חיפשת:

מה זה אקו"ם

פרס אקו"ם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פרס_אקו"ם
זוכי פרסי אקו"ם בשנים 1991-2001 (הקישור אינו פעיל), באתר אקו"ם פרסי אקו"ם החל משנת 2002 , באתר אקו"ם הזוכים בפרס אקו"ם לשנת 2018 - השנה ה 60 בה מתקיים טקס פרסי אקו”ם באתר אקו"ם
אקו"ם – האגודה לשמירה על זכויות יוצרים - מידע חשוב עבורכם
http://acum.hatankala.co.il › אקום_מיד...
תשלום לאקו"ם מתבצע אך ורק דרך האתר הישיר של אקו"ם ולא דרך גורמים גוף שלישי ובסכום שלא פחות ולא יותר מ 215 ש"ח+מע"מ. כנסו ותלמדו עלינו.
"האיש הכי מאושר בעולם" הלך לעולמו בגיל 101
https://www.mako.co.il/culture-articles/Article-4df082949a97c71026.htm
Oct 13, 2021 · "זה מה שלמדתי בשנות חיי: החיים יכולים להיות יפים, אם רק הופכים אותם לכאלה. זה תלוי בכם". ג'אקו הקדיש את חייו לתמיכה בשלום, באדיבות ובסליחה, וזאת למרות שמשפחתו נרצחה על ידי הנאצים.
מה זה אקו ם - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מה-זה-אקו-ם
מה זה אקו ם. גן אירועים ללקוח: שלם לאקו"ם חוב מ-2007 - Ynet. https://www.ynet.co.il › articles. אקו"ם: "האחריות לתשלום היא על 'הטירה בגעש' שהפרו את החוק ולא ...
השמעה פומבית - אקו"ם
acum.org.il › רישיונות › השמעה-פומבית
תעריף מוסיקה עבור אירוע משפחתי T008. השמעת מוסיקה מרפרטואר אקו"ם באירוע משפחתי כגון: חתונה, בר/בת מצוה, יום הולדת, ברית/ה וכדומה – לא כולל אירועים עסקיים*. תעריף.
אודות אקו"ם - אקו"ם
acum.org.il › אודות-אקום
אקו"ם של היוצרים ולמענם
אקו"ם - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki
אקו"ם (ראשי תיבות: אגודת קומפוזיטורים, ומחברים ומו"לים) היא אגודה הפועלת לשמירת זכויותיהם של היוצרים הישראלים מתחומי המוזיקה, הספרות והמו"לים הישראליים ...
רשיון אקו"ם | אתר האירועים של ישראל
www.batmizva.co.il › article3
מה זה אקו"ם ואת מי הם מייצגים אקו"ם (אגודת קומפוזיטורים, מחברים ומו"לים) שומרת על זכויות היוצרים ומייצגת מיליוני מלחינים, פזמונאים, משוררים, סופרים, מו"לים למוסיקה, מעבדים, תסריטאים ומתרגמים מרחבי העולם.
אקו"ם באנגלית | פירוש אקו"ם בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › ...
אקו'ם באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה אקו'ם על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ...
פרס אקו"ם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פרס_אקו"ם
פרס אקו"ם הוא פרס ישראלי בתחום היצירה על שם אהרן אשמן, פרס אקו"ם החל את דרכו בשנת 1958 כתחרות קטנה נושאת פרסים על יצירות אשר הוגשו בעילום שם והפך למפעל פרסים מוביל בתחום המוזיקה והספרות.
אולמות שמחה דורשים תשלום אקו"ם - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/195622.html
Mar 22, 2016 · בדומה לשאר המגזרים, גם במגזר זה, אקו"ם מעסיקה מומחים בתחום הזמר דתי/ חרדי וחסידי לשם חלוקה מדויקת והוגנת ליוצרים".
למה אקו"ם מתעלמת מהדיג'ייז הישראלים?
www.mako.co.il › blend-blend_news › nightlife_and
Aug 28, 2020 · "רוב האנשים לא מבינים מה זה אקו"ם", הוא טוען. "מדובר בארגון שבבסיסו הוא הגון, פשוט אנשים לא מבינים מה הוא יכול לתת להם. אם אמן רשום באקו"ם והשיר שלו הושמע ברדיו – האמן יקבל את הכסף. אם לא, הוא לא ...
אודות אקו"ם
https://acum.org.il › אודות-אקום
כיום חברים באקו"ם מעל – 10,000 יוצרים ישראליים, מלחינים, פזמונאים, מעבדים, סופרים, משוררים ומו"לים למוסיקה. משתמשים במוסיקה? אתם צריכים רישיון… אקו"ם מוציאה ...
למה אקו"ם מתעלמת מהדיג'ייז הישראלים?
https://www.mako.co.il/blend-blend_news/nightlife...
