חיפשת:

מדריך ראשי בקייטנה

אור גלקסיה קייטנות
https://orgalaxy.co.il/information/camp_approval_process
במידה וקיים מדריך ראשי בקייטנה (קייטנת יום עם מעל 149 חניכים או קייטנה עם לינה עם מעל 100 חניכים) מומלץ כי המדריך הראשי ישתתף גם הוא בהשלמות. מנהל קייטנה יהיה רשאי להגיש בקשה לקיום קייטנה רק לאחר השתתפות בהשתלמות מינהל החברה והנוער.
102 6 קיץ – דף הנחיות לקייטנות
http://www.shoham.muni.il › dbsAttachedFiles › h...
לתפקיד מרכז או מדריך ראשי יוכל להתמנות אדם בעל תעודה של מורה או. מדריך מוסמך עם ניסיון וותק בהוראה ו ... מדריך בקייטנה המצוי בה בכל שעות הפעילות , באחריותו.
קייטנות - עיריית טירת כרמל
https://www.tirat-carmel.muni.il › Pa...
מדריך ראשי: מדריך אחראי על נושא ההדרכה בקייטנה ועוזר למנהל בקייטנה המונה 150 חניכים ומעלה או בפנימייה המונה 100 חניכים ומעלה.
קייטנות - Shoham
https://www.shoham.muni.il/183
מדריך ראשי: מדריך אחראי על נושא ההדרכה בקייטנה ועוזר למנהל בקייטנה המונה 150 חניכים ומעלה או בפנימייה המונה 100 חניכים ומעלה.
תשסב/9(ב) 7.11-6 קייטנות ומחנות קיץ - כללי - of Education. - משרד ...
https://cms.education.gov.il › arc
מרכז קייטנה, מדריך ראשי ומי שאחראי לביטחון בקייטנה בעלי תפקיד אלה יחויבו במסגרת השתלמות כוללת של 15 שעות: נושאים חינוכיים (9 שעות)
דרושים מדריכים לקייטנות | מדריכי קייטנה | הדרכה בקייטנה
https://www.my-face.co.il/דרושים-מדריכים-לקייטנות-מדריכי...
רוצה לעבוד בקייטנה? משרות מדריכי קייטנה בכל הארץ, הדרכה בקייטנות, מדריך קייטנה, חיפוש עבודה, דרושים, מדריכת קייטנות.
מדריך בקייטנה - maskorot.co.il
www.maskorot.co.il/tags/?tag=מדריך בקייטנה
משכורות ונתוני שכר מתחום מדריך בקייטנה - כנסו וראו כמה מרוויחים העוסקים במדריך בקייטנה , מדריך בקייטנה ומדריך בקייטנה באתר משכורות
מנהל הקייטנה ומדריך ראשי - orgalaxy.co.il
https://orgalaxy.co.il/information/camp_manager
מנהל הקייטנה ומדריך ראשי מי רשאי להיות מנהל קייטנה \ מדריך ראשי? מתוך חוזר מנכ"ל קייטנות, סעיף 8.1, בתפקיד מנהל קייטנה \ מדריך ראשי רשאי לשמש אך ורק אדם העונה על אחד או יותר מהתנאים הבאים (*):
מצגת של PowerPoint
meyda.education.gov.il/files/Mahoz_Telaviv/bitahon/summer_2021.pptx
של החופש הגדול. משרד החינוך. ב- 1990 חוקקה הכנסת את "חוק הקייטנות (רישוי ופיקוח)", שקובע כי. קייטנה. היא עסק. טעון. רישוי עסקים לפי חוק רישוי עסקים. וכי. לא יינתן.
חוזרי מנכ''ל
https://apps.education.gov.il/Mankal/Horaa.aspx?siduri=201
בקייטנה שבה מעל ל-100 חניכים יהיה רכז בריאות ותברואה בנפרד מרכז הבטיחות. 2 . 12 רכז ביטחון : אדם שמונה בידי מנהל הקייטנה ואושר בידי קב"ט הרשות המקומית או קב"ט המחוז …
תהליך אישור קייטנה - אור גלקסיה קייטנות
https://orgalaxy.co.il › information
במידה וקיים מדריך ראשי בקייטנה (קייטנת יום עם מעל 149 חניכים או קייטנה עם לינה עם מעל 100 חניכים) מומלץ כי המדריך הראשי ישתתף גם הוא בהשלמות.
תפקיד מנהל הקייטנה - Edu
meyda.education.gov.il/files/noar/every_camp_need_manager.doc
בכל מחוז מתנהל מנהל הקייטנה מול המפקח המחוזי על הקייטנות במינהל חברה ונוער (ראו תרשים זרימה בחוזר מנכ"ל קייטנות, עמ' 10) המנהל צריך להגיש לאישור את התוכנית החינוכית של הקייטנה (על התוכנית החינוכית של הקייטנה ראו בחוזר מנכ"ל קייטנות, עמ' 12 – 14) ואת מצבת כוח האדם ואישורים נוספים ...
איך להיות מדריך בקייטנה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › איך-להיות-מדריך-בקיי...
איך זה להיות מדריך טיולים. איך לארגן קייטנה בבית. www.mako.co.il › home-family-kids › products ... חשוב לדעת כי מדריכים בקייטנה מחויבים להיות מעל גיל 15.
7.11-15 קייטנות – כללי - Edu
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/...
תשסב/9(ב) 7.11-6 קייטנות ומחנות קיץ - כללי
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/applications/mankal/arc/sb9bk7_11_6.htm
מדריך ראשי: מדריך, עוזר למרכז קייטנה שיש בה 150 חניכים ויותר ולמרכז קייטנה פנימייתית שיש בה 100 תלמידים ויותר. 2) אחראי לביטחון : 3) מי שהוסמך ואושר על ידי קב"ט הרשות להיות אחראי על הביטחון ועל הבטיחות