חיפשת:

מה אני רוצה לעשות בחיים

מחפש קצה חוט, איך להבין מה אני רוצה מהחיים שלי? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/340461
Nov 24, 2021 · משוחרר חצי שנה, אין לי קצה חוט של מה אני רוצה לעשות בחיים, אין לי מעגל חברתי ככ גדול כך שרוב הזמן אני לבד כל מקופ שגם יכלתי להתקדם אליו הוא מונע בגלל תו ירוק מרגיש כאילו אין לי משמעות לחיים וכל יום שעובר חסר פואנטה.
'לא יודע מה לעשות עם החיים שלי...' מדוע קשה לצעירים לבחור מקצוע ...
https://career360.co.il › 2021/06/27
כך שהתשובה לשאלה איך לדעת מה אני רוצה לעשות בחיים היא, אם יש לך צורך לדעת מהו הכיוון שלך ,כדי שתוכל להתחיל ללמוד ןבטווח הקצר, תוכל לקבל מענה ...
איך למצוא כיוון בחיים? - רובי שטיינר - אימון אישי ועסקי
https://www.robi-steiner.co.il › landi...
בשנה האחרונה איבדתי את עצמי. אני לא יודע מה אני רוצה לעשות בחיים. אני נורא מבולבל. לא יודע מה אני רוצה מעצמי. לא מתקדם לשום מקום. מכיר את זה כמה שנים.
"בקצוות הנואשים האלה של העולם, אין למי לצעוק" - אני בשיחה - הארץ
www.haaretz.co.il › magazine › ayelet-shani
Nov 17, 2021 · לא הייתי מוכן לזה, לא ידעתי מה לעשות עם תחושת חוסר האונים הזאת. חוויתי משבר עמוק, אבל גם מצאתי את המקום שלי, הבנתי מה אני רוצה לעשות בחיים — להשמיע את קולם של האנשים הללו.
איך למצוא כיוון בחיים? - רובי שטיינר - אימון אישי ועסקי
https://www.robi-steiner.co.il/landing-how-to-find
אני רוצה להראות לך איך אפשרי עבורך לעשות את זה אחרת. אני רוצה להזמין אותך ל-4 השעות הכי חשובות בחיים שלך. יש אפשרות שהן יחסכו לך שנים של בזבוז זמן, כסף, אנרגיה וים של תסכול.
מה היעוד שלנו בחיים? בעוד 9 שאלות ו-10 דקות נגלה את התשובה
https://www.operationlp.com › nlp
אם גם לך בא למצוא את היעוד שלך בחיים, אני ממליץ לך לפנות 10 דקות, ... נמצאת בנקודה בחיים שמנסה להבין מה אני רוצה לעשות בחיים ומה הם הרצונות ...
מה היעוד שלנו בחיים? בעוד 9 שאלות ו-10 דקות נגלה את התשובה ...
https://www.operationlp.com/nlp/מה-היעוד-שלנו-בחיים
היי הייתי רוצה עזרה בלהבין מה אני רוצה לעשות בחיים… אם אפשר… כתבת את זה ממש מזמן… 1.לנקות, לאפות, לשיר, לרקוד, להציג, להוביל, לחייך ולשמוח, לשמוע שעזרתי למישהו. 2.
אין לי מה לעשות בחיים | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
אבל כניראה שזה ייאלץ לחכות שוב פעם בגלל תלושי משכורת וזה פשוט מכניס אותי לדיכאון וחוסר מוטיבציה.. אני לא יודעת במה לעבוד. אני לא יודעת מה לעשות, לא רוצה ללמוד ...
פתאום ידעתי מה אני רוצה לעשות בחיים - Xnet
https://xnet.ynet.co.il › family › articles
פתאום ידעתי מה אני רוצה לעשות בחיים. אחרי החגים זה לא תירוץ. מלי גרין עם כמה סיפורים על אנשים שלא חיפשו שום תירוצים. פשוט לקחו החלטה ושינו את חייהם.
איך לדעת מה אני באמת רוצה לעשות בחיים? - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=pMoFHN8OgFY
Jun 18, 2013 · About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
הגדרת מטרות בחיים, להגדיר מטרות בחיים, מה אתה רוצה לעשות ...
www.academics.co.il/Articles/Article82792.aspx
Nov 25, 2014 · הכנס לאתרותהנה מעוד פסיכותרפיסט, מאמן אישי, מטרות, אימון, אושר,הגדרת מטרות, אימון אישי, רוחניות, מאמן עסקי, מטרות בחיים ועוד ... תגיות המאמר: פסיכולוגיה, רוחניות, אימון, מכירות, אושר, לקוחות, רגש, קבלת החלטה, מאמרים, אימון עסקי, מאמן עסקי, NLP, רצון, חשיבה חיובית, חוויה, איך, יעוץ ...
איך מצאתי את הדבר שאני הכי אוהבת לעשות בחיים – ואיך גם אתם יכולים
http://feelfamily.co.il › findmypurpose
אבל לא ידעתי מה זה, מה אני צריכה ללמוד בשביל זה במה אני צריכה לעסוק, או איזה תפקיד לחפש שייתן לי את זה. לא היה לי מושג! וחיפשתי. כמה חיפשתי.
מה אני רוצה לעשות בחיים | 4 שאלות מכווינות למציאת הייעוד - גד מרגי
https://www.gadmergi.com › finding...
גד מרגי, כיצד לגלות מהו הייעוד שלי ? מה אני רוצה לעשות בחיים ? 4 שאלות מכווינות שיוכלו לסייע לכם לגלות את התשובה לכך בקלות ובמהירות.
"אין לי מושג מה אני רוצה לעשות בחיים"
https://www.mako.co.il/women-magazine/finances/...
Nov 18, 2012 · "אין לי מושג מה אני רוצה לעשות בחיים" גילי, עובדת הייטק שמשתכרת מעולה, יודעת שהיא במקום הלא נכון, אבל אין לה מושג מה היא רוצה לעשות.
"אין לי מושג מה אני רוצה לעשות בחיים" - Mako
https://www.mako.co.il › finances
מה עושים כשאת מרגישה שאת מבזבזת את הזמן שלך? גילי, עובדת הייטק שמשתכרת מעולה, יודעת שהיא במקום הלא נכון, אבל אין לה מושג מה היא רוצה לעשות.
מה אני רוצה לעשות בחיים | 4 שאלות מכווינות למציאת הייעוד ...
https://www.gadmergi.com/finding-my-purpose
Oct 27, 2018 · מה יזכרו מכם? לרבים מאיתנו יש את הנטייה לחשוב, שתחושת האושר והסיפוק העצמי, תלויה רק בדברים שקשורים לנו ולרמת ההישגים וההצלחות שלנו.