חיפשת:

מחשבון מפל מתח

חישוב מפלי מתח על כבלים - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/חישוב-מפלי-מתח-על-כבלים
חישוב מפל מתח על מוליך Mar 08, 2007 | 23:17 לחישוב מפל מתח על מוליך דרושים הנתונים: הזרם דרכו, האורך שלו, שטח חתך המוליך, וההתנגדות הסגולית שלו (תלויה בסוג המוליך).
מפל מתח ברשת חד פאזית
http://img2.timg.co.il › forums
לחישוב מפל מתח של מעגל ע כמה עומסי ופיצולי קווי. חפש באינטרנט. " חישוב מפל מתח בשיטת מומנטי של זר. " בקטלוג כבלי כמו של חברות כמו סינרגי יאיר דוחובני תמצא ...
מדברים חשמל 124 : פורטל החשמל
www.israelelectric.net › talk › מדברים-חשמל-124
חישוב מפל מתח על מוליך Mar 08, 2007 | 23:17 לחישוב מפל מתח על מוליך דרושים הנתונים: הזרם דרכו, האורך שלו, שטח חתך המוליך, וההתנגדות הסגולית שלו (תלויה בסוג המוליך).
חישוב מפל מתח על מוליך
www.electricil.com › site › detail
Mar 08, 2007 · לחישוב מפל מתח על מוליך דרושים הנתונים: הזרם דרכו, האורך שלו, שטח חתך המוליך, וההתנגדות הסגולית שלו (תלויה בסוג המוליך).<br>ע"פ שטח החתך, ההתנגדות הסגולית ואורך המוליך ניתן לחשב את התנגדות המוליך.
טבלת חישוב מפלי מתח זהבה עוזרי - חשמל -דפי עבודה אריה נשנז
http://www.arye216.022.co.il › BRPo...
טבלת חישוב מפלי מתח זהבה עוזרי.xlsx. #_lt#style#_gt# .style_embed_title {color#_sc##254117;font-family#_sc#monospace;font-weight#_sc#bold ...
חישוב מפל מתח - סגל אריאל - הנדסת חשמל
www.arielsegal.co.il › topic › חישוב-מפל
תגיות: בחירת שטח חתך מוליכים, חישוב מפל מתח במוליכים, מפל מתח לנושא זה 12 תגובות,6 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני שנה, חודש על ידי- arielsegal .
מחשבון חוק אוהם (Ohm‏) | DigiKey Electronics
https://www.digikey.co.il/he/resources/conversion...
מחשבון חוק אוהם (Ohm) השתמשו בכלי זה כדי לחשב יחסים בין זרם, מתח, התנגדות והספק במעגלים התנגדותיים. חוק אוהם (Ohm) מסביר את היחס בין מתח, זרם והתנגדות על ידי …
חישוב מפל מתח עבור DC - מגזין HT
htmag.co.il › phpbb › viewtopic
Feb 12, 2017 · במתח 12V אין צורך בתקני, אין צורך בהארקה שעוברת בכבל בלי סיבה, ואפשר בהפרש המחיר לשים כבל דו-גידי 2.5 מ"מ. בחיבור מקבילי מפל המתח על כל כבל היוצא מהספק זהה. כלומר אם יצא לך 0.3V, הוא יהיה כך בכל כבל, והמתחים האלו לא יצטרפו זה לזה. במחשבון שהבאת אין לך אפשרות לכבל בקוטר 1.5 (זה יוצא בין 15 ל16 AWG). יש מחשבון אקסל שמסוגל לתת לך יותר דיוק.
לשימושכם- מחשבון לחישוב התנגדויות וזרמים בכבל
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/25374-לשימושכם-מחשבון...
Jan 19, 2008 · הנתון של 0.5 שציינת, הוא מפל המתח שנופל על הכבל עצמו כתוצאה מהתנגדותו, למשל אם סיפקת dc של 10 וולט, ביציאה מהכבל יהיה מתח של 9.5 וולט.
חישוב מקוון של הפסדי מתח כבלים
https://electroexp.com › בית › מחשבונים
מחשבון מקוון לחישוב הפסדי מתח בכבל. נוסחאות איתן תוכלו לחשב באופן עצמאי את אובדן המתח בקו הכבלים.
בדיקת איכות החשמל - bdikot-hashmal.com
www.bdikot-hashmal.com/Article1.asp?ArticleRowID=5290
תנודות/הבהובי מתח (voltage fluctuation/flicker ) תנודות מתח, בדומה לשקיעות מתח, נובעות משינויי עומס מהירים במתקני הצרכנים.
נושא: בחירת חתך הכבל - מאגר מידע לעוסקים בחשמל
https://www.doctorat.co.il › threads
אורך הכבל: 1000 מטרים, זרם עבודה צפוי: 10 אמפר. ... מפל מתח רצוי לאורך 1000 מטר: מינוס 5 אחוז מ- 400 וולט, ... אשמח לראות חישוב.
איך לחשב עובי חוטים לפי מרחק וזרם ל-12V | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › threads › אי...
איך לחשב עובי חוטים לפי מרחק וזרם ל-12V יש איזה נוחסה או מחשבון לחישוב עובי חוט נדרש לפי אורך וזרם עבור ... X התנגדות סגולית = מפל מתח בוולט
לשימושכם- מחשבון לחישוב התנגדויות וזרמים בכבל
www.jeepolog.com › forums › showthread
לשימושכם- מחשבון לחישוב התנגדויות וזרמים בכבל שלום חברים, בעקבות שיחה עם רועי מזיקה עלה לי הרעיון ליצור אקסל שיחשב את הכבל הדרוש בכדי להעביר זרם נתון במפל מתח רצוי וכתלות בטמפ'. האקסל כולל שתי אופציות לחישוב- הראשונה מחשבת התנגדות של כבל בעל שטח חתך נתון, אורך נתון ובטמפ' מסויימת. בנוסף ניתן לחשב את מפל המתח וההספק שיתפתח כחום על הכבל.
