חיפשת:

מה זה xrp

ריפל - XRP – שער עדכני, שווי שוק, גרף וחדשות - Investing.com
https://il.investing.com › crypto › xrp
| רועי קצירי, Investing.com | מעט יותר משבוע נותר לסיומה של שנת... רועי קצירי/Investing.com · סקר שוק: מה חושבים המשקיעים הישראלים על מטבעות הקריפטו?
מה זה ריפל? מטבע דיגיטלי ופרוטוקול Ripple - CryptoPotato
https://cryptopotato.com › ראשי › אלטים
המטבע ריפל הציג צמיחה אדירה בשנה האחרונה, וכרגע נמצא במקום הרביעי ברשימה, אחרי ביטקוין, אתריום וביטקוין קאש, עם שווי שוק של 8.8 מיליארד דולר (נכון לכתיבת ...
מטבע ריפל | Ripple (XRP) | סקירה מלאה [2021] - מאמר מקיף ...
https://cryptoner.co.il/ריפל
May 18, 2021 · המטבע הקריפטוגרפי XRP של Ripple הינו המטבע השלישי בגודלו אחרי הביטקוין והאת’ריום. שוויו הכולל נכון לאמצע שנת 2021 נסק ללמעלה מ-139 מיליארד דולר, הודות לזינוק אדיר מאז תחילת השנה. במאמר זה נסקור את ...
מטבע ריפל - שער, קנייה, ארנקים וסקירה מלאה של המטבע | קריפטו ג'ונגל
https://www.cryptojungle.co.il › ripple
חיפשת שער ריפל (XRP) או דרכי קניית ריפל? מה היתרונות והחסרונות של המטבע? ... << בחזרה לכל המטבעות; היצע ושווי שוק; צוות הפיתוח; איך זה עובד ...
מה זה ריפל ומטרתו - RIPPLE (XRP)? - חדשות קריפטו ישראל
https://israelcryptonews.com/מה-זה-ריפל-ומטרתו-ripple-xrp
XRP Ledger (XRPL) בהתבסס על עבודתו של פוגר והשראת יצירתו של ביטקוין, ריפל פרס את ה- Ripple Consensus Ledger (RCL) בשנת 2012 – יחד עם ה- XRP המקורי שלה. מאוחר יותר שונה שם ה- RCL ל- XRP Ledger (XRPL). ה- XRPL פועלת כמערכת כלכלית ...
מה זה Ripple XRP? המדריך השלם 2022 - Dobrebit Coin
https://iw.dobrebitcoin.com/what-is-ripple-xrp-16790
Sep 13, 2016 · זה מה שאנחנו מתכוונים על ידי מערכת התנחלויות ברוטו בזמן אמת (rtgs). Ripple משתמש במה שנקרא "שערים", אשר מתואר בצורה הטובה ביותר כמו משהו דומה ספר חשבונות עולמי מורכב משהו דומה blockchains פרטית.
מה זה ריפל ומטרתו - RIPPLE (XRP)? - חדשות קריפטו ישראל
israelcryptonews.com › מה-זה-ריפל
Ripple מציגה את ה- XRPL כספר מופץ של קוד פתוח המאפשר עסקאות פיננסיות בזמן אמת. עסקאות אלה מאובטחות ומאומתות על ידי משתתפי הרשת באמצעות מנגנון קונצנזוס. בניגוד לביטקוין, לעומת זאת, ספר החשבונות XRP אינו מבוסס על אלגוריתם של קונצנזוס הוכחת עבודה (Proof of Work) לכן, אינה מסתמכת על תהליך כרייה לאימות עסקאות.
מה זה Ripple XRP? המדריך השלם 2022 - Dobrebit Coin
iw.dobrebitcoin.com › what-is-ripple-xrp-16790
Sep 13, 2016 · המונח Ripple משמש לעתים קרובות לסירוגין עבור המטבע הדיגיטלי (XRP), רשת התשלום הפתוח שהמטבע מועבר, וכן חברת האחזקות. Ripple היא חברה פרטית, תזרים מזומנים חיובי החברה שמטרתה ליצור ולאפשר רשת גלובלית של מוסדות פיננסיים ובנקים להשתמש בתוכנה Ripple כדי להפחית את העלות של תשלומים בינלאומיים.
ריפל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ריפל
ערך זה עוסק במטבע מבוזר. אם התכוונתם לקומיקאי ישראלי, ראו יואל ריפל. ריפל. Ripple. Ripple logo.svg. ISO 4217 ...
הכל על מטבע ריפל (XRP) | הכוונה בשוק ההון - Insiders
https://www.insiders.co.il › סוגי-מטבעות
מה קרה לריפל (XRP) בסוף שנת 2020 והאם התביעה נגד החברה הם הצד האופטימי או הצד הפסימי של המטבע? ... מה זה XRP? אז בואו נתחיל מהבסיס.
