חיפשת:

מה זה הטיות

כל בנייני השפה העברית: - Morim
www.morim.com/memento binyanim.htm
עתיד. 1. אותיות אית"ן בראש המילה. 2. אותיות האית"ן מנוקדות בפתח: אַ יַ תַ נַ. 3. פ' הפועל מנוקדת בפתח. 4. ע' הפועל מנוקדת בחיריק מלא (חוץ מבגופים נוכחות ונסתרות)
מה זה הטיות - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › הטיות
הטיות מילון - הטיות הגדרה מילונית - מילון עיברי הטיות - פירוש הטיות - vyhu,. הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו. מה היה הברווז אומר על זה.
כל בנייני השפה העברית: - Morim
www.morim.com › memento binyanim
חוק ניקוד הברות (אין צורך לדעת מה זה) בנוכחים ונוכחות. משקל פָּעוֹל – הווה. 1. החטפות ב-פ' הפועל ביחידה, רבים ורבות. בניין פִּעֵל (בניין כבד) הטיית הפועל בבניין זה בכל הגופים לפי השורש ס.פ.ר
הטיות קוגניטיביות - גלובס
https://www.globes.co.il › article
אלה הן הטיות קוגניטיביות. ... חשוב שנזכור אירועים שליליים שחווינו, כדי שנדע מה לעשות כדי למנוע את הישנותם, ... זה הכי פשוט, ולכן - הכי טוב.
הטיה קוגניטיבית – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הטיה_קוגניטיבית
הטיה קוגניטיבית. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. הטיה קוגניטיבית היא דפוס או נטייה שיטתית (לא אקראית) של בני אדם לטעויות ב תפיסה, ב זיכרון, ב חשיבה או בשיפוט. הטיות קוגניטיביות הושפעו מ ...
bias תרגום - bias in Hebrew | Morfix Dictionary מילון ותרגום מורפיקס
https://www.morfix.co.il › bias
bias בעברית- תרגום לעברית של המילה bias על ידי אתר מורפיקס, ... 4 תוצאות תרגום לעברית עבור: bias ... מה משמעות הביטוי ואיך משתמשים בו במשפט?
אפקט ההילה | איך הוא משפיע על עיצוב דעתנו לגבי אנשים אחרים?
https://www.tipulpsychology.co.il/cognitive-biases/halo-effect.html
‏quelle importance - תרגום לעברית - דוגמאות צרפתית ...
https://context.reverso.net/תרגום/צרפתית-עברית/quelle+importance
Quelle importance que le docteur ai trouvé une masse sur mes boules ? למי אכפת מה הרופא גילה על הביצים שלי. Aujourd'hui ou dans 50 ans, quelle importance. בעוד 50 שנה, זה לא משנה. Mais quelle importance puisque que ça n'est qu'un tour de manège. אבל זה לא משנה, כי זה רק סיבוב ...
פנחס יחזקאלי: הטיות בתפיסה (הטיות קוגניטיביות) - כשלי החשיבה שלנו...
https://www.ידע.com › wiki › הטיות-ב...
תקציר: הטיה בתפיסה או הטיה קוגניטיבית או כשל חשיבה (Cognitive ... בתהליך זה, המידע שנקלט דרך החושים מקודד בזיכרון, ועובר עיבוד קוגניטיבי.
"דניאל כהנמן ודן אריאלי טועים: ההטיות שלנו הן רציונליות ...
newmedia.calcalist.co.il › magazine-11/11/21 › m01
Nov 11, 2021 · אלו הטיות שהאבולוציה יצרה כדי למקסם את התועלת האישית, ולכן זה מעשה רציונלי". גם כהנמן ושותפו למחקר, עמוס טברסקי המנוח, אמרו שבדרך כלל ההטיות וכללי האצבע משרתים את האדם.
מה זה הטיה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/הטיה
אַחְרִי רַבִּים לְהַטּוֹת. יש לנהוג לפי הרוב; הרוב קובע. הַטִּי - הִטָּה, נקבה ציווי שלה. הציב באופן לא זקוף או ישר, גרם לסטייה. הטיה (דקדוק) בשפות טבעיות, הטיה היא שינוי קל בכתיב ובהגייה של מילה, שמשנה מעט גם את המשמעות שלה ונעשית על פי חוקי הדקדוק.
הטיה (דקדוק) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הטיה...
דף זה נערך לאחרונה ב־26 בנובמבר 2021, בשעה 01:47. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ר' את תנאי השימוש ...
