חיפשת:

מגזינו תן ביס

מגזינו הזמנת מקום - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מגזינו-הזמנת-מקום
מסעדת מגזינו הזמנת מקום - כל הפרטים להזמנה אונליין + שוברי הנחה . ... במסעדה בתקציב התן ביס במסעדת מגזינו תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
תן ביס - Apps on Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tenbis.tbapp&hl=en
תן ביס The Israel Food Delivery app allows you to order home from thousands of restaurants, enjoy a variety of exclusive benefits, filter by type of kitchen, user ratings, shipping fees and more filled with things that will only make you want to devour something.
כבר לא צינור החמצן: רגע אחרי שחזרו לעבוד, מסעדות שף עוזבות את וולט
https://www.themarker.com ›
מסעדת מגזינו, של האחים ירזין וטל שטרן, אף הופיעה בדירוג המסעדות ... ביד רמה למרות תחרות מצד תן ביס ומתחרים חדשים שנכנסו בשנה האחרונה לענף.
פיצה מגזינו תל אביב - MyPizza.co.il
https://www.mypizza.co.il/directory/listing/מגזינו
חברת המשלוחים "תן ביס" מנתה מספר מאכלים מפתיעים שעלו השנה במאות אחוזים, ואלו הנתונים: ...
מגזינו - דרך מנחם בגין 21, תל אביב יפו - מסעדה איטלקית • לא ...
easy.co.il › page › 26002314
מגזינו - דרך מנחם בגין 21, תל אביב יפו - מסעדה איטלקית • לא כשר - איזי. מגזינו הוא מקום של חווית אוכל ובילוי באווירה אורבנית ניו יורקית עם וויב תל אביבי צעיר מגזינו ( מחסן באיטלקית) ממוקמת בתוך ...
משלוחי פיצה ואוכל איטלקי בתל אביב: זה מה שתזמינו בימי הסגר
https://timeout.co.il › משלוחי-פיצה-ואיט...
מגזינו. אין זמן מתאים מזה לפרוסת קראק פאי או פאי לימון של קונדיטור העל ברק כהן ... משלוחים דרך WOLT (בקרוב גם דרך תן ביס ומשלוחים של המקום).
תן ביס - מסעדות איטלקיות - איזי
https://easy.co.il › Italian-Restaurants
מגזינו 8.5. 677 מ'. מגזינו. מסעדה איטלקית • ישיבה בחוץ • לא כשר • ₪₪₪. דרך מנחם בגין 21, תל אביב יפו. נפתח ב12:00. "פסטות ופיצות נהדרות, שירות מהיר ואדיב גם ...
מגזינו - דרך מנחם בגין 21, תל אביב יפו - מסעדה איטלקית ...
https://easy.co.il/page/26002314
הכל אודות מגזינו (Magazzino) בדרך מנחם בגין 21, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד מסעדות איטלקיות תוכלו למצוא באתר איזי.
latet | 10bisplus
https://www.10bisplus.com
התרומה מועברת לרכישת מזון באמצעות ארגון לתת. -2-. תורמים שקל אחד בכל הזמנת ארוחה עם תן ביס. שקל אחד. בלבד. זה הכל. -1-. מצטרפים לשולחן לשניים: זה לוקח כמה שניות ותמיד אפשר להתחרט ולבטל.
מאיזו חברת משלוחים הכי משתלם להזמין אוכל? בדקנו - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
וולט, תן ביס או משלוחה וגט דליברי? ... ביסטרו לילוש מציע ערכה למי שבבית ולא מרגיש טוב, ומסעדת מגזינו מוכרת ערכה להכנת פיצה ביתית.
מגזינו תל אביב-יפו תפריט ישיבה במסעדה - בקרו במסעדת מגזינו תל ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
Aug 14, 2019 · מגזינו תל אביב-יפו ישיבה במסעדה - תפריט ישיבה מפורט המאפשר תשלום במסעדה בתקציב התן ביס במסעדת מגזינו תל אביב-יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, פיק-אפ ...
www.10bis.co.il
תן ביס זה המקום אליו כולם באים כשהם רעבים - לא משנה אם זה צהריים במשרד, ארוחת ערב בבית או אפילו בוקר בחוף הים, פשוט נכנסים לתן ביס ומזמינים את מה שבא לכם מתוך מאגר עצום של מסעדות בכל רחבי הארץ.
