חיפשת:

מיגון שטח פורסטר

מיגון גחון סובארו פורסטר - רדימו RADIMO4X4 • (רדיאטור מודיעין)
https://www.radimo4x4.com › מיגון-ג...
מיגון גחון לסובארו פורסטר 2011, התקנת מיגון גחון לפורסטר ... ברדיאטור מודיעין ניתן להשיג ולהתקין את כל סוגי המיגונים לרכבי שטח, ג'יפים, טנדרים ועוד.
מבחן דרכים: סובארו פורסטר מוגבה-רגליים - אוטו
www.auto.co.il › article › 120462-off-road-Subaru
עוד צויד רכב המבחן בערכת מיגון הכוללת פלטת גחון מאלומיניום 6061 המגוננת על תחתית המנוע ותיבת ההילוכים. המיגון הזה פותח על-ידי מלמד וצוותו במירוצי הראלי הרבים בהם השתתף על סיפון סובארו ועתה זמין ללקוחות פרטיים.
מיגון גחון סובארו פורסטר - ProJEEP
https://projeep.co.il/portfolio-item/lower-protction
מיגון גחון- מיגון גחון מגן על המרכב התחתון של הרכב כנגד פגיעות של מכשולים שונים. מיגון זה מוצע במידות והיקפים שונים. מיגון צד- מכונה גם מיגון סף או מדרגות צד.
מיגון דיפרנציאל אחורי | פורסטר X / XT / Z, XV, אאוטבק - דור 4 ...
www.asfir.co.il › differential-skid-plate-595054
מיגון גיר לרכב עם מיגון גחון אספיר | פורסטר / xv
מגן גחון פורסטר - jeepolog.com
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113196-מגן-גחון-פורסטר
Aug 18, 2019 · יש לי פורסטר 2012. קניתי מיגון תחתון יד שניה (מקורי של סובארו). קיבלתי מיגון לדיפרנציאל + גחון. כשהגעתי למוסך להתקין נאמר לי שחסר זוג כנפונים שמתחבר למיגון גחון - אכן ראיתי שבמוצר המקורי יש מק״ט גם לכנפונים האלו.
מיגונים לסובארו פורסטר | גתוס שיפורים לרכב
http://gatos.co.il › ... › סובארו פורסטר
מיגונים לסובארו פורסטר. יש 3 מוצרים. מיגונים לסובארו פורסטר. מציג 1 - 3 מתוך 3 פריטים. מיין לפי, שם מוצר א' עד ת', שם מוצר ת' עד א', מקט: מנמוך לגבוה ...
פורום: יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il › subaru › post
הגבהה: מוסכים רבים המתמחים ברכבי שטח יוכלו להגביה את הפורסטר. ... שלום ברשותי פורסטר מודל 99 לפני כשנה הגבהתי ועשיתי מיגון גחון לרכב עי איתי מיליניאק שהוא ...
מגן גחון לסובארו פורסטר
gatos.co.il/מיגונים-לסובארו-פורסטר/4400-מגן-גחון...
> שיפורים לרכב לפי יצרן > סובארו > סובארו פורסטר > מיגונים לסובארו ... מיגון לרכב . איסוזו . איסוזו די-מקס 2008-2011 ; ... הוראות להפעלת כננת לרכבי שטח warn מתוך אתר warn.
הגבהה, מיגון והחלפת צמיגים לסובארו פורסטר טורבו 2007
www.jeepolog.com › forums › showthread
שוב - שים לב לקוד המהירות. צמיגי שטח מלא וכנראה שגם רוב ה-at הקשוחים, בוודאות לא מתאימים למהירויות שהפורסטר-טורבו 2.5 הזה מסוגל לפתח (מעל 200 קמ"ש). יבדקו את זה בטסט.
מיגון לרכב, מגן גחון, שיפורים לרכב שטח | גתוס שיפורים לרכב
gatos.co.il/761-מיגון-לרכב
מיגון לרכב, מגן גחון, שיפורים לרכב שטח | גתוס שיפורים לרכב. > מוצרים>מיגון לרכב.
Rasta 4x4: דף הבית
https://www.rasta4x4.com › ...
רסטה פור יו · הלקוחות שלנו · הפרוייקטים שלנו · המוצרים שלנו · ‎⁨קשת העמסה – שברולט סילורדו⁩ · ‎⁨מיגון תחתון פולריס⁩ · ‎⁨מיגון תחתון – שברולט סילורדו⁩ · הפיתוחים של ...
דאצ'יה דאסטר נגד ג'יפ רנגייד וסובארו פורסטר במבחן שטח ...
https://cars.walla.co.il/item/3065561
May 18, 2017 · מתמודד נוסף יכול להיות סוזוקי ג'ימני, רכב שטח אמיתי העולה רק 100,000 שקלים. ג'ימני הוא לכאורה תיבת הקסמים, עם מכלולי שטח מלאים במחיר של דאסטר 2X4. הג'ימני סחיר ואמין באופן מוחלט, ובשטח טכני הוא יגיע רחוק מכל הג'יפונים; אבל הוא קטנטן וקופצני, לא משפחתי כמו שלושת רכבי המבחן.
סובארו פורסטר - 12 דגם B - מיגון לנסיעות שטח - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 5787...
בשטו"מ קניתי סובארו פורסטר 12 דגם B. הרכב לא ירד לשטח אף פעם. ואני מעוניין לרדת איתו לשטח לטיולים עם המשפחה. אשמח לקבל עזרה בנושא מיגון לרכב. א ...
