חיפשת:

מבקר המדינה אלימות במשפחה

דוח מבקר המדינה בנושא פעילות רשויות מקומיות למניעת אלימות בין בני "
https://www.rishonlezion.muni.il › StatisticalData
לתופעת האלימות במשפחה ובזוגיות, למנוע מצבי אלימות במסגרת החברה ובתוך ... מנהלת האגף לשירות פסיכולוגי ייעוצי במשרד החינוך הבהירה למשרד מבקר המדינה.
אלימות במשפחה – דו"ח מבקר המדינה – מרכז רקמן
https://rackmancenter.com/אלימות-במשפחה-דוח-מבקר-המדינה
Aug 11, 2021 · האמנה מגדירה אלימות במשפחה כתופעה הבאה לידי ביטוי באופנים שונים, בהם, אלימות פיזית, מינית, נפשית, כלכלית ופסיכולוגית. בנושא ההגנה על נשים נפגעות אלימות מציע הדוח את האפשרות לשימוש באמצעי פיקוח אלקטרוני על מי שהוצאו נגדם צווי הגנה ( הצעת חוק שנכתבה ע"י מרכז רקמן ועברה בקריאה ...
ההתמודדות עם תופעת האלימות בין בני זוג - מבקר המדינה
https://www.mevaker.gov.il › Reports
שהם 38% מהנזקקים לטיפול באלימות במשפחה, טופלו בשנת 2019 ב-95 מ- 110 המרכזים - 6,546 נשים, 2,458 גברים ו-754 ילדים. כ-23,000 תיקים. נפתחו במשטרה ...
18 שנים של הזנחה: דו"ח המבקר האחרון על אלימות נגד נשים
https://www.ynet.co.il/news/article/SJUElYRvv
Oct 22, 2020 · הפגנה נגד אלימות כלפי נשים בכיכר הבימה בתל אביב. ( צילום: מוטי קמחי) רצף המחדלים סביב אוזלת היד של המדינה בטיפול באלימות במשפחה נמשך. לאחר פרסום "ידיעות אחרונות" על הסחבת התקציבית סביב התוכנית הלאומית למניעת אלימות במשפחה בשלוש השנים האחרונות, התכנסה אתמול הוועדה לביקורת ...
זינוק במקרי האלימות במשפחה; שירה איסקוב: "מכת מדינה" - ערוץ 20
https://www.20il.co.il/זינוק-במקרי-האלימות-במשפחה-שירה...
Jun 30, 2021 · זינוק במקרי האלימות במשפחה; שירה איסקוב: "מכת מדינה". על פי דוח שהתפרסם היום (ד') במהלך שנת 2020, שנת הקורונה, נרשמה עלייה משמעותית במקרים של אלימות במשפחה, אבל על פי דו"ח מבקר המדינה, הרשויות בישראל לא נותנות מענה מספק כדי למנוע את אותה אלימות או לטפל במקרים הללו.
אלימות במשפחה – דו"ח מבקר המדינה - מרכז רקמן
https://rackmancenter.com › אלימות-ב...
דו"ח מבקר המדינה בנושא אלימות במשפחה כולל דוגמאות להתמודדות עם התופעה מתוך אמנת איסטנבול. מרכז רקמן קורא להצטרפות מדינת ישראל לאמנה.
מבקר המדינה פרסם את דוח הביקורת בשלטון המקומי לשנת 2020
https://www.mevaker.gov.il/he/publication/Articles/Pages/Shilton2020.aspx
מתוך 189 רשויות שענו על שאלון ששלח משרד מבקר המדינה לכל הרשויות המקומיות בישראל, ל- 168 רשויות יש חשבון בפייסבוק, ל- 78 רשויות יש חשבון ביוטיוב, ל- 71 רשויות יש חשבון באינסטגרם ול-17 בלבד יש חשבון טוויטר. 12 רשויות לא פעילות כלל ברשתות החברתיות.
דו"ח המבקר: גרירת רגליים בטיפול באלימות בין בני זוג | שירה איסקוב ...
https://www.israelhayom.co.il › article
דו"ח מבקר המדינה שמתפרסם היום (רביעי) מראה כי דווקא מי שאמונים לדאוג ... אלימות במשפחה ופיזור לוקה שלהם בארץ – כך גוררת המדינה רגליים בטיפול באלימות במשפחה.
מבקר המדינה: אלה המחדלים במיגור האלימות כלפי נשים - Mako
https://www.mako.co.il › news-law
דוח מבקר המדינה של מתניהו אנגלמן מצביע על כשלים בנוגע לטיפול באלימות ... אלימות במשפחה, שירות מבחן, שירות בתי הסוהר והרשות לשיקום האסיר.
