חיפשת:

מה מרגיש הנפטר

עוד שומעת אותי? האם נשמת אדם שנפטר מרגיישה את יקירה? - בית חב"ד
https://he.chabad.org › library › aid
הטלפון עושה עצמו כאילו הוא מרגיש, הוא יכול לומר לפי תכנון שכואב לו, אך לא כואב לו. ... את מורשתו של הנפטר ובכך להפוך את חייו לקיימים ונצחיים כאן בעולם הזה.
מדריך לבני משפחה המתמודדים עם מוות (פטירה) וקבורה – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › מדריך_לבני
מה קורה אם הנפטר הוא קראי, שומרוני או בן דת אחרת (מוסלמי / נוצרי / דרוזי וכו') תהליכי הקבורה נעשים על פי מנהגי כל דת. ברוב היישובים הערביים יש עמותות שמנהלות את בתי הקברות המקומיים.
עוד שומעת אותי? האם נשמת אדם שנפטר מרגיישה את יקירה?
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/4184262
את הפעימה הנפשית, את תחושת ה"אני", את הבערה לעשות. הטלפון עושה עצמו כאילו הוא מרגיש, הוא יכול לומר לפי תכנון שכואב לו, אך לא כואב לו. אין בו את החיוניות הנפשית הרוטטת מבפנים.
עוד שומעת אותי? האם נשמת אדם שנפטר מרגיישה את יקירה?
he.chabad.org › library › article_cdo
את הפעימה הנפשית, את תחושת ה"אני", את הבערה לעשות. הטלפון עושה עצמו כאילו הוא מרגיש, הוא יכול לומר לפי תכנון שכואב לו, אך לא כואב לו. אין בו את החיוניות הנפשית הרוטטת מבפנים.
מדריך לבני משפחה המתמודדים עם מוות (פטירה) וקבורה – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/מדריך_לבני_משפחה_המתמודדים_עם...
מה קורה אם הנפטר הוא קראי, שומרוני או בן דת אחרת (מוסלמי / נוצרי / דרוזי וכו') תהליכי הקבורה נעשים על פי מנהגי כל דת. ברוב היישובים הערביים יש עמותות שמנהלות את בתי הקברות המקומיים.
תגובות מהו חיבוט הקבר וכמה זמן הוא נמשך? | שאלות ותשובות Ynet
https://www.ynet.co.il › TalkBack
... הנפטר לא יודע מה קורה לו ולא יודע אם הוא מת באמת כי הוא חשב כל חייו שמת זה נגמר ולא רואה ולא מרגיש יותר וזה כמובן טעות נוראה!
הסיוע לנפטר: עילוי נשמה - הידברות
www.hidabroot.org › article › 231049
Feb 02, 2018 · בנות הנפטר אף הבנות מצוות לעשות כמיטב יכולתן לטובת הוריהן, ויקדשו שם שמים במעשיהן הטובים ובהתנהגותן והליכתן בצניעות וביראת שמים טהורה כיאות לבת ישראל כשרה, ובזה תעשינה נחת רוח ועילוי נשמה להוריהן. ואף אם עדין לא זכו לשמור מצוות כל כך, הרי שכל חיזוק שתעשינה, יהיה למליץ יושר על הוריהן בשמים, ותעלינה אותם דרגות רמות ונשגבות.
שלום אחרון: כשהנפטרים מופיעים בחלומות
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-5298566,00
Jul 03, 2018 · הפעולות שאנחנו עושים עוזרים לנשמת הנפטר להתקדם ולהתפתח בעולם הנשמות. כשנפטר מופיע בחלום ומתואר כעצוב, רעב, כועס, ערום וכדומה, אזי סימן שנשמת הנפטר זקוקה לעזרה ובמקרים אלו מומלץ לקיים תפילה לעילוי נשמת הנפטר, לתרום תרומה ע"ש הנפטר, סעודה על שמו ותיקון נפטרים. לעיתים הנפטר ימסור מסר ברור והדרכה מה עלינו לעשות.
