חיפשת:

מחברת הלב ספר

מחברת הלב - דני ספרים
http://www.siman-kria.co.il › fiction
אריקה ובנותיה אנני וקריסטן גרות בניו יורק בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת הבנות כבר לומדות באוניברסיטה ואריקה סבורה שהגיע הזמן שתחשוב ...
מחברת הלב - סקירה של סוזן צדוק - פרלמנט הספרים
www.thebp.co.il › סקירה › מחברת-הלב
בספר מחברת הלב הסופרת שוב, מניחה את ליבה על מגש של זהב פשוט להתאהב בפשטות בכנות באמיתות.
מחברת הלב – אותיות
https://myletters.co.il/prose-fiction/2269
03.11.2018 · מחברת הלב. 356 עמודים | הוצאה: ידיעות ספרים | תרגום: אסנת הדר | עיצוב העטיפה: מירב רוט | שנת הוצאה בארץ 2018. אריקה בלייר היא אישה גרושה העובדת בתור סוכנת נדל"ן והמשתתפת בתחרות שתכתיר את 50 הסוכנים הטובים ביותר במנהטן. היא גרה בניו יורק עם שתי בנותיה, קריסטן ואנני.
מחברת הלב ספר דיגיטלי של לורי נלסון ספילמן | Get Books
https://www.getbooks.co.il › מחברת-הלב
לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה" בספר חדש שחודר אל הלב אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק בדירה הנשקפת אל ...
מחברת הלב מאת לורי נלסון ספילמן - ספרים דיגיטליים להורדה בעברית
https://indiebook.co.il › shop › מחברת...
מאת לורי נלסון ספילמן. עכשיו באינידבוק ספרים דיגיטליים ומודפסים. ... על הספר. לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה" בספר חדש שחודר אל הלב.
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן | ידיעות ספרים שאוהבים
https://www.ybook.co.il/book/7362/מחברת-הלב
מחיר: 98.00 ₪. מחיר שלך: 40.00 ₪. לרכישה. לרכישת גרסה דיגיטלית. מחברת הלב. לורי נלסון ספילמן. לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה". בספר חדש שחודר אל הלב. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק.
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן | ידיעות ספרים שאוהבים
http://www.ybook.co.il › book › מחב...
הודעות אי-מייל מוזרות בהן שזורים משפטים מ"מחברת הלב" שולחות אריקה אל האי שבו נולדה. היא נוסעת במטרה לפתור את תעלומת ההודעות, אך מוצאת פתרון לתעלומה לגמרי אחרת.
מחברת הלב – אותיות
myletters.co.il › prose-fiction › 2269
Nov 03, 2018 · מצאתי את עצמי קוראת בכוח ספר עם מסר חשוב שהיה אפשר להביא אותו בדרך בוגרת ועמוקה יותר ולא כך היה. מי שנמנה על אוהדי הסופרת כנראה יאהב את מחברת הלב, אבל בעיניי הוא פשוט כתוב לא טוב. הקריאה לשיקולכם.
מחברת הלב - סקירה של סוזן צדוק - פרלמנט הספרים
https://www.thebp.co.il › סקירות › דרמה
ספר: מחברת הלב. שנת הוצאה: 2018. מס' עמודים: 356. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק.
מחברת הלב - סקירה של חגית בן-חור - פרלמנט הספרים
https://www.thebp.co.il/סקירה/מחברת-הלב-סקירה-של-חגית-בן-חור
22.12.2021 · ספר: מחברת הלב. שנת הוצאה: 2018. מס' עמודים: 356. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת, הבנות כבר לומדות באוניברסיטה, ואריקה סבורה שהגיע הזמן שתחשוב קצת על עצמה. במשפחה שלה יש מסורת של "משפטי מפתח" שעוברים מדור לדור ...
