חיפשת:

מה זה חומש

מה זה חומש - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/חומש
חומש (צדקה) צְדָקָה היא מתן עזרה חומרית או מנטלית לנזקק אשר חלקה מוטלת כחובה הלכתית וחלקה ניתנת על בסיס התנדבותי. בהלכה היהודית נחשבת הצדקה למצווה מהתורה, וקיימים דיונים ופסקי הלכה רבים ...
מה זה חומש - מילון עברי עברי - מילוג
milog.co.il › חומש
חוֹמֶש הייתה התנחלות, במתכונת של יישוב קהילתי⁻חילוני, של תנועת העובד הלאומי. היישוב היה ממוקם בלבו של השומרון, צפונית ליישוב שבי שומרון וצפונית⁻מערבית לשכם, על תוואי כביש 60. מתוך ויקיפדיה חומש (יהדות) במקור, חוּמָש היה כינוי למגילה או ספר שהכילו את הטקסט של ספר אחד מתוך טקסט התורה שחולק לחמשה חלקים, בשונה מספר תורה בה הובא הטקסט כולו.
מה זה חומש
www.kizur.co.il/search_word.php?abbr=חומש
Duplicate entry '44931379' for key 'PRIMARY' תוצאות חיפוש חומש: ערכים 1-1 מתוך 1: קיצור הגדרה נושא נטיות ותחביר
החימוש האנושי של חומש - גילוי דעת
https://www.giluydaat.co.il/החימוש-האנושי-של-חומש
Dec 30, 2021 · – ביני מה זה חומש? – חומש? – כן. – אמא זה פשוט חומש. – מה עושים בחומש? – לומדים ומשחקים ובונים מחנה שווה מהמון אבנים ונמצאים שבת ומטיילים למערה התחתונה והעליונה
חומש (יהדות) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חומש_(יהדות)
מה זה חומש - יויופדיה - yo-yoo.co.il
www.yo-yoo.co.il › data › word
דף בנושא חומש, כאן תקבלו מידע על חומש, פירוש תיאור ומשמעות המילה חומש, מילים נרדפות, חרוזים, שאלות ותשובות בנושא חומש ועוד.
מילון מורפיקס | חומש באנגלית | פירוש חומש בעברית
www.morfix.co.il › חומש
מה זה חומש? פירוש חומש וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד. מתכוננים לראיון עבודה באנגלית? במורפיקסקול תוכלו לשפר את ההגייה ולדבר אנגלית בביטחון לפרטים נוספים תרגמת? שמרת!
פירוש המילה חומש ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה חומש לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לחומש. משמעות המילה ופתגמים.
מה זה חומש - יויופדיה
https://www.yo-yoo.co.il/data/word/5143
דף בנושא חומש, כאן תקבלו מידע על חומש, פירוש תיאור ומשמעות המילה חומש, מילים נרדפות, חרוזים, שאלות ותשובות בנושא חומש ועוד.
חומש באנגלית | פירוש חומש בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › חומש
חומש באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה חומש על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ... (רווח בצירופים כגון 'תוכנית חומש') תקופה של חמש שנים. עוד ... מה זה חומש?
משכנתא ליוצאי אתיופיה - תוכנית חומש | מה כוללת התוכנית ...
https://www.tripi.co.il/משכנתא-ליוצאי-אתיופיה-תוכנית-חומש
חומש (יהדות) - המכלול
https://www.hamichlol.org.il › חומש_(...
המידע המצוי בערך זה כתוב מנקודת מבט של חול ללא אספקלריה תורנית מספקת. ... חוּמָש הוא כינוי שהיה מקובל בימי הביניים למגילה או ספר שנכתב בה ...
פירוש חומש באנגלית | Wellisch - מילון וליש
https://www.wellisch.co.il › חיפוש › חו...
