חיפשת:

מגדלי פירות וירקות

משקים חקלאיים | אתר החקלאות של ישראל
https://agriculture.machine.co.il › מש...
איקה חקלאות - גידול ירקות שורש כגון שום ירוק, בצל פנינה, שאלוט אדום, בצלצלים, ארטישוק ירושלמי, בייבי ארטישוק, חזרת, שום שחור ועוד. מכירה ישירה של התוצרת.
מגדלי פירות וירקות | אינדקס מזון ומשקה
https://www.indexmazon.co.il/Search/fruits
מגדלי פירות וירקות. מגדלי פירות וירקות. כל מגדלי הפירות והירקות המובילים והגדולים בישראל. כל מגדלי הפירות והירקות המובילים והגדולים בישראל. אם אתם צריכים נותן שירות בנושא מגדלי פירות וירקות, הגעתם למקום הנכון. להלן רשימת כל העוסקים והמגדלים פירות וירקות. לחצו לקבלת הצעת ...
מגדלי הערבה ליצוא , פירות וירקות במודיעין - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il/Ce2dacd604daf9f8a1c64dd99a9b656ba_פירות_וירקות...
כל המידע שאתם צריכים על מגדלי הערבה ליצוא בע"מ, פירות וירקות במודיעין – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
ארגון מגדלי ירקות
https://yerakot.org.il
תגובת ארגון מגדלי ירקות לרפורמה המוצעת על-ידי משרדי החקלאות והאוצר · יש להוציא את הרפורמה המוצעת בחקלאות מחוק ההסדרים ולהעביר אותה לדיון והידברות אמיתיים ...
מגדלי פירות וירקות | אינדקס מזון ומשקה
http://www.indexmazon.co.il › fruits
כל מגדלי הפירות והירקות המובילים והגדולים בישראל. אם אתם צריכים נותן שירות בנושא מגדלי פירות וירקות, הגעתם למקום הנכון. להלן רשימת כל העוסקים והמגדלים פירות ...
perot.org.il | ארגון מגדלי הפירות בישראל - אגודה חקלאית שיתופית
https://www.perot.org.il
ארגון מגדלי הפירות בישראל ... יבוא תוצרת צמחית הכוללת פירות וירקות. ... הוטל לנתח את שרשרת האספקה של פירות וירקות, לבחון חסמים וכשלי שוק שעלולים להביא.
בית | Birkatdavid
https://www.birkat-david.com
חברת ברכת דוד בע״מ מקשרת בין חקלאים מגדלי פירות וירקות בישראל לבין חברות הפצה ורשתות ברחבי העולם. הקשרים ארוכי-השנים וההיכרות האישית עם החקלאים המקומיים, יוצרים שיתוף פעולה הדוק המעניק יתרון מרבי עבור הלקוח, היושב מעבר לים –. גם במחיר וגם באיכות.
Tag Archives: מגדלי פירות - אגרונט
https://www.agronet.co.il › tag › מגדל...
פוטנציאל כלכלי עצום למגדלי פרי המנגו לשנת 2020 המהווה כיום את הפרי השלישי בהקיפו בישראל- לייצוא תכנית העבודה של "שולחן המנגו" במועצת הצמחים לשנת 2020, ...
ייבוא מיותר: מגדלי הירקות: "משרדי האוצר והחקלאות מזלזלים ...
https://www.bahazit.co.il/מגדלי-הירקות-משרדי-האוצר...
Aug 29, 2021 · דניאל שבקס CFP. לארגוני מגדלי הירקות והפירות נודע, כי שרי האוצר והחקלאות נערכים לייבא בחודשים הקרובים כ-50,000 טון ירקות ופירות פטור ממכס, זאת ללא היוועצות והידברות עם החקלאים ונציגיהם ובניגוד להתנגדות הנחרצת מקיר לקיר לרפורמה המוצעת בחקלאות.
6 המשקים החקלאיים המובילים לקנייה ישירה מהחקלאי - צריכה אחרת
https://simpleliving.co.il › משקים-חקלא...
מה מייחד את התוצרת שלכם? “אנו עוסקים בחקלאות אורגנית עם תו תקן בינלאומי מחמיר, אנו מגדלים סוגים שונים של פירות וירקות ומשלימים את מה שחסר ...
משק מיכאלי – אורגני, טרי ובריא
https://michaelio.co.il
... שזכה לכינוי "עוטף עזה", על שטח של 420 דונמים, מגדלים משפחת מיכאלי פירות וירקות אורגניים. ... אורגני זה באמת יבול, פירות, ירקות, תנובת האדמה אבל לא רק.
גידול ירקות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › גידול...
כיום, חלק מהמשקים החקלאים מגדלים כמות גדולה של ירקות ומוכרים אותם לשווקים גדולים בסיטונאות, דבר הדורש יכולת תפעול רחבה בגידול הירקות.
מכירה ישירה של תוצרת חקלאית, מכירת ירקות ופירות ישירות ...
https://agriculture.machine.co.il/מכירה-ישירה
בוקי בר צור (רמות) - גידול מנגו (מאיה, איה, שלי) ומכירת פרי שנקטף באותו היום מהעץ ישירות לצרכן. בית בד כרמא - ארץ בראשית (אלון) - גידול זיתים, בית בד לשמן זית כתית מעולה. מכירה ישירה ומשלוחים עד בית הלקוח. ג'יוסי פרדסים (ג'לג'וליה) - גידול ושיווק תפוזים ואבוקדו ישירות לצרכן.
ארגון מגדלי ירקות - אגודה חקלאית שיתופית - יצוג מגדלי הירקות בישראל
https://www.israel.agrisupportonline.com › ...
ארגון מגדלי ירקות - אגודה חקלאית שיתופית. יצוג מגדלי הירקות בישראל רח קפלן 2, תל אביב ... ארגון מגדלי הירקות נוסד בשנת 1934 ומייצג את מגדלי הירקות בישראל.