חיפשת:

מדעי המחשב באפקה fxp

שכר לימוד אוניברסיטאי או במכללה, כמה באמת עולה לנו התואר?
https://www.universities-colleges.org.il › ...
המסלול האקדמי המכללה למינהל (המידע נכון לשנת תשפ"א) · מדעי המחשב, 37,900 לשנה א', 33,900 לשנים ב - ג ; המסלול האקדמי המכללה למינהל (המידע נכון לשנת תשפ"א) · תואר ...
מתבטלת בין לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללת אפקה או ...
https://www.askp.co.il › question
אני אישית מכירה מישהו שלמד הנדסת מכונות באפקה והתקבל לעבודה. להיפך, אוניברסיטה לא מכשירה לעבודה, המכללות מנסות לעזור ולמצוא לך עבודה.
מדעי המחשב תנאי קבלה | מכללת אפקה להנדסה בת"א
https://www.afeka.ac.il/academic-departments/...
Mar 06, 2022 · קבלה על סמך לימודים קודמים: תואר אקדמי מלא ממוסד אקדמי מוכר, ובלבד שממוצע הציונים הוא 80 ומעלה. *בכל אפיקי הקבלה חובה לעמוד בתנאי הסף לבגרות – 4 יח"ל במתמטיקה בציון 80 ומעלה או 5 יח"ל במתמטיקה ...
רופין Vs מכללת נתניה Vs אפקה - כללי - HWzone
https://hwzone.co.il › כללי › כללי
(ברופין ואפקה זה הנדסת תוכנה ובמכללת נתניה זה מדעי המחשב)הכיוון שלי כרגע זה מכללת ... באפקה התואר הוא הנדסת תוכנה- תואר המתמקד בתחום התוכנה.
מדעי המחשב בבר אילן או באפקה? - FXP
www.fxp.co.il › showthread
May 24, 2020 · מדעי המחשב בבר אילן או באפקה? : איזה מוסד יותר נחשב ? יותר קל להצליח בו ? יש לי ממוצע 90 כולל בונוסים . 5 אנגלית , 4 ממטיקה , 10 מחשבים ,5 פיסיקה .
פורום לימודים גבוהים : שאלות ותשובות בנושא השכלה גבוהה - FXP
http://liftermk.pl › ...
בואו ללמוד ולהצטיין במסלולי הלימוד הבאים: הנדסת תוכנה הנדסת תעשייה וניהול מדעי המחשב הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הנדסת מכונות והנדסה רפואית ...
מדעי המחשב באפקה - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Mar 19, 2021 · הודעה פרטית. מפקח קטגוריית Counter Strike לשעבר. תאריך הצטרפות. 12-11-11. הודעות. 5,530. מה אתם חושבים על הלימודים שם? רלוונטי👇👍. מדעי המחשב באפקה או בHIT ? (3 תגובות)
למה ללמוד מדעי המחשב באפקה | מכללת אפקה להנדסה בתל אביב
https://www.afeka.ac.il/academic-departments/...
Mar 06, 2022 · היכנסו לאתר ותבינו שתואר ראשון במדעי המחשב כדאי ללמוד באפקה. בואו ללמוד ולהצטיין עם הטובים ביותר במכללת אפקה- המכללה האקדמית להנדסה. הירשמו עכשיו! מחכים לכם.
תואר ראשון במדעי המחשב: מכללת אפקה - לימודי מדעי המחשב …
https://www.afeka.ac.il/academic-departments/...
Mar 06, 2022 · לימודי תואר ראשון bsc במדעי המחשב בכללתת אפקה להנדסה בתל אביב. בואו ללמוד בסביבת מהנדסים כבר מהיום הראשון בתעשייה. ההרשמה בעיצומה - מחכים לכם, מכללת אפקה להנדסה.
מדעי המחשב והנדסת חשמל - FXP
www.fxp.co.il › forumdisplay
Oct 19, 2021 · ברוכים הבאים לפורום מדעי המחשב והנדסת חשמל! בפורום זה תוכלו להיוועץ ולשאול בכל הקשור במגמות מדעי המחשב והנדסת חשמל.
לימודי הנדסה בת"א: המכללה האקדמית אפקה - תואר ראשון ושני ...
https://www.afeka.ac.il
לימודי הנדסה במכללה האקדמית להנדסה אפקה בתל אביב. בואו ללמוד ולהצטיין במסלולי הלימוד הבאים: הנדסת תוכנה הנדסת תעשייה וניהול מדעי המחשב הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הנדסת מכונות והנדסה רפואית.
5 סיבות ללמוד תואר במדעי המחשב בסביבת מהנדסים - Mako
https://www.mako.co.il › study-caree...
אוניברסיטאות, מכללות ובתי ספר מקצועיים שונים משתמשים במטרייה הזו של "מדעי המחשב" כדי לאגד לימודים של תחומים, שפות והתמקצעויות שונות.
מדעי המחשב בHIT - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Mar 25, 2019 · מדעי המחשב בhit : אהלן. עוד כמה שבועות אני מתחיל פסיכומטרי והתחלתי לחקור את כל העניין של אוניברסיטאות לימודים וכו'.
