חיפשת:

מזג אוויר בסופיה ביוני

מזג האוויר בסופיה - אשת טורס
https://www.eshet.com › weather
עונת הקיץ, בין החודשים יוני לאוגוסט, עם טמפרטורות גבוהות, מחירים גבוהים ועומס של תיירים. סתיו, בין החודשים ספטמבר לנובמבר, עם ממוצע טמפרטורות של 9 עד 26 מעלות ...
תחזית מזג האוויר ל-14 יום בסופיה
https://www.weather.org.il › סופיה › ת...
תחזית מזג האוויר בסופיה, תחזית מזג האוויר ל-14 יום. בואו לבדוק את מזג האוויר בסופיה שבועיים קדימה, זמו מקומי בסופיה, מפת סופיה והכול באתר אחד קל, פשוט ומהר.
מזג אויר בעולם | למטייל
https://www.lametayel.co.il/מזג+אויר+בעולם
ביגוד וציוד. מזמינים מלון במחיר הטוב ביותר ומרוויחים מטבעות ומתנות. משווים מחירים במנועי המלונות המובילים. מוצאים את העסקה הטובה ביותר. מקבלים 10 מטבעות למטייל על כל דולר או יורו. משווים מחירים במנועי המלונות המובילים. מוצאים את העסקה הטובה ביותר. מקבלים 10 מטבעות למטייל על ...
מזג אוויר בסופיה - הכל על מזג האוויר בסופיה | אל על
https://www.elal.com/magazine/portfolio-items/...
מזג אוויר בסופיה: מתעדכנים לפני שטסים Project Description סופיה , בירתה של בולגריה ואחת הערים היפות של אירופה היא מחוז עצמאי אותו מאכלסים למעלה ממיליון תושבים.
מזג אוויר בבולגריה - הכל על מזג האוויר בבולגריה | אל על
https://www.elal.com/magazine/portfolio-items/...
מזג האוויר בבולגריה: מתעדכנים לפני שטסים. Project Description. אם אתם מתכננים בקרוב טיול בבולגריה הרי מחכות לכם הרבה מאוד אטרקציות מגוונות בהן תוכלו לבקר במהלך הטיול שלכם. לפניכם מקבץ מהאטרקציות שאסור להחמיץ, כעת שכל שנותר לכם הוא להזמין טיסה לבולגריה.
מזג אוויר חודשי בסופיה, סופיה, בולגריה‏ | AccuWeather
https://www.accuweather.com › sofia
100° 88° 76° 64° 52° יוני. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28. ממוצע גבוה. ממוצע נמוך. גבוה בפועל. נמוך בפועל.
מזג אוויר בסופיה: מתעדכנים לפני שטסים - אל על
https://www.elal.com › ... › סופיה
קיראו כאן על מזג האוויר בסופיה ותתכוננו לחופשה מהנה! ... הקיץ של סופיה הוא נעים והחודשים יוני עד ספטמבר הם החודשים המומלצים לבקר בה.
מזג אוויר יומי בסופיה, סופיה, בולגריה‏ | AccuWeather
https://www.accuweather.com/he/bg/sofia/51097/daily-weather-forecast/51097
Know what's coming with AccuWeather's extended daily forecasts for סופיה, סופיה, בולגריה. Up to 90 days of daily highs, lows, and precipitation chances.
תחזית לשבועיים בסופיה | זמן מקומי בסופיה‎ | תחזית מזג ...
https://www.weather.org.il/מזג-אויר/ערים/סופיה/תחזית
תחזית מזג האוויר בסופיה, תחזית מזג האוויר ל-14 יום. בואו לבדוק את מזג האוויר בסופיה שבועיים קדימה, זמו מקומי בסופיה, מפת סופיה והכול באתר אחד קל, פשוט ומהר. Weather.org.il- פשוט מושלם
סופיה מזג אוויר מזג האוויר ב- סופיה, בולגריה ב נובמבר 2021 ...
hikersbay.com/climate/november/bulgaria/sofia?lang=he
מזג האוויר ב- סופיה ב נובמבר 2021. סיטי, עצות. קרא סקירה כללית של האקלים. תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב סופיה ☃ טמפרטורת המים ביישובים ב סופיה ☀ החג מזג אוויר עבור סופיה ב נובמבר ☔.
מזג אוויר סופיה בולגריה | סופיה מזג אוויר עונות שנה
https://www.sofia.co.il › מזג-אוויר-סופי...
הכירו את תחזית מזג אוויר בסופיה במשך כל השנה - סופיה בקיץ? ... הקיץ הבולגרי נמשך עד תחילת יוני, אז הטמפרטורות מגיעות ל -30 מעלות, ואילו יולי ואוגוסט הם ...
ים המלח - מזג האוויר ב- יוני ב ים המלח, ישראל 2021
hikersbay.com/climate/june/israel/deadsea?lang=he
מזג האוויר ב- ים המלח ב יוני 2021. סיטי, עצות. קרא סקירה כללית של האקלים. תופעות מזג אוויר הוקלט בשנים קודמות ב ים המלח ☃ טמפרטורת המים ביישובים ב ים המלח ☀ החג מזג אוויר עבור ים המלח ב יוני ☔.
מזג אוויר חודשי בסופיה, סופיה, בולגריה‏ | AccuWeather
https://www.accuweather.com/he/bg/sofia/51097/july-weather/51097
Get the monthly weather forecast for סופיה, סופיה, בולגריה, including daily high/low, historical averages, to help you plan ahead.
סופיה בולגריה מזג אוויר - תחזית שנתית עונות שנה בסופיה
https://www.sofia.co.il/סופיה-בולגריה-מזג-אוויר
המבקרים צריכים בהחלט להביא משמרות, מכיוון שלעתים זה יכול להיות קשה. יש הרבה שלג בפברואר, במיוחד בתחילת פברואר. תחנות מזג אוויר מדווחות שהיום הכי סוער בשנה הוא 21 בפברואר והיום הקר ביותר הוא 22 בפברואר, עם 0 מעלות צלזיוס. כובע, כפפות, מעיל חם וזוג כפפות עם שכבה עבה של צמר או גרבי ...
מזג אוויר בסופיה – מה כדאי ללבוש בסופיה - למטייל
https://www.lametayel.co.il › ... › סופיה
מתכננים חופשה בסופיה ורוצים לדעת מה מזג האוויר? המלצות וכתבות על מזג האוויר בסופיה באתר למטייל! ... יוני, 10℃, 23℃, 17℃, 67.93㎜, 9, 19, 0.
מזג אוויר סופיה בולגריה | סופיה מזג אוויר עונות שנה
https://www.sofia.co.il/מזג-אוויר-סופיה-בולגריה
מזג האוויר ב- יוני ב סופיה, בולגריה 2021 - HikersBay
http://hikersbay.com › bulgaria › sofia
סופיה מזג אוויר מזג האוויר ב- סופיה, בולגריה ב יוני 2021. סיטי, עצות. ... Designer Apartment With Spectacular View In The BEST location in Sofia.
תחזית מזג האוויר ב סופיה סיטי
https://he.meteotrend.com › sofia
MeteoTrend: מזג האוויר סופיה עבור היום, מחר בשבוע. מדויק ומפורט תחזית מזג האוויר סופיה . טמפרטורה ולחות של אוויר, לחץ, מהירות כיוון הרוח, משקעים, זריחה, ...