חיפשת:

מה זה יד ראשונה

מה זה רכב 0 קילומטר?
www.ynet.co.il › wheels › article
Apr 20, 2021 · רכישת רכב חדש ישירות מהיבואן תיתן לכם רכב יד ראשונה אבל תעלה לכם בהתאם, כרכב יד ראשונה. האידיאל הוא רכישת רכב חדש, כמו מהיבואן, אבל במחיר של רכב יד שניה. עם עסקת 0 ק"מ, זה אפשרי.
מה היא עסקת 0 ק"מ? המדריך המלא - אוטו
www.auto.co.il › article › 127891-car-news
Sep 04, 2016 · יד ראשונה 0 ק"מ ... גם בעסקאות מסוג זה ישנם דגשים המצריכים תשומת לב. ... חשוב לבדוק מה תאריך ...
מה זה יד ראשונה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › יד_ראשונה
יד ראשונה מילון - יד ראשונה הגדרה מילונית - מילון עיברי יד ראשונה. פירוש יד ראשונה - יד ראשונה תרגום - יד ראשונה באנגלית - hs rtaubv.
יד ראשונה באנגלית | פירוש יד ראשונה בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › יד ראשונה
תרגום לאנגלית עבור: יד ראשונה · יָד רִאשׁוֹנָה · מה זה יד ראשונה? פירוש יד ראשונה וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה ...
ליסינג "יד ראשונה"? מה זה אומר? - ייעוץ ברכישת רכב - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 4946...
מה היתרון? אתה מקבל את אותו הרכב שהייתה קונה מ"יד ראשונה פרטית" בפחות כסף. מה החיסרון? ברישיון הרכב כתוב לך שהרכב מליסינג.
יד ראשונה מהמתחרים? כך שינו יבואני הרכב את החוק הלא כתוב ...
https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/sjwkesj5k
2021-12-10 · מן הסתם התחרות בין מי שמוכר מכוניות "יד ראשונה אפס קילומטר" ובין מי שמוכר מכוניות חדשות "יד אפס" רק הלכה השנה והתחדדה - ובלבד שהלקוחות יזכו לשים יד על מכונית חדשה, לא משנה כמה ידיים היא עברה ומה הבעלות.
מה זה יד ראשונה ויש שניה
https://stips.co.il › ask › מה-זה-יד-ראשונ...
יד ראשונה זה אומר שמישהו קנה את הרכב ישר מהחנות/או ממגרש, ואם אתה תקנה ממנו את הרכב אתה תהיה יד שניה. אנונימי. יד שנייה זה מוצר שהיה כבר ...
פירוש המילה יד ראשונה באנגלית - מילון וליש
https://wellisch.co.il › חיפוש › יד ראשונה
מה זה יד ראשונה בעברית? תרגום לאנגלית למילה יד ראשונה. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ביטויים ומשפטים ...
יד ראשונה 0 ק"מ: כדאי או לא? - Zap Cars
www.zapcars.co.il › article
מה זה יד ראשונה 0 ק"מ? הרעיון פשוט, חברות הליסינג קונות בנוסף לדגמים שמיועדים לשוק המוסדי ושנשארים בבעלות חברת הליסינג, גם דגמים חדשים מהניילונים, שיעברו מיד וישירות ללקוח הפרטי.
יד ראשונה מרופא זה כלום: כך תעלו את ערך הרכב שלכם לפני ...
https://cars.walla.co.il/item/3148906
2018-04-10 · פוליש ותיקוני צבע. ברגע שתשטפו את הרכב, תראו הכול: שריטות קטנות, "נשיקות" בדלתות, מכות קלות שמקורן באבני כביש מקפצות וכל מיני צרות אחרות. גם הקונה הפוטנציאלי יראה את כל אלה, ותתפלאו כמה הוא או היא יבקשו להוריד ממחיר הרכב, על ה"רק כמה נגיעות" האלה.
קניית רכב יד שניה – על מה להתמקד לפני הבדיקה? - אוטו
https://www.auto.co.il › article
שימו לב שברכב מיד ראשונה, תחת סעיף זה יופיעו הספרות - 00, יד שניה 01 וכיו"ב. במידה וקיים חשד לגבי מקוריות הרכב (חברה פרטית או ליסינג כיד ראשונה לא תופיע ...
"יד ראשונה אפס קילומטרים": כך התייבש מאגר המכוניות החדשות ...
https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rjfjmskoy
2021-11-15 · מדובר במכוניות חדשות שנמכרות לחברות הליסינג ולגופי הסחר הגדולים בהיקפים גדולים ומוצעות לקונים בהנחה (בדרך כלל של 5%-10%), כאשר המכונית היא חדשה לחלוטין, אבל ברישיון שלה כבר רשומה יד. מכירה מסוג זה משתלמת לרוכשים שיודעים שהם יד שנייה ברישיון, אבל משלמים מחיר נמוך מהמחיר ...
רכבים למכירה במחירים משתלמים - מכירת רכב יד ראשונה באלדן ...
https://sale.eldan.co.il
אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת מאלדן.
