חיפשת:

מודל האינטרס הכפול

ניהול קונפליקטים: איך אנחנו מצליחים לנהל קונפליקט נכון ...
https://allgood.org.il/rehab-training/4897
מודל זה נקרא “מודל העניין הכפול” ומציג את החמשת סגנונות הקונפליקט שקיימים, שמושפעים ממידת הדאגה שלנו לאינטרסים שלנו או לאינטרסים של הצד שמולנו. על מנת להמחיש את הסגנונות – נמחיש בדוגמא. שתי נשים שונות מכפר מרוחק צריכות תפוז אחד שלם על מנת לעזור לבנם החולה. שתי השנים הולכות לשוק ומגלות כי נשאר תפוז אחד אחרון.
עקרונות משא ומתן למנמ"רים | ג'ון ברייס
https://www.johnbryce.co.il/lobby-magazine/articles/negotiations-principles-for...
כדי לענות על השאלה הזו יש תחילה להבין את מודל העניין הכפול של ג'פרי רובין. מודל זה, מגדיר את חמשת האסטרטגיות לניהול קונפליקט בהסתמך על שני צירים – האחד מסמל עד כמה חשובה לי התוצאה עבורי והשני, עד כמה חשובה לי התוצאה עבור הצד השני. WIN-WIN מתאפשר רק כאשר יש הלימה בין השניים כלומר, התוצאה עבורי חשובה לי לא פחות מהתוצאה עבור האחר.
מודל העניין הכפול - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מודל-העניין-הכפול
מודל האינטרס הכפול של תומס וקילמן. שיקולים בבחירת סגנון ניהול הקונפליקט. האנרגיה שמעוניינים ... ניהול קונפליקטים ומשא ומתן | המדור לזרועות הביטחון.
ניהול משא ומתן - מושגי יסוד - מיכאל שורץ
www.eyelevel.co.il › ניהול-משא-ומתן
סגנונות אלו מזכירים את הסגנונות בניהול קונפליקטים ע"פ מודל האינטרס הכפול. רובנו נולדנו עם סגנון שמאפיין אותנו. עם זאת, ניתן לפתח ולהתאמן על סגנונות נוספים.
קונפליקט-להתמודד או לברוח?
https://www.helly-cohen.com/single-post/2016/08/10/קונפליקט-להתמודד-או...
Aug 10, 2016 · ע"פ מודל האינטרס הכפול קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר. חמשת הסגנונות הינם- הימנעות, פשרה, שיתוף פעולה, תחרות וויתור.
סגנונות ניהול קונפליקטים
https://www.perach.org.il/Files/nihol knofliktim vatikim .pptx
מהו קונפליקט? קונפליקט הוא מצב של ניגוד אינטרסים בין שני צדדים (או יותר). משמעות הניגוד, היא שקיימים תנאים שלא מאפשרים את סיפוק הצדדים השונים.
ניהול משא ומתן - מושגי יסוד - מיכאל שורץ
https://www.eyelevel.co.il/ניהול-משא-ומתן-מושגי-יסוד
סגנונות אלו מזכירים את הסגנונות בניהול קונפליקטים ע"פ מודל האינטרס הכפול. רובנו נולדנו עם סגנון שמאפיין אותנו. עם זאת, ניתן לפתח ולהתאמן על סגנונות נוספים. כמו כן, כדאי להכיר את הסגנון המאפיין את הצד השני במו"מ. ההבדל בין אינטרס לעמדה אינטרס – מה אני באמת רוצה. עמדה – מה אני אומר שאני רוצה. בדר"כ במו"מ יש פער בין האינטרסים לבין העמדות המוצהרות.
איך להתמודד עם קונפליקט - לימודי ניהול און ליין - PROSO
https://www.proso.co.il/course/conflicts
מודל האינטרס הכפול 8:06 שיקולים בבחירת סגנון מתאים
בחירת הסגנון הנכון בניהול קונפליקטים - מיכאל שורץ
https://www.eyelevel.co.il/בחירת-הסגנון-הנכון-בניהול...
Jul 09, 2012 · ע"פ מודל האינטרס הכפול*, קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי …
בחירת הסגנון הנכון בניהול קונפליקטים - מיכאל שורץ - ניהול בגובה העיניים
https://www.eyelevel.co.il › בחירת-הסג...
ע"פ מודל האינטרס הכפול*, קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת ...
בחירת הסגנון הנכון בניהול קונפליקטים | ניהול בגובה העיניים
sdeyelevel.wordpress.com › 2012/07/09 › בחירת
Jul 09, 2012 · ע"פ מודל האינטרס הכפול*, קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר.
