חיפשת:

מדרשה לבנות בשומרון

מדרשות באזור השומרון – אתר המדרשות
https://midrashot.co.il › shomron
Browse listings in מדרשות באזור השומרון | אתר המדרשות לבנות מבית "סטנדר לימודים"
המדרשה | אוניברסיטת בר-אילן
midrasha.biu.ac.il
המדרשה לבנות היא המוסד הראשון והמוביל בתחום הוראת תורה לנשים, שמטרתו לסייע ללומדות בו בעיצוב דמותן הרוחנית על ידי הקנית תשתית מוצקה ונרחבת של ידע והתנסות בכל תחומי הלימוד התורני, ושילובם ...
מדרשות לבנות - הרשימה המלאה - הידברות
https://www.hidabroot.org › ... › מגזין
מחפשת מדרשה חרדיות לבנות? מעוניינת להתחזק? ריכזנו עבורכן את כל המדרשות המומלצות ברחבי הארץ, כולל פרטי קשר, מאפיינים ועוד.
נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון - כיפה
www.kipa.co.il › הורים-וילדים › נעים
Oct 07, 2015 · נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון בריכת שחיה, חדר כושר וסאונה - מי היה מאמין שכל זה נמצא ביישוב אחד בשומרון לצד עשרה בתי כנסת ישיבה תיכונית מדרשה לבנות ועוד.
מדרשת שיל"ת - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki
מדרשת שיל"ת (ראשי תיבות – "שיויתי ה' לנגדי תמיד") היא מדרשה תורנית לבנות. המדרשה הוקמה באלול תשס"א (2001) וממוקמת במאחז אלוני שילה סמוך לקרני שומרון.
מדרשה לנשים - עינב ישוב קהילתי דתי בשומרון
https://www.enavs.org.il › objDoc
ענב(עינב) אגודה שיתופית בשומרון. ... מדרשה לנשים. | עדכון אחרון: 15/09/2014 01:20. נשים יקרות. המדרשה לנשים חוזרת השנה במתכונת קצת אחרת.
מדרשת שילוב הוותיקה בארץ- - פורום המדרשות התורניות לבנות ...
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t336073
נגה שבשומרון!!! אני למדתי שם שנה שלמה, ועכשיו אני סוגרת עוד שנה. מדרשה אדירה. מדרשת נגה היא ממדרשות השילוב הוותיקות בארץ, נמצאת ביישוב קדומים שבשומרון ומציעה לבנות מודל שונה מהמקובל במדרשות.
עמוד הבית - נשמת - בית המדרש הגבוה לנשים על שם ג'יני שוטנשטיין
www.nishmat.co.il
מדרשת נשמת נוסדה בכדי לאפשר לימוד תורני גבוה לבנות מתוך אהבת תורה ויראת שמיים. המדרשה שואפת ללימוד מעמיק בכל ענפי התורה- גמרא והלכה, תנ”ך ומחשבת ישראל- כדי לפתח את האישיות מתוך עולמה של תורה. מתוך אידיאולוגיה של חיבור ...
רשימת המדרשות - of Education.
https://cms.education.gov.il › toranit
המדרשה. כתובת. טלפון. פקס. מדרשת שומרון msmrn@netvision.net.il · http://midshomron.org.il. שבי שומרון, ד.נ. צפון השומרון 44858. 09-8841359. 09-8841618.
מדרשות לבנות - הרשימה המלאה - הידברות
www.hidabroot.org › article › 210468
Jun 29, 2016 · פרטים נוספים: מדרשה איכותית עם פנימיה, עם אופי חסידי-מתון וליברלי, מיועדת לבנות מכל המגזרים ומכל רקע, מקבלים אותן כמו שהן, בכל שלב שבו הן נמצאות. לא סגנון מוסדי, אלא ביתית ממש, וילה אחת מקסימה.
מדרשות - אתר המדרשות לבנות
midrashot.co.il
אתר המדרשות – מבית "סטנדר לימודים", מרכז את כל המדרשות לבנות, מדרשיות ובתי מדרש לנשים. באתר תקבלי מידע עדכני על מגוון האפשרויות, ותוכלי להתרשם מהמאפיינים והיתרונות של כל מדרשה, וליצור קשר עם המדרשות לבירורים ולהרשמה.