אין תקציב, אין הכשרה ואין טיפול מונע: המחדל במאבק באלימות במשפחה
https://www.ynet.co.il › ... › רווחה וחברה
דו"ח מבקר המדינה דוח המבקר אלימות במשפחה רשויות מקומיות שירותי רווחה אינפו אינפוגרפיקה. המבקר מצא כי גם התקציב הייעודי להתמודדות עם תופעת ...
דוח מבקר המדינה חושף טיפול לקוי בהתמודדות עם תופעת האלימות ...
https://ashdodnet.com › נשים › דוח-מב...
מבקר המדינה פרסם השבוע דוח ביקורת על תופעת האלימות בין בני זוג ואלימות במשפחה. ... מעל 25 אלף נשים וילדים נזקקים לטיפול עקב אלימות במשפחה.
אלימות במשפחה - מגפה חברתית שאינה מטופלת
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3897115,00.html
Mar 08, 2021 · מגפה חברתית שאינה מטופלת צילום: שארטסטוק. מי שיגיד שהעליה במספר הנרצחות והדיווחים לקווי הסיוע בשנה האחרונה היא תוצר של הקורונה – טועה ומטעה. רצח הוא תוצאה של אלימות, לא של נגיף. ואם המגיפה החברתית הזאת היתה מטופלת – הקורונה לא היתה מעצימה אותה באופן קיצוני כל כך.
"מבקר המדינה חייב לבדוק איך החלטות ממשלה לטיפול באלימות ...
https://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Pages/press21.10.20.aspx
מנכ"לית ארגון נשים נגד אלימות, נאילה עואד: "בתקופת הקורונה מוציאים את האוכלוסייה לסגר ואין כל תכנית לסיוע בנושא - התוצאה היא שיש עלייה מעל ל-60 אחוזים במקרי האלימות במשפחה. במחצית השנה הראשונה הגיעו אלינו דיווחים על כ-700 מקרי אלימות כאשר בכל השנה הקודמת היו כ-800 מקרים. מדברים ...
אלימות במשפחה: מבקר המדינה על התנהלות הרשויות המקומיות ...
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-850206
אין תקציב וטיפול מונע: דו"ח המבקר על המאבק באלימות במשפחה
https://www.makorrishon.co.il › news
דו"ח מבקר המדינה עסק בהרחבה בנושא האלימות במשפחה ומצביע על חוסר ... מממצאי הדו"ח עולה כי התוכנית הלאומית למניעת אלימות במשפחה אושרה כבר ...
N12 - מבקר המדינה מצביע על המחדלים במיגור האלימות כלפי נשים
https://www.mako.co.il/news-law/2021_q2/Article-3c0259efe375a71027.htm
Jun 30, 2021 · Created with Sketch. מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מפרסם היום (רביעי) דוח ביקורת על תופעת האלימות בין בני זוג. הדוח עוסק בהתמודדות של רשויות השלטון, המרכזי והמקומי, עם התופעה. בסרטון שצולם עבור הדוח השתתפה שירה איסקוב, שניצלה מניסיון רצח על ידי בן זוגה לשעבר.
דוח המבקר: עלייה של 160% במספר הנרצחות ע"י בן זוגן ב-2020 - גלובס
https://www.globes.co.il › בארץ
... מועטה בפעולות למניעה מראש ○ רק כ-4000 מתוך 20 אלף הגברים שנפתחו נגדם תיקים במשטרה בגין אלימות במשפחה בשנת 2019 טופלו באמצעות הרשויות.
אלימות במשפחה: מבקר המדינה על התנהלות הרשויות המקומיות - מעריב
https://www.maariv.co.il › news › law
מבקר המדינה מצא כי למשרד הרווחה אין מדיניות סדורה לאיתור משפחות הנמצאות במעגל האלימות וכי רוב המרכזים למניעת אלימות נמצאים ביישובים מבוססים ...
מבקר המדינה פרסם את דוח הביקורת בשלטון המקומי לשנת 2021
https://www.mevaker.gov.il/he/publication/Articles...
הנזקים הכלכליים בעולם בעקבות שטפונות, 1971-2019 (במיליארדי דולרים) לצד בדיקת ההיערכות המדינתית בראיה לאומית ופעולות רשויות הניקוז בעניין השיטפונות ובדיקת פרויקטים לאומיים, בדק משרד מבקר המדינה גם את היערכות מספר רשויות מקומיות לשיטפונות באופן פרטני.
אלימות כלפי נשים בתקופת הקורונה | דו'ח מצב מתעדכן (2021)
https://www.tipulpsychology.co.il/בלוג/domestic-violence-covid-19.html