חיפשת:

מושיק רוט התגרש

מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים - מעריב - AnyNews
https://anynews.co.il › article
AnyNews | אחרי שבנה משפחה חדשה, הגיעה הזמן שמושיק רוט יתגרש מאלס, אשתו הראשונה גם בפן העסקי. וגם: בקרוב ישראל גוטסדינר מוריד את השפם - מעריב ...
אחרי 20 שנה: מושיק רוט ואשתו התגרשו - וואלה! סלבס
https://celebs.walla.co.il › מקומי
עכשיו זה סופי: אחרי לא מעט שמועות על בעיות במערכת היחסים, השף המפורסם ואשתו החליטו להיפרד ונפגשו על מדרגות הרבנות, שם נפרדו באופן סופי, ...
Join - Facebook
https://m.facebook.com › photos
השף מושיק רוט לא מבזבז זמן: אחרי חודשיים של זוגיות עם שירן בן שושן, הוא כרע ברך והציע לה נישואים. http://bit.ly/2ayVRNE הרבה מזל טוב!
70 ק"ג פחות: מושיק רוט חושף מהפך מטורף במשקל
https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local...
Nov 01, 2021 · 70 ק"ג פחות: מושיק רוט חושף מהפך מטורף במשקל. שף מושיק רוט הוא אחד מארבעת השפים הישראלים שזכו לקבל כוכב מישלן. אחרי שסגר את מסעדתו האהובה …
מושיק רוט - וואלה! תגיות
tags.walla.co.il › מושיק_רוט
השף מאוהב: מושיק רוט מנהל רומן טרנס אטלנטי. השף המפורסם, מושיק רוט, אמנם רק התגרש לאחרונה, אבל זה אל מה שמונע ממנו לחזור שוב לטייטל 'תפוס חזק', אלא שהפעם זה עם ניחוח מחו"ל.
אחרי 20 שנה: מושיק רוט ואשתו התגרשו - וואלה! סלבס
https://celebs.walla.co.il/item/2947335
מושיק (צילום: ניר פקין) בשורה טובה לכל הרווקות אוהבות הפחמימות: אחרי לא מעט שמועות ודיבורים על משבר ביחסים ביניהם - השף המפורסם, מושיק רוט , ואשתו, אלס , החליטו להפריד כוחות ולהתגרש, לאחר למעלה מ-20 שנה ביחד.
מושיק רוט - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מושי...
מאז אפריל 2016 עד לנובמבר 2019 היה רוט שותף ברשת המסעדות "eight", הפועלת בישראל ומציעה בין היתר מנות במחיר אחיד של 8 שקלים חדשים. בשנת 2016, התגרש מאלס רוט, ...
מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים | TMI
https://tmi.maariv.co.il › celebs-news
אחרי שבנה משפחה חדשה, הגיעה הזמן שמושיק רוט יתגרש מאלס, אשתו הראשונה גם בפן העסקי. וגם: בקרוב ישראל גוטסדינר מוריד את השפם.
מושיק רוט - חדשות, רכילויות ועדכונים על מושיק רוט | TMI
tmi.maariv.co.il › Tags › מושיק-רוט
מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים אחרי שבנה משפחה חדשה, הגיעה הזמן שמושיק רוט יתגרש מאלס, אשתו הראשונה גם בפן העסקי.
מושיק רוט – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מושיק_רוט
מאז אפריל 2016 עד לנובמבר 2019 היה רוט שותף ברשת המסעדות "eight", הפועלת בישראל ומציעה בין היתר מנות במחיר אחיד של 8 שקלים חדשים. בשנת 2016, התגרש מאלס רוט, ובאותה שנה התארס לשירן בן שושן.
לאב און טופ: מושיק רוט מתחתן בפעם השנייה - Mako
https://www.mako.co.il › local-2016
וואי וואי, בא לנו להיות מוזמנים לחתונה הזאת רק בשביל הקייטרינג. השף שהניח את הסכינים האמיתיים בצד לטובת סכינים מטאפוריים בעוד ועוד תכניות ...
