חיפשת:

מחסום נייד לכלבים

שער בטיחות לכלב גדול | מלונות וכלובי נשיאה | Inter-Pet
https://www.inter-pet.co.il › product
שער בטיחות לכלב גדול מלונות וכלובי נשיאה מחסום מתכוונן בגובה 107 ס''מ.מחסום לכלב ללא צורך בקידוח,מתכווננת בין 75-84 ס''מ. תוצרת סאביק/Savic ,בלגיה.
מחסום נייד (דגם SG-1) - מה שבטוח
https://www.mashe.co.il/product/מחסום-נייד-דגם-sg-1
מחסום נייד (דגם sg-1) שער מחסום נייד עומד עצמאית אינו מקובע לקיר. מיועד לכלבים קטנים שאינם יודעים לקפוץ. את השער מניחים לפני המדרגה או במסדרון. יציבות השער מושגת בעזרת רגליים עם כריות גומי
מחסום לכלבים - animalshop.co.il
https://www.animalshop.co.il/category/מחסום-לכלב
מחסום לפי הכלב. מחסום לכלב או רסן לכלב מגביל את יכולת השימוש בפה. מחסום פה לכלב מתלבש על הראש שלו וצריך להתאים לו בגודל ובצורה. מחסום פה לכלבים הוא חובה אם אתם רוצים לעלות איתו לתחבורה ציבורית ...
נייד, הרכבה קלה ועמידה מחסום לכלבים - Alibaba.com
https://hebrew.alibaba.com › barrier-...
גלה מחסום לכלבים במחיר סביר להפליא, הזמין ב- Alibaba.com. המושך והאיכות מחסום לכלבים עם מחירים תחרותיים פשוטים יותר להרכבה וחסונים.
‫כלבים | חיות מחמד יד2‬
https://www.yad2.co.il/pets/dogs?species=1
ניווט לפי קטגוריות. נדל״ן. דירות למכירה. דירות להשכרה. דירות שותפים. נדל"ן מסחרי. חיפוש נכסים על גבי מפה. כונס נכסים. דורון - העוזר האישי.
מחסום מודולרי לכלבים - מה שבטוח
https://www.mashe.co.il/product/מחסום-מודולרי-לכלבים
ניתן להתקין את המחסום בצורת שונות : C,V,L זיגזג ומלבן. הארכה של השער יכולה גם להגדיל את יציבות השער. קטגוריות: מחסומים לכלבים, מתחמונים לכלבים, שונות, שער/מחסום לכלבים. תיאור.
מחסום רשת שקופה לחסימת דרכם של כלבים וחיות מחמד - כמה זול
https://kamazol.com › מחסום-רשת-שקו...
מחסום רשת שקופה לחסימת דרכם של כלבים וחיות מחמד. « הקודם: קולר סרסטו לכלב קטן עד 8 ק"ג seresto · הבא: כף מדידה דיגיטלי למזון כלבים וחתולים » ...
מה שבטוח | Facebook
https://www.facebook.com › shop
שער MG-25 מוגבה לכלבים. ₪360.00 · שער ללא קידוח לפתחים צרים. ₪335.00 · שער נלסון. ₪245.00 · שער דגם NE. ₪285.00 · שער SH2. ₪445.00 · מחסום נייד (דגם SG-1).
שער/מחסום לכלבים - מה שבטוח
https://www.mashe.co.il › שער-מחסום-...
שער/מחסום לכלבים- מה שבטוח מתמחה במתן פתרונות בטיחות לבית ולחצר. ... שער גבוה ורחב לכלבים ללא קידוח דגם SH 2. ₪500.00 ... מתחמון נייד לכלבים קטנים. ₪480.00.
מחסום עץ מתקפל - גדר לכלבים - צור מרקט
https://www.zurmarket.co.il › items
מחסום עץ המונע כניסת כלבים וחתולים מתאים להתקנה על הקיר, ניתן להרחבה וכיווץ ע"פ המידה הרצויה. מחסום נייד וניתן להזזה מייצר מכשול לחיות מחמד ומונע מעבר.
שער/מחסום לכלבים - מה שבטוח
https://www.mashe.co.il/product-category/שער-מחסום-לכלבים
שער/מחסום לכלבים- מה שבטוח מתמחה במתן פתרונות בטיחות לבית ולחצר. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את ביתכם לבטוח יותר, כנסו עכשיו!
מחסום לכלב | רסן לכלב | מחסום פה לכלב | זמם לכלב חנות חיות ...
https://www.buldog.co.il/product-category/מוצרים-לכלבים/ציוד-בסיסי...
מחסום ניילון לכלב פרפלסט סייף xl. מתאים לכלבים ענקיים כגון: דוג דבורדו, מסטיף, מרמנו, הרים פירנאי ועוד… *המחסום מגיע עם סוטץ' הניתן להקטנה והגדלה. *המחסום מרופד נח ואיכותי במיוחד.