יחס לנפטר | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
הנפטרים לא יורדים לעולם הזה למעט מקרים מיוחדים שהנשמות יכולות בתנאים ... אמנם צריך להזהר שלא יהיה אדם עושה שקר בנפשו, דהיינו אדם שלא מרגיש ...
30 ציטוטים למצבה להנצחת הנפטר | עדן ברכות
https://smiled.co.il/ציטוטים-למצבה-להנצחת-הנפטר
30 ציטוטים למצבה ולהנצחת הנפטר. "טוהר אהבתך וצניעותך יאירו דרכינו לעד". "היית לנו עולם ומלואו, תישאר בליבנו לעד". "גם אם לא נפגש עוד בחיינו, בכל שעה ובכל מקום את אתנו ובתוכנו". "השארת חלל שאף אחד לא ...
זכותון ליורשים ולקרובי אדם שנפטר לתקופה הסמוכה למוות – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › זכותון
ההתמודדות הנפשית והרגשית שכרוכה באובדן של אדם קרוב עשויה להיות לא פשוטה, בעיקר בתקופה שסמוכה לפטירה. מציאות החיים מלמדת, שלאחר פטירתו של אדם, קרוביו נדרשים להתמודד עם ההשלכות המעשיות שנובעות ממותו, דבר שהופך מורכב יותר בגלל הקושי הרגשי.
הסיוע לנפטר: עילוי נשמה - הידברות - hidabroot
https://www.hidabroot.org/article/231049
Feb 02, 2018 · צא וראה מה כתב בספר יוסף אומץ: "ענין הקדישים וברכו, תיקון זה אינו אלא לעמי הארץ, אבל לימוד תורה מועיל שבעתיים מכל תפילה, שעל ידי כן מכניסים את …
תשובת השבוע: האם המתים יודעים שאנחנו באים לקבר?
www.mako.co.il › spirituality-popular_culture
Aug 23, 2012 · עבור אנשים רבים מדובר בעוגן של ממש, במקום שבו הוטמנה גופתו של המנוח. אמנם הגוף מתבלה והופך לעצמות תוך כמה חודשים, אבל לרובנו נוח להתעלם מהעובדה הזו, ולהתייחס למה שנמצא בקבר כאל הגוף השלם. הזכר הממשי היחיד שנותר מהנפטר. המלצות נוספות ביום האזכרה הנשמה יורדת מעניין לגלות שעל פי היהדות, המשמעות לנשמת הנפטר בביקורינו בבית העלמין אינה גבוהה.
שלום אחרון: כשהנפטרים מופיעים בחלומות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5298566,00.html
Jul 03, 2018 · לעיתים הנפטר ימסור מסר ברור והדרכה מה עלינו לעשות. בחלום הבא הנפטר מלווה את החולמת בחייה ושמח על השינוי החיובי שהחולמת תעבור - "חלמתי על דודי ז"ל שמסיע אותי ומחייך קלות תוך כדי נהיגה.
יחס לנפטר | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/יחס-לנפטר
על כן אל לאדם להסתכל מה אחרים עושים, יעשה כל אדם מה שהוא מרגיש באותה שעה באותו מקום, בייחוד בתקופה ארוכה כזאת של תשע שנים. ... אבל זה מצד המבקש ולא מצד הנפטר, שהוא נמצא בעולמו הטוב. ...
נפטר בחלום אובדן קרובים – מה קורה שאדם קרוב נפטר?
https://www.parpareem.com/אדם-קרוב-שנפטר-ומופיע-בחלומות
מה עוד שצורת ההופעה של הנפטר א זה מיקום, בגדים וכדומה מהווים רמזים נוספים למסר בחלום. וגם דוגמא נוספת שאנשים פונים אלי היא כאשר ה חלומות מסמלים שנשמת הנפטר אינו מצליח להיפרד מהעולם הגשמי ...
