חיפשת:

מחסום חניה מחירים

מחסומי חנייה - ענק הבטיחות
http://www.giantsafety.co.il › category
מחסום חנייה אישי מחיר עמוד חניה מחיר עמוד לחסימת חניה שומר חניה מחיר שומר חניה חשמלי עמוד חניה פרטית. תופסים לכם את החניה ? זה מעצבן !!! לנו הפיתרון.
מיגון ובטיחות לרכב - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › models
3966 מחסום חנייה פרטית חשמלי כולל 2 שלטים להפעלה מרחוק. מחיר: 550 ₪ | משלוח: חינם| מחיר סופי: 550 ₪ ... רגל חניה לעגלה 400 קג גלגל אוויר מלא מת... חנות: פ.
מחסום חניה חשמלי - מחירי מבצע לכל סוגי המחסומים! - אלופי הברזל
https://ironchampions.co.il › מחסום-חני...
מתעניינים לגבי מחסום חניה חשמלי? באתר אלופי הברזל תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה ועבודה מקצועית להתקנת מחסום חשמלי לכל מטרה. חייגו אלינו.
מחסומים לחניה - מחסום לרכב - קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ...
https://avivgates.co.il/מחסומים-אישיים
מחסומים לחניה – מחסום חניה סולארי אישי / פרטי – עמודי חנייה. מחסומים לחניה בצורת עמודי חניה הם הפתרון הפשוט והמושלם עבור ההגנה של החניה הפרטית שלכם וכנגד גניבת רכבים! עמוד חניה הוא אחד הפתרונות הפשוטים אך היעילים ביותר לשמירה על מקום חניה פרטי.
השוואת מחירי מחסום - טוב תודה
https://www.tovtoda.co.il/Tenders.aspx?si=20&ca=171&se=314
מחסומים, מחסום זרוע מתקפל. ₪2500-5220. מחסומים, מחסום זרוע מעוגל. ₪2000-4500. מחסומים, מחסום עם וילון מתקפל. ₪3000-5300. מחסומים, מחסום דוקרנים. ₪550-1334.
מחסום חניה - ע.ב מהנדסים ציוד לחניונים ואביזרי בטיחות
https://ab-eng.co.il › מחסומים-לחנייה-פר...
המוצר מחסום חניה מתקפל פרטי זול יותר ואף על פי שמחיר המחסום נמוך הוא נמנה בין המוצרים האיכותיים ביותר ביחסי תמורה מול מחיר !
מחסום חניה חשמלי - קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית - אביב שערים
avivgates.co.il › מחסומים
אביב שערים מציע ללקוחותיה את מיטב השערים החשמליים ומערכות חניונים חכמים מהמוצרים המובילים בשוק, בקרו באתר עוד היום למידע על מגוון מוצרים לרבות מחסום חניה חשמלי וצרו עמנו קשר.
מחסום חניה לשמירת החניה שלך פנויה. רק 285 ש"ח בא.ו.ש
www.equipit.co.il › ציוד-לחניונים
מחסום חניה מתקפל ידני של א.ו.ש אביזרי בטיחות ימנע מכלי רכב זרים לתפוס לך את החניה הפרטית. עמוד לחסימת החניה הנו אחד הפתרונות המקובלים לשמירת חניה פרטית והוא מהווה בעצם מחסום אישי לחניה פרטית.
מחירון שער חשמלי, המלצות, מחסום חניה, כמה עולה?
https://כמהעולה.co.il/מחירון-שער-חשמלי
מחסום חניה פרטית מחיר מול תועלת - Safety Products
https://safety-products.co.il › מחסום-חנ...
מחסום חניה פרטית מחיר - אצלנו תמצאו שומר חניה איכותי, בעל שלוש נקודות אחיזה בקרקע, ובמחיר המשתלם ביותר! לרכישת מחסום חניה, כנסו לאתר.
מחירון שערים מעודכן 2021 - אלופי הברזל
https://ironchampions.co.il/מחירון-שערים
מחסום חניה חשמלי; גדרות. גדר ברזל לגינה; גדרות ברזל; גדרות לבית; גדר לבית פרטי; גדרות לגינה; גדרות ויניל; גדרות מתכת; גידור אתרי בניה; תיקונים. תיקון שערים חשמליים; מנוע לשער חשמלי; ריתוך ברזל; עבודות ריתוך סורגים
מחירון שער חשמלי, המלצות, מחסום חניה, כמה עולה?
כמהעולה.co.il › מחירון-שער-חשמלי
מחירון מחסומי חניה מחסום זרוע גדר - 4,000-6,500 ש"ח מחסום דוקרנים - 500-2,000 ש"ח מחסום זרוע מתקפל - 3,200-8,500 ש"ח מחסום זרוע הידראולי - 3,500-7,000 ש"ח מחסום זרוע אלקטרומכאני - 3,000-7,500 ש"ח מחסום עמוד חניה - 500-1,500 ש"ח
מחסום חניה פרטית - רק 199 ש"ח הזול בישראל!
https://www.amirtools.co.il › item-2266
מחסום חנייה פרטי במחיר הזול ביותר בישראל בהתחייבות! ... הזמנת התקנה למחסום חנייה - אזור המרכז בלבד - 200 ש"ח תשלום למתקין במקום מחיר: ₪ללא עלות ...