רדימו RADIMO4X4 • (רדיאטור מודיעין) - מיגון גחון סובארו פורסטר
www.radimo4x4.com › 187986 › מיגון-גחון
מיגון גחון סובארו פורסטר. מיגון גחון 6 מ"מ מאלומיום. ברדיאטור מודיעין מתקינים את האבזרים הנחוצים לשטח לרכבי ג'יפ, מערכות מתלים של מיטב היצרנים, קפיצים ובולמים של BILSTEN,KING , SWY AWY,OLD MAN,FOX, KONI מיגונים תחתיים מיגון מדרגה, פגושים אחוריים וקדמיים, ווי גרירה,כננות ממייטב היצרנים בארץ ...
מיגון תחתון 4MM Forester סוברו פורסטר Rival 2013-2018
https://www.rival4x4.co.il › product
מיגון תחתון 3 חלקים 4MM Forester סוברו פורסטר Rival המיגון האיכותיות של RIVAL ... במיגון שלנו מחולק אחרת ממה שאתם אולי מכירים ומכסה שטח גדול יותר ברוב המקרים.
אספיר | מועדון סובארו וחברים בשטח
https://www.subaru4x4.club › aspir
ערכת ההגבהה המומלצת ביותר לסובארו פורסטר היא ערכה המשלבת בולמי BILSTEIN ו-PEDDERS ... להתקנה ברכבים פרטיים, בטנדרים ורכבים מסחריים, וכן בג'יפים וברכבי שטח.
מיגון גחון לסובארו פורסטר X / ספורט 2019-2020 | אספיר
https://www.asfir.co.il › front-skid-pl...
מיגון גחון | פורסטר X / ספורט (מנוע 2.5L). בין אם בנהיגת שטח קשוחה או נהיגה בדרכי עפר משובשות, גחון הרכב הוא המקום הפגיע ביותר ברכב.
מיגון גחון סובארו פורסטר - ProJEEP
projeep.co.il › portfolio-item › lower-protction
מיגון גחון- מיגון גחון מגן על המרכב התחתון של הרכב כנגד פגיעות של מכשולים שונים. מיגון זה מוצע במידות והיקפים שונים. מיגון צד- מכונה גם מיגון סף או מדרגות צד.
מבחן דרכים: סובארו פורסטר מוגבה-רגליים - אוטו
https://www.auto.co.il/article/120462-off-road-Subaru-Forester
סובארו פורסטר מוגבה; שטח מבחן ... עוד צויד רכב המבחן בערכת מיגון הכוללת פלטת גחון מאלומיניום 6061 המגוננת על תחתית המנוע ותיבת ההילוכים. המיגון הזה פותח על-ידי מלמד וצוותו במירוצי הראלי הרבים ...
מיגון גיר לסובארו פורסטר / XV 2018-2020 | אספיר
www.asfir.co.il › gear-box-skid-plate-595261
פרטים. • המיגון עשוי מאלומיניום (5202) בעובי 6 מ"מ. • המיגון מתאים לרכב עם מיגון גחון אספיר / מקורי / ללא מיגון גחון. • המיגונים של אספיר מספקים את שטח ההגנה המקסימלי תוך התחשבות ברמת הרגישות של כל חלק ברכב.
4x4 למתחילים – שיפורים נחוצים לרכב פנאי לשטח - אוטו
https://www.auto.co.il/Article/131762-Local-News
Feb 22, 2019 · הצמיגים התחליפיים המוצגים בסקירה הם צמיגי שטח מסוג All Terrain, והמחירים הם לארבעה צמיגים, מהמותג המוכר הזול ביותר. _________________________________. קבוצה א' – דגמים עם זמינות של מלוא השיפורים. ג'יפ גרנד צ'ירוקי. מחיר התחלתי. מ-325,000 שקלים. צמיגים. 265/60-18; טויו 'אופן קאונטרי' A/T, כ-3100 שקלים. מיגונים.
הגבהה, מיגון והחלפת צמיגים לסובארו פורסטר טורבו 2007
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/119832-הגבהה-מיגון...
Mar 27, 2021 · שוב - שים לב לקוד המהירות. צמיגי שטח מלא וכנראה שגם רוב ה-at הקשוחים, בוודאות לא מתאימים למהירויות שהפורסטר-טורבו 2.5 הזה מסוגל לפתח (מעל 200 קמ"ש). יבדקו את זה בטסט.
מיגון גחון לסובארו פורסטר X, XV וספורט 2013-2018 | אספיר
https://www.asfir.co.il/front-skid-plate-595056.html
מיגון גיר לרכב עם מיגון גחון אספיר | פורסטר / xv
מגן גחון לסובארו פורסטר
gatos.co.il › מיגונים-לסובארו-פורסטר
> שיפורים לרכב לפי יצרן > סובארו > סובארו פורסטר > מיגונים לסובארו ... מיגון לרכב . ... אוטו שטח ...
מיגון גחון לסובארו פורסטר X / ספורט 2019-2020 | אספיר
https://www.asfir.co.il/front-skid-plate-595258.html
מיגון גחון | פורסטר X / ספורט (מנוע 2.5L) בין אם בנהיגת שטח קשוחה או נהיגה בדרכי עפר משובשות, גחון הרכב הוא המקום הפגיע ביותר ברכב. זהו החלק הקרוב ביותר לקרקע והחשוף ביותר למפגעי הדרך ובנוסף לכך הוא גם מכיל את רוב מכלולי הרכב הקריטיים ביותר לתפקודו התקין.