מהי הגדרת "קרבה ראשונה" ? | עו"ד רונן פרידמן
https://www.fridmanwork.com/LAWx-lawyer122804.html
מה נחשב קרבה משפחתית מדרגה ראשונה ? ##הגדרת "קרבה ראשונה":## עיון בספר החוקים של מדינת ישראל מלמד, שהן המחוקק הראשי והן מחוקק המשנה הגדיר לעיתים רבות את האחים כקרובי משפחה מדרגה ראשונה, ולהלן אסקור חלק מאותם חיקוקים: סעיף ...
קניית רכב 0 קילומטר - המדריך המלא ! | מעריב
https://www.maariv.co.il/business/car/Article-706561
2019-07-03 · במילים אחרות, ההנחה בגין רכישת רכב 0 קילומטר היא לרוב גבוהה מההפחתה שנגרמת במחירון כתוצאה מהוספת היד ברישיון. כמו כן, אותה הפחתה מטבעה הולכת ויורדת עם השנים כי כאשר הרכב בן 5-6 כבר אין הבדל כספי משמעותי בין יד ראשונה, יד שנייה, יד שלישית וכן הלאה.
יד, שנתון או קילומטראז': מה משפיע יותר על מחיר רכב | קפיטל ...
https://www.cmotors.co.il/blog/מחיר-רכב
קניית רכב יד שניה – על מה להתמקד לפני הבדיקה? - אוטו
https://www.auto.co.il/Article/119868
כדאי לבוא לראות את הרכב רק באור יום, ולהגיע עם אדם נוסף – זווית ראיה אחרת תמיד יכולה להועיל. בקשו לראות את רשיון הרכב של המכונית, בדקו את מספר הידיים המופיע ברשיון הרכב תחת הסעיף "מספר בעלים קודמים". שימו לב שברכב מיד ראשונה, תחת סעיף זה יופיעו הספרות - 00, יד שניה 01 וכיו"ב.
מה זה יד ראשונה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
יד ראשונה · יָד רִאשונה [עח] · דפדוף במילון.
קניית רכב חדש יד ראשונה בקלות ובמהירות! - Lease4u
www.lease4u.co.il › רכב-מיד-ראשונה
קניית רכב יד ראשונה. חברת LEASE4U מציעה לקהל הרחב מלאי גדול של רכבים למכירה מיד ראשונה. המכוניות למכירה הן רכבי יד ראשונה מליסינג ומהשכרה. חברת LEASE4U מעמידה סטנדרטים חדשים ללקוחותיה ומאפשרת לכם ...
מבצעי רכב חדש - 0 ק"מ מליסינג | אפס קילומטר מליסינג | CARBUY
www.carbuy.co.il
מה זה יד ראשונה מליסינג - אפס קילומטר? בקצרה? רכב חדש לחלוטין כמו ברכישה מהיבואן אך הנרשם ברישיון הרכב, ברוב המקרים, כיד-1 ולא יד 0.
מה זה רכב 0 קילומטר? - ynet
https://www.ynet.co.il/wheels/article/rkAYroYBd
2021-04-20 · מחיר: ה"יד הראשונה" של הרכב היא חברת הליסינג. הלקוח רוכש את הרכב החדש כ"יד שניה", מה שמוזיל משמעותית את עלות הרכב.
11 שאלות נפוצות בקניית רכב משומש - iCar
https://www.icar.co.il › חדשות_רכב
איך יודעים מי היה הבעלים הקודם של הרכב, מה צריך לבחון בהיסטוריית הטיפולים ... אם כתוב בסעיף בעלים קודמים 00, אז המשמעות היא שהרכב יד ראשונה.
קניית רכב חדש יד ראשונה בקלות ובמהירות! - Lease4u
https://www.lease4u.co.il/רכב-מיד-ראשונה
חברת LEASE4U מעמידה סטנדרטים חדשים ללקוחותיה ומאפשרת לכם לקנות רכב מיד ראשונה בראש שקט. מהם היתרונות בקניית רכב מיד ראשונה מחברת LEASE4U : מבחר רכבים במחירים נוחים: במרכז המכירות תוכלו למצוא מגוון של דגמים המתאימים לכל כיס, כולל אבזורים לרכב במחירים נוחים.
יד, שנתון או קילומטראז': מה משפיע יותר על מחיר רכב | קפיטל מוטורס
www.cmotors.co.il › blog › מחיר-רכב
מה משפיע על מחיר רכב?
מה זה רכב 0 קילומטר? - Ynet
https://www.ynet.co.il › rkAYroYBd
לא רוצים רכב יד שניה אבל מהססים כי המחיר שלו משמעותית זול יותר? בטח שמעתם על רכב יד ראשונה 0 ק"מ. אתם שואלים מה זה אומר בעצם?
מה עדיף - רכב יד ראשונה או רכב משומש? - חדשות מבזק לייב
https://www.mivzaklive.co.il › archives
רכב יד ראשונה שמגיע מחברת ליסינג, סוכנויות או חברות השכרה מגלם יתרונות ... בארץ היא לא האם לקנות רכב פרטי אלא באיזה דגם של עסקה לעשות את זה.