מחברת הלב - סקירה של סוזן צדוק - פרלמנט הספרים
https://www.thebp.co.il/סקירה/מחברת-הלב---סקירה-של-סוזן-צדוק
19.12.2021 · לאורך כל הספר המוטיב המוביל היא מחברת הלב, יש בו משפטי העצמה, חוזקה וחוכמה שמנבטות את מסלול חייה של אריקה, מאז ילדותה היא שומרת עליהם ומוסיפה משפטים חזקים לבנותיה, שגם ברגעים של משבר ומרחק ירגישו שליבן פועם באותו הקצב, משפטים שאותי הרגיעו ריגשו, הצחיקו והעצימו.
מחברת הלב - סקירה של חגית בן-חור - פרלמנט הספרים
www.thebp.co.il › סקירה › מחברת-הלב
ספר: מחברת הלב. שנת הוצאה: 2018. מס' עמודים: 356. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת, הבנות כבר לומדות באוניברסיטה, ואריקה סבורה שהגיע ...
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן - נוריתה ביקורות והמלצות על ספרים
https://nuritha.co.il › node
אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת, הבנות כבר לומדות באוניברסיטה, ...
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן | ידיעות ספרים שאוהבים
www.ybook.co.il › book › 7362
לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה". בספר חדש שחודר אל הלב. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת, הבנות כבר לומדות באוניברסיטה, ואריקה סבורה שהגיע הזמן שתחשוב קצת על עצמה.
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן
https://www.e-vrit.co.il/Product/8895/מחברת_הלב
ספרייה ציבורית דיגיטלית. לורי נלסון ספילמן היא מורה ממישיגן, ארצות - הברית. "רשימת המשאלות" הוא ספר הביכורים שלה. את ההשראה לכתיבתו קיבלה כשמצאה את רשימת המשאלות שכתבה כשהיתה בתיכון, שאחת מהן היתה להיות סופרת. כמו הגיבורה של ספרה, גם ספילמן גילתה שיש חלומות שלעולם אינם ...
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן - סימניה
https://simania.co.il › bookdetails
Quote Me ; ספרים מיוחדים. עכו שולח בדואר. חדש לגמרי, 40 ₪ ; מרתף הספר חיפה. חיפה. כחדש, 30.2 ₪ ...
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן - נוריתה ביקורות והמלצות על ספרים
nuritha.co.il › he › node
המיילים הכילו משפטי מפתח שאותם הכירה היטב, משפטים שהכירה מאמה ואותם העבירה לבנותיה, אותם משפטים שכתבה ב”מחברת הלב”. אנני שכאמור החליטה לנתק את הקשר עם אמה לזמן מה, חסמה את שיחותיה והודעותיה של אריקה, והאם שרצתה לדעת על בתה ועל קורותיה בפריז יצרה קשר עם טום, האלמן שהעסיק ...
"מחברת הלב" של לורי נלסון ספילמן: קראו את הפרק הראשון - וואלה ...
e.walla.co.il › item › 3182535
Aug 21, 2018 · היא רצה לכיור לחפש מטלית, ואז מעבירה את המטלית המטפטפת על הז'קט שלי. "את נראית מאוד מגונדרת בשביל נסיעה ארוכה, אמא'לה." לפני שאני מספיקה להסביר את השינוי בתוכניות, היא משליכה את המטלית לכיור ומפנה את תשומת הלב למחבת. "בכל אופן, חשבתי שכדאי להיפרד כמו שצריך." להיפרד כמו שצריך.
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › מ...
לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה" בספר חדש שחודר אל הלב אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל.
מחברת הלב - לורי נלסון ספילמן
www.e-vrit.co.il › Product › 8895
תקציר. לורי נלסון ספילמן, מחברת "רשימת המשאלות" ו"אבני הסליחה". בספר חדש שחודר אל הלב. אריקה ובנותיה, אנני וקריסטן, גרות בניו יורק, בדירה המשקיפה על סנטרל פארק. המשפחה חיה חיי רווחה ונחת, הבנות כבר לומדות באוניברסיטה, ואריקה סבורה שהגיע הזמן שתחשוב קצת על עצמה.