"דניאל כהנמן ודן אריאלי טועים: ההטיות שלנו הן רציונליות ...
https://newmedia.calcalist.co.il/magazine-11-11-21/m01.html
Nov 11, 2021 · הרצאתו של אומן לא מתקיימת בחלל ריק אלא מגיעה על רקע פריחתה של הכלכלה ההתנהגותית כתחום פופולרי הקורא תיגר על הכלכלה הקלאסית. הפריחה הזו מתבטאת, למשל, בהצלחתם המרשימה של ספרי הכלכלה ההתנהגותית של פרופ' דן אריאלי ופרופ' דניאל כהנמן, שני חוקרים ישראלים שהפכו לכוכבים בינלאומיים ...
מה זה הטיות - מילון עברי עברי - מילוג
milog.co.il › הטיות
הַטָּיוֹת - הַטָּיָה, רבים. 1. שינוי הכיוון של דבר מה; הפניה; הסטה. 2. העדפה לא תקינה בנתונים סטטיסטיים. 3. שיני של מילה בהתאם לכינויי שייכות, זמן, בניין ועוד. הטיות מילון - הטיות הגדרה מילונית ...
‏immersion - תרגום לעברית - דוגמאות אנגלית | Reverso Context
https://context.reverso.net/תרגום/אנגלית-עברית/immersion
מה בדבר חליפת טבילה יעילה בעשר הדקות הבאות? Even if we did have the immersion suits, it's doubtful we could survive in water this cold. גם אם היה לנו חליפות הטבילה , ספק שאנחנו יכולים לשרוד במים קר זה.
הטיית האישוש | למה אתה משוכנע שכל מה שאתה יודע בעצם נכון?
https://www.tipulpsychology.co.il › c...
הטיית אישור היא הטיה קוגניטיבית שמתבטאת בהעדפה של מידע שמצוי בהלימה עם ... הריב האחרון שלהם היה בוטה מדי, גס, שניהם ירדו נמוך מדי ואורן היה זה שהרים דגל ...
מה זה הטיות - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/הטיות
הַטָּיוֹת - הַטָּיָה, רבים. 1. שינוי הכיוון של דבר מה; הפניה; הסטה. 2. העדפה לא תקינה בנתונים סטטיסטיים. 3. שיני של מילה בהתאם לכינויי שייכות, זמן, בניין ועוד. הטיות מילון - הטיות הגדרה מילונית ...
קידום גיוון תעסוקתי: הטיות במיון והערכה - Gov.il
https://www.gov.il › BlobFolder › reports › prom...
הטיות מגדריות, חסמים ודרכי התמודדות ... העבודה יתרונות רבים, ובכלל זה יצירת סביבת עבודה יעילה ורווחית יותר, ... המתאים/מה ביותר לדרישות התפקיד.
הטיית בחירה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הטיית_בחירה
מה זה הטיה - מילון עברי עברי - מילוג
milog.co.il › הטיה
התקבלו 5 פירושים במילון להטיה. הַטָּיָה - נקבה. 1. שינוי הכיוון של דבר מה; הפניה; הסטה. 2. העדפה לא תקינה בנתונים סטטיסטיים. 3. שיני של מילה בהתאם לכינויי שייכות, זמן, בניין ועוד. הטיה.
פירוש המילה הטיות ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה הטיות לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות להטיות. משמעות המילה ופתגמים.
הטיה קוגניטיבית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הטיה_קוגניטיבית
הטיה קוגניטיבית היא דפוס או נטייה שיטתית (לא אקראית) של בני אדם לטעויות בתפיסה, בזיכרון, בחשיבה או בשיפוט. הטיות קוגניטיביות הושפעו מהתפתחויות אבולוציוניות ולחץ הברירה הטבעית. להבדיל מעיוותי חשיבה המאפיינים אנשים בעלי דיכאון, הפרעות חרדה והפרעות נפשיות נוספות, הטיות קוגניטיביות נחשבות מאפיין נפוץ של החשיבה האנושית הנורמלית. המונח נטבע על ידי עמוס טברסקי ודניאל כהנמן בשנת 1972.
מונחים בסיסיים באפידמיולוגיה וסטטיסטיקה – ויקירפואה
https://www.wikirefua.org.il/w/index.php/מונחים_בסיסיים...
הטיית בחירה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הטיית_בחירה
הטיית בחירה במחקר מסוג מקרה ביקורת
מונחים בסיסיים באפידמיולוגיה וסטטיסטיקה – ויקירפואה
www.wikirefua.org.il › w › index
היסטוריה של המחקר הקליני