חיפשת:

מגדל ביטוח שיניים

מוקדי שירות ותביעות - מגדל
https://www.migdal.co.il › centers
מגדל מביאה לכם את כל המידע על מוקדי תביעות המספקים שירות אמין ומקצועי. עוד על מוקדי תביעות מגדל ... ביטוח פרט, מנהלים, חיים ובריאות. טלפון: 076-8865866
ביטוח שיניים: כל מה שרצית לדעת
www.weisbrod.co.il › nws_776
מבוטח אשר בוחר לקבל טיפול אצל רופא שאינו בהסכם יקבל שיפוי (החזר הוצאות) בהתאם למחירון הקבוע של מגדל לטיפולי שיניים ולאחר קיזוז של עד 25% השתתפות עצמית.
דף הנחיות לטופס הנחיות להגשת פניה לטיפולי שיניים אצל רופא שאינו ...
https://front.migdal.co.il › api › GetFile
בכל מקרה של צורך בתביעת שיניים עליך לפנות למחלקת תביעות שיניים במגדל ולמלא אחר ההנחיות ... האם יש לך ביטוח שיניים כלשהו נוסף במקום העבודה או ביטוח פרטי אחר?
שירות לקוחות ותמיכה - מגדל
https://www.migdal.co.il/support
שירות הלקוחות של מגדל מעמיד בפניכם שירות תמיכה בכל נושא הקשור לביטוח – ביטוח חיים, דירה, משכנתא, חיסכון פנסיוני ועוד. לשירות הלקוחות של מגדל – כנסו.
ביטוח שיניים-טופס רב תכליתי מגדל • רשת שיניים
https://shinaim.net/ביטוח-שיניים-טופס-רב-תכליתי-מגדל
ביטוח שיניים-טופס רב תכליתי מגדל. בדיקת רופא. וצילומים חינם! מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם. חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*) שם מלא. טלפון. שלח עכשיו! או חייגו 072-2785662 .
ביטוח מרפאות ציבוריות ופרטיות - מגדל
https://www.migdal.co.il › clinics
הביטוח מיועד למרפאות הבאות: מרפאה פרטית; מרפאה ציבורית; מרפאת שיניים; מרפאת נשים; מרפאת עור ...
רופאי שיניים, מגדל ביטוח שיניים - דפי זהב
https://www.d.co.il › רופאי שיניים
מחפש מגדל ביטוח שיניים? דפי זהב יסייע לך בבחירת רופאי שיניים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
איתור רופאים - מגדל
https://www.migdal.co.il › support
אתר מגדל מסייע לכם באיתור רופאים שבהסכם. בחרו תחום התמחות ויישוב הסמוך לביתכם וקבלו את רשימת הרופאים שבהסכם עם מגדל. לאיתור רופאים שבהסכם - כנסו.
ביטוח שיניים-טופס רב תכליתי מגדל • רשת שיניים
shinaim.net › ביטוח-שיניים-טופס-רב
ביטוח שיניים-טופס רב תכליתי מגדל. בדיקת רופא. וצילומים חינם! מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם. חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*) שם מלא. טלפון. שלח עכשיו! או חייגו 072-2785662 .
דף הבית, ביטוח שיניים | הראל ביטוח ופיננסים
https://www.harel-group.co.il/collectives/migdal-association/Pages/default.aspx
כחבר עמותת הרווחה והבריאות של עובדי מגדל באפשרותך להצטרף ולצרף את בני משפחתך לפוליסת ביטוח השיניים הקבוצתית של הראל, בכפוף לתנאי הפוליסה. הפוליסה נבנתה במיוחד עבור חברי העמותה ובני משפחותיהם והיא כוללת כיסויים ביטוחיים נרחבים. ביטוח זה מבטיח לך ולבני משפחתך שקט נפשי ומעניק רשת ביטחון כלכלית בשמירה על בריאותכם.
ביטוח שיניים מגדל | קרדיט ישראל
https://www.credit-il.co.il/insurance/health...
מגדל מציעה ביטוח שיניים פרטי או קולקטיבי. במסגרת ביטוח בריאות יכול מבוטח לקבל עזרה ראשונה לטיפולי שיניים אך כדי לקבל כיסוי עבור טיפולים משמרים או טיפולים מורכבים יותר עליו לרכוש ביטוח שיניים בנפרד. ביטוח שיניים משמר של מגדל כולל טיפולי עזרה ראשונה, צילומי שיניים, טיפולי חניכיים, ניתוחי חניכיים, סתימות, טיפולי שורש, עקירות וניקוי אבנית.
ביטוח שיניים - כל המבטחים כל הרופאים
dental.medicart.co.il › ביטוח-שיניים
למי פונים שצריכים טיפול בשיניים?