Aug 28, 2020 · "רוב האנשים לא מבינים מה זה אקו"ם", הוא טוען. "מדובר בארגון שבבסיסו הוא הגון, פשוט אנשים לא מבינים מה הוא יכול לתת להם. אם אמן רשום באקו"ם והשיר שלו הושמע ברדיו – האמן יקבל את הכסף. אם לא, הוא לא ...
רשיון אקו"ם | אתר האירועים של ישראל
www.batmizva.co.il/article3.html
מה זה אקו"ם ואת מי הם מייצגים אקו"ם (אגודת קומפוזיטורים, מחברים ומו"לים) שומרת על זכויות היוצרים ומייצגת מיליוני מלחינים, פזמונאים, משוררים, סופרים, מו"לים למוסיקה, מעבדים, תסריטאים ומתרגמים מרחבי העולם.
תשלום אקו'ם לחתונה - כל מה שאתם צריכים לדעת
https://www.mit4mit.co.il › article
שיר החתונה הוא שלכם. אבל כדי להשמיע אותו באירוע שלכם, אתם צריכים לשלם לפני כן לאקו'ם עבור רישיון השמעה.
השמעה פומבית - אקו"ם
https://acum.org.il/רישיונות/השמעה-פומבית
תעריף מוסיקה עבור אירוע משפחתי T008. השמעת מוסיקה מרפרטואר אקו"ם באירוע משפחתי כגון: חתונה, בר/בת מצוה, יום הולדת, ברית/ה וכדומה – לא כולל אירועים עסקיים*. תעריף.
רדיו, מוזיקה, אקו 99 | music, radio, eco99fm
https://eco99fm.maariv.co.il
Nov 04, 2021 · רדיו אקו eco99fm - האזן עכשיו לתחנת הרדיו המובילה בישראל בשידור חי וללא תשלום, האזן לארכיון תוכניות הבוקר של טל ואביעד, או הקשב לפלייליסטים במגוון ז'אנרים של מוזיקה.
אקו"ם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אקו"ם
מנכ"ל אקו"ם הוא יוריק בן דוד. פרס אקו"ם. הארגון מקיים מדי שנה את טקס מפעל פרסי אקו"ם, ומעניק פרסים ליוצרים בקטגוריות שונות.
רדיו, מוזיקה, אקו 99 | music, radio, eco99fm
eco99fm.maariv.co.il
Nov 04, 2021 · רדיו אקו eco99fm - האזן עכשיו לתחנת הרדיו המובילה בישראל בשידור חי וללא תשלום, האזן לארכיון תוכניות הבוקר של טל ואביעד, או הקשב לפלייליסטים במגוון ז'אנרים של מוזיקה.
סיכום השנה של אקו"ם: מה השיר הכי מושמע ברדיו? - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il/item/3209501
Dec 26, 2018 · מסיכום השנה של אקו"ם עולה כי רק שתי זמרות (נטע ברזילי ועדן בן זקן) נכנסו לרשימת 20 השירים הישראליים המושמעים השנה ברדיו. אף אישה לא נכנסה לרשימות הפזמונאים והמעבדים המושמעים.
אודות אקו"ם - אקו"ם
https://acum.org.il/אודות-אקום
תשלום אגרה לאקום על חתונה | ברית | בר מצווה
http://mana-mana.co.il › תשלום-אגרה-...
הולכים לסגור עם אולם אירועים? בוודאי נדרשתם לשלם סכום של כ 250 ש"ח עבור אקום, אז מה זה בעצם והאם מוצדק?
אקום תשלום - DJ Liron David
https://www.lirondavid.co.il › אקוםתש...
כמה משלמים לאקום? כמה עולה אקום באירוע? מזה אקום? הכנתי לכם מאמר קצר שמסביר על אקום ותשלום עבור אירוע פרטי או חתונה.
אקו"ם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אקו"ם
אקו"ם (ראשי תיבות: אגודת קומפוזיטורים, ומחברים ומו"לים) היא אגודה הפועלת לשמירת זכויותיהם של היוצרים הישראלים מתחומי המוזיקה, הספרות והמו"לים הישראליים למוזיקה. מטרת האגודה היא גביית תמלוגים הוגנים וראויים וחלוקתם ליוצרים. נכון לספטמבר 2020 מונה אקו"ם כ-12,188 יוצרים ישראלים ומייצגת מעל מיליון יוצרים ברחבי העולם והיא הגוף המאגד את מספר היוצרים הרב ביותר בישראל. אקו"ם חברה באיגוד העולמי של אגודות לשמירת זכויות היו…
מה זה אקו"ם - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › ...
נבנה; נוסד. "הקיבוץ קם בשנות העשרים של המאה שעברה." 4. התנפל; תקף. "בתקופת שואה, העם הגרמני קם על היהודים להורגם.