חיפשת:

מחיר פילטר מזגן לרכב

פילטר מזגן-יונדאי | שקד חלפים
https://www.shakedparts.com/c/פילטר-מזגן-יונדאי
פילטר מזגן-רנו ; פלגים-רנו ; צלחות בלם-רנו ; דיסקיות בלם-רנו ; שברולט ביואיק . בולמי זעזועים-שברולט ; ציריה-שברולט ; פילטר אויר-שברולט ; פילטר שמן-שברולט ; פילטר מזגן-שברולט ; פלגים-שברולט
חלפים לרכבים | פילטר מזגן - אוטו ציון
https://www.autozion.co.il › פילטרים
פילטר מזגן. ראשי > פילטרים > פילטר מזגן. תצוגת גלריה | תצוגת טבלה מיון לפי: שם, מחיר, מיקום. טרקטור ומלגזה.
מחירון תיקון מזגן ברכב 2020 : מיזוג אוויר לרכב - דפי זהב
https://www.d.co.il/priceList-28280
מילוי גז למזגן ברכב - רכב לפני שנת 94 גז פראון r12 150 - 400₪. איתור דליפת גז במזגן לרכב - ללא תיקון וללא מילוי גז המחיר לבדיקת איתור דליפה בלבד ללא מילוי גז, במידה והרכב מטופל, המחיר מתקזז מעלות העבודה 100 - 250₪.
מחירון תיקון מזגן ברכב 2020 : מיזוג אוויר לרכב - דפי זהב
www.d.co.il › priceList-28280
מחירון תיקון מזגן ברכב : כאן תמצאו מחירונים עדכניים של מילוי גז למזגן ברכב, קומפרסור לרכב, מסנן אוויר לרכב, מאוורר לרכב, מעבה מזגן לרכב ועוד. בדקו מחירים וחסכו כסף.
תיקון מזגן לרכב במחיר הזול בארץ! - שירות מהיר ומקצועי, כולל ...
www.acforcars.co.il › תיקון-מזגן-לרכב
תיקון מזגן לרכב מחיר. ... פילטר – החלפת הפילטר בלבד תעלה לכם כ-100 ₪. לעומת זאת פירוק של כל ...
פילטר מזגן לרכב מחיר - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פילטר-מזגן-לרכב-מחיר
פילטר גיר לרכב מחליפים בטיפול גדול בדרך כללל (150,000 קילומטר) או שלעיתים רחוקות קורה מצב ... מחיר מסנן אוויר למזגן - מחירון מיזוג אוויר לרכב - בזק B144.
מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן | חלקי חילוף לרכב
www.carpartsonline.co.il › 04-מסנני-אוויר
פילטר גיר לרכב מחליפים בטיפול גדול בדרך כללל (150,000 קילומטר) או שלעיתים רחוקות קורה מצב שהפילטר נחסם מתצואה של שמן גיר זול. אצלנו באתר חלקי חילוף לרכב תוכל למצוא פילטר גיר במחיר הזול ביותר ...
מסנני מזגן לרכב– מבחר מוצרים מובחרים לרכב מבית סולו
https://www.solomycar.co.il › מסנני-מזגן
סולו מציעה לרכישה באתר ולמשלוח מיידי מגוון מוצרי מסנני מזגן לתחזוקה, טיפול ושיפור הרכב. ... פילטר אוויר לרכב ... פוליש ווקס לרכב מחיר.
פילטר מזגן לרכב - פארטקליק
https://www.partclick.co.il › product
המוצר קיים במלאי וזמין למשלוח מיידי, טרם הספקנו לעדכן אותו באתר. לקבלת הצעת מחיר מדויקת התקשרו: 052-204-0044, בין השעות 10:00 - 16:30 ימים א-ה.
פילטר מזגן-מאזדה | שקד חלפים
https://www.shakedparts.com › פילטר-...
תרסיס חיטוי למזגן רכב (אנטיבקטריאלי) WURTH. ₪152. ₪99.
www.partclick.co.il
https://www.partclick.co.il/shop/product/פילטר-מזגן-לרכב
פילטר מזגן לרכב. המוצר קיים במלאי וזמין למשלוח מיידי, טרם הספקנו לעדכן אותו באתר. לקבלת הצעת מחיר מדויקת התקשרו: 052-204-0044, בין השעות 10:00 - 16:30 ימים א-ה. שלח הודעה בצ'אט לעדכון זמני האספקה.
פילטר מזגן-יונדאי | שקד חלפים
www.shakedparts.com › c › פילטר-מזגן
פילטר מזגן-יונדאי. מחיר: -. מיון: ברירת מחדל מחיר: נמוך - גבוה מחיר: גבוה - נמוך חדש א-ב הנמכרים ביותר. תצוגה: הצג שורות: 12 24 48 60 80 100 120 150. 1-12 מתוך 13.