זכותון ליורשים ולקרובי אדם שנפטר לתקופה הסמוכה למוות – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/זכותון_ליורשים_ולקרובי_אדם...
מה קורה עם חשבון בנק משותף כשאחד מבני הזוג נפטר? חשבונות הבנק על שם הנפטר מוקפאים עד למימוש צו ירושה או צו קיום צוואה, כולל חשבון שהיה רשום על שם הנפטר במשותף עם בן זוג או ילד.
נשמת האדם לאחר פטירתו - שאלה - ערכים
https://www.arachim.org › FAQSDetail
במשך שבעה ימים נמצאים הקרובים בבית הנפטר, מתייחדים עם זכרו ומתפללים לעילוי נשמתו. צער זה של הנשמה אינו כאב פיזי. הנשמה מבכה את המעטה הגשמי שלה, ...
"שלא תדעו עוד צער" ושאר ניחומים - ynet
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3860697,00.html
Mar 10, 2010 · תראו שתמיד תבוא אהבה גדולה וטובה יותר. טייס ליסינג במזדה 3. בפרידה, כשאתה "בוחר" לשים את עצמך במקום של כעס, עצב, או מקום שאתה רואה כל …
תשובת השבוע: האם המתים יודעים שאנחנו באים לקבר? - Mako
https://www.mako.co.il › weekly-ans...
מה לגבי ביקורים בקברו של נפטר "רגיל"? "חלק מהנשמה יורד לעולם שלנו בזמנים מסוימים, ואז הוא רואה שבאים לבקר, וזה עושה טוב לנשמת הנפטר. לכן המנהג ...
לקראת המעבר לעולם העליון | הרב יהודה חיון | בית המדרש
https://www.yeshiva.org.il › midrash
בהסבר הקשר שבין לימוד משניות לבין עילוי נשמת הנפטר - כתב השל"ה, ש"משנה" אותיות "נשמה". ... בעובדות רבות חוזרות ומבקשות נשמות הנפטרים שיאמרו אחריהם קדיש, ...
מה קורה לאחר המוות? - הידברות - hidabroot
www.hidabroot.org › article › 1415
Oct 24, 2013 · זוהי תקופת לימוד עבור הנשמה, אשר חודרת לגוף הפיזי ברגע הלידה וקשורה אליו עד למוות, שאינו אלא כהסרת בגד מהגוף. לעיתים הנשמה יוצאת מן הגוף, במיוחד בעת שינה עמוקה ובמצב של חוסר הכרה. אולם בניגוד למוות, במצבים אלו היא עדיין מחוברת לגוף בחוט דק של אנרגיה.
עילוי נשמה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עילוי_נשמה
עילוי נשמה ביהדות היא האמונה שנשמות המתים יכולות לעלות ממקומם הנוכחי במרומים למקום גבוה ונאצל יותר. על פי האמונה לפעולות שונות שמבצעים החיים יכולת להיטיב עם נשמת הנפטר.
מה קורה לנשמה לאחר הפטירה בשבעה ובחודש ב11 חודש ובשנה
https://www.youtube.com › watch
האם האדם יודע שהוא הולך להיפטר? מה מרגישים בשעה זו? למה חילקו חז״ל את האבילות ליום הפטירה, לשבוע, לחודש, ול11 חודשים, ומה יש בשנה.
מה קורה אחרי שמתים? - אחינו
http://www.acheinu.co.il › ...
זה כואב למות? הנשמה של הנפטר יודעת כמה אנחנו מתאבלים על לכתו מהעולם הזה? האם היא יודעת להעריך את מה שעשינו עבורה? את הצדקה שאנחנו תורמים למענה? לאיפה היא הולכת?
מה קורה לאחר המוות? - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
מה קורה לאחר שנפרדת הנשמה מהגוף? האם אמינות העדויות בדבר המעבר במנהרה והמפגש עם ישות של אור חמה ונעימה? האם הנפטרים אכן פוגשים את קרוביהם ...