חיפשת:

מג הול טרי

תמר סופר-עסיסי | משק ליבה - תמרים טריים מהמטע לצרכן
https://www.leiba.co.il/shop/moist-medjool-date
הערה חשובה. כל מג'הול טרי הוא עסיסי, אבל פה הלכנו על המקסימום. תמר לח, בשרני וסופר-עסיסי שפותח בבקעת הירדן ומתאים לתנאי האקלים המיוחדים שלנו. הוא גדול, שמן ויפה – מהסוג שאי אפשר להפסיק להתלהב ממנו – ויש לו מרקם רך ונעים. הסופר-עסיסי מגיע לגדיד (קטיף התמרים) אחרי שחיכינו ...
תמר-מגהול-400-גרם-טרי-משק-חסון
https://www.nizat.com/תמר-מגהול-400-גרם-טרי-משק-חסון-תמר...
עבור לקופה. תמר מג'הול טרי 500 גרם משק חסון. 400 גרם. מק"ט: 608614325702. 29.9 ₪. 7.48 מחיר ל 100 גרם. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50. לכל מוצרי תמר חסון לחץ כאן.
מג'הול – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מג'הול
מג'הול (בערבית: مجهول; תרגום: בלתי מוכר) הוא זן של דקל שמקורו במרוקו, הגדל בעיקר במזרח התיכון ובצפון אפריקה.הפרי שלו, תמר מג'הול, הוא מרכיב משמעותי במטבח המזרח תיכוני, וידוע בעיקר בזכות גודלו, טעמו המתוק ומרקמו הרך והבשרני.
תמר-מגהול-400-גרם-טרי-משק-חסון
www.nizat.com › תמר-מגהול-400-גרם-טרי
סטטוס. המוצר התווסף לסל הקניות שלך. המשך בקניות. עבור לקופה. תמר מג'הול טרי 500 גרם משק חסון. 400 גרם. מק"ט: 608614325702. 29.9 ₪. 7.48 מחיר ל 100 גרם.
תמר חסון | תמר מג'הול | תמר בונבון
https://www.tamar-hasson.co.il
תמר מג'הול בונבון הוא גולת הכותרת של המשק. התמר נימוח ועסיסי, טעמו עשיר והוא נשמר טרי כאילו נקטף עכשיו מהעץ כששומרים אותו במקפיא. לתמר בונבון ←.
התמרים של שרית - תמרים ישר מהמטע
www.sarittmarim.co.il
מג'הול בונבון סופר עסיסי - מארז מהודר תמר מג'הול טרי ועסיסי שניגדד מהעץ ונבחר ידני אחד אחד. המארז הכי מפנק שיש.
כ-5 ק"ג תמר מג'הול פרימיום בונבון של תמר חסון במשלוח עד הבית ...
https://www.groo.co.il › deal › medj...
תמרים עסיסיים, טריים ומתוקים וטעימים להפליא של 'תמר חסון', הגדלים בתהליך טבעי, ללא ריסוסים וללא התערבות כימית. סידרנו לכם מארז של כ-5 ק"ג במשלוח חינם למגוון ...
תמר מג'הול סופר עסיסי ישירות מהעץ | התמרים של שרית
https://www.sarittmarim.co.il › product
תיאור מלא. תמר מג'הול טרי ישירות מהעץ. 100% טבעי. תמר מג'הול עסיסי ונימוח ובעל טעם מתוק וייחודי. התמר ניגדד מוקדם בבוקר נארז וכבר באותו היום מגיע עד אליך.
הכי מתוק בעולם: כך תמר מג'הול תופס גם מעבר לים - Mako
https://www.mako.co.il › healthy-nut...
יצאנו לבדוק: כיצד זכה תמר מג'הול להצלחה מקומית ועולמית כאחד ואיך הכל ... התברר כי הסוד של המג'הול הוא לקטוף אותו כשהוא עדיין טרי ועסיסי, ...
התמרים של שרית - תמרים ישר מהמטע
https://www.sarittmarim.co.il
כל הכבוד. עדי לייזרוביץ. "מהרגע שהתמרים של שרית ניכנסו אל פי ואל ביתי אף תמר אחר לא משתווה אליהם בנראות באיכות בעסיסיות ובטעם הנפלא המתוק והממכר... במסגרת אימוניי אוכלת תמרים בכל יום ובמשך שנים רבות התמרים של שרית חוץ מטעמם הנפלא נותנים אנרגיה מדהימה!!!
תמר מג'הול גדול - התבלינים של איילת
www.ayeletspices.co.il › shop › תמר-מגהול
תמר מג’הול ... ממש טרי וטעים. אני מחזיק מחוץ למקרר כדי שלא יתקשו, אז חיי המדף שלהם קצרים יחסית ...
תמר מג'הול גדול - התבלינים של איילת
https://www.ayeletspices.co.il/shop/תמר-מגהול-גדול
תמר מג’הול גדול 300 גרם. תמר מג’הול גדול. 300 גרם. מדורג 5.00 מתוך 5 מבוסס על 1 דירוגים של לקוחות. (חוות דעת לקוח 1) ₪ 27.00. (מחיר ל100 גרם : ₪9.0) תמרי מהג’ול גדולים.
