חיפשת:

מחוברת כל הזמן לוואצאפ

איך לדעת אם מרגלים על וואטסאפ ▷ ➡️ עצור יצירתי ▷ ➡️
https://paradacreativa.es › איך-לדעת-א...
המשמעות היא שאתה יכול לגשת לצ'אטים שלך רק אם הטלפון שלך מחובר אינטרנט ואם לקוח ... לשם כך, אני ממליץ להשתמש ביישום Wakelock Detector, אשר עוקב כל הזמן אחר ...
לא מדברים כמעט ולא ראיתי אותה חודש | AskPeople
www.askp.co.il › question › 325032
May 01, 2021 · למה הפמניסטיות כל הזמן מבאסות אותי ומורידות לי מהמוטיבציה? (טינה, בת 16) לא בא לי לשים חזיות, למה זה מפריע לאנשים? (לין, בת 17) הטרדתי בטעות את המורה שלי. להתנצל? (אנונימי, בן 16)
הגיוני שמישהו לא משנה מי בוואטסאפ רשום לו כל הזמן מחובר? איך זה ...
https://stips.co.il › ask › הגיוני-שמישהו-...
... רשום לו כל הזמן מחובר? איך זה הגיוני שהוא לא התנתק כאילו אני מאתמול בלילה מסתכלת על הסין שלו ועד עכשיו, זה רק מחובר מה הסיבה לזה?
לא רואה מחובר בוואצאפ, אבל כן רואה תמונה ופרופיל - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Apr 14, 2018 · לא רואה מחובר בוואצאפ, אבל כן רואה תמונה ופרופיל : אם יש לי מישהי שאני רואה את התמונת פרופיל וגם את הסטטוס שלה, אבל לא רואה את הנראה לאחרונה וגם לא
אתר שמאפשר לכל אחד לעקוב אחרי משתמשי וואטסאפ, מאשים בזה את…
https://www.geektime.co.il › wa-watc...
הכניסו מספר, וגלו אם היה מחובר לוואטסאפ לאחרונה – וזה לא הכל ... על מספרים שאחריהם תעקבו כמו כמה זמן ישן המשתמש שאחריו עקבתם – לפי זמני ...
WhatsApp Messenger ב-App Store
https://apps.apple.com › app › whats...
השימוש בה פשוט, אמין ופרטי, כדי שתוכל/י לשמור על קשר עם החברים והמשפחה בקלות. ... צ'אטים קבוצתיים כדי לשמור על קשר ... הישאר/י מחובר/ת בזמן אמת.
לא רואה מחובר בוואצאפ, אבל כן רואה תמונה ופרופיל - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18812829
Dec 02, 2010 · לא רואה מחובר בוואצאפ, אבל כן רואה תמונה ופרופיל : אם יש לי מישהי שאני רואה את התמונת פרופיל וגם את הסטטוס שלה, אבל לא רואה את הנראה לאחרונה וגם לא
לא מדברים כמעט ולא ראיתי אותה חודש | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/325032
Apr 30, 2021 · למה הפמניסטיות כל הזמן מבאסות אותי ומורידות לי מהמוטיבציה? (טינה, בת 16) לא בא לי לשים חזיות, למה זה מפריע לאנשים? (לין, בת 17) הטרדתי בטעות את המורה שלי. להתנצל? (אנונימי, בן 16)
מה זה אומר לדעתכם אם היא מחוברת 24 שעות לווצאפ? - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
בא לי על מישהי ותוצר לוואי הוא שאני כל 10 דקות בודק מתי התחברה לאחרונה. ... בלי קשר למעשה שלי, על מה זה מעיד לדעתכם שהיא מחוברת ממש כל הזמן?
בעלי רוצה ילדים, אבל זה יקטע את האימונים
https://www.mako.co.il/tvbee-tvbee-weekend/Article-c2786732c2f2e71027.htm
Jan 06, 2022 · איתי כל הזמן אומר שאני עדיין מחוברת לחבל הטבור של אמא שלי. אנחנו כל הזמן יחד, היא ממש עוזרת לי בעסק, והיא ספורטאית על. היא רצתה שלוש …
יש איזה מישהי שאני מדבר איתה בווצאפ, והיה לנו שיחות דיי ...
https://www.qatips.net/ask-166485-יש-איזה-מישהי-שאני-מדבר-אית.html
יש איזה מישהי שאני מדבר איתה בווצאפ, והיה לנו שיחות דיי סבבה אבל עצבן אותי שאני שולח הודעה קודם ב90% מהזמן. אז אמרתי לעצמי אני לא ישלח לה שהיא תשלח לי, וכבר יומיים כמעט היא לא שולחת ומחוברת לווצאפ 20 שעות ביממה.
על מה לחצתי? 5 דרכים בהן ... - mako
https://www.mako.co.il/nexter-computers/Article-c1da2e37979f141006.htm
איך לדעת אם מישהו מחובר בוואטסאפ ומקבל התראה - AndroidAyuda
https://androidayuda.com › tutoriales
שליטה מתי מישהו מחובר או מקוון ב-WhatsApp וקבל התראה בנייד אנדרואיד שלך עם האפליקציה הזו. ... עבור כל יום, סיכום של הזמן הכולל שאותו אדם היה מחובר לוואטסאפ.
