הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › הגשת_ת...תלונות למפעילי תחבורה ציבורית יש להגיש ישירות לחברה שבה אירע המקרה. לרשימת האתרים של מפעילי התחבורה הציבורית, ראו באתר הרשות הארצית לתחבורה ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית לתחבורה ...
www.gov.il › he › serviceאם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות מפעיל התחבורה הציבורית בה השתמשתם, זכותכם להתלונן.רצוי לפנות קודם כל אל מפעיל התחבורה הציבורית, למשל חברת האוטובוסים המפעילה את הקו. במקרה שלא קיבלתם מענה מספק, ניתן לפנות אל משרד ...
משרד התחבורה מידע לנוסע
bus.gov.ilבברכה, משרד התחבורה. זכויות היוצרים בנתונים ו/או המידע המופיעים באתר זה, שייכים באופן בלעדי למשרד התחבורה (להלן: - המשרד ).זכויות יוצרים אלו חולשות, בין השאר, על נתונים, מידע, טקסט, תמונות, איורים, מפות, קטעי צליל, קטעי וידיאו, גרפיקה ויישומי תוכנה המופיעים באתר זה (להלן - החומר ...
דו"ח פניות הציבור- סיכום שנת 2019 | הרשות הארצית לתחבורה ...
https://www.gov.il/he/departments/publications/...Mar 08, 2020 · הרשות הארצית לתחבורה ציבורית; פיקוח ובקרה; דו"ח פניות הציבור- סיכום שנת 2019; ... מוקד מענה ממשלתי מרכזי ...
סיפורה של תלונה לרגל יום התחבורה הציבורית הבינלאומי - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Pagesבנציבות תלונות הציבור מתקבלות מדי שנה תלונות הנוגעות לשירותי התחבורה הציבורית. ... בעקבות המקרה מסרה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית כי הופקו הלקחים בנוגע ...
טפסים מקוונים להגשת פניות ותלונות הציבור | משרד התחבורה ...
https://www.gov.il/he/departments/general/transport_contactus_unitsמשרד התחבורה - מרכז מידע לתחבורה ציבורית-חיפוש לפי מוצא ויעד
https://bus.gov.ilחדש בקווי התח"צ. אתר המידע לתחבורה ציבורית · קווי לילה · تحسين الخدمات · הנתיב המהיר - "שאטל" · סגירת שד' ירושלים ת"א-יפו ... צור קשר. פניות ציבור ...
אופן הגשת תלונה למחלקת פניות הציבור ברשות הארצית לתחבורה ...
https://www.gov.il/he/Departments/General/...Jan 09, 2019 · אופן הגשת תלונה למחלקת פניות הציבור ברשות הארצית לתחבורה ציבורית. אם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות חברת האוטובוסים בה השתמשתם, זכותכם ואף חובתכם להתלונן בפני החברה. רצוי לפנות קודם כל אל חברת האוטובוסים המפעילה את ...
נוהל טיפול בפניות הציבור | הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
www.gov.il › he › departmentsמטרות הנוהל: קביעת נהלי עבודה להבטחת טיפול יסודי, ענייני, ממצה ואיכותי בזמן סביר במחלקת פניות הציבור, הסדרת תהליכי העבודה בתחום פניות הציבור בין מחלקת פניות הציבור לבין מפעילי התחבורה הציבורית והגורמים המקצועיים ברשות.
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית | הרשות הארצית ...
https://www.gov.il/he/service/complaint_about_conduct_in_public_transportationאם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות מפעיל התחבורה הציבורית בה השתמשתם, זכותכם להתלונן.רצוי לפנות קודם כל אל מפעיל התחבורה הציבורית, למשל חברת האוטובוסים המפעילה את הקו. במקרה שלא קיבלתם מענה מספק, ניתן לפנות אל משרד ...
דו"ח פניות הציבור- סיכום שנת 2019 | הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
www.gov.il › he › departmentsMar 08, 2020 · הרשות הארצית לתחבורה ציבורית; ... דו"ח פניות הציבור- סיכום שנת 2019; ... מוקד מענה ממשלתי מרכזי ...
דן תחבורה ציבורית | מרכז שירות לקוחות | דן לשירותך – כתובות ...
www.dan.co.il › eng › pagesכתובת למכתבים: מחלקת פניות הציבור, ת.ד. 33038, ת"א מיקוד 64928. דואר אלקטרוני: cs@dan.co.il טלפון: 03-6933320
אופן הגשת תלונה למחלקת פניות הציבור ברשות הארצית לתחבורה ציבורית
www.gov.il › he › DepartmentsJan 09, 2019 · אופן הגשת תלונה למחלקת פניות הציבור ברשות הארצית לתחבורה ציבורית. אם קיבלתם שירות לקוי או פוגעני מנהג, או שאינכם מרוצים מרמת השירות או מכל נושא אחר שבאחריות חברת האוטובוסים בה השתמשתם, זכותכם ואף חובתכם להתלונן בפני החברה. רצוי לפנות קודם כל אל חברת האוטובוסים המפעילה את ...
