חיפשת:

מוזיאון אומנות אמסטרדם

מוזיאונים באמסטרדם - 15 המוזיאונים שאתם חייבים לראות ... - פשוט הולנד
https://p-netherlands.co.il › אמסטרדם
מוזיאונים שונים שייקחו אתכם למסעות מעניינים, החל מהיסטוריה, אומנות, דרך ספורט, ארכיטקטורה ומוזיקה, ועד לקהילת האנדרגראונד התוססת של העיר.
מוזיאונים באמסטרדם - מוזיאוני אומנות חשובים, מוזיאונים ...
www.myholland.co.il › אמסטרדם
מוזיאון סטדליק Stedelijk Museum, או "המוזיאון העירוני של אמסטרדם", פועל מאז סוף המאה ה-19 ועוסק באומנות מודרנית (ולא רק באומנות עכשווית. יש הבדל). המוזיאון מציג יצירות אומנות החל מהמאה ה-19, של אמנים ביניהם ואן גוך או שאגאל. במוזיאון אגף מעניין מאד העוסק באומנות שימושית, כמו גם את היצירות החריגות של קבוצה בשם "קוברה".
מוזיאונים באמסטרדם - Museums in Amsterdam
https://www.amsterdam.org.il › מוזיאונ...
באמסטרדם מוזיאונים מהטובים בעולם: מוזיאון ואן גוך, מוזיאון מאדאם טוסו, ... מוזיאון אמנות כדוגמת מוזיאון ואן גוך וכן מוזיאונים לילדים כדוגמת מוזיאון המדע ...
מוזיאון רייקסמוזיאום אמסטרדם 2022 - כרטיסים, מחירים וכל ...
Jan 05, 2022 · המוזיאון ממוקם בלב מרכז אמסטרדם בכיכר המוזיאונים (מוזאומפליין) סמוך למוזיאונים ידועים נוספים כמו מוזיאון ואן גוך, מוזיאון היהלום ואחרים וגם ליד אטרקציות ידועות אחרות כמו מוזיאון הייניקן (כ-7 דקות הליכה) ואחרים. גם בית הקפה והמסעדה של המוזיאון, …
מוזיאון מוקו אמסטרדם | We Are Amsterdam | מוזיאונים באמסטרדם
weareamsterdam.com › he › product
מוזיאון מוקו אמסטרדם מציג תערוכה קבועה של בנקסי, ותערוכות מתחלפות של אמנים מודרניים כמו קוסמה, קית' הרינג ואנדי וורהול. המוזיאון נגיש וקליל, מומלץ לחובבי אומנות עכשווית ולחובבי מוזיאונים בכלל. מוזיאון המוקו הוא פיתרון מעולה ליום גשום, במקום להיות רטובים בחוץ תוכלו להנות מאמנות הרחוב המפורסמת של בנקסי ואחרים. טוב לדעת: מה כלול?
9 מקומות מגניבים באמסטרדם שאתם חייבים להכיר - למטייל
www.lametayel.co.il › articles › lnedmp
צעצועים ותיבות נגינה ביורדן
מוזיאון STRAAT לאמנות רחוב באמסטרדם | STRAAT Museum כרטיסים
https://www.netherlands.co.il › straat-...
מוזיאון סטארט אמסטרדם (STRAAT Museum) הוא הגדול ביותר בעולם לנושא של אמנות רחוב וגרפיטי. לקבלת מידע על מוזיאון STRAAT ורכישת כרטיסים לחצו פה!
מוזיאון מוקו אמסטרדם | We Are Amsterdam | מוזיאונים …
מוזיאון מוקו אמסטרדם מיוחד לאוהבי אמנות מודרנית, מוזיאון המוקו מציג תערוכת עכשוויות, בינלאומיות, עם מגוון רחב של יצירות מעוררות השראה.
מוזיאון רייקסמוזיאום אמסטרדם 2022 - כרטיסים, מחירים וכל ...
www.metailimbaolam.com › כרטיסים
Jan 05, 2022 · מוזיאון רייקסמוזיאום באמסטרדם (Rijksmuseum) הוא ללא צל של ספק, אחד האטרקציות הפופולריות ביותר של העיר ונחשב גם לאחד מהמוזיאונים החשובים ביותר בעולם לצד שמות מובילים כמו הלובר בפריז, המטרופוליטן בניו יורק ואחרים. זהו המוזיאון הלאומי של אמסטרדם ורוב התייירים המגיעים לטיול בעיר, בוחרים לבקר בו ולכן מדובר גם באחת האטרקציות העמוסות ביותר באמסטרדם.
10 הכי טובים: מוזיאונים באמסטרדם - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › ... › מוזיאונים באמסטרדם
מוזיאונים באמסטרדם: הצג חוות דעת ותמונות של 10 מוזיאונים באמסטרדם, הולנד ב-Tripadvisor. ... ‪מוזיאוני אמנות‬ • ‪אתרים היסטוריים‬.
מוזיאונים באמסטרדם - Museums in Amsterdam - מוזיאון באמסטרדם ...
www.amsterdam.org.il › מוזיאונים
אמסטרדם היא עיר ליברלית המקבלת את השונה, לכן ברחבי העיר אמסטרדם ניתן למצוא עשרות רבות של מוזיאונים, כדוגמת המוזיאון בעל כמות המבקרים הגדולה ביותר – מוזיאון בית אנה פרנק שמגולל את סיפורה של נערה יהודייה בתקופת מלחמת העולם השנייה , מוזיאון אמנות כדוגמת מוזיאון ואן גוך וכן מוזיאונים לילדים כדוגמת מוזיאון המדע ומוזיאון השעווה של מאדם טוסו הממוקם …
מוזיאונים ותרבות באמסטרדם - סבבה אמסטרדם המדריך לתייר בהולנד
https://sababa.eu › amasterdam-muse...