ניהול קונפליקטים וניצולם לשינוי וצמיחה
www.update-consulting.co.il › conflicts
מודל האינטרס הכפול מתאר חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר. חמשת ...
עקרונות משא ומתן למנמ"רים | ג'ון ברייס
www.johnbryce.co.il › lobby-magazine › articles
כדי לענות על השאלה הזו יש תחילה להבין את מודל העניין הכפול של ג'פרי רובין. מודל זה, מגדיר את חמשת האסטרטגיות לניהול קונפליקט בהסתמך על שני צירים – האחד מסמל עד כמה חשובה לי התוצאה עבורי והשני ...
ניהול קונפליקטים ומשא ומתן | המדור לזרועות הביטחון
https://mzb.biu.ac.il › node
הכרה של מבנה האינטרסים ואסטרטגיות במו"מ. ... הדגמת יכולת ניתוח קונפליקטים- ניתוח מבנה האינטרסים, ... סגנונות אישיים ומודל העניין הכפול.
ניהול קונפליקטים: איך אנחנו מצליחים לנהל קונפליקט נכון? - קבוצת ...
https://allgood.org.il › rehab-training
הדבר החשוב הראשון שצריך לדעת על קונפליקטים הוא שלרוב, האינטרסים, ... מודל זה נקרא “מודל העניין הכפול” ומציג את החמשת סגנונות הקונפליקט שקיימים, ...
קונפליקט-להתמודד או לברוח?
www.helly-cohen.com › single-post › 2016/08/10
Aug 10, 2016 · ע"פ מודל האינטרס הכפול קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר.
ניהול קונפליקטים: איך אנחנו מצליחים לנהל קונפליקט נכון ...
allgood.org.il › rehab-training › 4897
מודל זה נקרא “מודל העניין הכפול” ומציג את החמשת סגנונות הקונפליקט שקיימים, שמושפעים ממידת הדאגה שלנו לאינטרסים שלנו או לאינטרסים של הצד שמולנו. על מנת להמחיש את הסגנונות – נמחיש בדוגמא.
סגנונות ניהול קונפליקטים
https://www.perach.org.il › Files
קונפליקט הוא מצב של ניגוד אינטרסים בין שני צדדים (או יותר). משמעות הניגוד, היא שקיימים תנאים שלא מאפשרים את סיפוק הצדדים השונים. מודל האינטרס הכפול של תומס ...
ניהול קונפליקטים וניצולם לשינוי וצמיחה - אפדייט
https://www.update-consulting.co.il › ...
מודל האינטרס הכפול מתאר חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי ...
סגנונות בניהול קונפליקטים - PROSO
https://www.proso.co.il › conflicts
מודל האינטרס הכפול. 8:06. שיקולים בבחירת סגנון מתאים. 1:15. כללי מפתח בניהול קונפליקטים. 2:36. מקרה בוחן. 3:28. סיכום. 0:52. חומרי עזר (למנויים).
U-R | פירוט סדנאות ניהול
https://www.u-r.co.il/newpagefc80117a
• מודל האינטרס הכפול (win-win) • זיהוי סגנון ההתמודדות האישי • סגנונות תקשורת בינאישית בהתמודדות עם עימות
ניהול קונפליקטים וניצולם לשינוי וצמיחה
https://www.update-consulting.co.il/conflicts
מודל האינטרס הכפול מתאר חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר. חמשת הסגנונות הינם- הימנעות, פשרה, שיתוף פעולה, תחרות וויתור. כל סגנון מתאים לסיטואציות עם אינטרסים שונים ויש גם נטיה אישית.
בחירת הסגנון הנכון בניהול קונפליקטים - מיכאל שורץ
www.eyelevel.co.il › בחירת-הסגנון
ע"פ מודל האינטרס הכפול*, קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי לעומת מידת העניין שיש לי בהשגת יעדי הצד האחר.
קונפליקט-להתמודד או לברוח? - חלי כהן
https://www.helly-cohen.com › single-post › 2016/08/10
ע"פ מודל האינטרס הכפול קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי ...
בחירת הסגנון הנכון בניהול קונפליקטים | ניהול בגובה העיניים
https://sdeyelevel.wordpress.com/2012/07/09/בחירת-הסגנון-הנכון...
Jul 09, 2012 · ע"פ מודל האינטרס הכפול*, קיימים חמישה סגנונות של ניהול קונפליקטים הניתנים לתיאור על ידי שני פרמטרים: מידת העניין שיש לי בהשגת האינטרסים שלי …