מוקד טלפוני של משרד ... - moadim.co.il
https://www.moadim.co.il/מוקד-טלפוני-משרד-התחבורהבין השאר, ניתן להזכיר מוקד נפרד המטפל בנושאי התחבורה הציבורית, התעופה האזרחית, רשות הספנות והנמלים וכן מוקד המאפשר פניות לשר התחבורה עצמו.
נוהל טיפול בפניות הציבור | הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
https://www.gov.il/he/departments/policies/procedure_for_handling_public_inquiriesמטרות הנוהל: קביעת נהלי עבודה להבטחת טיפול יסודי, ענייני, ממצה ואיכותי בזמן סביר במחלקת פניות הציבור, הסדרת תהליכי העבודה בתחום פניות הציבור בין מחלקת פניות הציבור לבין …
Tel Aviv Central Bus Station is Worlds Largest White Elaphant ...
http://cs.trains.com › trnMany will abandon public transportation for the use of their cars, thus increasing the overall pollution the ... מוקד פניות הציבור-הרשות לתחבורה ציבורית ...
הגשת תלונה על התנהלות בתחבורה ציבורית - Gov.il
https://www.gov.il › service › compl...שירות זה מאפשר להגיש תלונה על שירות לקוי או פוגעני בקווי תחבורה ציבורית, רכבת ישראל, הרכבת הקלה ומוניות.
טפסים מקוונים להגשת פניות ותלונות הציבור | משרד התחבורה ...
www.gov.il › he › departmentsפנייה להנהלת אגף הרישוי
פניות ב בתלונות ו בדרכים והבטיחות משרד התחבורה טיפול ציבורית ...
https://din-online.info › pdfהרשות הארצית לתחבורה ציבורית )להלן: הרשות( שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים )להלן: ... הרשות. , על מחלקת פניות הציבור להפעיל מוקד טלפוני בשעות. ייעודיות.
דן תחבורה ציבורית | מרכז שירות לקוחות | דן לשירותך ...
https://www.dan.co.il/eng/pages/988.aspxכתובת למכתבים: מחלקת פניות הציבור, ת.ד. 33038, ת"א מיקוד 64928. דואר אלקטרוני: cs@dan.co.il טלפון: 03-6933320
משרד התחבורה מידע לנוסע
https://bus.gov.il/#!בברכה, משרד התחבורה. זכויות היוצרים בנתונים ו/או המידע המופיעים באתר זה, שייכים באופן בלעדי למשרד התחבורה (להלן: - המשרד ).זכויות יוצרים אלו חולשות, בין השאר, על נתונים, מידע, טקסט, תמונות, איורים, מפות, קטעי צליל, קטעי וידיאו, גרפיקה ויישומי תוכנה המופיעים באתר זה (להלן - החומר ...
טיפול משרד התחבורה בתלונות ופניות ציבור בנושא תחבורה ציבורית
https://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMMהרשות הארצית לתחבורה ציבורית )להלן: הרשות( שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים )להלן: ... יכולתה של הרשות להשתמש במידע על תלונות הציבור שנמצא במערכת ניהול פניות ...
הגשת תלונות על העדר נגישות בתחבורה הציבורית | תחבורה היום ומחר
http://www.transportation.org.il › nodeאם המפעיל לא עונה לתלונה או שהתשובה לא מספקת, אפשר לפנות אל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה. רק אם התלונה בנושא נגישות, אפשר לפנות לנציבות שוויון זכויות ...
תחבורה ציבורית | עיריית תל אביב-יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pagesתשלום בטלפון הנייד על נסיעה בתחבורה הציבורית. לצד כרטיס הרב-קו, כיום אפשר לשלם עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית באמצעות הטלפון הנייד, בעזרת אחת מארבע האפליקציות ...
שירות לקוחות דן תחבורה ציבורית, טלפון מענה אנושי
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-דן-תחבורה...דן חברה לתחבורה ציבורית בע''מ תחבורה ציבורית בתל אביב וגוש דן. מוקד שירות דן. 03-6933333. 6933466- 03 . פניות הציבור. 6933320- 03 . מחלקת אבידות \ מציאות. 6394444 - 03 . מחלקת תביעות ביטוח. 6933271/2 - 03. 6933162 - 03 . מוקד פניות ...