מדריך המוזיאונים המובילים באמסטרדם, מוזיאונים לאומנות והיסטוריה, מוזיאונים לילדים ומוזיאונים כיפיים. כרטיסים מוזלים ללא תור.
מוזיאון סטדלק - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מוזיא...
מוזיאון סטיידלק אמסטרדם (בהולנדית: Stedelijk Museum Amsterdam; "המוזיאון העירוני אמסטרדם") הוא מוזיאון לאמנות מודרנית הנמצא באמסטרדם שבהולנד.
מוזיאונים באמסטרדם - מוזיאוני אומנות חשובים, מוזיאונים ...
https://www.myholland.co.il/אמסטרדם/מוזיאונים-מומלצים
מוזיאונים באמסטרדם: תרבות, מדע ועוד. בכל יעד תיירותי שמכבד את עצמו, ובייחוד בכאלה המוגדרים "תרבותיים", מהווים מוזיאונים שחקנים מרכזיים ברשימת האטרקציות. אמסטרדם, למרבה השמחה, אינה יוצאת מכלל זה. הרשימה של מוזיאונים באמסטרדם היא מרשימה בכל קנה מידה, עם מוזיאוני אומנות ...
מוזיאונים באמסטרדם - 15 המוזיאונים שאתם חייבים לראות באמסטרדם ...
p-netherlands.co.il › museums-in-amsterdam
Mar 10, 2020 · הנגישות של המוזיאונים באמסטרדם היא גבוהה מאוד ולכולם, כולל כולם, ניתן להגיע באמצעות התחבורה הציבורית המעולה של העיר. אבל אמסטרדם היא קטנה ואפשר בהחלט לשוטט בה גם ברגל. זה אפילו מומלץ אם לא יורד גשם חזק מידי ומזג האוויר נעים. תוכלו לעבור בין מוזיאון אחד לשני בקלות ובהליכה נעימה, לעצור בדרך במקומות מעניינים, לאכול במסעדה וגם לקנות מזכרות הביתה.
מוזיאונים באמסטרדם: תרבות, מדע ועוד - הולנד למטייל | Holland
https://www.myholland.co.il › אמסטרדם
אמסטרדם, למרבה השמחה, אינה יוצאת מכלל זה. הרשימה של מוזיאונים באמסטרדם היא מרשימה בכל קנה מידה, עם מוזיאוני אומנות מהחשובים באירופה, מוזיאונים שמתאימים לטיולים ...
מוזיאון אמסטרדם - Amsterdam Museum - המוזיאון …
מוזיאון אמסטרדם (Amsterdam Museum), מוזיאון להיסטוריה של אמסטרדם בו מוצגים פריטים מהם ניתן ללמוד על התרבות, הסמלים והתפתחותה של אמסטרדם מכפר דייגים קטן ועד למטרופולין שוקק חיים.
מוזיאונים באמסטרדם. תרבות, אמנות, מדע והיסטוריה - טיולים.נט
https://tiulim.net › מוזיאונים-באמסטרדם-...
במוזיאון השוכן בחלק ממבנה הדואר המרכזי של העיר אמסטרדם מתקיימות תערוכות מתחלפות המציגות אמנות בת ימינו בתחומים שונים- ציור, פיסול, קולנוע, עיצוב ועוד. מוזיאון ...
מוזיאונים באמסטרדם - Museums in Amsterdam - מוזיאון ...
מוזיאונים באמסטרדם - Museums in Amsterdam - מוזיאון באמסטרדם - מוזיאונים מומלצים באמסטרדם. בואו לגלות הכל על מוזיאונים באמסטרדם (Museums in Amsterdam) שהפכו לחלק מחיי התרבות והתיירות. באמסטרדם מוזיאונים מהטובים בעולם: …
מוזיאון מוקו אמסטרדם | We Are Amsterdam | מוזיאונים באמסטרדם
https://weareamsterdam.com › product
מוזיאון מוקו אמסטרדם לאומנות מודרנית מציג תערוכות עכשוויות, בינלאומיות, עם מגוון של יצירות מעוררות השראה. מומלץ לאוהבי אמנות עכשווית ולמטיילים עם ילדים.
מוזיאונים באמסטרדם - 15 המוזיאונים שאתם חייבים לראות ...
Mar 10, 2020 · מוזיאון Heineken Experience באמסטרדם (צילום: Mtcv, ויקיפדיה – CC BY-SA 3.0) מוזיאונים למדע מוזיאון נמו למדע – Nemo Science Museum. נמו הוא מוזיאון מדע וטכנולוגיה המתאים לילדים ומבוגרים כאחד.
מוזיאון מוקו באמסטרדם 2021 - כרטיסים ומידע נוסף - מטיילים בעולם
www.metailimbaolam.com › מוזיאון-מוקו
Oct 03, 2021 · מוזיאון מוקו אמסטרדם – כרטיסים ומחירים ב-2021. מחיר הכרטיס נכון לזמן כתיבת שורות אלו, למוזיאון מוקו הוא 17.5 יורו למבוגר (החל מגיל 18), 15 יורו לילד (גילאי 10-17), וחינם לילדים מתחת גיל 10. אתר "Tiqets" הידוע ...