חיפשת:

מורשת רדיו תדר

רשת מורשת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רשת_מורשת
רשת מורשת הייתה תחנת רדיו ישראלית, שפעלה במסגרת קול ישראל ועסקה בנושאי מורשת יהודית. התחנה החלה לשדר בשנת 1999, כמחליפה את פעולתו של המדור להווי ומסורת יהודית, והיא שידרה החל מ-2015 עשרים וארבע שעות ביממה לא כולל שבת וחג. בנוסף, שידוריה הועברו גם בתדרים של רשת א' בחלק משעות היממה. התחנה נסגרה בשנת 2017 והוחלפה על ידי כאן מורשת, עם הקמת תאגיד השידור הישראלי. שידורי התחנה כללו שידורים חיים, המשתנים בהתאם ללוח השנה העברי ולמנהגי קהילות ישראל . התחנה שידרה מוזיקה ח…
תדרים חדשים לרשת מורשת של קול-ישראל - בחדרי חרדים
https://www.bhol.co.il › forums › topic
תדרים חדשים לרשת מורשת של קול-ישראל. להלן התדרים החדשים של רשת מורשת: בירושלים והמרכז - F.M 98.4 ובתדר A.M 576 בתל אביב רבתי- F.M 100.7 ובתדר A.M 1458
תדרים וערוצי קליטה | כאן
https://www.kan.org.il/item/?itemid=19457
רדיו כאן ב כאן גימל כאן תרבות כאן 88 כאן מורשת כאן קול המוזיקה כאן Reka راديو مكان | רדיו ערבית הסכתים
תחנות רדיו בישראל : תדרים מורשת - seek4info
http://he.seek4info.com › q=תחנות רדי...
תחנות רדיו בישראל : תדרים. רשת מורשת - אצבע הגליל : 104.8 ( FM ) ... רשת מורשת - באר שבע וצפון הנגב : 100.7 ( FM ) 104.8 ( FM )
כאן מורשת - מוזיקה חסידית ...
https://www.kan.org.il/live/radio.aspx?stationid=6
כאן מורשת הוא המקום לכל מי שמסורת ישראל בליבו. מוסיקה ותרבות יהודית, אקטואליה מגזרית, שיעורי תורה, דיונים הלכתיים, חדשות ועוד.
מנגן עכשיו: כאן מורשת - רדיו fm1
http://www.fm1.co.il › kan-moreshet
רדיו כאן מורשת (לשעבר רשת מורשת של קול ישראל) מוקדש לחיים היהודיים: מוסיקה יהודית, תוכניות על החיים היהודיים, אקטואליה, ושידורים עם ועל רבני ישראל.
כאן מורשת להאזנה ישירה | רדיו ...
https://radio.ifindfast.com/channel/כאן-מורשת
כאן מורשת להאזנה ישירה באינטרנט, הרדיו משדר בכל שעות היממה 7 ימים בשבוע, מוסיקה, חדשות ועדכונים כאן מורשת תחנת הרדיו. כאן מורשת להאזנה ישירה | רדיו להאזנה ישירה.
רשת מורשת
https://www.the7eye.org.il › lexicon
תחנת רדיו ציבורית הפועלת במסגרת קול-ישראל ומתמקדת בשידורי דת ומסורת יהודיים. חולקת תדר עם רשת א'
כאן מורשת - מוזיקה חסידית ויהודית ורדיו יהודי - תאגיד השידור הישראלי
https://www.kan.org.il › live › radio
כאן מורשת הוא המקום לכל מי שמסורת ישראל בליבו. מוסיקה ותרבות יהודית, אקטואליה מגזרית, שיעורי תורה, דיונים הלכתיים, חדשות ועוד. היכנסו להאזנה בשידור חי.
רדיו כאן מורשת שידור חי - רדיו לייב RLive
https://www.rlive.co.il › station › res...
המורשת שלנו מעצבת את מי שאנחנו. היא מגדירה את הערכים שלנו ובמידה רבה מעצבת גם את העתיד של כולנו. "כאן מורשת" (לשעבר רשת מורשת) של תאגיד השידור "כאן", ...
רדיו רשת מורשת להאזנה ישירה ...
https://www.radya.co.il/5/13/Reshet-moreshet
תחנת הרדיו רשת מורשת היא תחנה שמופעלת בזכות קול ישראל והיא עושקת בנושאי היהדות, דת ומורשת. שידוריה הם רק כ-8 שעות ביום למשך ששה ימים בשבוע ושלוש שעות בצאת שבת לא כולל חגים, בתיאום עם לוח החודשים העברי- לפי כך נקבעים תכניה בכל פעם מחדש.
רשת מורשת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › רשת...
רשת מורשת הייתה תחנת רדיו ישראלית, שפעלה במסגרת קול ישראל ועסקה בנושאי מורשת יהודית. התחנה החלה לשדר בשנת 1999, כמחליפה את פעולתו של המדור להווי ומסורת ...
כאן מורשת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/כאן_מורשת
כאן מורשת היא תחנת רדיו ישראלית, השייכת לתאגיד השידור הישראלי. תחנה זו משדרת בעיקר אקטואליה יהודית וחדשות. התחנה החליפה את רשת מורשת של קול ישראל שברשות השידור. ב-15 במאי 2017 החלו שידורי התחנה. שידורי התחנה כוללים שידורים חיים, המשתנים בהתאם ללוח השנה העברי ולמנהגי קהילות ישראל. התחנה משדרת מוזיקה חסידית, ובימים בהם על-פי ההלכה אין לשמוע מוזיקה כלית, היא משדרת מו…
כאן מורשת - מנגן עכשיו
www.fm1.co.il/kan-moreshet.html
בנוסף לתוכניות איכותיות, רדיו כאן מורשת משדר מוסיקה יהודית ממגוון סגנונות: חסידי, מזרחי, אשכנזי ועוד. רדיו כאן מורשת הוא המקום לכל מי שמסורת ישראל בליבו. מוסיקה ותרבות יהודית, אקטואליה מגזרית, שיעורי תורה, דיונים הלכתיים, כולם חלק מהבית הנאמן שלנו.
כאן מורשת - – המכלול
https://www.hamichlol.org.il › כאן_מו...
כאן מורשת היא תחנת רדיו ישראלית, השייכת לתאגיד השידור הישראלי. ... אזור קליטה, תדר ארצי ... לכאן מורשת תוכניות המיועדות לילדים ולנוער.