חיפשת:

מודיעין אפיקים אשדוד

אלקטרה אפיקים (Electra Afikim) - Moovit
https://moovitapp.com › index › תחבו...
כל הקווים של אלקטרה אפיקים (Electra Afikim) בישראל ... אוטובוס - 21 21. ת. רכבת אשדוד עד הלום/איסוף ↔ מסוף הריביירה ... אריאל ↔ מודיעין-מכבים-רעות.
אפיקים
https://www.bus.co.il › otobusimmvc
אפיקים. שם המפעיל: אפיקים תחבורה ציבורית בע"מ (תל אביב-אשדוד, יבנה, אריאל והשומרון). טלפון: *6686 03-5252555 / 052-9996686 / 052-9996686 ...
שירות לקוחות אפיקים
http://www.שירותלקוחות.co.il › אפיקים
אפיקים - שירות לקוחות. שירות לקוחות אפיקים (אפיקים – שירותי תחבורה מתקדמים בע"מ). אפיקים הינה חברת תחבורה ציבורית ישראלית המפעילה קווי אוטובוס באזור הדרום, ...
סניף אפיקים | קומפיוטסט
https://www.computest.co.il/branches/אפיקים
סניף קומפיוטסט אפיקים מכון רישוי ובדיקת רכב ברשת הגדולה בישראל. שעות פעילות, כתובות, טלפונים של סניף קומפיוטסט באפיקים.
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il/אפיקים-תחבורה-ציבורית
דרגו את איכות השירות של החברה: אפיקים, או בשמא המלא "אפיקים שירותי תחבורה בע"מ", נחשבת לחברת התחבורה הציבורית המרכזית כיום באזור השומרון. היא מתפעלת עשרות קווי אוטובוס, עירוניים ובינעירוניים כאחד, כולם בסטנדרטים גבוהים במיוחד.
קו 12: לוח זמנים, תחנות ומפות - מסוף …
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-line-12-Israel-1-17-529838-1
המחירים של קו 12 (מסוף הריביירה‎←‏הבושם/האומן) של אפיקים (Afikim) עשויים להשתנות בהתאם למספר משתנים. למידע נוסף על מחירי הנסיעות של אפיקים (Afikim), יש לבדוק באפליקציית Moovit או באתר האינטרנט הרשמי של חברת הנסיעות. אפליקציית הניידות העירונית הפופולארית ביותר ב-ישראל.
מרכז שירות רגיל - תחנה מרכזית, אשדוד - אוטובוסים והסעות - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות מרכז שירות רגיל בתחנה מרכזית, אשדוד - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד אוטובוסים והסעות תוכלו למצוא באתר איזי.
אפיקים
http://www.afikim-t.co.il
אלקטרה-אפיקים תחבורה ציבורית - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
לוחות הזמנים של קווי האוטובוס של אלקטרה אפיקים …
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-lines-Israel-1-17
אלקטרה אפיקים (Electra Afikim) אלקטרה אפיקים (Electra Afikim) (אפיקים), הידועה גם כ-Afikim, היא מפעילת תחבורה ציבורית בישראל, שמפעילה קווי אוטובוס מאז 2008. לאלקטרה אפיקים (Electra Afikim) יש 313 קווי אוטובוס בישראל הכוללים 2238 תחנות אוטובוס.
אפיקים
https://www.bus.co.il/otobusimmvc/אפיקים
אגד דן מטרונית קווים אפיקים מטרופולין נתיב אקספרס ג'י בי טורס נסיעות ותיירות נצרת אוטובוסים מאוחדים נצרת גולן דן בדרום דן באר שבע סופרבוס גלים אגד תעבורה הנתיב המהיר רכבת כרמלית סיטיפס ארקיע ישראייר מועצה אזורית אילות כרמלית כבל אקספרס תנופה בית שמש אקספרס ירושלים-רמאללה ...
צור קשר - אלקטרה-אפיקים
https://www.electra-afikim.co.il/מידע-לנוסע/צור-קשר
אלקטרה אפיקים הינה חטיבת התחבורה של קבוצת אלקטרה, ומבטאת את החזון של קבוצת אלקטרה לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה בענף התחבורה בישראל.
מוקד טלפוני של אפיקים תחבורה ציבורית
https://www.ebus.co.il › אפיקים-תחבורה...
רשימת קווים ; קמפוס עליון (אריאל) – עירייה (מודיעין מכבים רעות). קו 291 ; קמפוס עליון (אריאל) – תחנה מרכזית אשדוד (אשדוד). קו 292.
Google Maps
https://www.google.com/maps/@32.226743,34.747009,9z
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
חברת אפיקים - שירותי תחבורה, שד' מנחם בגין, אשדוד - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על חברת אפיקים - שירותי תחבורה שד' מנחם בגין, אשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום חברות אוטובוסים.