מה זה חומש בעברית? תרגום לאנגלית למילה חומש. כל הפירושים, כל משפחת המילים הנגזרת מאותו השורש, מילות יחס, צירופי לשון, ניבים, ביטויים ומשפטים שכיחים.
מילון מורפיקס | חומש באנגלית | פירוש חומש בעברית
https://www.morfix.co.il/חומש
מה זה חומש? פירוש חומש וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא ...
תוכנית חומש – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תוכנית_חומש
תוכנית חומש היא תוכנית כלכלית המגדירה את היעדים הכלכליים של ממשלה, או גוף אחר, לתאריך יעד של חמש שנים.. תוכנית חומש מזוהה לרוב עם מדינות קומוניסטיות ובראשן תוכנית החומש של ברית המועצות, אך ישנן מדינות נוספות שאינן ...
מה זה חומש - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › חומש
במקור, חוּמָש היה כינוי למגילה או ספר שהכילו את הטקסט של ספר אחד מתוך טקסט התורה שחולק לחמשה חלקים, בשונה מספר תורה בה הובא הטקסט כולו.
חומש (יהדות) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חומש...
גם ספר תהילים נחלק לחמשה חומשים, וכנראה קראו בשם חומש גם לחמש המגילות, כשהן כתובות בספר אחד. בעקבות החלוקה נהגו לקרוא לטקסט של כל התורה כולה בשם "חמשה חומשי ...
מה זה חומש? חמשת חומשי תורה - Also see
https://iw.eferrit.com › מה-זה-חומש
חומש מתייחס חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך (בראשית, שמות, ויקרא, מספרים, דברים). על פי רוב, גם המסורת היהודית וגם הנוצרית מזכה את משה עם המחבר הראשי של התורה.
משכנתא ליוצאי אתיופיה - תוכנית חומש | מה כוללת התוכנית ואילו ...
www.tripi.co.il › משכנתא-ליוצאי
מה זה תכנית חומש? אוכלוסיית יוצאי אתיופיה מונה כיום כ- 150 אלף איש, שהם כ- 2% מכלל החברה בישראל. עולים אלו הגיעו ארצה בשתי עליות עיקריות – מבצע משה (1984) ומבצע שלמה (1985).
מילון אבניאון - מה זה חומש – פירוש המילה חומש ,פרוש, הסבר ...
https://www.milononline.net/do_search.php?Q=%E7%E5%EE%F9
פירוש המילה חומש לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לחומש. משמעות המילה ופתגמים. במילון ספיר תוכלו …
מה זה חומש? חמשת חומשי תורה
iw.eferrit.com › מה-זה-חומש
פירוש הדבר הוא "חמש ספינות", "חמש מכולות", או "ספר בעל חמישה כרכים". בעברית, התורה היא התורה , כלומר "החוק" או "הוראה". חמשת הספרים הללו, שנכתבו כמעט כולם בעברית, הם ספרי התורה של התורה, שניתנו לנו על ידי אלוהים באמצעות משה. שם נוסף לחומש הוא "חמשת חומשי משה".
מילון אבניאון - מה זה חומש – פירוש המילה חומש ,פרוש, הסבר ...
www.milononline.net › do_search
פירוש המילה חומש לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לחומש.
מה זה חומש? חמשת חומשי תורה
https://iw.eferrit.com/מה-זה-חומש
חמשת חומשי התורה מהווים את הקרן התואולוגית של התנ"ך. חומש מתייחס חמשת הספרים הראשונים של התנ"ך (בראשית, שמות, ויקרא, מספרים, דברים). על פי רוב, גם המסורת היהודית וגם הנוצרית מזכה את משה עם המחבר הראשי של התורה.
תוכנית חומש – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תוכנית_חומש
תוכנית חומש היא תוכנית כלכלית המגדירה את היעדים הכלכליים של ממשלה, או גוף אחר, לתאריך יעד של חמש שנים . תוכנית חומש מזוהה לרוב עם מדינות קומוניסטיות ובראשן תוכנית החומש של ברית המועצות, אך ...