חיפשת:

מטריצה חיובית לחלוטין

מטריצה הרמיטית וחיובית לחלוטין
https://www.emath.co.il/forums/אלגברה-לינארית/88367.htm
Apr 03, 2015 · ב. לפי משפט סילבסטר מטריצה מוגדרת חיובית אמ"מ הדט' של כל מינור זוויתי (שזה אומר לקחת את תת המטריצה שמורכבת מ-k השורות והעמודות הראשונות) היא חיובית. ניתן לבדוק זאת כאן בקלות.
מטריצה הרמיטית וחיובית לחלוטין
www.emath.co.il › forums › אלגברה
Mar 04, 2015 · המטריצה חיובית לחלוטין. א. ההגדרה של מכפלה פנימית המוגדרת ע"י מטריצה A היא $<u,v>_A = u^TAv$. כל מה שנשאר זה להציב, לפתוח את המכפלה ולראות מה מקבלים. ב. לפי משפט סילבסטר מטריצה מוגדרת חיובית אמ"מ הדט' של ...
מטריצה חיובית לחלוטין - Sensagent
http://dictionary.sensagent.com › he-he
Definitions of מטריצה חיובית לחלוטין, synonyms, antonyms, derivatives of מטריצה חיובית לחלוטין, analogical dictionary of מטריצה חיובית לחלוטין (Hebrew)
תרגול 7 - Math-Wiki
https://math-wiki.com › images › תרגול_7
(1. סימטרית, כלומר. - . (2. מטריצה חיובית לחלוטין, כלומר )צריך. שאחד. התנאים הבאים יתקיים מאחר והם. שקולים(. -. •. כל הע"ע של המטריצה. חיוביים.
מטריצה חיובית למחצה/לחלוטין, שלילית למחצה/לחלוטין | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › ... › מתמטיקה
שלום, אשמח בבקשה לקבל הסבר לגבי ההגדרות של סוגי המטריצות הבאות: מטריצה חיובית למחצה (positive semidefinite), מטריצה חיובית לחלוטין (positive ...
ptrvn_tbnyvt_rybvyyvtdocx.docx
https://econ.biu.ac.il › econ › files › shared › staff
מכייוון שכל הערכים העצמיים חיובים אזי המטריצה חיובית לחלוטין. נתונה תבנית הרבועית ... נתונה מטריצה סימטרית S ומטריצות A,B כלשהן ו- והכפל מוגדר .אזי.
מה זה מטריצה חיובית לחלוטין - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › מטריצה_חיובית_לחל...
תוצאות חיפוש לערך מטריצה חיובית לחלוטין. ... באלגברה לינארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית אם התבנית הריבועית היא חיובית, כלומר אם לכל וקטור .
מטריצה חיובית | מה זה, מי זה ומה הפירוש של - מידע מהיר
www.clue.co.il › מטריצה-חיובית
Jun 02, 2019 · המטריצה A היא חיובית לחלוטין (positive definite; בשימוש גם הביטוי השגוי "מטריצה מוגדרת חיובית") אם התבנית חיובית לחלוטין: q ( x ) > 0 {\displaystyle \ q (x)>0} לכל x ≠ 0 {\displaystyle \ x eq 0} (זו כמובן תכונה חזקה יותר). התכונה ...
10204.txt
http://yeda.cs.technion.ac.il › plain
באלגברה לינארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית (positive) אם ... בנוסף לזה, מטריצה חיובית היא חיובית לחלוטין אם ורק אם 0 אינו ערך עצמי שלה, ...
מטריצה ​​חיובית לחלוטין - Totally positive matrix - Wikipedia
https://he2.wiki › wiki › Totally_posi...
ב- מתמטיקה , מטריצה ​​ חיובית לחלוטין היא ריבוע מטריצה ​​ שכל הקטינים הם חיוביים: כלומר הקובע של כל ריבוע תת מטריצה ​​ הוא מספר חיובי.
מטריצה חיובית - Wikiwand
https://www.wikiwand.com/he/מטריצה_חיובית
באלגברה ליניארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית אם התבנית הריבועית q = x T A x {\displaystyle q =x^{T}Ax} היא חיובית, כלומר אם q ≥ 0 {\displaystyle q \geq 0} לכל וקטור x {\displaystyle x} .
מטריצה חיובית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מטרי...
