חיפשת:

מה זה טריגון

מילון מורפיקס | טריגון באנגלית | פירוש טריגון בעברית
https://www.morfix.co.il › טריגון
טריגון באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה טריגון על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ... תרגום לאנגלית עבור: טריגון ... מה זה טריגון?
קסים קסם - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com/post/731318
"קסים קסם" * סדרה שתיבלה את ילדותי ביצירתיות, בהומור ובדמיון. היום בטח היו נמנעים מהשם הזה - לשורש ק.ס.ם יש קונוטציות פח"עיות. באנגליה קראו לתכנית הזו Vision On מי לא זוכר את הפרופסור ...
שלפוחית שתן נוירוגנית - Neurogenic bladder – ויקירפואה
https://www.wikirefua.org.il/w/index.php/שלפוחית_שתן_נוירוגנית...
משולש שלפוחית השתן (טריגון) (trigone) - המדריך המלא | Infomed
https://www.infomed.co.il/definitions/trigone
משולש שלפוחית השתן (טריגון) (trigone) 1 דקות קריאה. אזור בצורת משולש של דופן שלפוחית השתן, שנמצא בין הפתחים של שני השופכנים והשופכה.
דג – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דג
פירוש המילה טריגון ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה טריגון לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לטריגון. משמעות המילה ופתגמים.
מילון מורפיקס | טריגון באנגלית | פירוש טריגון בעברית
https://www.morfix.co.il/d?Query=מה איתך
מה זה טריגון? פירוש טריגון וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב ...
פירוש המילה טריגון באנגלית - Wellisch - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › ט...
מה זה טריגון בעברית? תרגום לאנגלית למילה טריגון. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ביטויים ומשפטים שכיחים.
מה זה טריגון - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › טריגון
תוצאות חיפוש לערך טריגון. ... טריגון. טריגוניים הם משפחת יצורים ימיים סחוסיים בעלי גוף שטוח דלתוני או עגול. ... טריגון הוא סוג דג סחוס ממשפחת הטריגוניים.
Doctors - אורולוגיה
https://www.doctors.co.il/medical-articles/209942
Jan 18, 2002 · מצב זה בד"כ עובר לבד. מצבים של אבצס פרינפרי - בכליה מזוהמת וחסומה, יכולים להיות מורסות בכליה שמתנזלות והמוגלה מתפשטת. *בחולים ספטים קשים לפעמים צריך לכרות את הכליה. Lower UTI ציסטיטיס חדה:
משולש שלפוחית השתן (טריגון) (trigone) - המדריך המלא | Infomed
https://www.infomed.co.il › מונחים
מחפשים מידע על משולש שלפוחית השתן (טריגון)? כל המידע בנושא מחכה לכם באתר Infomed ,פורטל הרפואה המקיף בישראל, היכנסו עכשיו לפרטים נוספים.
טריגון (משולש שלפוחית השתן, Trigone) - מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il › Maccabi
חלקה הפנימי של שלפוחית השתן שצורתו כמשולש. הטריגון תחום על ידי שני השופכנים ועל ידי פיית השופכה. הטריגון רגיש למתיחה הנגרמת על ידי התמלאות השלפוחית בשתן ...
26 חלקי מערכת השתן (מאפיינים ותפקודים) - רְפוּאִי
https://iw1.warbletoncouncil.org/partes-sistema-1027
Oct 01, 2021 · 3.4. טריגון שלפוחית השתן. טריגון שלפוחית השתן הוא משולש דמיוני הנוצר על ידי חיבור הנקודות המרכיבות את שני פתחי השופכן עם פתח השופכה, זה שדרכו יוצא השתן ויוצא מתקשר עם השופכה. 3.5.
טריגון - החצי הכחול
https://mafish.org.il › tenants › טריגון
טריגונים הם בעלי חיים מרשימים השייכים לסדרת הבטאים: טריגון הם דגי סחוס שטוחים שלרוב חיים על גבי ... קוץ זה משמש אותם להתגוננות מטורפיהם העיקריים – כרישים.
הטריה (debridement) - המדריך המלא | Infomed
https://www.infomed.co.il/definitions/debridement
0 0. פיסורה - שריפה בלבד. שחר 15/10/2021 | 14:55. לפני חודש וחצי החלה צריבה רקטלית לאחר פעולת מעיים. צריבה נמשכת 24 שעות ביממה ללא החמרה בפעולת מעיים.. פרוקטולוג שביקרתי לא מצא פיסורה או טחורים. הצריבה ...
אושפיזין – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אושפיזין
טריגון | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/18285-he/Maccabi.aspx
טריגון (משולש שלפוחית השתן, Trigone) חלקה הפנימי של שלפוחית השתן שצורתו כמשולש. הטריגון תחום על ידי שני השופכנים ועל ידי פיית השופכה. הטריגון רגיש למתיחה הנגרמת על ידי התמלאות השלפוחית בשתן ...
טריגוניים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › טריגו...
טריגון קצר-זנב ... סוג ומין יחיד Makararaja chindwinensis; סוג Pastinachus - בו טריגון כנוף-זנב. תת-משפחה Neotrygoninae ... ערך זה הוא קצרמר בנושא דגים.
תדהמה בהולנד: נקבת טריגון המליטה ללא מגע עם זכר - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
טריגון מגובשש סמוך לחופי ספרד // צילום: Philippe Guillaume, ויקיפדיה ... "אם זה המקרה - לדג התינוק שנולד יהיה רק את ​​ה-DNA של האם", ...