חיפשת:

מחרשה לטרקטור למכירה

טרקטור למכירה - דוד צ'פניק ובניו
https://www.czapnik.co.il/טרקטור-למכירה
בנוסף לטרקטור למכירה, ניתן למצוא אצלנו גם מלגזות בכל הגדלים והסוגים, מנופים מסוגים שונים ואביזרים למיניהם כגון מכסחות, מרסקות, מתחחות, יישומים למלגזות וציוד נלווה לצמ"ה. אצלנו תקבלו את הטוב ביותר מבחינת מותגים, אמינות ...
מחרשה - משתת - רוטר | Machine - לוח ציוד כבד, כלים כבדים של ישראל
www.machine.co.il › ads
Oct 13, 2021 · מחרשה - משתת - רוטר | Machine - לוח ציוד כבד, כלים כבדים של ישראל.
ציוד לעיבוד אדמה חדש, יד שניה, מחרשה, מתחחת משומשת ...
https://www.machine.co.il/ads?typeid=1&fieldid=1&groupid=103
2021-10-17 · מוסכים. לוח ציוד חקלאי בו תוכלו למצוא מגוון גדול של ציוד לעיבוד אדמה למכירה - להשכרה של כל החברות המובילות בשוק. דיסקוסים, מחרשה, מעגלה, משתת, מתחחת, קלטרת - קולטיבטור יד שניה, משומש, חדש מסוג ...
מחרשות לטרקטור מתקדמת ליעילות בחקלאות Local After ... - Alibaba
https://hebrew.alibaba.com › plows-f...
Local service machinery. Local after-sales. Local demonstration. קנה מחרשות לטרקטור יעילה וחזקה מ- Alibaba.com כדי לייעל את פעילות החקלאות.
אביזרים טרקטור למכירה - יד2
https://www.yad2.co.il › אביזרי רכב
אביזרים טרקטור למכירה. מציג 35 מודעות ... כף נפתחת לטרקטור- ריתום מהיר. שונות; ראש העין ... כף ענקית לטרקטור סיאט במצב מצוין! שונות; אור יהודה.
טרקטורים וצמ"ה מחרשה למכירה | לוח פוקוס
www.focusnet.co.il › טרקטורים_וצמה
טרקטורים וצמ"ה למכירה מחרשה -. מודעות רכבי יד 2 בלוח. הצג מודעות מסומנות. מחרשה הוא היצרן הטוב ביותר. סינון לפי: שנה נפח מנוע מחיר אזור תאריך. לא נמצאו תוצאות התואמות את החיפוש. השאירו פרטים או צרו קשר ב- 6248* ונעשה הכל כדי למצוא את הרכב הבא שלכם. שם מלא.
ציוד לעסקים יד שניה ציוד לחקלאות - ad
https://www.ad.co.il › ... › ציוד לעסקים
חדש באריזה. 65% 70 ₪. 200 ₪. למכירה מרסס דגם אוהד של האחים רז, במצב מ... מעלה גמלא. 52,000 ₪. מפוח מרסס מוטורי 20 ליטר מנוע בנזין שתי... חדש באריזה.
אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה - Buy אזמל מחרשה ...
hebrew.alibaba.com › product-detail › single-plough
אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה , Find Complete Details about אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה,אזמל מחרשה,לחרוש המשמש ביד אחת טרקטור,מיני לחרוש from Cultivators Supplier or Manufacturer-Zhengzhou Ohfu Industry Enterprise Co., Ltd.
מחרשה לטרקטור חקלאי - K&F International Co., Ltd.
http://il.kfequipment.com › ... › לחרוש
BeiGuo: יצרנים וספקים מקצועיים בסין של מחרשות שונות לטרקטור חקלאי. אתה יכול מקור איכות חרוש למכירה במחיר שווה לכל נפש מהמפעל שלנו.
טרקטורים וצמ"ה מחרשה למכירה | לוח פוקוס
https://www.focusnet.co.il/טרקטורים_וצמה/מחרשה
טרקטורים וצמ"ה למכירה מחרשה -. מודעות רכבי יד 2 בלוח. מחרשה הוא היצרן הטוב ביותר. השאירו פרטים או צרו קשר ב- 6248* ונעשה הכל כדי למצוא את הרכב הבא שלכם. ברצוני לקבל ניוזלטרים ועדכונים על מבצעים ...
כלים למכירה של כנען טרקטורים בע"מ - Machine.co.il
https://www.machine.co.il › ads
למכירה. 13.10.2021. לא צוין מחיר. יעה אופני - מעמיס - שופל ... מחרשה - משתת - רוטר. שונות. שונות. -. מתחחת - מערג - מסמן ערוגות למכירה. 13.10.2021.
מהו מחרשה: את ערכת המטרה של המכשיר - מידע כללי - 2021
iw.blabto.com › 477-plow-scheme-device-purpose-and
בהתאם מהסוג של חיבור לטרקטור emit סוגי המכשירים הבאים: רכוב. Differs במבנה פשוט משקל קטן למדי. לתפקוד תקין של המנגנון, יש צורך להשתמש בכותרת בעלת רוחב קטן.
