני הכלבים שהכירו בגזע. סוגי כלבים כוללים צורות קדומות (או צמחי תרבות מסורתיים) שהתפתחו ללא מעקב לאורך ת…
פומרניאן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פומרניאן
פומרניאן הוא גזע כלבים שנקרא על שם האזור פומרניה במרכז אירופה (חלק ממזרח גרמניה וצפון פולין). הפומרניאן הוא צאצא של כלבי שפיץ גדולים יותר, כנראה סמויד או שפיץ גרמני.הגזע נעשה פופולרי על ידי בני המלוכה מאז המאה ה-17.
ויקיפדיה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ויקיפדיה
אטימולוגיה
פומרניאן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פומרניאן
גובה. 13-28 ס"מ. תוחלת חיים. 12-16 שנים. פומרניאן הוא גזע כלבים מסוג שפיץ. הוא נקרא על שם האזור פומרניה במרכז אירופה (חלק ממזרח גרמניה וצפון פולין). הפומרניאן הוא צאצא של כלבי שפיץ גדולים יותר, כנראה ...
כלבי שיצו - מידע על הגזע וטיפים לאילוף שיצו - ilovedogs - אילוף כלבים
https://ilovedogs.co.il › כלבי-שיצו-חינוך...
כלבי שיצו מגיעים אלינו מסין הרחוקה. שי טסו בעברית משמעותו אריה. מבחינת אילוף: חינוך שיצו צריך להתחיל ביום בו אתם מביאים את הגור לביתכם.
כלבים | כלבים - מידע כללי
doggy.co.il › doggy-general-info
כלב - מידע כללי. כלב הוא השם העממי של כלב הבית (Canis lupus familiaris), יונק ממשפחת הכלביים מסדרת הטורפים. הכלב הוא בעל החיים המבוית הקדום ביותר. נטען, כי כלבים בויתו על ידי האדם לפני 12,000 שנים, אבל יתכן ...
דברים שלא ידעתם על כלבי הבית, כלבים מדהימים, חכמים ומיוחדים
https://www.my-dog.co.il › articles
כלב שטס לחלל, איך תמשוך אליך בחורות, כמה כלבים יש בעולם, מה שומע כלב שמאזין לביטלס, ... מהמקורות הבאים: ויקיפדיה, הפטריה, סיוע וטיפול בעזרת כלבים, בא במייל.
גור כלבים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גור_כלבים
גור כלבים הוא כלב צעיר. גורי כלבים בגודל ממוצע שוקלים בדרך כלל בין 0.45 ל-1.4 ק"ג, בעוד גורים גדולים יותר שוקלים בין 6.8 ל-10 ק"ג.
כלב (סוג) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › כלב_...
כלב (שם מדעי: Canis) הוא סוג של טורף במשפחת הכלביים. בתוך סוג זה מצוי כלב הבית (Canis lupus familiaris) שהוא תת-מין מבוית של הזאב המצוי.
בעלי חיים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בעלי_חיים
מאפיינים
כלבים | כלבים - מידע כללי
doggy.co.il/doggy-general-info.php
כלב - מידע כללי. כלב הוא השם העממי של כלב הבית (Canis lupus familiaris), יונק ממשפחת הכלביים מסדרת הטורפים. הכלב הוא בעל החיים המבוית הקדום ביותר. נטען, כי …
חיי המין של הכלבים
http://www.vets.co.il › חיי-המין-של-הכל...
כשהכלבים מגיעים לבגרות מינית, לקראת גיל שנה (קיימת שונות רבה בין כלבים שונים וגזעים ... מידע זה יסייע לוטרינר להעריך את המצב אם יתפתחו קשיים במהלך ההמלטה.
כלב הבית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › כלב_הבית
כלבים, כמו בני אדם, הם חיות חברתיות וצדים (על כל פנים אבות-אבותיהם) בקבוצות [דרוש מקור]; דמיון זה בעיצוב ההתנהגותי שלהם מתקשר לעובדה שקל לאמן אותם, לשחק איתם ולהתאים אותם למצבים חברתיים שונים.
ויקיפדיה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ויקיפדיה
שעלת המכלאות - סימפטומים וטיפול • בי"ח וטרינרי - המרכז הרפואי לחיות
https://www.animal-hospital.co.il › ש...
במקרים כאלה יהיה צורך בטיפול אנטיביוטי. חשוב לציין שהמחלה לא מדבקת בני אדם. למידע נוסף אתם מוזמנים לצלצל 03-7527778 צרו קשר. מידע על מחלות כלבים ...
כלבי שיצו - מידע על הגזע וטיפים לאילוף שיצו - ilovedogs
https://ilovedogs.co.il/כלבי-שיצו-חינוך-גורי-שיצו-למשמעת
Jun 12, 2016 · שיצו הינו כלב קטן במשקל של כ-6 קילו וגובה של כ-30 ס""מ. כלב אינטלגנטי פעיל וידידותי, מלא שמחת חיים. שיצו אידאלי בתור כלב לילדים. מבחינה היסטורית, הקירבה …
שיצו : כל המידע על כלב שיצו במדריך הכלבים המלא - ביופט
https://www.biopet.co.il/complete-guide-dogs/שי-צו
כלבי השיצו הם כלבים חסונים, קופצניים ומענגים, שובבים מאוד, אך מתוקים. אופים המלא בשמחת החיים הופך אותם לבני לוויה טובים. היכנסו למידע על שיצו במדריך של ביופט.
סוגי כלבים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › סוגי_כלבים
כיום, גזעי כלבים מסווגים לפי הסוג ותת הסוג הקדומים שמהם הגזע התפתח. בנוסף, קבוצות כלבים, שמועדוני כלבים משתמשים בהן על מנת למיין את גזעי הכלבים, מבוססות על גזעי כלבים כמו כלבי גישוש או טריירים.