חיפשת:

מטבחי רגבה אחריות

מטבחים בייצור והתאמה אישית בישראל - נובו מטבחים
https://novok.co.il/מטבחים
דלתות המטבחים מיוצרות מ-MDF עמיד, שאינו מתבקע או נחרץ כאשר כל דלת מצוידות בבולם טריקה אינטגראלי, לגוף הארון שעשוי מלביד סנדוויץ איכותי. נובו מטבחים מספקים 12 שנות אחריות על המגירות וגופי ...
מטבחי רגבה אגודה שיתופית חקלאית בע"מ - איגוד תעשיות הריהוט בישראל
http://www.furnish.co.il › union › מט...
בנוסף, לרגבה מרכז ייעוץ לאדריכלים ומרכז פרויקטים לקבלנים. רגבה מתחייבת לשירות מעולה ומעניקה ללקוחותיה אחריות ל-6 שנים והתחייבות לשירות לכל החיים. בנוסף לתו התקן ...
מטבחים מעוצבים | עיצוב ובנייה של מטבחים בהתאמה אישית על פי ...
https://www.bargal-kitchens.co.il
עיצוב מטבחים מכל הסוגים. חברת בר גל עוסקת בנגרות בהתאמה אישית על פי צורכי הלקוח לכל חדרי הבית ומתמחה בריהוט למטבח ובייצור והתקנה של מטבחים מעוצבים. חברת ברגל מעניקה יחס אישית ומעורבות בכל שלבי התהליך העיצובי.
מטבח רגבה קנטים מתקלפים - חברה אינה לוקחת אחריות! | Archijob.co.il
http://www.archijob.co.il › forum_in...
שלום, יש לי מטבח של רגבה 10 שנים, לפני כמה חודשים התחילו להתפרק הקנטים ... שחברה כמו רגבה אינה לוקחת אחריות על איכות ירוד מתוך פורום מטבחים ...
שירות לקוחות - שירות ואחריות בכל נושא | מטבחי רגבה
https://www.regba.co.il/service
שלב ה' – אחריות ... חברת מטבחי רגבה מצטיינת בכל הקריטריונים: ותק וניסיון החברה של מעל 75 שנה, היעדר תביעות משפטיות, היעדר תלונות מצד ספקים ומוסר תשלומים גבוה.
תעודת אחריות
https://www.regba.co.il › uploads › 2018/02 › לאת...
רגבה מתחייבת לתקן כל פגם במוצר, בהתאם לתנאים המפורטים בתעודה זו. תעודת האחריות תקפה. ל. -. 6. שנים החל ממועד אספקת המוצר לבית הלקוח לפי.
מטבחי רגבה אגודה שיתופית חקלאית בע"מ - איגוד תעשיות הריהוט
www.furnish.co.il/union/מטבחי-רגבה
מטבחי רגבה ראשון לציון רוז'נסקי 3, א"ת חדש ראשל"צ טל': 03-6309999
מטבחי רגבה אחריות - שוברי הנחה, חוות דעת גולשים וטיפים לרכישה
https://מטבחים.com › מטבחי-רגבה-אחריות
כל הפרטים אודות מטבחי רגבה אחריות בפורטל שיתוף המידע של תחום המטבחים,טיפים לרכישה חכמה, חוות דעת גולשים, המלצות וסקירות על מטבחי רגבה אחריות.
מטבחים | מטבחי יוקרה | מטבח | סמגל מטבחים בהתאמה אישית
https://samgal.co.il
סמגל מטבחים תכנון וייצור מטבחים יוקרתיים בהתאמה אישית ע"י המעצבים המובילים במדינה. יש לכם הזדמנות להציץ בתמונות מדהימות של מטבחים בכל הסגנונות. היכנסו
מטבחים | מטבחי יוקרה | מטבח | סמגל מטבחים בהתאמה אישית
samgal.co.il
סמגל מטבחים תכנון וייצור מטבחים יוקרתיים בהתאמה אישית ע"י המעצבים המובילים במדינה. יש לכם הזדמנות להציץ בתמונות מדהימות של מטבחים בכל הסגנונות.
75 שנה של מקצוענות עיצוב ואיכות בעולם המטבחים | מטבחי רגבה
https://www.regba.co.il
רגבה מציעה מגוון מטבחים בשילוב בין העולם המודרני והדינאמי לבין העולם הכפרי והחם. בואו לגלות את עולם ההשראה שלכם, היכנסו לאתר לפרטים נוספים ולצפייה בדגמים.
מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il/פורומים/נושא/מטבחי-סמגל-שרות-ותכנון...
Mar 12, 2019 · תעיינו בפורום "מטבחי סמגל שרות ותכנון גרוע". 1.בתרם ההזמנה יתקשרו אלכם עשרות פעמים ע"מ לשכנע אותכם כי הם "הטובים ביותר". 2. לאחר תוכנית המעצבת ועם …
75 שנה של מקצוענות עיצוב ואיכות בעולם המטבחים | מטבחי רגבה
www.regba.co.il
רגבה מציעה מגוון מטבחים בשילוב בין העולם המודרני והדינאמי לבין העולם הכפרי והחם. בואו לגלות את עולם ההשראה שלכם, היכנסו לאתר לפרטים נוספים ולצפייה בדגמים.
תעשייתי, מינימליסטי וקלאסי: 3 מטבחי עץ בשלושה סגנונות
https://www.ynet.co.il/architecture/article/bjejkh11if
Dec 23, 2021 · עיצוב: ורד שני, מטבחי רגבה. ( צילום: עמית גושר) הסגנון התעשייתי מתאפיין בעיצוב גולמי שנראה מעט "לא גמור", עם שפע שילובים של חומרים טבעיים בעלי חספוס דרמטי כמו …
שירות לקוחות - שירות ואחריות בכל נושא | מטבחי רגבה
www.regba.co.il › service
אנו שמחים לבשר שחברת מטבחי רגבה קיבלה את חותם האמינות היוקרתי של דן אנד ברדסטריט. "חותם האמינות" הינו "תו איכות" אשר מטרתו להקל על תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן לקראת ביצוע התקשרות עסקית עם בית העסק.
מטבחי רגבה - דף הבית | פייסבוק
he-il.facebook.com › regba
מטבחי רגבה ‏29 בדצמבר 2021‏ ב-‏4:36‏ · דירה מיוחדת בתל אביב, הממוקמת בקומה השלישית של בניין לשימור בסגנון הבאוהאוס, אדריכלית ומעצבת הפנים אפרת וינרב WE Architects עיצבה והתאימה את הדירה בדיוק לצרכים של המשפחה.
‫מטבחי רגבה - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com › regba.ki...
משנת 1946 ועד היום, חברת מטבחי רגבה מובילה את עיצוב, ייצור ושיווק מטבחים בישראל www.regba.co.il כתובת המפעל - מושב רגבה ד.נ גליל מערבי, 22804.
תעשייתי, מינימליסטי וקלאסי: 3 מטבחי עץ בשלושה סגנונות
www.ynet.co.il › architecture › article
Jan 11, 2022 · עיצוב: ורד שני, מטבחי רגבה. ( צילום: עמית גושר) הסגנון התעשייתי מתאפיין בעיצוב גולמי שנראה מעט "לא גמור", עם שפע שילובים של חומרים טבעיים בעלי חספוס דרמטי כמו עץ וברזל. שני בחרה בפרויקט הזה ...
מטבחי רגבה -אכזבה | פורום צרכנות ותביעות קטנות - עורכי דין
https://www.din.co.il › forum › print
תיקון הכיריים .התקנה הקולט,רכישה החלקים לסיפון עלו יותר ממה שאני חייבת לרגבה ומה שמעצבן זה שברגבה בשיא החוצפה חושבים שלא מגיע לי אחריות (ועוד לא ...
יגל מטבחים - מטבחים בתצוגה מרהיבה תכנון ועיצוב בהתאמה אישית
https://www.yagel-mitbachim.co.il
יגל מטבחים - ברוכים הבאים לעולם של מטבחים מעוצבים מבית יגל בקטלוג 2022, שירותי עיצוב מטבחים מקצועי, היכנסו למבחר הדגמים ופרטים נוספים.
מטבחי רגבה אגודה שיתופית חקלאית בע"מ - איגוד תעשיות הריהוט
www.furnish.co.il › union › מטבחי-רגבה
מטבחי רגבה ראשון לציון רוז'נסקי 3, א"ת חדש ראשל"צ טל': 03-6309999
מטבחי זיו | עיצוב מטבחים איכותיים בהתאמה אישית - כנסו ...
https://www.zivltd.com
אחריות חברת מטבחי זיו פועלת בהתאם לתקני איכות ו"כללי ברזל" הנהוגים בארץ ובעולם בכל הנוגע לעיצוב מטבחים. אנו עוקבים, מפקחים ובודקים כל פרט ופריט, מרגע תחילת תהליך היצור ועד להשלמתו הסופית.