מחרשה למכירה | לוח טרקטורונים ומיוחדים הומלס
www.homeless.co.il › special › viewad,83997
למכירה מחרשה כללי שנת 0 יד 0 - 0 קמ, האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו.
מחרשה הפיכה הידראולית לטרקטור החווה
il.kfequipment.com/agricultural-implements/plow/hydraulic-reversible...
BeiGuo: יצרנים וספקים מקצועיים בסין של מחרשה הידראולית הפיכה שונה לטרקטור חקלאי. אתה יכול מקור איכות חרוש למכירה במחיר שווה לכל נפש מהמפעל שלנו.
טרקטורים יד שניה, טרקטור חדש, משומש | Machine - לוח ציוד ...
https://www.machine.co.il/ads?typeid=1&fieldid=1&groupid=97
2021-10-24 · 2021-10-24 · לוח ציוד כבד חקלאי ובו מגוון גדול של טרקטורים למכירה - להשכרה של כל החברות המובילות בשוק. טרקטור למטעים, לגידולי שורה, לפלחה, לחממות יד שניה, משומש, חדש מסוג אל.אס - LS, גולדוני - Goldoni, ג'ון דיר - John Deere, דויטש - Deutz, וולטרה - Valtra, �
אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה - Buy אזמל ...
https://hebrew.alibaba.com/product-detail/single-plough-mini-farm-plow...
אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה , Find Complete Details about אחת מחרשה,Mini Farm מחרשה,מיכון חקלאי למכירה,אזמל מחרשה,לחרוש המשמש ביד אחת טרקטור,מיני לחרוש from Cultivators Supplier or Manufacturer-Zhengzhou Ohfu Industry Enterprise Co., Ltd.
מחרשה למכירה | לוח טרקטורונים ומיוחדים הומלס
https://www.homeless.co.il/special/viewad,83997.aspx
למכירה מחרשה כללי שנת 0 יד 0 - 0 קמ, האתר משמש תווך בין מפרסמים לבין גולשים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו.
ציוד נלווה לטרקטור - מלגזות וטרקטורים - דוד צ'פניק ובניו
https://www.czapnik.co.il › ציוד-נלווה-...
הטרקטור מהווה פריצת דרך משמעותית ביותר בחקלאות ובמיכון בכלל, כאשר הוא החליף את השוורים אשר משכו מחרשות ואיפשר לבצע אינספור משימות ביעילות מדהימה, במהירות ומבלי ...
מחרשה - משתת - רוטר | Machine - לוח ציוד כבד, כלים כבדים ...
https://www.machine.co.il/ads?typeid=1&fieldid=1&catid=528
2021-10-13 · מחפש מחרשה / משתת / רוטר? מגוון מחרשות חוץ / פנים תלם משומשות, משתתים / משתות פארא-פלאו, רוטרים משומשים עבור עבודות חקלאיות, עיבוד אדמה, עיבודי יסוד, חריש, משתות, שטחי פלחה. מחרשה משומשת
מחרשה הפיכה לטרקטור מיני
gardenlux-iw.designluxpro.com › instrumenty-i
להרכבת מחרשה לטרקטור במו ידינו אנו מבצעים את השלבים הבאים: כדי לבצע זבל, אתה צריך פלדת גיליון בעובי של 3-5 מ"מ. ראשית, החסר מסומן על הסדין. כל השברים נחתכים במטחנה.
ציוד לעיבוד אדמה חדש, יד שניה, מחרשה, מתחחת משומשת | Machine ...
www.machine.co.il › ads
Oct 17, 2021 · מוסכים. לוח ציוד חקלאי בו תוכלו למצוא מגוון גדול של ציוד לעיבוד אדמה למכירה - להשכרה של כל החברות המובילות בשוק. דיסקוסים, מחרשה, מעגלה, משתת, מתחחת, קלטרת - קולטיבטור יד שניה, משומש, חדש מסוג ...
שונות שונות למכירה, מחרשה - משתת - רוטר | Machine - לוח ...
https://www.machine.co.il/adpage?adid=7149
מחפשים מחרשה - משתת - רוטר למכירה? כנסו לMachine - לוח הכלים הכבדים של ישראל ותמצאו מגוון רחב של כלים כבדים למכירה וביניהם מחרשה - משתת - רוטר שונות שונות
ציוד חקלאי למכירה - מכירה קניה השכרה - מודעות חקלאות
https://www.israel.agrisupportonline.com › ...
למכירה סלילי גומי של מסועים ברוחב 1 מטר, אורך 10-15 מ', בנוסף יש גם פלטות גומי. 22-09-2021 ... למכירה מזלג אחורי לטרקטור להרמה לגובה, משומש במצב מעולה.
חרוש סין לטרקטור חקלאי ספקים ויצרנים ומפעל - מחרשה במחיר ...
il.kfequipment.com/agricultural-implements/plow/agriculture-implement...
מחרשה לטרקטור חקלאי משמשת בעיקר לחקלאות באדמות יבשות צחיחות או אדמות בר. יש להם לא רק את הפונקציה של מחרשת דיסקים רגילה, אלא יש להם גם את המאפיינים של מהירות סרק קצרה בקצה השדה, יעילות ייצור גבוהה וצריכת דלק נמוכה.