חיפשת:

מגילת העצמאות תמונה

השנה קוראים את המגילה - מגילת העצמאות בגרסה להדפסה - אם תרצו
https://imti.org.il › השנה-קוראים-את-המג...
השנה קוראים את המגילה – מגילת העצמאות בגרסה להדפסה ... להורדת המגילה בגרסה להדפסה – לחץ כאן או על התמונה. Declaration of Independence-page-001 ...
יחידת לימוד לקראת יום בן גוריון במערכת החינוך
https://meyda.education.gov.il › Tarbut › azmaot
מטרת הערכה להפגיש את התלמידים עם יסודותיה של מגילת העצמאות, " מגילת העצמאות שלי" לפניכם ... מי מהם צודק, לדעתכם? תמונה של ההמונים הרוקדים קבלת העצמאות ...
מגילת העצמאות של מדינת ישראל/מנוקד – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/מגילת_העצמאות_של_מדינת_ישראל...
מגילת העצמאות של מדינת ישראל/מנוקד. מתוך ויקיטקסט, מאגר הטקסטים החופשי. < מגילת העצמאות של מדינת ישראל. קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש. מְגִלַּת הָעַצְמָאוּת. בְּאֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל קָם הָעָם ...
מגילת העצמאות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מגילת_העצמאות
מגילת העצמאות היא המסמך המכריז על הקמתה של מדינת ישראל. "מגילת העצמאות" הוא אמנם שמה המקובל, אך שמה הרשמי הוא "הכרזה על הקמת מדינת־ישראל", ובשם זה פורסמה בעיתון הרשמי (ע"ר 14.5.48, עמ' 1). את המגילה הקריא דוד בן-גוריון בטקס הכרזת העצמאות שנערך במוזיאון תל אביב הישן (שדרות רוטשילד 16, תל אביב), ביום שישי, ה' באייר תש"ח, 14 במאי 1948, בשעה 16:00, 8 שעות לפני סיום המנדט הבריטי על ארץ ישראל.
מגילת העצמאות - Knesset
https://main.knesset.gov.il/About/Occasion/Pages/Declaration.aspx
מדינת ישראל תהא מוכנה לשתף פעולה עם המוסדות והנציגים של האומות המאוחדות בהגשמת החלטת העצרת מיום 29 בנובמבר 1947 ותפעל להקמת האחדות הכלכלית של ארץ-ישראל בשלמותה. אנו קוראים לאומות המאוחדות לתת יד לעם היהודי בבנין מדינתו ולקבל את מדינת ישראל לתוך משפחת העמים.
מגילת העצמאות - הכנסת
https://m.knesset.gov.il › declaration
מגילת העצמאות. ישראל הממשלה הזמנית עיתון רשמי: מס' 1 תל-אביב ה' באייר תש"ח 14.5.1948 עמ' 1 הכרזה על הקמת מדינת ישראל. מגילת העצמאות.
הכרזת המדינה : ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › item
חברי הממשלה הזמנית דנו בהצעה להכרזת העצמאות, אשר עברה אחר כך תיקונים שונים ... ראש הממשלה, דוד בן גוריון, קורא את מגילת העצמאות ביום הכרזת המדינה ב-14 במאי ...
מגילת העצמאות | - ארכיון המדינה
https://catalog.archives.gov.il › chapter
ב.2 | הטיוטות הראשונות של מגילת העצמאות. בצהרי יום שישי, 14 במאי 1948, במוזיאון תל אביב ששכן אז בבית דיזינגוף לשעבר, הכריז בן גוריון על הקמת מדינת ישראל.
הכרזת העצמאות, תמונות לזיהוי
http://ihi.org.il › היסטוריה › הכרזת-העצמ...
זיהוי דמויות בתמונות מיום ההכרזה. לעמוד הבית; |; מפת אתר; |; Tripadvisor; |; Facebook; |; Google+. בית העצמאות כל הזכויות שמורות © 2013. Site by Consist.
הרקע ההיסטורי והכרזת העצמאות
https://citizenship.cet.ac.il/ItemList.aspx?...
מלמדים עם טכנולוגיה: הכרזת העצמאות (וידאו משולב שאלות) סרטון ממעמד הקמת המדינה בו נשמע דוד בן גוריון מקריא את מגילת העצמאות, בליווי שאלות לתרגול המשולבות על גבי הסרטון עצמו.
מגילת העצמאות - מדור חינוך - קק"ל
https://www.kkl.org.il › scroll-of-ind...
איפה נוסחה מגילת העצמאות ומתי? ... מטרות הפעילות: היכרות עם מגילת העצמאות. עזרים והכנות: תמונת מגילת העצמאות; תמונת הכרזת המדינה; מגילה מחולקת לחלקים.
סיכום ענקי+תמונות | מגילת העצמאות ! - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=2742093
Oct 04, 2008 · הכרזת המדינה - מגילת העצמאות. חלק א'-מבא היסטורי/שורות 1-39פסקה 1 עוסקת בתק' המקרא בתק"מ קם העם בא'י לכן יש קשר בין עם ישראללארץ ישראל. בתקופה זו נקבע אופיו של העם מבחינה דתית, מדינית ורוחנית. בתקופה זו היה העם עצמאי ( חי חיי קוממיות ) בארצו , והוריש לכולם את התנ"ך.
הכרזת העצמאות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הכרזת_העצמאות
הקלטה. קהל חגיגי מתאסף ליד מוזיאון תל אביב (בית דיזנגוף), שב שדרות רוטשילד 16, בעת הכרזת העצמאות. הזמנה להכרזת העצמאות: המזמינים: פעם 'מועצת העם' ופעם 'מנהלת העם'. "הננו מתכבדים לשלוח לך בזה הזמנה למושב הכרזת העצמאות שיתקיים ביום ו', ה' באייר תש"ח (14.5.1948) בשעה 4 אחה"צ באולם המוזיאון ...
מגילת העצמאות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › מגיל...
מגילת העצמאות היא המסמך המכריז על הקמתה של מדינת ישראל. ... מלאכת הקליגרפיה של מגילת העצמאות הוטלה על המעצב אוטה וליש. ... תמונות החותמים על המגילה:.