UNI פילטר מזגן לרנו קאדג'ר - חלקי חילוף לרכב
https://www.carpartsonline.co.il › רנו
לא מצאת את הפילטר מזגן לרנו קאדג'ר שלך באתר שלנו? הכנס עכשיו לדף הצור קשר אשר מופיע בחלקו העליון של האתר ושלח לנו פנייה על כך ונציגנו יחזרו אליך עם הצעת מחיר ...
פילטר מזגן - חלקי חילוף לרכב
https://www.otopoint.co.il › 90351-פי...
יצרן רכב. איסוזו(1). טווח מחירים. מעל 30 ₪(135). סינונים נוספים. יצרן יצרן רכב טווח מחירים. לא מצאתם מה שחיפשתם טלפון חנות: 08-942-1619
www.partclick.co.il
www.partclick.co.il › shop › product
פילטר מזגן לרכב. המוצר קיים במלאי וזמין למשלוח מיידי, טרם הספקנו לעדכן אותו באתר. לקבלת הצעת מחיר מדויקת התקשרו: 052-204-0044, בין השעות 10:00 - 16:30 ימים א-ה. שלח הודעה בצ'אט לעדכון זמני האספקה.
מוסכים – מחירים מעודכנים | מחירים של טיפולים שונים במוסך ...
https://www.midrag.co.il/Content/Price/574
פילטר הזרקה (מסנן דלק למכוניות הזרקה) - מסנן שתפקידו לסנן את הדלק במכוניות בהן יש הזרקת דלק פילטר דלק - מסנן שתפקידו לסנן את הדלק במכוניות ישנות (עד תחילת שנות ה- 90)
פילטר אוויר לרכב
www.solomycar.co.il › פילטר_אוויר_לרכב
פילטר אוויר לרכב הוא חלק בעל חשיבות רבה. ב-SOLO מאמינים שיש להשתמש במוצרים ובחלקים איכותיים לרכב על מנת להבטיח שימוש נוח, יעיל ובטיחותי. חברתנו מקפידה על הענקת שירות אדיב ואמין המיועד גם לאלו אשר לא בורכו ברקע או ידע ...
החלפת פילטר מזגן ברכב | המלצות - באתר מידרג | דף 3
www.midrag.co.il › Content › FeedbacksIndex
כאן תמצאו 181 חוות דעת על החלפת פילטר מזגן ברכב מתוך 1,233,739 חוות דעת שבאתר. כל ההמלצות והדרוגים התקבלו מלקוחות אמיתיים אחרי שקיבלו שירות ממוסכים המדורגים באתר מידרג.
פילטר אוויר לרכב
https://www.solomycar.co.il/פילטר_אוויר_לרכב
באופן כללי, זהו רכיב חיוני ביותר והוא משפיע על תפקודו התקין של הרכב: תפקידו של פילטר אוויר לרכב הוא בשמירה על המנוע מפני מזהמים מסוגים שונים כמו חלקיקי לכלוך מרובים או אבק, להם יש השפעה מכרעת על התפקוד התקין של המנוע ועל הביצועים שלו לאורך הזמן. הגנה זו מאריכה את חיי המנוע ...
מחיר מסנן אוויר למזגן - מחירון מיזוג אוויר לרכב - בזק B144
https://www.b144.co.il › מיזוג-אוויר-לרכב
הנתונים נאספו ממגוון בעלי מקצוע בתחום מיזוג אויר לרכב. לפניכם טווח מחירים ממוצע עבור כל שירות, כגון: מילוי גז, החלפת מסנן מזגן, החלפת מדחס, תיקון נזילה ועוד ...
מסנן מזגן - האם חובה להחליף בטיפול תקופתי? - פורום רכב - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 6314...
שלום, אני ניגש בפעם הראשונה לעשות טיפול לרכב (מאזדה 3) לאחר כמה שנים עם ליסינג. התחלתי להשוות מחירים בין מוסכים מורשים באיזור, ...
החלפת פילטר מזגן ברכב פרטי - YouTube
https://www.youtube.com › watch
לא מאת בעיות במערכת מיזוג של הרכב ניתן לפתור בעזרת החלפת פילטר. ניתן לעשות את החלפה בקלות בבית ולחסוך כסך וזמן נסיעה למוסך.
מסנני אוויר, שמן, דלק ומזגן | חלקי חילוף לרכב
https://www.carpartsonline.co.il/04-מסנני-אוויר-שמן-דלק-ומזגן
פילטר אוויר הוא למעשה פילטר שמיוצר לרוב מחומר שדומה לנייר כלשהו, תפקידו לסנן את הלכלוך שיש באוויר לפני שהוא מכניס אותו אל תוך ההצתה של המנוע, כאשר המנוע מונע נוצרים פיצוצים קטנים כתוצאה מההצתה הכוללים ניצוץ של הפלאגים, כניסה של דלק וכמובן אוויר בכדי לבצע את הפיצוץ באופן תקין.