חיפשת:

מול הים נתניה

צימרים בנתניה על הים -המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_בנתניה_על_הים.asp
מישור החוף, נתניה. במתחם: 6 סוויטות יוקרתיות על הים בצאנז לזוגות ומשפחות עם בריכת זרמים פרטית ומרפסות עץ מרהיבות. בריכה מחוממת. ג'קוזי ספא. אמצ"ש החל.
ג'ונה - אולם אירועים בשרון, אירועים על הים
www.jonahevents.co.il
ג'ונה - מתחם האירועים של טעם וצבע. אולם אירועים בשרון מול הים עם נוף עוצר נשימה, מציב סטנדרט חדש של עיצוב, קולינריה והפקה בעולם האירועים.
"מול הים" בנתניה - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=2061
מול נופיה הכחולים של רצועת הים התיכון בעיר נתניה, במרכז הארץ ובמיקום מעולה, שוכנים מספר חדרי אירוח "מול הים" אשר מציע נופש ייחודי ומלא בהנאה. אצלנו תמצאו מספר יחידות אירוח גדולות אשר לכל אחת ...
חדרי אירוח - מול הים בישוב נתניה - מומלץ - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
חדרי אירוח מול הים מישור החוף פינוק אמיתי המשלב אירוח מושלם. חדרי אירוח מול הים, הוא כל אשר תזדקקו לו בחופשה הבאה שלכם. מומלץ.
אולם אירועים בשרון, גן אירועים על הים - 5.91
https://www.591.co.il
לא הפסקנו לקבל פידבקים מצויינים מהאורחים שלנו על כל הפרמטרים! 5.91 בהחלט אחת ההחלטות הכי טובות שלקחנו!" סיון וניר. "השירות לאורך האירוע היה מעבר לכל הציפיות, העיצוב של המקום פשוט מהמם ביופיו, והחופה מול הים לא יכלה להיות יותר מרגשת ועוצרת נשימה!"
צימר מול הים נתניה, נתניה | Weekend
https://my.weekend.co.il › Netanya_...
מול הים נתניה בנתניה, במישור החוף - לא צריך לנסוע רחוק מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
מול הים, דוד המלך 1, בנתניה - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מידע נוסף על מול הים. אזורי שירות. נתניה. תחומי העסק. מסעדות גלאט כשר. סוגי מטבחים ומאכלים. דגים. איטלקי. פיוז'ן. מאפיינים נוספים. כשר. כשר למהדרין.
דירה על קו הים - Yoram Indik
https://www.indik.net/דירה-על-קו-הים
בית בקו המים הוא המקום המושלם ליצור את הזיכרונות המפוארים ביותר. פרויקט מציאת בית על החוף הוא ההזדמנות שלנו למצוא לכם דירות מרהיבות ומפנקות כשהן פונות ישירות לכיוון המים. קניית בית על החוף היא קנייה המצריכה התייחסות רצינית וחשיבה על המון גורמים כלכליים.
מסעדת מול הים - איטלקיות בנתניה, דגים, שף פרטי - 2EAT
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על מול הים, מסעדה איטלקיות בנתניה. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
מול הים נתניה - מסעדות איטלקיות: המומלצות ביותר לשנת 2022 | ROL
https://www.misadotitalkiot.co.il › מול...
בעמוד תוכלו למצוא את בחירת המערכת למסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בארץ. מול הים – כשרה למהדרין, דגים, איטלקית, ארוחות בוקר מול הים בנתניה. “מול הים ...
קרקע למכירה בשכונה נת 600 | מגרש למכירה מול הים בנתניה
karkanetanya.co.il
הזדמנות חד פעמית לרכישת מגרש לבניה פרטית בשכונה יוקרתית בנתניה, קרקע למכירה בשכונה נת 600 מול הים בנתניה במרחק של 100 מטר מהחוף בלבד. לחץ לצפייה בפרטים.
ג'ונה - אולם אירועים בשרון, אירועים על הים
https://www.jonahevents.co.il
מתחם האירועים של טעם וצבע מול חוף הים, מציב סטנדרט חדש של עיצוב, קולינריה והפקה בעולם האירועים. השילוב של נוף עוצר נשימה, עיצוב מושקע עד הפרט האחרון ומטבח... קרא עוד על Jonah קרא עוד.
מול הים נתניה - IROOM - חדרים לפי שעה
https://www.iroom.co.il › מול-הים-נתניה
מול הים נתניה חדרים לפי שעה בנתניה, חדרים וסוויטות יוקרה המציעים אירוח ספונטני בכל שעה, לזוגות בעיקר אווירה אינטימית ואבזור מלא, נוף לים וכניסה ללא מפגש!