מושיק רוט: כוכבי מישלן ומנות ב-8 שקלים
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4867837,00
Oct 19, 2016 · השף מושיק רוט, שמאכיל באמסטרדם עשירי עולם, יהיה פרזנטור ויועץ לרשת המזון "שמונה". רוט: "ברמת המחירים של כוכבי מישלן אני מאכיל 50 אנשים ביום.
מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים | TMI
tmi.maariv.co.il › celebs-news › Article-627915
Mar 16, 2018 · מושיק רוט (צילום: אוהד רומנו) > לישראל גוטסדינר , חצי מצמד רעים, יש מסורת: כל עשר שנים גוזרים לו את השפם המפורסם. הכל התחיל בשנת 1978, כשחבריו הקרובים יגאל בשן, טוביה צפיר, מני פאר, יהודה ברקן, עדנה ...
מושיק רוט – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מושיק_רוט
משה אהרון (מושיק) רוט (נולד ב- 12 בדצמבר 1971) הוא שף ישראלי שעיקר פועלו בעבר היה ב הולנד (השף מתגורר בישראל). מתמחה בעיקר בסגנון המטבח המולקולרי, בעליה בעבר של מסעדת &moshik ב אמסטרדם אשר החזיקה בשני כוכבי מישלן ושותף לשעבר ברשת מסעדות ישראלית "שמונה" אשר הייתה ממותגת בדמותו.
מזל טוב: מושיק רוט אבא לשניים - Ynet
https://pplus.ynet.co.il › ... › רכילות+
סמסו המון מזל טוב לשף מושיק רוט (45) ולאשתו שירן בן שושן (32) שהביאו לעולם את ילדם השני, בן קטן וחמוד, אח לשייה.
מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים | TMI
https://tmi.maariv.co.il/celebs-news/Article-627915
Mar 16, 2018 · מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים ... לליאורה נודע שלאחרונה נפרד מושיק רוט סופית משותפתו לחיים ולעסקים בעשרות השנים האחרונות. לאחר שהחליטו להתגרש זה …
70 ק"ג פחות: מושיק רוט חושף מהפך מטורף במשקל
www.mako.co.il › entertainment-celebs › local-2020
Nov 01, 2021 · 70 ק"ג פחות: מושיק רוט חושף מהפך מטורף במשקל. שף מושיק רוט הוא אחד מארבעת השפים הישראלים שזכו לקבל כוכב מישלן. אחרי שסגר את מסעדתו האהובה באמסטרדם לפני כשנה וחצי, כעת השף האהוב הגיע לבשל באירוע ...
אחרי 20 שנה: מושיק רוט ואשתו התגרשו - וואלה! סלבס
celebs.walla.co.il › item › 2947335
אחרי 20 שנה: מושיק רוט ואשתו התגרשו. עכשיו זה סופי: אחרי לא מעט שמועות על בעיות במערכת היחסים, השף המפורסם ואשתו החליטו להיפרד ונפגשו על מדרגות הרבנות, שם נפרדו באופן סופי, אחרי יותר מ-20 שנות זוגיות.
מושיק רוט - חדשות, רכילויות ועדכונים על מושיק רוט | TMI
https://tmi.maariv.co.il/Tags/מושיק-רוט
מושיק רוט התגרש באופן סופי, גם בעניינים העסקיים אחרי שבנה משפחה חדשה, הגיעה הזמן שמושיק רוט יתגרש מאלס, אשתו הראשונה גם בפן העסקי.
"יורדות לי דמעות עכשיו, בגלל המסעדה שסגרתי. אני עדיין מעכל את זה ...
https://www.yediot.co.il › articles
מושיק רוט, נשוי ואב לשניים, נולד בשנת 1972 בחיפה, גדל באילת וביבנה. למד בתיכון גינסבורג יבנה במגמה ביולוגית. שירת בחיל האוויר.
מושיק רוט - וואלה! תגיות
https://tags.walla.co.il/מושיק_רוט
מושיק רוט על הולדת הבת:"עברנו תקופה קשה". ההתמודדות עם המשקל, הגירושים מאשתו הראשונה, הנישואים לאשתו הצעירה, הבייבי החדש וכמובן, העונה החדשה בלי מאיר אדוני השף, מושיק רוט, מדבר על הכל בריאיון אישי. וואלה!