כך גם אוסף המטריצות החיוביות לחלוטין. בנוסף לזה, מטריצה חיובית היא חיובית לחלוטין אם ורק אם 0 אינו ...
מטריצה חיובית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מטריצה_חיובית
באלגברה ליניארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית (positive) אם התבנית הריבועית היא חיובית, כלומר אם לכל וקטור (ממשי) . המטריצה היא חיובית לחלוטין (positive definite; בשימוש גם הביטוי השגוי "מטריצה מוגדרת חיובית") אם התבנית חיובית לחלוטין: לכל (זו כמובן תכונה חזקה יותר). התכונה
מטריצה חיובית : definition of מטריצה חיובית and synonyms of ...
dictionary.sensagent.com › מטריצה חיובית › he-he
תכונות של מטריצות חיוביות וחיוביות לחלוטין
מטריצה חיובית | מה זה, מי זה ומה הפירוש של - מידע מהיר
https://www.clue.co.il/מטריצה-חיובית
Jun 02, 2019 · באלגברה ליניארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית (positive) אם התבנית הריבועית q ( x ) = x T A x {\displaystyle \ q (x)=x^ {T}Ax} היא חיובית, כלומר אם q ( x ) ≥ 0 {\displaystyle \ q (x)\geq 0} לכל וקטור (ממשי) x {\displaystyle \,x} .
אוסף תרגילים באלגברה לינארית - בראודה
https://archive.braude.ac.il › section › 11-Quadratic
המחלקה למתמטיקה. 11. תבניות ריבועיות. הגדרות וסימונים: מטריצה סימטרית. A PRn¢n. 1. תהי. לכל xT Ax > 0 א. המטריצה, או התבנית, חיובית לחלוטין אם. ;0 T= x PRn.
מטריצה חיובית
https://www.emath.co.il/forums/אלגברה-לינארית/94591.htm
Mar 02, 2016 · שלום נתונה לי מטריצה a. מטריצה a נקראת מטריצה חיובית אם ורק אם הדטרמיננטה שלה גדולה מ 0. האם המשפט הזה נכון בהכרח?
מטריצה חיובית לחלוטין - Google Arts & Culture
https://artsandculture.google.com › entity
באלגברה ליניארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית אם התבנית הריבועית {\displaystyle q(x)=x^{T}Ax} היא חיובית, כלומר אם {\displaystyle q(x)\geq 0} .
מטריצה חיובית - Wikiwand
www.wikiwand.com › he › מטריצה_חיובית
באלגברה ליניארית, מטריצה ממשית סימטרית A היא מטריצה חיובית אם התבנית הריבועית q = x T A x {\\displaystyle q =x^{T}Ax} היא חיובית, כלומר אם q ≥ 0 {\\displaystyle q \\geq 0} לכל וקטור x {\\displaystyle x} . המטריצה A {\\displaystyle A} היא חיובית לחלוטין אם התבנית חיובית ...
מטריצה חיובית : definition of מטריצה חיובית and synonyms ...
dictionary.sensagent.com/מטריצה חיובית/he-he
Totally positive matrix - Wikipedia
en.wikipedia.org › wiki › Totally_positive_matrix
In mathematics, a totally positive matrix is a square matrix in which all the minors are positive: that is, the determinant of every square submatrix is a positive number. A totally positive matrix has all entries positive, so it is also a positive matrix; and it has all principal minors positive (and positive eigenvalues).
שיחה:מטריצה חיובית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:מטריצה
אבל נראה לי שגם על "מטריצה חיובית לחלוטין", ולכן כדאי להיזהר כשמתרגמים. גדי אלכסנדרוביץ' 19:45, 15 יוני 2005 (UTC) אלו בסך-הכל שמות, ומטעמי נוחות רצוי לבחור שמות מוצלחים: כאלו שאנשים רגילים אליהם, וכאלו ...
מטריצה חיובית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מטריצה_חיובית
בנוסף לזה, מטריצה חיובית היא חיובית לחלוטין אם ורק אם 0 אינו ערך עצמי שלה, כלומר אם ורק אם היא הפיכה. לבסוף, ההפכית של מטריצה חיובית לחלוטין גם היא חיובית לחלוטין.
שיחה:מטריצה חיובית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:מטריצה_חיובית
אולי לשם הסדר כדאי להפריד בין ההגדרה לבין תנאים שקולים?