חיפשת:

מה זה מדד

מדד – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מדד
מדד. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. ערך זה עוסק במשמעות הכללית של המושג "מדד". אם התכוונתם למדדים ספציפיים שונים, ראו מדד (פירושונים). ב סטטיסטיקה וב מדעים הנסמכים על טכניקות סטטיסטיות ...
מדד - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מדד
מדד המחירים לצרכן, למשל, משמש להצמדת מחיריהם של מוצרים ושירותים, כדרך להגן על מחיר זה מפגעי האינפלציה. תוכן עניינים. 1 דוגמאות למדדים; 2 סוגים של מדדים ...
מהו מדד המחירים לצרכן? - אנציקלופדיית אאוריקה
eureka.org.il › item › 51137
מדד המחירים לצרכן (Consumer price index) הוא מדד כלכלי, שמפורסם על ידי הלמ"ס - הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדד זה נקרא כך מכיוון שהוא מודד את ערך הכסף הישראלי. מדד זה אומר בעצם מה יכולת הקנייה של השקל.
מדדים - מה הם בדיוק ואיזה אפשר להשקיע בהם בקלות? insiders.co.il
https://www.insiders.co.il › מילון-מונחים
במאמר הבא נסביר מה זה מדד, אילו סוגי מדדים קיימים, מי המדדים הכי חשובים ... מדד משקף את רמת המחירים הממוצעת של קבוצות נבחרות של ניירות ערך הנסחרים בבורסה.
מדד שארפ – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מדד_שארפ
הגדרה מתמטית
מדד המחירים לצרכן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מדד_המחירים_לצרכן
מדד המחירים לצרכן הוא מדד, המהווה אחד מסוגי מדדי המחירים, המחושב בטכניקות סטטיסטיות ומשתנה מזמן לזמן, אשר מיועד למדוד את השתנות המחירים של סל מוצרים ושירותים הנצרכים על ידי קבוצת צרכנים.
מה זה מדד "כל המדינות" ומה כדאי לדעת עליו? | הון - מדריכים ...
https://www.hon.co.il/מה-זה-מדד-כל-המדינות-ומה-כדאי-לדעת...
מה הייתה תשואת המדד לאורך השנים? מדד כל המדינות נוצר ב-1987 ומאז עלה ערכו ב-421%, כלומר, זו תשואה שנתית ממוצעת של 5.3%. בחמש השנים האחרונות עלה המדד ב-38%, ובשנת 2019 הוא עלה ב-16.3% (נכון ל-25.9.19).
פירוש המילה מדד ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון ספיר
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה מדד לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות למדד. משמעות המילה ופתגמים.
חינוך פיננסי, פרק 4 - מה זה מדד? ואיזה מדד סיפק תשואה של 1450 ...
https://www.hon.co.il › איזה-מדד-סיפק-...
מה זה מדד ת"א 25? מה זה מדד ת"א 100? מה זה מדד תל בונד? איך מחשבים אותם, ואיך נקבע השינוי היומי? ואיזה מדד עלה ב-1450% מיום השקתו?
אז מה זה בעצם מדד שארפ, מדד אלפא, מדד הנזילות? שוק ההון ...
https://barda-fin.com › enterprise-per...
גם במקרה זה, הכי חשוב לדעת ש ככל שתוצאת המדד גבוהה יותר, כך קרן ההשתלמות נחשבת לטובה יותר. מדד נזילות- נותן אינדיקציה למידת השקיפות של ערך התיק, ...
מה זה בעצם מדד? - תכלס כלכלה - עצמאות כלכלית
https://tachlescalcala.com/posts/מה-זה-בעצם-מדד
Sep 17, 2019 · אני מקווה שעכשיו זה ברור מה זה מדד 🙂 חשוב לציין, מדד יכול להיות כל דבר שנבחר להסתכל עליו כממוצע קבוצתי. מדד אינו קיים בעולם הפיזי אלא הוא בסה”כ מעקב וירטואלי אחרי מה שנחליט.
מה זה בעצם מדד? - תכלס כלכלה - עצמאות כלכלית
tachlescalcala.com › posts › מה-זה-בעצם-מדד
Sep 18, 2019 · אני מקווה שעכשיו זה ברור מה זה מדד 🙂 חשוב לציין, מדד יכול להיות כל דבר שנבחר להסתכל עליו כממוצע קבוצתי. מדד אינו קיים בעולם הפיזי אלא הוא בסה”כ מעקב וירטואלי אחרי מה שנחליט.
מדד המחירים לצרכן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מדד_המחירים
בסל זה משתמשים מספר שנים. לאחר מכן, קובעים תקופת בסיס חדשה וממנה ואילך משתמשים בסל חדש. באופן זה, ניתן לקבל סדרות של מדדים לתקופות שונות (עוקבות) שלכל אחת מהן תקופת בסיס שונה בה נקבע מדד 100.
פירוש מדד באנגלית | Wellisch - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › מדד
מה זה מדד בעברית? תרגום לאנגלית למילה מדד. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ביטויים ומשפטים שכיחים.
מה זה מדד - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › מדד
בסטטיסטיקה ובמדעים הנסמכים על טכניקות סטטיסטיות, כגון כלכלה, מדד הוא מספר המייצג את רמתו של מאפיין מסוים, כדרך להשוות בין רמות שונות של מאפיין זה בזמנים ...
מדד שארפ – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מדד_שארפ
מהו מדד המחירים לצרכן? - אנציקלופדיית אאוריקה
https://eureka.org.il/item/51137/מהו-מדד-המחירים-לצרכן
מה זה מדד המחירים לצרכן? מדד המחירים לצרכן (Consumer price index) הוא מדד כלכלי, שמפורסם על ידי הלמ ס - הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדד זה נקרא כך מכיוון שהוא מודד את ערך הכסף הישראלי. מדד זה אומר בעצם מה …
מה זה מדד "כל המדינות" ומה כדאי לדעת עליו? | הון - מדריכים ...
www.hon.co.il › מה-זה-מדד-כל
מה הייתה תשואת המדד לאורך השנים? מדד כל המדינות נוצר ב-1987 ומאז עלה ערכו ב-421%, כלומר, זו תשואה שנתית ממוצעת של 5.3%. בחמש השנים האחרונות עלה המדד ב-38%, ובשנת 2019 הוא עלה ב-16.3% (נכון ל-25.9.19).
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - cbs.gov.il
www.cbs.gov.il
מידע שימושי. כלים ומאגרי נתונים. מדדי מחירים
מדד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מדד
בסטטיסטיקה ובמדעים הנסמכים על טכניקות סטטיסטיות, כגון כלכלה, מדד הוא מספר המייצג את רמתו של מאפיין מסוים, כדרך להשוות בין רמות שונות של מאפיין זה בזמנים שונים, במקומות שונים או במקרים שונים. ערכו המוחלט של מדד אינו חייב להיות בעל משמעות (אם כי יכול שיהיה כן), אולם, היחס בין שני מספרי מדד שונים מצביע על השינוי ברמת המאפיין אותו המדד מייצג. מדדים מספקים מידע לחוקרים ולמקבלי החלטות, ולעיתים יש להם גם שימוש מעשי יומיומי. מדד המחיריםלצרכן, למשל, מש…
מהם מדדי ביצוע והצלחה
https://in.bgu.ac.il › osh › estimation
מאפיין. זה. בזמנים. שונים. או. במקומות. שונים . מדדים ... מדדי. כמות. -. במדד. זה ... מה נרצה שיהיו התוצאות בסופו של דבר . תועלת המדידה ומידע ניהולי.