חיפשת:

מדלן אם המושבות הותיקה להשכרה

תיווך המושבה – המשרד המוביל בפתח תקווה והסביבה
m-hamoshavot.co.il
תיווך המושבה – המשרד המוביל בפתח תקווה והסביבה. X. 054-6006020 054-6006020. התחבר הרשם. התחבר הרשם. 054-6006020. 054-6006020. עמוד הבית. אודותינו.
דירות למכירה בשכונת אם המושבות הוותיקה בבלעדיות - נקסט ...
https://www.nexthouse.co.il/דירות-למכירה-אם-המושבות-הוותיקה
Jul 27, 2021 · דירות למכירה אם המושבות הוותיקה. אם המושבות הותיקה או בשמה הרשמי – הדר המושבות הותיקה, הינה שכונה שהוקמה בסוף שנות ה-90 בצפון העיר פתח-תקווה. השכונה, הבנויה ברובה מבניינים בני 6-8 קומות ...
דירות להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
www.madlan.co.il › for-rent › שכונה-אם
1 דירות להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות למכירה באם המושבות החדשה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/שכונה-אם-המושבות-החדשה-פתח...
59 דירות למכירה באם המושבות החדשה, פתח תקווה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות 5 חדרים למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-sale
מצאו דירות 5 חדרים למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. תבחנו 2 דירות 5 חדרים למכירה ותעשו את העסקה הטובה ביותר עבורכם.
נדל״ן להשכרה בשכונת הדר המושבות הותיקה / אם המושבות ... - יד2
https://www.yad2.co.il › ... › פתח תקווה והסביבה › פתח תקווה
נדל״ן להשכרה בשכונת הדר המושבות הותיקה / אם המושבות הותיקה, פתח תקווה. מציג 9 מודעות. בחסות. אשטרום מגורים להשכרה תל אביב. פרויקט חדש.
דירות למכירה בפתח תקווה אם המושבות הותיקה | דירות להשכרה באם ...
www.gprealty.co.il › adar-hamoshavot
השכונת אם המושבות הותיקה נבנתה ראשונה בשלהי שנות התשעים. סגנון הבנייה התאפיין בבתים לבנים בני כ-5-7 קומות, וסביבם גינות. לשכונה שדרה פנימית רחבת ידיים שמסביבה
דירות למכירה בשכונת אם המושבות הוותיקה בבלעדיות - נקסט האוס נדל"ן
www.nexthouse.co.il › דירות-למכירה-אם
Jul 27, 2021 · דירות למכירה אם המושבות הוותיקה. אם המושבות הותיקה או בשמה הרשמי – הדר המושבות הותיקה, הינה שכונה שהוקמה בסוף שנות ה-90 בצפון העיר פתח-תקווה. השכונה, הבנויה ברובה מבניינים בני 6-8 קומות ...
דירות למכירה בפתח תקווה - אם המושבות - ad
https://www.ad.co.il/nadlansale?sp3=3&sp4=1722
דירות למכירה. פתח תקווה × אם המושבות × נקה הכל. תצוגה מיון. פופולריות תאריך תאריך יצירה מחיר מחיר יורד מר מחיר למר חדרים מרחק.
תיווך המושבה – המשרד המוביל בפתח תקווה והסביבה
https://m-hamoshavot.co.il
אזור מגורים (הכל) סוג עסקה (הכל) להשכרה למכירה נמכר. סוג עסקה (הכל) סוג נכס (הכל) ד.גג דופלקס דופלקס/פנטהאוס/ד.גג דירה דירת גן פנטהאוס קוטג. סוג נכס (הכל) מינימום חדרים 3 4 5 6 7 8 9 10. מינימום חדרים.
דירות למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il/for-sale/שכונה-אם-המושבות-הותיקה-פתח...
דירה. גדרה 1, אם המושבות הותיקה. 2,980,000 ₪. 4 חד׳. 100 מ"ר. דירת גן. זכרון יעקב 38, אם המושבות הותיקה. רישום בטאבו. ברוך שפינוזה 3,5,7,9 פתח תקווה.
דירות להשכרה בפתח תקווה נובמבר 2021
https://www.komo.co.il/code/nadlan/apartments-for...
להשכרהיחידת דיור1 חדרים בפתח תקווה, מרכז העיר, אורלוב זאב 82. 2,500 ₪. השכרה יחידת דיור 1 חדרים (26מ"ר) שטח/גינה: 26 מ"ר. קומה: קרקע מתוך 1. 9 תמונות. פתח תקווה, המרכז השקט, הרצל 56. להשכרהדירה2 חדרים בפתח ...
נדלן להשכרה בפתח תקווה - אם המושבות - ad
www.ad.co.il › nadlanrent
מתעניינים בנדלן להשכרה בפתח תקווה? ad לעזרתכם. נדלן להשכרה - אם המושבות מכל המקורות ברשת - מוזמנים למצוא את מה שחיפשתם, היכנסו.
yad2
https://www.yad2.co.il/internet-explorer
הפסקנו לתמוך בדפדפן אקפלורר כי התקדמנו לאתר מהיר ומאובטח יותר.