חזק, עמיד ומשתלם מחסומי חנייה מחירים - Alibaba.com
hebrew.alibaba.com › g › parking-barrier-prices
מפעל מחיר מחסום תנועה/פרטי רכב חניה מחסום בום שער ביטחון 6m זרוע מחסום שער ‏239.00 $-‏295.00 $ / ערכה 1.0 ערכה (מינימום הזמנה)
מיגון ובטיחות לרכב ‏ציוד לחניון ובטיחות בדרכים - זאפ
www.zap.co.il › models
> השוואת מחירים מיגון ובטיחות לרכב ‏ציוד לחניון ובטיחות ... מחסום חניה סולא... קרא עוד >
שערים חשמליים - מחירים | הצעות מחיר לדוגמא של שערים ...
https://www.midrag.co.il/Content/Price/3856
מה כולל המחיר של שערים חשמליים? סוגים של שערים חשמליים מחיר של מנוע לשער חשמלי מחיר של יציקת בטון לשער חשמלי הצעות מחיר לדוגמא של התקנת שערים חשמליים מסגרים מומלצים להתקנת שער חשמלי. …
מחסום חניה אישי | המדריך המלא לשומר חניה חשמלי - מידרג
https://www.midrag.co.il/Content/Tip/10016
מחסום חניה אישי. מחסום חניה אישי שומר חניה חשמלי – יתרונות וחסרונות התקנת מחסום חניה מחסום חניה אישי – מחיר מתקיני שערים חשמליים מומלצים. אין דבר יותר מבאס מלסיים יום עבודה ארוך, לנסוע הביתה מותשים ולגלות ש..אופס! תפסו לכם את החניה הפרטית. בדיוק בשביל זה הומצא מחסום חניה אישי.
שומר חניה מחיר - AS Prod - אביזרי בטיחות
https://www.asprod.co.il › שומר-חניה-ס...
מחסום חניה - מאמר המפרט את סוגי מחסומי החניה הקיימים בשוק, יתרונותיהם, חסרונותיהם. לקבלת מידע נוסף על שומר חניה במחיר טוב, כמו גם על מוצרים נוספים - כנסו ...
מחסום חניה אישי | המדריך המלא לשומר חניה חשמלי - מידרג
www.midrag.co.il › Content › Tip
מחסום חניה אישי – מחיר. מחיר מחסום חניה אישי חשמלי הוא 800-1,000 ₪ + מע"מ. המחיר כולל את אספקת המוצר והשלטים, התקנה, ואחריות לשנה. אם תקנו את שומר החניה החשמלי בעצמם ותזמינו את איש המקצוע רק להתקנה ...
מיגון ובטיחות לרכב - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-vehicledefense&pageinfo=6
מצלמות לרכב. בקטגוריה זו תמצאו חיישני רוורס, מערכות אזעקה לרכב, שלטים לשער חשמלי לרכב, מנעולים לידית הילוכים, גלאי רוורס עם צג על המראה, אזעקות ביפר, מצלמות רוורס, מנעולי הגה, קודנים לרכב, שלטים לאזעקה, אימובילייזרים, מבית Guard, רב בריח, AutoLok, מנעול הגה, קוברה, ועוד. השוואה בין ...
השוואת מחירי מחסום - טוב תודה
https://www.tovtoda.co.il › שערים
בקטגוריית מחסומים תוכלו לסנן ולהשוות בין שלל סוגי מחסומים: מחסום זרוע מתקפל או מעוגל, מחסום עם וילון מתקפל, עמודי חניה, מחסום דוקרנים ועוד.
מחסומים לחניה - מחסום לרכב - קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית - אביב ...
avivgates.co.il › מחסומים-אישיים
מחסומים לחניה – מחסום חניה סולארי אישי / פרטי – עמודי חנייה . מחסומים לחניה בצורת עמודי חניה הם הפתרון הפשוט והמושלם עבור ההגנה של החניה הפרטית שלכם וכנגד גניבת רכבים!
מחסום חניה אישי | המדריך המלא לשומר חניה חשמלי - מידרג
https://www.midrag.co.il › tip
מחיר שומר חניה חשמלי (המוצר עצמו) נע בטווח מאד רחב – ממוצרים בסיסיים שתוכלו לרכוש 500-600 ₪ עד לשומרי חניה איטלקיים קרביים ...
מחסום חניה חשמלי - קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית - אביב שערים
https://avivgates.co.il/מחסומים
מחסום חניה חשמלי - קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית - אביב שערים.
מחסום חניה לשמירת החניה שלך פנויה. רק 285 ש"ח בא.ו.ש
https://www.equipit.co.il/ציוד-לחניונים/מחסום-חניה
ניתן להתקין את העמוד כך שכאשר הוא מקופל הוא נמצא מתחת לרכב ולא ניתן להעמידו עד שהרכב יוצא מהחניה. בעלי חניות מסויימים מתקינים את עמוד החניה מעט מאחורי הרכב כך שלאחר שהכניסו את את הרכב לחניה הם יכולים לשוב ולזקוף את מחסום החניה …
מיגון ובטיחות לרכב ‏ציוד לחניון ובטיחות בדרכים - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-vehicledefense&db125936=7159635
בקטגוריה זו תמצאו חיישני רוורס, מערכות אזעקה לרכב, שלטים לשער חשמלי לרכב, מנעולים לידית הילוכים, גלאי רוורס עם צג על המראה, אזעקות ביפר, מצלמות רוורס, מנעולי הגה, קודנים לרכב, שלטים לאזעקה, אימובילייזרים, מבית Guard, רב בריח, AutoLok, מנעול הגה, קוברה, ועוד. השוואה בין מוצרים.