חיפשת:

מה זה פסטיבל התמר

ישוב נווה זוהר, ים המלח - ישוב קהילתי עם חוף פרטי
www.neve-zohar.co.il
ישוב נווה זוהר, ים המלח - ישוב קהילתי עם חוף פרטי. נווה זוהר הוא ישוב קהילתי השוכן לחופו הדרומי של ים המלח, בסמוך לאזור המלונות והנופש של עין בוקק. הישוב הקטן, אשר ייתכן כי רק מעטים מכם שמעו על קיומו, מחזיק ב"שיא עולמי" שאי ...
פסטיבל התמר
https://www.tamarfestival.com
הופעות מדבריות פתוחות לקהל הרחב. בנייה וניהול - Dice Marketing | עיצוב - Gadi Design. הרשמה למועדון פסטיבל התמר. מאשר/ת קבלת חומרים פרסומיים.
מה זה פסטיבל התמר הזה?
https://stips.co.il › ask › מה-זה-פסטיבל-...
פסטיבל התמרפסטיבליםשיריםנתן גושןפסטיבל. 2 תשובות. זה פסטיבל מוזיקה במצדה, זה פשוט הופעות שונות כל ערב ועם מלא אמנים ממש מוכרים, אחלה של דבר.
פסטיבל ערד לעולם לא יחזור להיות האירוע המפואר שהיה פעם ...
www.haaretz.co.il › gallery › music
Aug 12, 2014 · "מה שלא קיים עכשיו זה הפסטיבל 'ההוא', של ה–50 אלף איש ביום. אבל זה לא שאין פסטיבל. בשנה שעברה הגיעו 29 אלף איש במשך ארבעה ימים. אז נכון, זה לא כמו אז, אבל זה עדיין הרבה אנשים".
תמר מצוי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תמר_מצוי
תמר מצוי ( שם מדעי: Phoenix dactylifera; ב אנגלית: date palm) הוא מין של צומח מסוג תמר שבמשפחת ה דקליים . עץ התמר בישראל נחשב לעץ תרבותי [ דרוש מקור] (וליתר דיוק דמוי עץ ). עץ התמר הוא גידול המאפיין אזורי אקלים ...
חגיגות ה-100 של מרסדס בנד - תומר גילת - הבלוג של יובל אראל
yuvalerel.com › 2020/02/22 › חגיגות-ה-100-של
Feb 22, 2020 · גל תורן. צילום: תומר גילת. בשני העשורים לקיומה מרסדס בנד ידעה לא מעט שינויים, אם זה במעבר מהסגנון הפאנקי של האלבום הראשון אל עבר סצנת הרוק ואם זה בשינוי חברי ההרכב שכיום מחבריו המקוריים נשארו גל תורן הסולן ואורי גת ...
ישוב נווה זוהר, ים המלח - ישוב קהילתי עם חוף פרטי
www.neve-zohar.co.il
ישוב נווה זוהר, ים המלח - ישוב קהילתי עם חוף פרטי. נווה זוהר הוא ישוב קהילתי השוכן לחופו הדרומי של ים המלח, בסמוך לאזור המלונות והנופש של עין בוקק.
פסטיבל התמר 2022 | פסטיבלים וקרנבלים בעולם
https://www.festivalim.co.il › פסטיבל-...
האתר משתמש בעוגיות דפדפן (cookies) על מנת לספק את חווית השימוש הטובה ביותר באתרינו, על ידי המשך שימוש באתר זה אנו מניחים כי הינך מאשר את המשך השימוש בעוגיות אלו ...
שלומית בונה סוכה ויוצאת לטייל: אירועי סוכות בכל רחבי הארץ
www.mako.co.il › culture-ma_haluz › Article-c0edf14
Sep 12, 2021 · פסטיבל התמר. מרעידים את המדבר עם פסטיבל התמר! חמישה ימים של מוזיקה ישראלית עם מופעי זריחה עוצרי נשימה וחיבורים יוצאי דופן. הכל במקום אחד, על רקע תפאורה מדברית מרהיבה.
מה זה פסטיבל התמר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › פסטיבל_התמר
פסטיבל התמר הוא פסטיבל מוזיקה ישראלית ולועזית, המתקיים מדי שנה, החל מ⁻1999, ברחבי מועצה אזורית תמר, באזור ים המלח. מתוך ויקיפדיה. ערכים סמוכים בויקיפדיה.
חגיגת הפסטיבלים - פסטיבלים בישראל | מגזין Weekend | Weekend
www.weekend.co.il › madors
Nov 18, 2019 · פסטיבל התמר בים המלח גם השנה, בפעם האחת עשר ברציפות, יתקיים בים המלח פסטיבל התמר. פסטיבל המזמין אתכם לחוויות נוף מדברי, הרבה הופעות ומוסיקה, סדנאות וטיולים ליליים ואל דאגה- יש איפה לישון.
פסטיבל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פסטיבל
פסטיבל בהיקף קטן יכול להתרחש כולו על במה אחת, שעליה עולים הרכבים מוזיקליים רבים בזה אחר זה במשך שעות אחדות (למשל פסטיבל שירי ילדים). פסטיבל כזה ייועד על פי רוב לקהל מקומי או קטן.