מדרשת דניאלי - מדרשות לבנות
midrashot.co.il › midrasha › מדרשת-דניאלי
מדרשת דניאלי - ביישוב תפוח היא מדרשה לבנות לפני שירות לאומי, הכנה לקראת השירות ולקראת השלבים הבאים בחייהן. מוסדות בני דוד -עלי. מדרשות בשומרון. להיכרות צרי קשר!
מדרשת דניאלי - מדרשות לבנות
https://midrashot.co.il/midrasha/מדרשת-דניאלי
מדרשת דניאלי - ביישוב תפוח היא מדרשה לבנות לפני שירות לאומי, הכנה לקראת השירות ולקראת השלבים הבאים בחייהן. מוסדות בני דוד -עלי. מדרשות בשומרון. להיכרות צרי קשר!
מדרשות שילוב · בת עמי | שירות לאומי
http://bat-ami.org.il › לקראת שירות
לחילופין, ניתן לשלב מדרשה עם תקנים המאפשרים לבת להיעדר יום אחד בשבוע. מדרשות מסוימות מציעות לבנות תכנית לימוד בכל ימות השבוע הכוללת מגורים במדרשה ...
מדרשה לבנות – ויקישיבה
https://www.yeshiva.org.il › index.php
מדרשה לבנות או "מדרשה תורנית לבנות" הוא מוסד חינוכי ללימודים תורניים לבנות. ... אריאל בשומרון - תוכנית "יחדיו" - המשלבת לימודי קודש ולימודי מקצוע באריאל .
מרכז סיור ולימוד שומרון – השביל שלכם מתחיל כאן!
www.midshomron.org.il
יש בשומרון מבחר מרשים של נופים, אטרקציות, יקבים, מסעדות, מסלולים וכל מה שתחפשו ליום מעניין ומגוון. מוזמנים להכיר
מדרשה חדשה לנשים בשומרון - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › ... › בארץ
מדרשה חדשה לנשים בשומרון. מאות אנשים ונשים מישובי המועצה האזורית שומרון השתתפו הערב (שלישי) בטקס פתיחת "מדרשת אורייתא" באבני חפץ.
מדרשת שיל"ת | Family Wiki | Fandom
https://danielventura.wikia.org/he/wiki/מדרשת_שיל"ת
ערך זה נכתב במקורו בויקיפדיה העברית על-ידי דניאל ונטורה מדרשת שיל"ת (ראשי תיבות - "שיויתי ה' לנגדי תמיד") היא מדרשה תורנית לבנות. המדרשה הוקמה באלול תשס"א וממוקמת באלוני שילה סמוך לקרני שומרון. בשנת 2006 למדו במדרשה כ-100 בנות ...
נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון - כיפה
https://www.kipa.co.il/הורים-וילדים/נעים-להכיר-שכונת-נווה...
Oct 07, 2015 · נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון בריכת שחיה, חדר כושר וסאונה - מי היה מאמין שכל זה נמצא ביישוב אחד בשומרון לצד עשרה בתי כנסת ישיבה תיכונית מדרשה לבנות ועוד.
המדרשה : definition of המדרשה and synonyms of המדרשה (Hebrew)
dictionary.sensagent.com/המדרשה/he-he
המדרשה הוקמה על ידי מירי שליסל כתיכון שש שנתי לבנות , ... המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון ... מדרשה תורנית לנשים הנמצאת בהתנחלות עופרה שבהרי בנימין .
‫מחפשות מדרשה - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/Midrashot.co.il
‎מחפשות מדרשה‎. 467 likes. ‎עדכונים על מדרשות תורניות לבנות, ימי עיון וימים פתוחים במדרשות, והכוונה למציאת מדרשה‎
מדרשת שילת, אלוני שילה - פורום המדרשות התורניות לבנות
https://hamidrashot.org.il › midrasha
בשנת תשס"ב הוקמה מדרשת שיל"ת, מתוך הבנת מציאות שנוצרה והצימאון הגדול ללימוד ולהתפתחות רוחנית בקרב בנות ישראל, היה ברור שיש צורך בהקמת מדרשה תורנית לבנות.