חיפשת:

מה מברכים על אפונה

הלכה: מה מברכים על בוטנים? - הידברות
www.hidabroot.org › article › 213454
Oct 26, 2016 · רוצים לדעת מה מברכים על בוטנים – ברכה ראשונה וברכה אחרונה? כל המידע לפניכם, כולל הסבר על כמות האכילה
ברכות לפני אוכל - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/71017
Aug 04, 2014 · יש לברך מזונות על האורז ושהכל על העוף. אם העוף הוא חתיכות קטנות המעורב ממש יחד עם האורז מברכים רק ברכה אחת. אם הרוב הוא האורז מברכים מזונות ואם הרוב …
הלכה: מה מברכים על אפונה? - הידברות
https://www.hidabroot.org/article/213450
Oct 26, 2016 · הלכה: מה מברכים על אפונה? רוצים לדעת מה מברכים על אפונה – ברכה ראשונה וברכה אחרונה? כל המידע לפניכם, כולל הסבר על כמות האכילה. שתף במייל share.
מה מברכים על "אינג'רה"? הרב יצחק יוסף - מורשת מרן - הרב ...
https://moreshet-maran.com/מרן-הרב-יצחק-יוסף/מה-מברכים-על...
“מה מברכים על אינג’רה?” – לחם מיוחד של יהודי אתיופיה. להלן תשובתו של מרן הראשון לציון והרה”ר לישראל הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, שיתפרסם בע”ה בשבת הקרובה בגליון השבועי “מרן מאור ישראל” של פרשת ראה תשע”ח.
הלכה: מה מברכים על בננה? - הידברות
www.hidabroot.org › article › 213469
Oct 26, 2016 · רוצים לדעת מה מברכים על בננה – ברכה ראשונה וברכה אחרונה? כל המידע לפניכם, כולל הסבר על כמות האכילה. שיעור אכילה כדי להתחייב בברכה אחרונה (מתוך "הלכה יומית" מפסקי מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל): על ...
הלכה: מה מברכים על אפונה? - הידברות
www.hidabroot.org › article › 213450
Oct 26, 2016 · הלכה: מה מברכים על אפונה? רוצים לדעת מה מברכים על אפונה – ברכה ראשונה וברכה אחרונה? כל המידע לפניכם, כולל הסבר על כמות האכילה. שתף במייל share.
שאל את הרב - תשובות מפי הרב הגאון בן ציון מוצפי שליט''א
https://www.doresh-tzion.co.il/QASearchResult.aspx?qa=catתפילה וברכות...
ב. מה מברכים על טילון (גלידה) עוגיות של נסטלה (העוגיות ניכרות בגלידה עצמה)? תשובה אינני מכיר אותו. מה שנכון לברך מזונות על מין מאפה, ועל חצי כוס מים שהכל.
א – פירות העץ והאדמה – פניני הלכה
https://ph.yhb.org.il/10-08-01
מתחילה ראוי היה לו לאדם לאכול פירות אילן בלבד, שנאמר (בראשית ב, טז): “מִכֹּל עֵץ הַגָּן אָכֹל תֹּאכֵל”. ואף הדגן שהוא עיקר מאכלו של אדם, היה צומח על עץ, ולדעת רבי יהודה, עץ הדעת חיטה היה (ברכות מ, א). לעומת זאת, בעלי החיים היו אמורים לאכול פירות אדמה ועשבים.
ברכות . . . | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › ברכות-253
אם אני אוכלת אורז אפונה גזר ועוף. ... בברכה אחרונה או שלא תברכי ברכה אחרונה היות ואם יש ספק אם לברך, לא מברכים - שאולי נאמר את שם ה' לבטלה.
לוח הברכות - איך אני יכול לדעת איזו ברכה מברכים על אוכל? - אחינו
http://www.acheinu.co.il › ...
ברכות הנהנין שאנחנו מברכים לפני אכילה ושתיה, יש להן כללים ברורים. עשינו לכם קצת סדר עם טבלת ברכות מפורטת | לוח ברכות ... אפונה. האדמה. בורא נפשות. אפרסמון.
הלכה: מה מברכים על אפונה? - הידברות
https://www.hidabroot.org › article
על האפונה מברכים האדמה (ברכה ראשונה). ובסוף האכילה מברכים בורא נפשות (ברכה אחרונה). * * *. שיעור אכילה כדי להתחייב בברכה אחרונה (מתוך "הלכה ...
לוח הברכות - איך אני יכול לדעת איזו ברכה מברכים על אוכל ...
www.acheinu.co.il/?p=132
ברכה זו מברכים על יין או מיץ ענבים. חלק מסוגי מיץ הענבים ברכתם הגפן רק לדעת האשכנזים, והספרדים מברכים עליהם 'שהכל נהיה בדברו'.
עיקר וטפל : הלכה יומית על פי פסקי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל
http://halachayomit.co.il › Default
וכגון שנמצא לפניו אורז מבושל עם מעט אפונה, שהאורז נחשב עיקר, ולכן מברך עליו בורא מיני מזונות, ודי בכך כדי לפטור מברכה גם את האפונה.