תמר-מגהול-400-גרם-טרי-משק-חסון - ניצת הדובדבן
https://www.nizat.com › תמר-מגהול-40...
משק חסון הממוקם במושבה מנחמיה מגדל תמרים מזן מג'הול מזה 114 שנה, זהו תמר עסיסי ובשמו במקומי הצנוע המג'הול הצפוני. * עשיר במינירלים וסיבים תזונתיים.
מג'הול – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מג&
מג'הול (ב ערבית: مجهول; תרגום: בלתי מוכר) הוא זן של דקל שמקורו ב מרוקו, הגדל בעיקר ב מזרח התיכון וב צפון אפריקה. הפרי שלו, תמר מג'הול, הוא מרכיב משמעותי ב מטבח המזרח תיכוני, וידוע בעיקר בזכות גודלו ...
התמרים שלנו | התמרים של שרית
https://www.sarittmarim.co.il/page/התמרים-שלנו
וברזל. התמרים מכילים סוכר טבעי שמספק לגוף אנרגיה זמינה. לתמר אחוז חלבון גבוה מרוב הפירות. הוא דל מאד בשומן ומכיל אחוזים גבוהים של סיבים תזונתיים. יש לשמור את התמרים בהקפאה- נשמרים שנה שלמה.
תמר חסון | תמרים מהחקלאי
https://www.tamar-hasson.co.il/about
תמר המג'הול הוא פרי טרי. אצל רוב האנשים תמרים נתפסים כפירות יבשים אשר נמכרים בערימות ענק בשוק. המג'הול הטרי הוא פרי שנקטף אחד אחד ובמשך ימים מתוך אשכול …
תמר חסון | תמר מג'הול | תמר בונבון
www.tamar-hasson.co.il
תמר מג'הול בונבון הוא גולת הכותרת של המשק. התמר נימוח ועסיסי, טעמו עשיר והוא נשמר טרי כאילו נקטף עכשיו מהעץ כששומרים אותו במקפיא. לתמר בונבון ← תמרים יבשים אריזת אירוח עם ארבעה סוגי תמרים. התמרים הללו גדלים על האדמה הפורייה של צפון ישראל לגדות נהר הירדן ומהווים שפע של בריאות, מינרלים וסיבים תזונתיים. לתמרים יבשים ← התמרים של תמר חסון.
ראשי - תמרים בקעת הירדן
https://www.premiumdates.co.il
התמרים שלנו. שאלות ותשובות. צור קשר. Premium Dates. תמרים מובחרים מכל הזנים ישירות מהמגדלים. משלוח מהיר בכל אזור גוש דן, חינם בהזמנה מעל ₪199. No products in the cart. ₪ 0 Cart. התמרים שלנו.
תמר מג'הול טרי טרי וטעים -1 קג'
https://www.zvikafruits.co.il › תמר-מג...
צביקה - פירות וירקות מהמגדל לצרכן תמר מג'הול טרי (כ- 800 גרם)
מג׳הול טרי ישראלי - Home | Facebook
https://www.facebook.com › category
מג׳הול טרי ישראלי ; פשוט שזה טעים. Kitchen/cooking. 558 people like this ; יָמִים_לְבָנִים. Clothing (Brand). 406 people like this ; נויה • שזירת פרחים.
מג'הול טרי מוצר ייצוא חדש לתמרי מג'הול
http://www.plants.org.il › TmgMop5
הול טרי. שמקורו בקליפורניה . מי שאימץ את הרעיון בארץ וראה בו יתרון ופתרון לייצור מג. ' הול. איכותי באזורים הצפוניים היה צבי ברנשטיין ז.
תמר חסון | תמרים מהחקלאי - תמר מג'הול
www.tamar-hasson.co.il › about
המג'הול הטרי הוא פרי שנקטף אחד אחד ובמשך ימים מתוך אשכול התמרים ומיד עובר מיון ונארז בתבניות מיוחדות. המג'הולים שלנו מעולם לא עברו תהליכי ייבוש כימים או פיזיים ונשארים עסיסיים, לכן לא תמצאו אותם בשוק אלה רק במקררים בחנויות באריזות הייעודיות שעוזרות לשמור עליהם. 05 מג'הול טרי מכיל 20% מים כשהתמרים שלנו מתיישנים הם מתחילים להתייבש באופן טבעי.
משק ליבה - תמרים זה אנחנו | תמר אמיתי 100% טבעי!
https://www.leiba.co.il
בזכותו הלקוחות שלנו שומרים אמונים לתמרים של משק ליבה…המג'הול שלנו נגדד טרי-טרי, עסיסי ובריא.אז איזה תמר תרצו?
תמר סופר-עסיסי | משק ליבה - תמרים טריים מהמטע לצרכן
www.leiba.co.il › shop › moist-medjool-date
כל מג'הול טרי הוא עסיסי, אבל פה הלכנו על המקסימום. תמר לח, בשרני וסופר-עסיסי שפותח בבקעת הירדן ומתאים לתנאי האקלים המיוחדים שלנו. הוא גדול, שמן ויפה – מהסוג שאי אפשר להפסיק להתלהב ממנו – ויש לו מרקם רך ונעים. הסופר-עסיסי מגיע לגדיד (קטיף התמרים) אחרי שחיכינו בסבלנות עד שימתיק על העץ בתהליך טבעי, ויגיע לטופ.