חיפשת:

מהו תפקידה של מערכת אי בי אס abs

מערכות ואביזרים | Fun Quiz - Quizizz
https://quizizz.com › admin › quiz
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?. answer choices. לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש יבש. לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום.
נוהג - מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://noeg.co.il/questions/564/view.html
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (abs)? לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש יבש. לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום. לקצר את חיי הצמיגים.
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://www.meteoria.co.il › question
שאלה 992 מקטגוריה הכרת הרכב לדרגות B, A, 1, C1. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?. לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב.
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - QuizMe
https://www.quizme.co.il › question
לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום. | לקצר את חיי הצמיגים. | לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש ... מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? ...
ABS - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ABS
ABS ‏(Anti-lock Braking System, בעברית "מערכת למניעת נעילה בבלימה" המכונה גם מערכת למניעת נעילת גלגלים) היא מערכת בטיחות המותקנת בכלי רכב ומונעת את נעילת ...
נוהג - מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://noeg.co.il/questions/992/view.html
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. למנוע את שחיקת הצמיגים.
שאלה | מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - QuizMe
https://www.quizme.co.il/question/3113
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. למנוע את שחיקת הצמיגים.
מה תפקידה של מערכת אי בי אס abs
https://aseyano.giornalepan.it/tita/powyje.php
לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש רטוב ABS ‏(Anti-lock Braking System, בעברית "מערכת למניעת נעילה בבלימה" המכונה גם מערכת למניעת נעילת גלגלים) היא מערכת בטיחות המותקנת בכלי רכב ומונעת את …
0992. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - טסט ראשון
https://www.test1.co.il/0992-מה-תפקידה-של-מערכת-אי-בי-אס-abs
0992. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. למנוע את שחיקת הצמיגים.
Driving Theory Test Flashcards - Quizlet
https://quizlet.com › driving-theory-t...
Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS), כיצד עלינו לנהוג בירידה?, מטען חורג הבולט מאחורי הרכב יש ...
מה זה מערכת אי בי אס ברכב?
https://stips.co.il › ask › מה-זה-מערכת-א...
abs - מערכת למניעת נעילה בבלימה - anti-lock braking system ... בזמן בלימת חירום קורית תופעה של נעילת גלגלים הברקס עוצר את האוטו אך קורה ...
שאלה | מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - QuizMe
https://www.quizme.co.il/question/3121
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? 1. שאלה #3121. לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש יבש. done. לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום.
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - תאו - מבחני תאוריה
https://teo.co.il › questions
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?. למנוע את שחיקת הצמיגים. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. לשמש כבלם נוסף בעת סכנה.
תאו - מבחני תאוריה - מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://teo.co.il/questions/b/418
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש יבש. לקצר את חיי הצמיגים. לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום.
1001. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - טסט ראשון
https://www.test1.co.il/1001-מה-תפקידה-של-מערכת-אי-בי-אס-abs
1001. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש יבש. לשמר את יכולות ההיגוי והתמרון של הרכב גם בבלימת חירום. לקצר את חיי הצמיגים. לסייע לבלימה רכה ומתונה יותר בכביש רטוב.
תאו - מבחני תאוריה - מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://teo.co.il/questions/b/713
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? למנוע את שחיקת הצמיגים. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. השאלה הקודמת השאלה הבאה.
0992. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - טסט ראשון
https://www.test1.co.il › 0992-מה-תפק...
שאלת תיאוריה מס' 0992. מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? - כנסו עכשיו בשביל לקבל את התשובה לשאלה זו!
נוהג - לימוד תאוריה - מבחן תאוריה - מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)?
https://m.noeg.co.il/questions/a/637
מה תפקידה של מערכת אי-בי-אס (ABS)? לאפשר שליטה והיגוי ברכב בעת בלימה. למנוע את שחיקת הצמיגים. למנוע שימוש מופרז בבלמי הרכב. לשמש כבלם נוסף בעת סכנה. השאלה הקודמת השאלה הבאה.