חיפשת:

מבקר עיריית נתיבות

עיריית נתיבות שעות פתיחה
https://www.שעות-פתיחה.co.il/opening.asp?cid=1958
עיריית נתיבות שעות פתיחה ⌚ היכנסו עכשיו לצפיה בעיריית נתיבות שעות פתיחה, סניפים, כתובות, מספרי טלפון ועוד מידע. שעות פתיחה - האתר המוביל לשעות פתיחה של עסקים ומוסדות
דף תשלומים פיקוח עירוני - עיריית נתיבות | מיתר - שירותים ...
meytar-ms.co.il/pikuah-netivot
מיתר שירותים מוניציפליים בע״מ הינה חברה פרטית בבעלות קבוצת One1 המספקת ללקוחותיה סל שירותים מקיף בתחום ניהול מערכי הגביה והאכיפה. מיתר מספקת מגוון רחב של שירותים ומאפשרת ללקוחותיה עבודה מול גורם מקצועי אחד (One Stop Shop ...
נתיבות - Ynet
https://www.ynet.co.il › tags
נתיבות - מגוון כתבות אודות נתיבות באתר ynet. ... בהמשך הקלטת מבקר עיריית נתיבות עם "נערת הפיתוי", הוא נשמע לכאורה אומר שהבאבא ברוך עומד מאחורי היוזמה.
עיריית נתיבות - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com/netivotmuni
‏עיריית נתיבות‏. ‏‏8,673‏ לייקים · ‏312‏ מדברים על כך‏. ‏העמוד הרשמי של עיריית נתיבות בפייסבוק‏
מבקרת העירייה - עיריית נתיבות
https://www.netivot.muni.il › מבקר-הע...
מבקר העירייה פועל מכוח פקודת העיריות ותפקידו לבדוק אם פעולות העירייה נעשו כדין בידי המוסמך לעשותם, תוך שמירה על טוהר המידות ועקרונות היעילות והחיסכון.
ראש העיר נתיבות: אנחנו בונים רק 10 קומות ומעלה כדי למנוע ...
https://www.themarker.com/realestate/1.8632282
Mar 05, 2020 · ראש העיר נתיבות אמר את הדברים במהלך הכנס השנתי של איגוד המתכננים המתקיים בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב, תחת הכותרת "תכנון עניין של איזון". בכנס נכחה גם מנכ"לית מינהל התכנון, דלית זילבר, שציינה כי מהלכים רבים מצויים ...
N12 - החשוד למפתה: "שהרב ייגע לך בחזה"
https://www.mako.co.il/news-channel2/Channel-2...
Aug 26, 2010 · מבקר עיריית נתיבות, המקורב לחצר הבאבא ברוך, תועד בהקלטה כשהוא מנסה לכאורה לשדל צעירה לפתות ולתעד את הרב איפרגן. "שיחבק אותך, שיעשה משהו", הדריך החשוד את המפתה.
המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את מבקר עיריית נתיבות | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
מבקר העירייה, שמעון אלון, חשוד כי ניסה לשדל צעירה שתפתה את הרב איפרגן תמורת 150 אלף ש' • מקורבי הרב: "מי שחשב שיוכל להכשילו טעה טעות חמורה".
חשד: מבקר עיריית נתיבות הוא ששלח "נערת פיתוי" לרב איפרגן - גלובס
https://www.globes.co.il › משפט
חשד: מבקר עיריית נתיבות הוא ששלח "נערת פיתוי" לרב איפרגן. המשטרה ממליצה לפרקליטות לפתוח בהליכי אישום בפרשה וקובעת - שמעון אלון, ...
מבקר עיריית נתיבות חשוד בניסיון שידול לביצוע עבירה במטרה לפגוע ...
https://www.kikar.co.il › flash
ביחידה ארצית לחקירות הונאה התנהלה חקירה שבמסגרתה עלה חשד כי גורמים שונים פעלו לשם פגיעה בשמם הטוב של הרב יעקב איפרגן - קול חי, 13:01 ט"ז בחשוון תשעא.
מקורבי ה"רנטגן" על פרשת הפיתוי: "ביזיון, בושה"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3944564,00.html
Aug 27, 2010 · בהמשך הקלטת מבקר עיריית נתיבות עם "נערת הפיתוי", הוא נשמע לכאורה אומר שהבאבא ברוך עומד מאחורי היוזמה. מוקדם יותר טען: "מנסים להפיל אותי".
sample - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il/he/Reports/Report_137/...
2.הוועדה למניעת ניגוד עניינים של נבחרים ברשויות המקומיות במשרד המשפטים קבעה בעניין מבקר עיריית נתיבות ובעניין מבקר המועצה המקומית כסייפה, כי מצב שבו חבר מועצה הוא קרוב משפחתו של מבקר הרשות ...
עיריית נתיבות - Netivot
www.netivot.muni.il
Dec 30, 2020 · ערב חשיפת מלגות בנתיבות. מידע על הקורונה בנתיבות. נוער נתיבות מתחסנים וממשיכים בשגרה. דור העתיד של נתיבות ממשיך לייצר גאווה מקומית! רשימת שיבוץ לגני הילדים ולכיתות א' לשנת תשפ"ב-2021. מסכמים את שבוע הניקיון בנתיבות. ערב חשיפת מלגות בנתיבות. מידע על הקורונה בנתיבות. ׳”׳§׳•׳“׳ .
חשד: מבקר עיריית נתיבות הוא ששלח "נערת פיתוי" לרב איפרגן ...
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000596335
Oct 24, 2010 · אלון, מבקר עיריית נתיבות, נחשב בעיר למקורב לחצר היריבה של הבאבא ברוך, ולכן זכתה הפרשה לכינוי "מלחמת הבאבות".
ראיות לכך שמבקר עיריית נתיבות ביקש לפגוע בשמו של "הרנטגן ...
https://news.walla.co.il/item/1747321
Oct 24, 2010 · מהמשטרה נמסר כי יש בידיה תשתית ראייתית מספיקה נגד הרב שמעון אלון, מבקר עיריית נתיבות, בעבירות של ניסיון לשידול לביצוע עבירה על חוק הגנת הפרטיות ובעבירה של ניסיון לקשירת קשר לפשע או עוון.
הביקורת הפנימית ברשויות המקומיות - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports › Report_137
המשפטי קבעה בעניי מבקר עיריית נתיבות ובעניי מבקר המועצה המקומית. כסייפה. ,. כי מצב שבו חבר מועצה הוא קרוב משפחתו של מבקר הרשות המקומית.
מבחן השקיפות: באילו רשויות באזור הנגב נותנים דין וחשבון לתושבים?
https://beersheva.mynet.co.il › article
מבקר עירייה מגיש דו"ח ביקורת לפחות אחת לשנה, דו"ח שנועד להעלות ... ערד מופיעים דו"חות המבקר עד לשנת 2017, וכך גם באתר של עיריית נתיבות.