חדש באפקה! תואר ראשון (.B.Sc) במדעי המחשב | מכללת אפקה ...
https://www.afeka.ac.il/articles/computer-science-form
Mar 06, 2022 · מידע אודות חדש באפקה! תואר ראשון (.B.Sc) במדעי המחשב. בואו ללמוד ולהצטיין עם הטובים ביותר במכללת אפקה- המכללה האקדמית להנדסה. הירשמו עכשיו! מחכים לכם- במכללת אפקה.
אני כישלון נחרץ במדעי המחשב? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/269523
Oct 07, 2019 · שלום לכולם, אני נמצאת כרגע בתואר במדעי המחשב באוניברסיטה. אני כבר שנה וחצי בתואר, חווה קשיים עוצמתיים, מצליחה לגרד את ה60 ולא לעבור אותו. בנוסף, יש גם המון נכשלים. לסיים את התואר במתכונת הנוכחית יקח לפחות עוד 5 שנים לדעתי.
תואר ראשון במדעי המחשב: מכללת אפקה - לימודי מדעי המחשב בתל אביב
www.afeka.ac.il › academic-departments
Mar 06, 2022 · במסגרת לימודי תואר ראשון במדעי המחשב במכללת אפקה תיהנו מאיכות אקדמית בלתי מתפשרת, גישות למידה והוראה חדשניות ויצירתיות ,מאווירת לימוד נעימה ותומכת של סגל מרצים מובילים מתעשיית ההיי-טק ...
מדעי המחשב תנאי קבלה | מכללת אפקה להנדסה בת"א
www.afeka.ac.il › academic-departments
Mar 06, 2022 · קבלה על סמך לימודים קודמים: תואר אקדמי מלא ממוסד אקדמי מוכר, ובלבד שממוצע הציונים הוא 80 ומעלה. *בכל אפיקי הקבלה חובה לעמוד בתנאי הסף לבגרות – 4 יח"ל במתמטיקה בציון 80 ומעלה או 5 יח"ל במתמטיקה ...
מדעי המחשב בבר אילן או באפקה? - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=20307535
May 25, 2020 · מדעי המחשב בבר אילן או באפקה? : איזה מוסד יותר נחשב ? יותר קל להצליח בו ? יש לי ממוצע 90 כולל בונוסים . 5 אנגלית , 4 ממטיקה , 10 מחשבים ,5 פיסיקה .
מדעי המחשב באפקה - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=20876715
Mar 18, 2021 · הודעה פרטית. מפקח קטגוריית Counter Strike לשעבר. תאריך הצטרפות. 12-11-11. הודעות. 5,530. מה אתם חושבים על הלימודים שם? רלוונטי👇👍. מדעי המחשב באפקה או בHIT ? (3 תגובות)
מדעי המחשב באפקה או במכללה למנהל - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
מדעי המחשב באפקה או במכללה למנהל : היי, לצערי משבר הקורונה שיבש לי קצת את התכניות ללימודים בשנה הקרובה (התכנית המקורית הייתה ללמוד בב"ש) ...
מדעי המחשב בHIT - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=19544627
Mar 25, 2019 · מדעי המחשב בhit : אהלן. עוד כמה שבועות אני מתחיל פסיכומטרי והתחלתי לחקור את כל העניין של אוניברסיטאות לימודים וכו'. אני יודע שאני רוצה להוציא תואר
זעם במכללות: "הסטודנטים שלנו מחוזרים על ידי חברות ההיי-טק"
https://www.themarker.com › technat...
ראש החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-חי, פרופ' דני קוטלר, ... על פי המידע שקיים בידינו, מעל ל- 90% מבוגרי מדעי המחשב - כמו גם בוגרי שיווק ...
מדעי המחשב והנדסת חשמל - FXP
https://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=8747
Apr 08, 2018 · ברוכים הבאים לפורום מדעי המחשב והנדסת חשמל! בפורום זה תוכלו להיוועץ ולשאול בכל הקשור במגמות מדעי המחשב והנדסת חשמל. גלישה מהנה!
שאלות ותשובות - תואר ראשון באפקה | מכללת אפקה
https://www.afeka.ac.il › candidate-in...
הציון בבחינה הפסיכומטרית/מבחן אמיר"ם /אמי"ר. שם הרמה והקורס. מס' שעות לימוד סמסטריאלי במכללת אפקה. שכ"ל. נמוך מ-85. מכינה. 8 ש"ס. 1,750 ₪. 85-99. בסיסי.
אני כישלון נחרץ במדעי המחשב? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 269523
Oct 07, 2019 · שלום לכולם, אני נמצאת כרגע בתואר במדעי המחשב באוניברסיטה. אני כבר שנה וחצי בתואר, חווה קשיים עוצמתיים, מצליחה לגרד את ה60 ולא לעבור אותו. בנוסף, יש גם המון נכשלים. לסיים את התואר במתכונת הנוכחית יקח לפחות עוד 5 שנים לדעתי ...