סילאן: כל מה שרציתם לדעת - FoodsDictionary
https://www.foodsdictionary.co.il/articles/1210
חגיגת הפסטיבלים - פסטיבלים בישראל | מגזין Weekend | Weekend
https://www.weekend.co.il/madors.aspx?madorid=14
Nov 18, 2019 · כל התשובות ממש כאן. מטר מטאורים (הנקרא גם פרסאידים) הוא אינו כוכב נופל כפי שנהוג לחשוב, אלא פס זוהר עשוי גרגירי חול וסלעים קטנים המשתחרר מכוכב שביט אשר מורכב בעיקר מקרח. התופעה הקוסמית הזאת מקבלת ייצוג ויזואלי מרהיב שירתק גדולים כקטנים. יום חמישי 29 יולי 2021 | ליאור יצחק.
פסטיבל הקולנוע ירושלים 2021: המדריך המלא - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il/item/3454898
Aug 17, 2021 · ברובד אחר, זה סרט שמנסה לענות על השאלה - מה זה אומר להיות אישה ב-2021. זה גם סרט על החיים ועל המוות, ומעל הכל - זו במה לתצוגת המשחק של ריינסב, שלא תוכלו שלא להתאהב בה.
פסטיבל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פסטיבל
פסטיבל בהיקף קטן יכול להתרחש כולו על במה אחת, שעליה עולים הרכבים מוזיקליים רבים בזה אחר זה במשך שעות אחדות (למשל פסטיבל שירי ילדים). פסטיבל כזה ייועד על פי רוב לקהל מקומי או קטן.
FUNKYARD – Ticketmaster
https://help.tmisrael.co.il/hc/he/articles/360005393137-FUNKYARD
פסטיבל המוסיקה החדש והייחודי. החל משעות אחר הצהרים המוקדמות יפתחו שערי הפסטיבל בגני יהושע פארק הירקון , הפסטיבל יכלול מתחמי פעילות שונים, חוויות תוכן ייחודיות, מיצגים, שווקי אוכל צבעוניים עם מבחר רחב של טעמים וריחות. ברים ומתחמי שתייה, פינות צ'ילאואוט, ועוד.
פסטיבל התמר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פסטי...
ברי סחרוף בהופעה על פסגת המצדה, פסטיבל התמר 2005. פסטיבל התמר הוא פסטיבל מוזיקה ישראלית ולועזית, המתקיים מדי שנה, ... ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקה.
N12 - פסטיבל התמר 2021: כל הפרטים - Mako
https://www.mako.co.il › news-entert...
זה כבר יותר מ-20 שנה שפסטיבל התמר משתלט על אזור ים המלח במהלך חול המועד סוכות ומפריח אותו עם הופעות של מיטב האומנים לאורך כל שעות היממה. השנה, ...
שלומית בונה סוכה ויוצאת לטייל: אירועי סוכות בכל רחבי הארץ
https://www.mako.co.il/culture-ma_haluz/Article-c0edf14fc98db71026.htm
Sep 12, 2021 · פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר 2021. ... למעט שבת); "בעקבות ארץ הרי הגעש" - סיור וולקני מרתק, שבו תגלו מה זה אבק וולקני ותראו מצפן ש"השתגע" (שמחת תורה, ימים …
פסטיבל ערד לעולם לא יחזור להיות האירוע המפואר שהיה פעם ...
https://www.haaretz.co.il/gallery/music/.premium-1.2403222
Aug 12, 2014 · "המלה פסטיבל לא היתה קיימת בארץ. זה החל עם חבורות זמר, מקהלות, שירה בציבור, לא משהו ממוסד, ועם השנים התקבל צביון יותר פסטיבלי.
שאלות ותשובות על פסטיבל התמר – Ticketmaster
https://help.tmisrael.co.il › articles
מופעי היכל מצדה- אין להכניס כיסאות מתקפלים, מחצלות, ציוד קמפינג וכדומה לשטח המופע. ציוד זה לא יעבור את הבידוק בכניסות ואנו ממליצים לא להגיע עמו לשערי המופע.
פסטיבל התמר Tamar Festival - Home | Facebook
https://www.facebook.com › tamarfe...
מה שקרה אתמול בפסטיבל התמר יהדהד לנצח בליבי. לנצח. זכיתי בכבוד לארח את ברי, מיכה ועמיר שסללו את הדרך המוסיקלית לדור שלם שאני חלק ממנו. תודה לכם על האדיבות ...
תמר מצוי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תמר_מצוי
תמר מצוי ( שם מדעי: Phoenix dactylifera; ב אנגלית: date palm) הוא מין של צומח מסוג תמר שבמשפחת ה דקליים . עץ התמר בישראל נחשב לעץ תרבותי [ דרוש מקור] (וליתר דיוק …
שאלות ותשובות על המופע של ג'סטין ביבר – Ticketmaster
https://help.tmisrael.co.il/hc/he/articles/4410951313553-שאלות-ותשובות-על...
מה זה מתחם VIP? מתחם ייחודי המעניק חוויה בינלאומית בלתי נשכחת עבור אורחי המתחם. המתחם כולל מקום ישיבה מסומן, כניסה למתחם , לאונג', אירוח טרום מופע, תג מזכרת ועוד.. *מספר הכרטיסים מוגבל.