מטבע ריפל | Ripple (XRP) | סקירה מלאה [2021] - מאמר מקיף כעת ...
cryptoner.co.il › ריפל
May 18, 2021 · מה זה ריפל Ripple? אז קודם כל נעשה סדר בשמות, שלעיתים נוטים להשתמש בהם בצורה הפוכה או לא מדוייקת בהתייחס למטבע ולחברה שיצרה אותו. ריפל Ripple הוא שם החברה ורשת התשלומים, שעושה שימוש במטבע קריפטוגרפי שנקרא XRP . החברה הוקמה במקור עוד ב-2004 כפלטפורמה שניסתה למנף את כוחן של הרשתות החברתיות לטובת הלוואות חברתיות. אולם מיזם זה לא הצליח להתרומם.
השקעה באדווה (XRP) - כל מה שאתה צריך לדעת
joemadfan.com › page-922 › xrp-9
מה זה XRP? XRP משרת מטרה חשובה מאוד בתוך המערכת האקולוגית של Ripple. אסימון זה הוא הנכס הדיגיטלי שמקל על השימוש בכלי השירות של הרשת. באופן זה, XRP מתפקד כאסימון שירות. אסימון זה מייצג את העברת הערך ברחבי רשת האדווה. אתה יכול לחשוב על XRP כמתווך לחילופים. בורסות אלה יכולות לכלול גם מטבעות קריפטוגרפיים וגם מטבעות פיאט.
דוקטור ריפל ומר XRP: המטבע הדיגיטלי השלישי בשוויו צונח - גלובס
https://www.globes.co.il › article
הכירו את חברת Ripple Labs, שמייסדיה פיתחו לפני שש שנים את המטבע הדיגיטלי ... נטען שהם פועלים זה שנים ליצירת שוק משני למטבע XRP, ומעודדים את ...
מה זה ריפל ומטרתו - RIPPLE (XRP)? - חדשות קריפטו ישראל
https://israelcryptonews.com › מה-זה-ר...
המטרה העיקרית של Ripple היא לחבר בין בנקים, ספקי תשלומים וחילופי נכסים דיגיטליים, מה שמאפשר תשלומים גלובליים מהירים וחסכוניים יותר.
מה זה XRP - economiafinanzas.com
www.economiafinanzas.com › iw › מה-זה-xrp
Dec 13, 2021 · מה זה XRP המטבע הקריפטוגרפי XRP, הנקרא גם XRP Ledger או Ripple, הוא למעשה א פרויקט תשלום חינם המבקש להקים מערכת אשראי באמצעות עמית לעמית. במילים אחרות, כל המערכת הופכת למעין בנק הדדי באופן שכולם עוזרים אחד לשני. המטבע ממלא את הפונקציה של להיות אמצעי עבור כל האנשים המשתמשים בפלטפורמה כדי ליצור מטבע משלהם באמצעות הפלטפורמה.
הכירו את ריפל (XRP) - מטבע ופרוטוקול מהפופולאריים בעולם
https://www.cryptojungle.co.il/coins/ripple
Jun 27, 2019 · מה זה בלוקצ’יין? ... כך יימשך על פני 54 חודשים. תהליך זה יכול להשפיע על שער ... xrp הוא גם מטבע עם סקלביליות גבוהה, כך שניתן לבצע באמצעותו 1,500 העברות בשנייה.
אודות ריפל (Ripple) - מטבע דיגיטלי - עו"ד בועז ראובן
https://www.boaztaxes.com › about-r...
כל מה שצריך לדעת על מטבע ריפל ומיסוי במאמר הבא >> ... פיננסיים בריפל בהחלט היו בפוזיציה לגרוף רווחים גדולים ואף עצומים מהשקעה במטבע דיגיטלי ספציפי זה.
מה זה XRP - economiafinanzas.com
https://www.economiafinanzas.com/iw/מה-זה-xrp
Dec 13, 2021 · מה זה XRP. המטבע הקריפטוגרפי XRP, הנקרא גם XRP Ledger או Ripple, הוא למעשה א פרויקט תשלום חינם המבקש להקים מערכת אשראי באמצעות עמית לעמית. במילים אחרות, כל המערכת הופכת למעין בנק הדדי באופן שכולם עוזרים אחד לשני.
Ripple / XRP - ריפל - מערכת ביטס אוף גולד
https://blog.bitsofgold.co.il › ripple-x...
XRP, הוא מטבע דיגיטלי מבית Ripple Labs. ... השירות של ריפל זמין 24/7 מה שמחזק משמעותית את הגמישות והזמינות לביצוע עסקאות גלובליות ללא צורך ...
הכירו את ריפל (XRP) - מטבע ופרוטוקול מהפופולאריים בעולם
www.cryptojungle.co.il › coins › ripple
קנייה, ארנקים, שער וסקירה מלאה על המטבע ריפל (XRP) הוא אחד מן המטבעות הדיגיטליים הפופולאריים ביותר בעולם כיום. ההבדל המהותי בינו לבין שאר המטבעות בשוק הוא שמדובר לא רק במטבע (Ripple XRP המכונה לעיתים פשוט Ripple), אלא גם ברשת של פרוטוקול להעברת תשלומים (RippleNet) כשכל ההעברות של המטבע נעשות בצורה מבוזרת.