דירות להשכרה באם המושבות החדשה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-rent
1 דירות להשכרה. מיינו לפי: רלוונטיות. רפאלי שרגא 16, פתח תקווה. ‏6,000 ₪. 4 חד׳. 100 מ"ר. דירה. שרגא רפאלי 16, אם המושבות החדשה. דף הבית · פתח תקווה.
דירות 3 חדרים להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-rent
דירות 3 חדרים להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. דירות להשכרה בשכונה. הכירו את השכונה. ‏23,842 ₪מחיר ממוצע למ״ר. 73עסקאות בוצעו בשנה האחרונה.
דירות להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-rent
דירות להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. דירות להשכרה בשכונה. הכירו את השכונה. ‏23,842 ₪מחיר ממוצע למ״ר. 73עסקאות בוצעו בשנה האחרונה. למדו עוד על השכונה.
דירות למכירה והשכרה באם המושבות פתח תקווה | תיווך אם ...
https://www.gprealty.co.il/am-hamoshavot
מיקום. שכונת אם המושבות ממוקמת בצפון מערב פתח תקווה, היא תוחמת מצפון במסילת הברזל, בדרום ברחוב אבשלום גיסין, במזרח ברחוב פיינשטיין ובמערב בראשון לציון. . היסטוריה. שכונת אם המושבות היא מהשכונות החדשות, הגדולות והמבוקשת ביותר בפתח תקווה, השכונה החלה את בנייתה בתחילת שנות ה- 90 ...
אם המושבות הוותיקה, פתח תקווה - תעודת זהות | הון - מדריכים פיננסיים
https://www.hon.co.il › אם-המושבות-הו...
אם המושבות הותיקה הנקראת בשמה הרשמי 'הדר המושבות הותיקה' היא שכונה שהוקמה ... לפי מדד מדלן, הבודק את איכות בתי הספר על פי אלימות, ציונים ושביעות רצון של ...
דירות למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-sale
20 דירות למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
www.madlan.co.il › for-sale › שכונה-אם
23 דירות למכירה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. צפו בתמונות,מחירים,מידע על השכונה ותמצאו את הדירה המתאימה לכם באמצעות מדלן.
דירות להשכרה בפתח תקווה, אם המושבות נובמבר 2021 - לוח קומו
https://www.komo.co.il › nadlan › ap...
דירות להשכרה בפתח תקווה לוח קומו. מחפשים דירה? כאן תמצאו את הדירות להשכרה בפתח תקווה שאתם רוצים. דירות להשכרה בפתח תקווה, אם המושבות.
דירות למכירה והשכרה באם המושבות פתח תקווה | תיווך אם המושבות ...
www.gprealty.co.il › am-hamoshavot
שכונת אם המושבות ממוקמת בצפון מערב פתח תקווה, היא תוחמת מצפון במסילת הברזל,בדרום ברחוב אבשלום גיסין ,במזרח ברחוב פיינשטיין ובמערב בראשון לציון. מידע על דירות למכירה והשכרה באם המושבות, תיווך אם המושבות, נדל"ן אם המושבות
נדלן להשכרה בפתח תקווה - אם המושבות - ad
https://www.ad.co.il/nadlanrent?sp275=17499&sp276=17500&sp277=18195
מתעניינים בנדלן להשכרה בפתח תקווה? ad לעזרתכם. נדלן להשכרה - אם המושבות מכל המקורות ברשת - מוזמנים למצוא את מה שחיפשתם, היכנסו.
אם המושבות הותיקה פתח תקווה - מחירי דירות שנמכרו - מדלן
https://www.madlan.co.il › שכונה-אם-המושבות-הותיקה-פתח-תק...
אם המושבות הותיקה (או בשמה הרשמי 'הדר המושבות הותיקה') הינה שכונה שהוקמה בסוף שנות ה-90 בצפון העיר פתח-תקווה. השכונה, הבנויה ברובה מבניינים בני 6-8 קומות, ...
דירות גן להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה - מדלן
https://www.madlan.co.il › for-rent
דירות גן להשכרה באם המושבות הותיקה, פתח תקווה. דירות להשכרה בשכונה. הכירו את השכונה. ‏23,842 ₪מחיר ממוצע למ״ר. 76עסקאות בוצעו בשנה האחרונה.
דירות למכירה בפתח תקווה אם המושבות הותיקה | דירות להשכרה ...
https://www.gprealty.co.il/adar-hamoshavot
השכונת אם המושבות הותיקה נבנתה ראשונה בשלהי שנות התשעים. סגנון הבנייה התאפיין בבתים לבנים בני כ-5-7 קומות, וסביבם גינות. לשכונה שדרה פנימית רחבת ידיים שמסביבה