ברכות הנהנין - מה מברכים על - עמי אולפני גיור
https://www.ami4u.org › ...
המאכל. הברכה. אבוקדו. העץ. אבטיח. האדמה. אגוזי מלך. העץ. אגוזי קשיו. העץ. אורז. מזונות (ברכה אחרונה: נפשות). איטריות. מזונות. אפונה. האדמה. אפרסק.
ברכת הפירות ושהכל | הרב אליעזר מלמד | בית המדרש | אתר ישיבה
www.yeshiva.org.il › midrash › 9210
אבל על פירות טעימים, אפילו שגדלו על עצי בר, מברכים 'העץ' (מ"ב רג, ה; רד, יח-יט). לפיכך, על פרי הצבר (סברס) שהוא טעים, מברכים 'העץ' (כה"ח רב, ו).
מה מברכים על זה? - הרב של האינטרנט
https://ravinternet.org › מה-מברכים-על-זה
ברכה אחרונה על אורז - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 226645
May 09, 2017 · תשובה. שלום וברכה, 1. אכן על אורז מברכים ברכה ראשונה מזונות, וברכה אחרונה בורא נפשות (יעויין שלחן ערוך ורמ"א אורח חיים סימן רח סעיף ז, וביאור הלכה שם ד"ה עד). 2. אמנם על פריכיות אורז יש לברך האדמה ...
ברק, רעם וקשת - מה מברכים ? - אחינו. כל מה שחשוב לדעת על ...
www.acheinu.co.il/?p=3580
מה מברכים על ברק, רעם או קשת בענן. כל מה שחושב לדעת על הברכות המיוחדות של החורף. הגשם הוא מתנה מיוחדת שהעניק בורא העולם לברואיו. בלי הגשם אין לנו קיום חלילה.
הלכות ברכות - Google Books Result
https://books.google.com › books
ד ) על מרק עגבניות או מרק בפ"א או מרק ברוקולי או מרק אפונה שמרסקים כל הפרי ועושים ממנו מרק סמיך , ואין בו חתיכות מורגשות , מברכים שהכל שאין מברכים בפה"א על ...
פרשת תולדות: מה מברכים על מרק ירקות? - כיפה
www.kipa.co.il › יהדות › פרשת-השבוע
Nov 04, 2021 · כפי שנראה, שאלה זו על המרק משפיעה גם מה מברכים על מיץ. כמו כן יש לדון האם בזמן הזה מעמדם של מיצים רבים השתנה, לאחר שנוהגים לעשות מירקות ופירות רבים מיץ (מה שלא היה נהוג בעבר).
ברכה על מרק טחון | שאל את הרב | שאלות ותשובות | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/ask/69227
star_border. 5511 visibility. שאלה. שלום לכבוד הרב, מה מברכים על מרק טחון, כמו לדוגמא מרק כתום או כל ירק אחר? עיקר המרק אלו ירקות מבושלים כשבסוף הבישול טוחנים אותם למחית. תודה מראש. תשובה. היות וכולם יודעים ...
מה מברכים על אפונה? - סמס לרב
https://smslarav.co.il › question
בורא פרי האדמה.
מה מברכים על מרק אפונה?
https://stips.co.il › ask › מה-מברכים-על-...
מה מברכים על מרק אפונה? כיאלו אפונה זה באדמה אז "בורא פרי האדמה"? יש ברכה כזאת נכון? ... אם זה היה לא מזוהה, היו מברכים "שהכל".
ברכות לפני אוכל - הידברות | שאל את הרב - הידברות
www.hidabroot.org › question › 71017
Aug 05, 2014 · יש לברך מזונות על האורז ושהכל על העוף. אם העוף הוא חתיכות קטנות המעורב ממש יחד עם האורז מברכים רק ברכה אחת. אם הרוב הוא האורז מברכים מזונות ואם הרוב הוא הבשר מברכים שהכל. צלחת מוקפץ שמעורב בו ...
מרק אפונה - הרב אברהם יוסף - מורשת שו"ת
http://shut.moreshet.co.il › shut2
מרק אפונה - הרב אברהם יוסףמרק אפונה או מרק עדשים, האם מברכים עליו אדמה או שהכל ? - שאל את הרב - מורשת.
ברכת הפירות ושהכל | הרב אליעזר מלמד | בית המדרש | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/midrash/9210
אבל על פירות טעימים, אפילו שגדלו על עצי בר, מברכים 'העץ' (מ"ב רג, ה; רד, יח-יט). לפיכך, על פרי הצבר (סברס) שהוא טעים, מברכים 'העץ' (כה"ח רב, ו).
הלכה: מה מברכים על בננה? - הידברות
https://www.hidabroot.org/article/213469
Oct 26, 2016 · רוצים לדעת מה מברכים על בננה – ברכה ראשונה וברכה אחרונה? כל המידע לפניכם, כולל הסבר על כמות האכילה. שיעור אכילה כדי להתחייב בברכה אחרונה (מתוך "הלכה יומית" מפסקי מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל): על ...