חיפשת:

מהי הסכנה בנסיעה על אופנוע כשרגלית הצד פתוחה?

מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה?
https://www.quizme.co.il › question
רגלית הצד תישחק ותגרום לנפילת האופנוע. | ייגרם נזק לכביש ולתשתיות אחרות. | רגלית הצד תפגע בכביש ועלולה לגרום להתהפכות האופנוע והרוכב.
נוהג - מאגר שאלות תאוריה
https://noeg.co.il/questions.html
מהי המהירות המרבית המותרת (בקמ"ש) לרכב משא שמשקלו הכולל יותר מ-12,000 ק"ג, הנוסע בדרך עירונית? אתה נוהג בכביש דו-סטרי ולפניך נוסע רכב המאותת במחוון הכיוון השמאלי שלו: כיצד תתייחס אל המצב שלפניך? כיצד תנהג בהתקרבך לצומת שבו מהבהב אור צהוב ברמזור?
איזו סכנה נשקפת ברכיבה על אופנוע בכביש רטוב - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › איזו-סכנה-נשקפת-ברכי...
Oct 31, 2009 · הוראות ותקנות לרכיבה על אופנוע : הוראות ותקנות לרכיבה באופנוע. 1. ... מהי הסכנה בנסיעה על אופנוע כשרגלית הצד פתוחה ... איזו סכנה נשקפת ברכיבה ...
נהג חדש - תיאוריה | מבחן תאוריה לרכב פרטי
https://www.nahaghadash.co.il/theory_test.php?license_type=A&id=32
נהג חדש - מבחן תיאוריה לרכב פרטי. כנסו והיבחרנו במבחני תיאוריה בחינם, בשיטה החדשה על פי מאגר השאלות המעודכן של משרד התחבורה.
נהג חדש - תיאוריה | מבחן תאוריה לרכב פרטי
https://mail.nahaghadash.co.il › theor...
אסור להחנות אופנוע בתחום תחנת אוטובוס מסומנת. מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה? רגלית הצד תישחק ותגרום לנפילת האופנוע.
נוהג - לימוד תאוריה - מבחן תאוריה - מה הסכנה הצפויה בנסיעה ...
https://m.noeg.co.il/questions/a/208
מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה? הדבר יגרום לחוסר שיווי משקל של האופנוע. רגלית הצד תפגע בכביש ועלולה לגרום להתהפכות האופנוע והרוכב.
img2.timg.co.il
img2.timg.co.il/forums/1_165413470.TXT
מערכת בלם עזר (חנייה) הפועלת רק על הגלגלים המותקנים על הסרן האחורי, לצורך מניעת תאונה. מערכת בלמים הפועלת בעת סכנה בלבד ובולמת את הרכב עד לעצירתו הסופית.
מאגר שאלות תאוריה - מבחן אופנוע (A)
https://m.noeg.co.il/questions/a
האם "בדיקת אלכוהול" במכשיר נשיפה מתקבלת כראיה בבית משפט: מה המהירות המרבית המותרת בדרך עירונית באופנוע שנפח מנועו עד 125 סמ"ק ושהספק המנוע שלו עד 14.6 כ"ס KW) 11), אם לא צוין אחרת בתמרור? כיצד עליך לנהוג כאשר נורת האזהרה של הבלמים דולקת בעת הנסיעה? מה פירוש התמרור? מה תפקידה של מערכת ...
תאוריה Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › תאוריה-flash-cards
מהי הסכנה בנסיעה על אופנוע כשרגלית הצד פתוחה? רגלית הצד עלולה להיתקל בכביש ולגרום להתהפכות האופנוע.
ברוכים הבאים - Government Data
https://data.gov.il/dataset/618dd157-8df3-43e7-bf9...
מהי הסכנה הנשקפת לרוכב על רכב דו-גלגלי במעבר בין טורי מכוניות העומדות לפני צומת? 1319. מהו מספר ימי המנוחה בשנה המגיעים לנוהג ברכב מסחרי שמשקלו הכולל המותר יותר מ-6,000 ק״ג?
חוקי תנועה - QuizMe
https://www.quizme.co.il/quiz-discussion/94
מי שמחזיק רשיון נהיגה לאותו סוג רכב חמש שנים לפחות ומלאו לו 24 שנים, או שמחזיק רשיון נהיגה לאותו סוג רכב שלוש שנים לפחות ומלאו לו 30 שנים. כל אדם שלא הורשע בעבירת תעבורה בשנתיים שחלפו.
nehiga.co.il - תרגול תיאוריה להצלחה במבחן - מאגר שאלות ...
www.nehiga.co.il/מאגר-שאלות-תאוריה-2013/?qtext=&qnum=&page=80
הצג הסבר מפורט. 1594. הגיל המינימלי הדרוש לקבלת רישיון נהיגה מדרגה A2 הוא: 16 שנים, ובלבד שמבקש הרישיון קיבל הסכמה בכתב לכך מאחד מהוריו או מאפוטרופוס. 18 שנים, ובלבד שמבקש הרישיון קיבל הסכמה בכתב מאחד מהוריו או מאפוטרופסו. 20 שנים, …
מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה?
https://www.meteoria.co.il › question
מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה? · הדבר יגרום לחוסר שיווי משקל של האופנוע. · רגלית הצד תישחק ותגרום לנפילת האופנוע. · ייגרם נזק לכביש ...
תאו - מבחני תאוריה - מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע ...
https://teo.co.il/questions/a/208
מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה? רגלית הצד תישחק ותגרום לנפילת האופנוע. רגלית הצד תפגע בכביש ועלולה לגרום להתהפכות …
: '7 נושא מס האופנוע – כלי רכב דו־גלגלי
http://meyda.education.gov.il › traffic-questions-07
האם רוכב אופנוע רשאי להחנות את האופנוע בתחנת אוטובוס ... מהי הסכנה בנסיעה על אופנוע כשרגלית הצד פתוחה ... רגלית הצד עלולה להישָחק ולגרום לנפילת האופנוע.
בטיחות | עמוד 33 - QuizMe
https://www.quizme.co.il/quiz-discussion/96?p=33
מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה? - 1 + שאלה #3024. ... לא יוביל רוכב על אופנוע חבילה, צרור או חפץ: - 1 + שאלה #3025.
1588. מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה?
https://www.test1.co.il › 1588-מה-הסכנ...
רגלית הצד תישחק ותגרום לנפילת האופנוע. ייגרם נזק לכביש ולתשתיות אחרות. רגלית הצד תפגע בכביש ועלולה לגרום להתהפכות האופנוע והרוכב. הצג תשובה נכונה | « אופנוע ...
מאגר השאלות בנושא: כל השאלות - nehiga.co.il - תרגול תיאוריה ...
http://www.nehiga.co.il › מאגר-שאלות-...
מהו מספר הנוסעים שמותר להרכיב על אופנוע ועל תלת-אופנוע, נוסף על הנוהג בהם? ... מה הסכנה הצפויה בנסיעה באופנוע כשרגלית הצד באופנוע פתוחה?