מאיזו חברת משלוחים הכי משתלם להזמין אוכל? בדקנו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5715212,00.html
Apr 22, 2020 · שליח "תן ביס"(צילום: יח"צ) אפליקציית משלוחה מאגדות מעל ל-2,000 מסעדות בכל רחבי הארץ. כאן קיימת אפשרות לצבירת כסף ממשלוחים, שבו תוכלו להשתמש בהזמנות עתידיות. מסעדות המשתתפות ביוזמה מעניקות ללקוחותיהן MishCoins על כל הזמנה - מטבעות דיגיטליים לרכישה במשלוח הבא במשלוחה - 5%-25% מכלל ההזמנה.
מגזינו תל אביב-יפו תפריט ישיבה במסעדה - בקרו במסעדת מגזינו ...
https://www.10bis.co.il/next/restaurants/menu/delivery/22001/מגזינו
Aug 14, 2019 · מגזינו תל אביב-יפו תפריט ישיבה במסעדה - בקרו במסעדת מגזינו תל אביב-יפו | תן ביס. עברית.
Dine in menu | 10Bis Magazzino Tel Aviv-Yafo
https://www.10bis.co.il › restaurants › menu › delivery
Magazzino Tel Aviv-Yafo - Dine in at your favorite local restaurants! With more than 5000 restaurants, food delivery, takeout and dine in are just a click ...
מסעדת קפה איטליה
https://cafe-italia.co.il
Campari, Tanqueray 10, Lemon & Amarena Cheey. קמפרי, טנקרי טן, לימון ופסיפלורה. 52. Lucca. Plantation pineapple, Antica formula, Cynar & Orange Peel.
‎תן ביס on the App Store
https://apps.apple.com/us/app/תן-ביס/id434368191
תן ביס. 10bis, Israel’s food delivery app. You can order from thousands of restaurants and enjoy a wide range of exclusive benefits. It’s easy to choose exactly what you want. Just filter by type of cuisine, ratings, delivery fees and many more options that will help you satisfy your cravings.
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, פיק ...
https://www.10bis.co.il
תן ביס הינה מובילה טכנולוגית בתחום ומציעה את מערכת ההזמנות והסליקה המתקדמת ביותר עם ההטבות והמבצעים המשתלמים ביותר גם לעובד וגם לחברה. בתן ביס אנו שמים את העובד במרכז ומשקיעים הרבה משאבים על מנת לאפשר את הדרך היעילה ביותר להזמין משלוח למשרד וגם לשלם באמצעות כרטיס תן ביס ...
תן ביס תפריט - 40% הנחה על כלל התפריט
תפריט.com › תן-ביס-תפריט
תן ביס תפריט - התפריט המלא כולל מחירים רק בפורטל התפריטים הגדול של ישראל. כל המנות והמחירים של תן ביס תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40%
סבסטיאן הרצליה תפריט משלוחים - הזמן משלוח ממסעדת סבסטיאן ...
www.10bis.co.il › next › restaurants
Nov 28, 2021 · סבסטיאן הרצליה משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! בהזמנת משלוח ממסעדת סבסטיאן הרצליה תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.
תן ביס תפריט - 40% הנחה על כלל התפריט
https://תפריט.com/תן-ביס-תפריט
מחפשים מידע על תן ביס תפריט? בפורטל התפריטים הגדול של ישראל, תמצאו מידע מקיף על המנות המומלצות והמחירים של תן ביס תפריט. כתובת המסעדה מופיעה במפה מטה. המידע בפורטל מוזן על ידי הגולשים ובמידה ומצאתם טעות או מידע חסר בתפריט, נשמח אם …
10bis - תן ביס - משלוחים, מסעדות, משלוחי אוכל ממסעדות, פיק-אפ ...
www.10bis.co.il › Gov
10Bis הוא האתר הכי טוב בשבילך להזמין משלוחי אוכל ממסעדות. באתר ניתן למצוא מידע על משלוחים ממגוון מסעדות בכל הארץ, תפריטי משלוחים, ארוחות עסקיות ועוד.
תן ביס – צור קשר | שירות.נט
https://www.sherut.net/10bis
מוקד שירות טלפוני. מרכז מידע ושירות לקוחות. 1-700-70-10-11. phone. הצג עוד. chevron_left. תן ביס. 1-700-70-10-11. phone.
10bis - Orders, Restaurants, Delivery of Food from ...
10bis.co.il › next › en
10bis is the leading company offering dining solutions in Israel. Among its customers are over 3,500 companies, with over 80% of the Israeli hi-tech companies as 10bis customers. 10bis has the most advanced technology and offers an ordering and payment system with the best deals for companies and their employees.