חיפשת:

מגבות עם מיתוג

מיתוג מגבות בעיצוב אישי
https://www.hula.co.il › product › מי...
מיתוג מגבות בעיצוב אישי. מיתוג אישי על מגבת בד לבנה במידה 140/70 ס״מ הדפסה צבעונית בגודל a4 ניתן לכתוב השם הרצוי ואת מספר הדגם שבחרתם בתיבה למטה. חשוב לדעת:
רקמה על מגבות - מוצרי פרסום
https://www.stvi.co.il › ביגוד-|-טכסטיל
רקמה על מגבות בביצוע מידי,חלוק מגבת מגוון מגבות רקומות איכותיות תמצאו אצלנו ... מגבות חוף מודפסות | מגבת חוף רקומות ... מגבות עם מיתוג | מגבות גוף איכותיות.
מוצרי פרסום עם מיתוג, מתנות ... - BPRINT
https://www.bprint.co.il
כל מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסקים וחברות, הדפסה איכותית ומשלוח מהיר עד הבית תוך 24 שעות, הזמן היום וקבל מחר 03-9699039
הדפסה על מגבות - • HOSHEN-PIRSUM - חושן פרסום
https://www.hoshen-pirsum.co.il › 87...
מגוון יומנים ולוחות שנה המיועדים לפרסום מיתוג וקידום מכירות. ניתן להדפיס, להטביע ולחרוט לוגו בצבע אחד או במגוון צבעים. לכל החגים \ קיץ \ חורף. לבית ולמטבח.
מגבות עם מיתוג - BPRINT - ברלין הדפסות
https://www.bprint.co.il › מגבות-עם-מי...
מגבות עם מיתוג – המתנה המושלמת ללקוחות שלכם. מתנות הן דבר נחמד. אין אחד שלא אוהב לקבל מתנות. במיוחד כשמדובר במתנות שימושיות.
מגבות ממותגות | רקמה על מגבת | הדפסה על מגבות וחלוקים ...
https://mitugon.com/product-category/מגבות-וחלוקים-ממותגים
הדפסה על מגבות- יצירתן של מגבות ממותגות מגבות עם כיתוב ומגבות עם לוגו הן מוצר שכל עובד ישמח לקבל כשי לחג, כמתנה משמחת ביום גיבוש של החברה, כאות להערכה, או לציון אירוע מיוחד.
מגבות וחלוקים - Cool media מוצרי פרסום
https://www.coolmedia.co.il › קטגוריה
אנחנו עושים רקמה על מגבות וחלוקים שלנו. בשיטה זו הלוגו נשאר לאורך זמן ובאיכות גבוהה על המוצר. מתנה מפנקת שתמיד כיף לקבל. לפרטים נוספים לחצו כאן.
מגבת חוף מיקרופייבר ממותגת | מגבת חוף מיקרופייבר עם מיתוג ...
https://www.gimikim.co.il/he/beach-towels-and-mats/malibu-beach-towel
מגבת חוף מיקרופייבר ממותגת. מגבת חוף צבעונית עם לוגו חברה. עשויה בד מיקרופייבר עמיד ואיכותי. מגבת חוף גדולה וצבעונית, מיוצרת מבד מיקרופייבר איכותי בעל תכונות ייבוש וספיגת מים טובות במיוחד. אינה סופגת חול, נוחה לניקוי וקלת משקל. שדרוג אמיתי לבילוי בחוף הים, בבריכה וכדומה.
מגבות וחלוקים ממותגים | שי שיווק - מתנות ומוצרי פרסום
https://shayshivuk.co.il › קטגורית-מוצרים
שי שיווק מספקים מגבות וחלוקים ממותגים בכמויות גדולות, לבתי עסק, מכוני ספא, מלונות, ולארגונים כמתנות לחגים ועוד. החל ממגבות קטנות ופשוטות עד למגבות עם שק ...
מגבת רחצה ממותגת באתר פיקס - מגבות ממותגות עם המיתוג שלכם ...
https://pix.co.il/bath-towel
מגבת רחצה. מיתוג טוב פוגש את הלקוחות בכל מקום, אפילו במקלחת, בג'קוזי ובבריכה. מגבת רחצה מפנקת עם המיתוג שלכם, לאורחים שלכם או כמתנה ללקוחות, תזכיר להם מי אחראי לכל הטוב הזה. 5% הנחה.
מגבות וחלוקים ממותגים - רקמה על מגבת - מיתוגון
https://mitugon.com › מגבות-וחלוקים-מ...
מחפשים מגבות וחלוקים ממותגים? רוצים לבצע הדפסה על מגבות, רקמה על מגבת או חלוק רחצה או לייצר מגבות ממותגות? אנו מדפיסים ורוקמים על מוצרי טקסטיל במחיר ...
זוג מגבות מיתוג אישי
https://www.monograma.co.il › items
2 מגבות ענק עם מיתוג אישי בגודל 100-150 מגבות איכות בצפיפות של 580 גרם למטר מגבת שסופגת על המגבת נרקום ראשי תיבות או אות אחת של שם המשפחה מתנה שזוכרים.
מגבות | מגבות עם רקמה בעיצוב אישי | רקמת הזהב
https://www.rikmatzahav.co.il/category/towels
חפש בקטגוריה. חפש. תצוגה. גלרייה רשימה. מגבות גוף עם רקמת שם ואריזה בהזמנה מעל 25 מגבות. מקט:70130m. רגיל. 90.00 ₪.
מגבות ממותגות: מגבות ממותגות עם לוגו העסק שלכם - לוגו גיפט
https://www.logogift.co.il/מגבות-ממותגות
מחיר: —. מגבות ממותגות, הדפסה על מגבות, מגבות עם רקמה – מבחר מגבות במיתוג אישי עם הלוגו, שם העסק או סלוגן המותג. מגבות רחצה, חלוקי רחצה ממותגים, מגבות חוף, מגבות ספורט, מגבות כושר במבחר גדלים וצבעים ובתאמה מושלמת למותג שלכם. +.
מגבות חוף ממותגות - גימיקים
https://www.gimikim.co.il/he/beach-towel
בגימיקים תמצאו מגוון גדול של דגמים: של מגבות חוף מיקרופייבר ממותגת, מגבות חוף ממותגות מכותנה, מחצלות חוף ממותגות בתיק תואם ועוד. פרטים והזמנות באתר גימיקים.
מגבת חוף צבעונית עם מיתוג לנופש חברה | מוצרי פרסום | מרקום
https://marcom.co.il/product/מובי-מגבת-חוף-צבעונית-עם-מיתוג
מגבות וערכות טיפוח; מארזים מתוקים; מארזי יין; רמקולים ואוזניות; אביזרי ספורט; מוצרי פרסום. עטים ממותגים; מחזיקי מפתחות ממותגים; כוסות ובקבוקים; למנהל ולמשרד; גאדג'טים ואלקטרוניקה; רמקולים ואוזניות
מגבות חוף ממותגות - מתנה מדליקה לקיץ לעובדים! לוגו גיפט ...
https://www.logogift.co.il/מגבות-חוף-ממותגות
מגבות מודפסות - Hula
https://www.hula.co.il/product-category/...
מגבות מודפסות. טרופיות ממותגות. מוצרים בעיצוב שלכם. תוויות לקשירה. קופסאות פופקורן מודפסות. תוויות קשים מודפסות. ראנרים מודפסים. מסגרות צילום ממותגות. מדבקות עגולות.