חישוב מפל מתח על מוליך
https://www.electricil.com/site/detail/forum/...
Jul 11, 2017 · מפל המתח U הוא: U=K(i*q*L)/A כמובן שהיחידות בוולטים.
מחשבון חוק אוהם (Ohm‏) | DigiKey Electronics
www.digikey.co.il › he › resources
מחשבון חוק אוהם (Ohm) השתמשו בכלי זה כדי לחשב יחסים בין זרם, מתח, התנגדות והספק במעגלים התנגדותיים. חוק אוהם (Ohm) מסביר את היחס בין מתח, זרם והתנגדות על ידי הקביעה שהזרם דרך מוליך בין שתי נקודות ...
חישוב מפלי מתח על כבלים - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › חישוב-מפלי-מתח-על
Feb 28, 2017 · שלום. אני רוצה לעשות חישוב של מפל מתח ולצורך כך אני צריך לדעת נתונים של Xo. המתח 400 וולט וזרם 250 אמפר.מחיפוש בדפי נתונים באינטרנט אני לא מצליח למצוא דף נתונים שנותן את ערכו של Xo.
חישוב מפל מתח - סגל אריאל - הנדסת חשמל
https://www.arielsegal.co.il/topic/חישוב-מפל-מתח-2
תגיות: בחירת שטח חתך מוליכים, חישוב מפל מתח במוליכים, מפל מתח לנושא זה 12 תגובות,6 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני שנה, חודש על ידי- arielsegal .
חישוב מפל מתח עבור DC - מגזין HT
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?t=269761
Feb 12, 2017 · חישוב מפל מתח עבור DC. הודעה שלא נקראה. 12/02/17 8:51. אני רוצה להבין איך אני מחשב מפל מתח עבור DC, ישנו ספק V12 DC 15A, אליו מחוברים במקביל 3 -4 צרכנים שכל אחד מהם הוא 2.5A, כל אחד מהצרכנים מחובר עם כבל חשמל תקני ...
מפל מתח בכבלים – האקדמיה לחשמל
https://namiacademy.co.il/מפל-מתח-בכבלים
אורך הקו [m] 80 מטר. 80. מפל המתח המחושב עבור מתח ההזנה שנבחר צריך להיות פחות מ: 6.9V. לאחר החישוב, מפל המתח המתקבל הוא: 31 ÷ 1000 ÷ 1 × 10 × 80 = 24.80V. התנאי לא מתקיים! 24.80V < 6.9V. * מבוסס נתוני קטלוג חברת סינרג'י.
מדברים חשמל 124 : פורטל החשמל
www.israelelectric.net/talk/מדברים-חשמל-124
מי שמסיים “חשמלאי מוסמך” מקבל רק תעודה של חשמלאי עוזר. מותר לו לבצע עבודות חשמל רק בצמוד ובפיקוח של חשמלאי מוסמך. רק לאחר 12 חודשי עבודה בתור חשמלאי עוזר (חשוב לשמור את תלושי המשכורת- הם ההוכחה שעבדת) ניתן לקבל “חשמלאי מוסמך”.
חישוב מפל מתח - סגל אריאל - הנדסת חשמל
https://www.arielsegal.co.il › topic
תגיות: בחירת שטח חתך מוליכים, חישוב מפל מתח במוליכים, מפל מתח ... נניח מתקן של 80 אמפר עכבתו תהיה 220/80=2.75 ולפי זה לחשב את מפל המתח.
נוסחאות מפל מתח - חשמלנט
https://www.hashmalnet.co.il › נוסחאו...
נוסחאות מפל מתח ... וותיק שעוסק במגוון תחומים של חשמל כגון תאורה תעשייתית, תאורת רחוב, תאורת חוץ, תאורת לדים, חשמל על כל היבטיו, מתח גבוה, מתח נמוך ועוד.
חישוב מפל מתח עבור DC - מגזין HT
https://htmag.co.il › phpbb › viewtopic
אני רוצה להבין איך אני מחשב מפל מתח עבור DC, ישנו ספק V12 DC 15A, אליו מחוברים במקביל 3 -4 צרכנים שכל אחד מהם הוא 2.5A, כל אחד מהצרכנים מחובר עם כבל חשמל תקני ...
מחשבון חוק אוהם (Ohm‏) - DigiKey Electronics ישראל
https://www.digikey.co.il › resources
השתמשו במחשבון חוק אוהם של DigiKey כדי לחשב במהירות התנגדות, זרם או מתח.
מחשבוני שער יציג, שערי מט"ח ושערי חליפין ידידותיים וקלים ...
https://www.hamara.co.il
המרה - סביבה חינאמית לעריכת חישובים וביצוע המרות. באתר תמצאו מחשבוני: שערי מטבע, שערי מטח, שער יציג, ושערי המרה שתוכננו לספק מידע במהירות, בפשטות ובקלות.
חישוב מפל מתח על מוליך
https://www.electricil.com › showMsg
לחישוב מפל מתח על מוליך דרושים הנתונים: הזרם דרכו, האורך שלו, שטח חתך המוליך, וההתנגדות הסגולית שלו (תלויה בסוג המוליך). ע"פ שטח החתך, ...