ביטוח שיניים - הראל
https://www.harel-group.co.il › collectives › DocLib
הביטוח. פוליסה לביטוח להוצאות ריפוי שיניים קבוצתי לחברי עמותת הרווחה והבריאות. של עובדי מגדל ובני משפחותיהם. סוג. הביטוח. ביטוח שיניים.
ביטוח קבוצתי להשתתפות בטיפולי שיניים - NET
https://storageblobwebprod.blob.core.windows.net › ...
3 ביטוח שיניים קבוצתי לעובדי וגמלאי טבע בע"מ | מגדל. גילוי נאות - ריכוז פרטים כלליים על פוליסה להשתתפות בטיפולי שיניים לעובדי וגימלאי.
הגשת תביעה לטיפולי שיניים - מגדל
www.migdal.co.il › general › support
מידע נוסף לשירותך. באפשרותך לנהל את תביעתך באמצעות שירות "הגשת תביעה Online" שניתן " במגדל שלי " או דרך אפליקציית מגדל בנייד. שירות "הגשת תביעה Online" מאפשר לך להגיש תביעה, להעלות מסמכים חסרים ולצפות בסטטוס הטיפול בתביעה בכל זמן ובכל מקום.
ביטוח, פנסיה וחיסכון - מגדל
https://www.migdal.co.il
Jun 27, 2019 · ביטוח, פנסיה וחיסכון - מגדל. דלג לתפריט הנגישות לחץ כאן כדי להתאים את הדף לקורא מסך. דלג לתוכן. מגדל פיקס. ביטוח רכב בלי השתתפות עצמית ובלי …
הגשת תביעה לטיפולי שיניים - מגדל
https://www.migdal.co.il › support
מגדל מציעה את כל המידע על שלבי הטיפול בתביעה במקרה של טיפולי שיניים. לפרטים על שלבי הטיפול בתביעה במקרה ... הגשת תביעה לטיפולי שיניים. תביעות ביטוח בריאות ...
ביטוח שיניים - כל המבטחים כל הרופאים
https://dental.medicart.co.il/ביטוח-שיניים
איתור רופא שיניים - מגדל
https://www.migdal.co.il › support
לקוחות מגדל - רוצים למצוא רופא שיניים? כנסו לאתר ותוכלו לאתר בקלות וביעילות מגוון רופאי שיניים שבהסכם עם חברת מגדל, מכל רחבי הארץ.
בדקנו: כמה עולה ביטוח שיניים - ומה הוא כולל
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4225127,00.html
הגשת תביעה לטיפולי שיניים - מגדל
https://www.migdal.co.il/general/support/teeth-treatment-claims
רופאי שיניים, מגדל ביטוח שיניים - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c46230-e0-p0-l0-t40059639.na1
מגדל ביטוח שיניים מגדל ביטוח שיניים בכל הארץ נמצאו 287 רופאי שיניים פופולריות דירוג צפייה לפי ד"ר אנה אסטליין קבקוב זמין עד 20:00 רוטשילד 79, פתח תקווה 5 (35 חוות דעת) כתוב "הגעתי לדר׳ אנה לפני יותר מעשור ומאז כל המשפחה שלי עברה לטיפולים אצלה! דר׳ אנה בנאדם עם ידי זהב והרבה סבלנות!
ביטוח שיניים מגדל
https://shinaim.net › ביטוח שיניים
ביטוח שיניים מגדל. דף הבית » ביטוח שיניים » ביטוח שיניים מגדל. בדיקת רופא וצילומים חינם! מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
שירות לקוחות ותמיכה - מגדל
www.migdal.co.il › support
פניות שיווקיות ודברי פרסומת. × אני מסכים/ה לקבל מהחברה ומחברות בקבוצה בה מנויה החברה הודעות שיווקיות ודברי פרסומת באמצעות דואר אלקטרוני, מסרון או כל אמצעי תקשורת אחר, והכל בהתאם לפרטים השמורים במאגר המידע של החברה. כמו כן, ידוע לי שבכל עת אוכל לחזור בי מהסכמה זו, ולבקש הסרה ...
ביטוח שיניים: כל מה שרצית לדעת
www.weisbrod.co.il/nws_776.php
המתאפשרות במסגרת ביטוח השיניים של מגדל. ביטוח השיניים כולל טיפולי עזרה ראשונה, סתימות, צילומי שיניים, טיפולי שורש, עקירות, ניתוחים כירורגיים בפה ולסת, ניקוי אבנית ועוד.
בדקנו: כמה עולה ביטוח שיניים - ומה הוא כולל
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4225127,00
ביטוח שיניים קבוצתי
רופאי שיניים, מגדל ביטוח שיניים - דפי זהב
www.d.co.il › h-c46230-e0-p0-l0-t40059639
רופא שיניים מומחה בשתלים ובאסתטיקה ד"ר יגאל רוטפלד הוא רופא שיניים מנוסה ומקצועי, המציע מגוון טיפולי שיניים במרפאה פרטית בחיפה.