למה אני כל הזמן בודקת אם הוא מחובר בוואטסאפ? אני אובססיבית?
https://www.askp.co.il › question
עם זאת, אני מוצאת את עצמי כל הזמן מסתכלת בווטצאפ ולראות אם הוא מחובר סתם ככה, ... ואם אני רואה שהוא מחובר, אני כולי מתרגשת כמו ילדה קטנה ונשארת מחוברת.
איך עושים שבווצאפ לא יראו מתי הייתי מחוברת - כל התשובות ...
https://forum.ima4ima.co.il/forum_search/+איך+עושים+שבווצאפ+לא...
אני ילדתי פעמים בלי אפידורל זה לא כזה גרוע. הייתי מחוברת כל הזמן למוניטור אבל חופשי החלפתי תנוחות המיילדת פשוט זרמה איתי וסידרה את המוניטור כל פעם ששיניתי תנוחה.
4 טעויות וואטסאפ שכל רווקה מכירה - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
כולנו מתכתבים כל היום, ולאט לאט היכולת שלנו לנהל שיחות אמתיות ואותנטיות שיוצרות ... חוסר הסבלנות והפחד גורמים לרווקות בימינו כל הזמן ליזום ...
התקנת וואטסאפ במחשב + וואטסאפ ווב - YYDevelopment
www.yydevelopment.co.il › install-whatsapp-on-pc
מהיום תוכלו להוריד, להתקין ולהשתמש באפליקציית וואטסאפ הרגילה וגם בוואסאפ ווב במחשב. במדריך הבא נלמד אתכם שלב אחר שלב איך להוריד ולהתקין וואטסאפ בחינם.
בעלי רוצה ילדים, אבל זה יקטע את האימונים
www.mako.co.il › tvbee-tvbee-weekend › Article-c
Jan 06, 2022 · יש לי ולהורים קשר הדוק וחזק. לא היה לי אפילו מרד נעורים. איתי כל הזמן אומר שאני עדיין מחוברת לחבל הטבור של אמא שלי. אנחנו כל הזמן יחד, היא ממש עוזרת לי בעסק, והיא ספורטאית על.
איך עושים שבווצאפ לא יראו מתי הייתי מחוברת - כל התשובות ...
forum.ima4ima.co.il › forum_search › +איך
אני ילדתי פעמים בלי אפידורל זה לא כזה גרוע. הייתי מחוברת כל הזמן למוניטור אבל חופשי החלפתי תנוחות המיילדת פשוט זרמה איתי וסידרה את המוניטור כל פעם ששיניתי תנוחה.
מדריך: איך להשתמש ב- WhatsApp Web במחשב האישי | Apper
apper.co.il › whatsapp-web
שירות וואטסאפ ווב מאפשר שימוש בתוכנת ה- WhatsApp דרך המחשב האישי. העדכון האחרון לשירות הוסיף תמיכה במכשירי האייפון, לאחר זמן המתנה רב.
מעכשיו לא צריך את הטלפון מחובר לרשת כדי לשלוח ולקבל הודעות ...
https://www.tgspot.co.il › אפליקציות
כך כפי שהיה עד כה, כדי לעבוד בריבוי מכשירים נדרש כי הטלפון יהיה מחובר לאינטרנט כדי לסנכרן ההודעות, אחרת וואטסאפ לא הייתה פועלת במכשיר המשני.
על מה לחצתי? 5 דרכים בהן אנחנו משבשים בטעות את המחשב (והדרך ...
www.mako.co.il › nexter-computers › Article-c1da2e
המסך התהפך
מדריך: איך להשתמש ב- WhatsApp Web במחשב האישי | Apper
https://apper.co.il/whatsapp-web
לשירות WhatsApp Web, המאפשר שימוש ב- WhatsApp דרך המחשב האישי, התווספה היום תמיכה במכשירי האייפון לאחר המתנה ארוכה.. בעזרת השירות, שהיה זמין עד כה למשתמשי אנדרואיד, Windows Phone, בלקברי ונוקיה, ניתן לשלוח ולקבל הודעות טקסט, תמונות ...
מרכז המידע של WhatsApp - אודות ״נראה/תה לאחרונה״ ו״מחובר/ת״
https://faq.whatsapp.com › chats › ab...
כאשר מצוין שאיש הקשר מחובר/ת, זה אומר שהוא מחובר לאינטרנט וש-WhatsApp היא האפליקציה שמופיעה כעת במסך שלו. עם זאת, זה לא בהכרח אומר שהוא קרא את הודעתכם. ״נראה/תה ...
בכל קיץ קורה דבר מה | ערוץ 7 - inn.co.il
https://www.inn.co.il/news/303254
Jul 28, 2015 · קיץ אחד, שנה שעברה, ואני מחוברת לראשונה לוואצאפ המשפחתי, רגע אחרי שקניתי מכשיר חכם, באיחור אופנתי. בקבוצה של המשפחה שלי אני שוטפת בעיקר את …
התקנת וואטסאפ במחשב + וואטסאפ ווב - YYDevelopment
https://www.yydevelopment.co.il/install-whatsapp-on-pc
מהיום תוכלו להוריד, להתקין ולהשתמש באפליקציית וואטסאפ הרגילה וגם בוואסאפ ווב במחשב. במדריך הבא נלמד אתכם שלב אחר שלב איך להוריד ולהתקין וואטסאפ בחינם.