פרוייקטים מול הים בנתניה דירות נוף להים בנתניה
https://www.nadlan.com/projects/נוף_לים/city/נתניה
נוף השרון. דירת 5 חדרים פרימיום בקומות הגבוהות 20-27 החל מ- 2,190,000 ש"ח. על המפה. נדל"ן קום הינו פורטל המתמחה בנדל"ן וכולל בתוכו את לוח הדירות המוביל בישראל המציע דירות למכירה, דירות להשכרה ופרויקטים חדשים למגורים.
קרקע למכירה בשכונה נת 600 | מגרש למכירה מול הים בנתניה
https://karkanetanya.co.il
מידע על המגרש המוצע למכירה. קודם. הבא. הקרקע הינה קרקע פרטית (לא מנהל – גם תושבי חוץ יכולים לרכוש אותה). הקרקע בגודל של 647 מ"ר כאשר ניתן לבנות בית בגודל של 453 מ"ר עיקרי + ממ"דים + מרתפים בגובה קו הכביש ולא מתחת לאדמה היכולים לשמש כיחידה נפרדת + חניון תת קרקעי.
וילה רויאל מול הים נתניה - Villas.co.il
https://www.villas.co.il › villa › villa-...
וילה רויאל מול הים בפורטל הוילות הישראלי, כל המידע המלא על הוילה בנתניה - מתחם אירוח יוקרתי ומפנק. לפרטים המלאים כנסו לפורטל הוילות הישראלי.
מול הים (מלון כרמל נתניה)
https://www.irooms.co.il/מול+הים.html
מול הים. החל מ ₪150. מרכז > נתניה. נווט בלחיצה בוויז. 052-9097350. כניסה דיסקרטית. חניה צמודה. מיזוג אויר. מקלחת.
OCEAN PARK TOWERS - fresh360.co.il
https://lp.fresh360.co.il/canadaOP
עם השנים הוכיחה נתניה את היכולת המופלאה לייצר שכונות מגורים חדשות בעלות איכות חיים מודרנית. מובילה - ״עיר ימים״ היא מופת לשכונות חדשות בישראל, לתכנון נכון של שכונת מגורים וכשכונה שרשמה. הצלחה נדל״נית בזכות עליות ערך של כמעט 50% בעשור האחרון .
מול הים (מלון כרמל נתניה)
www.irooms.co.il › מול+הים
מול הים בנתניה, חדרי אירוח נעימים ודיסקרטיים השוכנים בקומה 11 במלון כרמל נתניה, כך שתוכלו להשקיף על הים וליהנות משקט מוחלט ומשלווה מרגיעה. בסוויטה לרשותכם: מיטה זוגית, פינת ישיבה מול הים, מסך ...
מול הים - mulhayam מסעדת דגים - נתניה ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › ... › מסעדות דגים
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על מול הים mulhayam - דוד המלך 1, נתניה, מול הים - mulhayam - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
מלון ספא DAVID TOWER - מלון ספא יוקרתי בנתניה מול הים
https://www.davidtower.co.il
מחפשים מלון ספא יוקרתי בנתניה. מלון ״דיוויד טאוואר״ מרשת מלונות פרימה, מציע חווית אירוח יוקרתית ומפנקת בעיר הנופש נתניה מול הים. ספא ענקי וארוחות בוקר מפנקות! הזמינו חופשה באתר!
מול הים (מלון כרמל נתניה) - חדרים לפי שעה צימרים לפי שעות - IROOMS
https://www.irooms.co.il › מול+הים
מול הים בנתניה, חדרי אירוח נעימים ודיסקרטיים השוכנים בקומה 11 במלון כרמל נתניה, כך שתוכלו להשקיף על הים וליהנות משקט מוחלט ומשלווה מרגיעה.
פרוייקטים מול הים בנתניה דירות נוף להים בנתניה
www.nadlan.com › projects › נוף_לים
פרוייקטים מול הים בנתניה באתר נדלן.קום, אתר הנדלן המוביל בישראל, מציע - דירות עם נוף לים בנתניה,בתים בקו ראשון למים,מגורי יוקרה,הרחבות ישובים,דירות להשכרה לציבור הדתי ועוד
דירות למכירה בגלי הים, נתניה - מדלן
www.madlan.co.il › for-sale › שכונה-גלי
203 דירות למכירה בגלי הים, נתניה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
מלון ספא DAVID TOWER - מלון ספא יוקרתי בנתניה מול הים
www.davidtower.co.il
מלון הספא מגדל דוד מול הים בנתניה הינו מלון עם שיק אלגנט-אורבאני אירופאי, המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות. מלון דיוויד טאואר מהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. המלון ...
"מול הים" בנתניה - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
www.rrr.co.il › showCabin
מול נופיה הכחולים של רצועת הים התיכון בעיר נתניה, במרכז הארץ ובמיקום מעולה, שוכנים מספר חדרי אירוח "מול הים" אשר מציע נופש ייחודי ומלא בהנאה. אצלנו תמצאו מספר יחידות אירוח גדולות אשר לכל אחת ...
"מול הים" בנתניה - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
חדרי אירוח מול הים בישוב נתניה. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר מול הים – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!