חיפשת:

מאתיים זקוקים כסף צרוף

ביאור שטר הכתובה | דין - שאל את הרב
din.org.il › 2015/08/24 › ביאור-שטר-הכתובה
טעם קביעת סכום הכתובה למאתים זוז
שִעְרוּךְ 'מאתיים זקוקין' על דרך הפשרה, והדרך הראויה לכתיבת ...
www.dintora.org › article › 1129
פסק הדין והערעורים
KETUBAH Hebrew text נוסח עברי | ARTOMANUT
https://www.artomanut.com/ketubah-hebrew-text
ועוד מאתיים זקוקים כסף צרוף ועוד שלושים ושש אלף שקל מלבד ערך כל בגדיה וחפציה השייכים לגופה. [וכך אמר החתן _______ בן _________ אחריות שטר כתובה זה נדוניה זו תוספת כתובה זאת קיבלתי
שִעְרוּךְ 'מאתיים זקוקין' על דרך הפשרה, והדרך הראויה ...
www.dintora.org/article/1129
חישוב דמי כתובה שנכתב בה 200 זקוקים - דין תורה
https://www.dintora.org › article
כיוון שבכתובה נכתב 200 זקוקים וכיוון שרבו הספקות בנוגע לשיעור הנכון של הזקוקים, ... הבעל הוא מהעדה האשכנזית ובכתובה מופיע "מאתיים זקוקין כסף צרוף". דעת הרוב.
אנציקלופדיה יהודית דעת - כתובה
daat.ac.il › encyclopedia › value
מנהג האשכנזים הוא לנקוב בכתובה סכום קבוע, "מאתיים זקוקים כסף צרוף", מבלי לפרט את הסכומים במטבע המדינה. אם כך כתוב בכתובה, במקרה של גירושין תתבע האישה סכום גבוה, בהתאם לרכוש שהביאה בעת נישואיה. ונתרצה החתן הנ"ל והוסיף לה משלו עוד סך מאה זקוקים כסף צרוף אחרים כנגדן, סך הכל מאתיים זקוקים כסף צרוף.
חישוב דמי כתובה שנכתב בה 200 זקוקים
www.dintora.org › article › 1246
ערך מאתיים זקוקין יועמד על שיטת הנחלת שבעה – 2784 גרם כסף (כל זקוק הוא 13.92 גרם כסף כפול 200 = 2,784 גרם כסף). לכאורה אם נחשב את המשקל הנ"ל על פי שער הכסף כיום, נקבל סכומים מזעריים, הן לגבי מאתיים זוז שהם עיקר הכתובה ששווה כאלף ש"ח, והן לגבי מאתיים זקוקין השווים כיום כמה אלפי ש"ח בודדים.
ביאור שטר הכתובה | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2015/08/24/ביאור-שטר-הכתובה
מדינת ישראל בתי הדין הרבניים - עורך דין גירושין
https://rotenberglaw.co.il › dbsAttachedFiles
יוצא איפוא כי בשלשת הסכומים הראשונים, היינו מאתיים זוז דאורייתא ומאתיים זקוקים כסף צרוף. יש כמאה וארבעים אלף ל"י, סכומים הללו צמודים לערך הכסף הטהור, ...
ערך סכום הכתובה | כולל דיינות פסגות | שאל את הרב | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il/ask/24971
לגבי תוספת כתובה, נהגו בקהילות האשכנזים (על פי נוסח הכתובה של בעל 'נחלת שבעה') להוסיף סכום קבוע בכל הכתובות, שהינו: 'מאתיים זקוקים כסף צרוף'.
ערך המאתיים זקוקים של הכתובה בימינו | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2015/07/01/ערך-המאתיים-זקוקים-של-הכתובה...
Jul 01, 2015 · יוצא איפוא כי בשלשת הסכומים הראשונים, היינו מאתיים זוז דאורייתא ומאתיים זקוקים כסף צרוף. יש כ – מאה וארבעים אלף ל"י, סכומים הללו צמודים לערך הכסף הטהור, ועוד שלשים אלף ל"י שאינם צמודים.
תקדים: הכתובה לאשכנזיות - 100,000 שקלים - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › ...
פולמוס הלכתי סבוך אודות הסכום העכשווי ל"200 זקוקים" בימינו הנע בין 7,000 ... לאשכנזים ושכתובתן נקובה בסך 200 זקוקים כסף צרוף, כנהוג וכמקובל.
שווים של זוזים וזקוקים כסף בכתובה
divorceinfo.co.il › שווים_של_זוזים
בית הדין הרבני דן בשיערוך כתובה לכסף בן ימנו. בית הדין פורס בפסק הדין את הגישות השונות לחישוב זוזים וזקוקים וקובע כי שווים של 200 זוזים הכתובים בכתובה יכול לנוע בין 396 ש"ח לבין 3168 ש"ח ושווים של 200 זקוקים כסף יכול לנוע בין ...
כתובה וחלוקת רכוש - פסקדין
https://www.psakdin.co.il › Court › כ...
בשטר הכתובה שביד האישה נקוב סך 200 זוז ועוד 200 זקוקים. ... שיעור 200 זוז נקבע על ערך השווה ל960 גרם כסף צרוף, על פי פסיקת הרמ"א אה"ע סי' סו ...
ערך המאתיים זקוקים של הכתובה בימינו | דין - שאל את הרב
https://din.org.il › מאגר השו"ת
יוצא איפוא כי בשלשת הסכומים הראשונים, היינו מאתיים זוז דאורייתא ומאתיים זקוקים כסף צרוף. יש כ – מאה וארבעים אלף ל"י, סכומים הללו צמודים לערך ...
ערך סכום הכתובה | כולל דיינות פסגות | שאל את הרב | אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › ask
אבקש לקבל את שווי ערך 200 כסף צרוף המופיע בכתובה, והאם לתוספת ה 200 כסף צרוף ערך ... שבעה') להוסיף סכום קבוע בכל הכתובות, שהינו: 'מאתיים זקוקים כסף צרוף'.
שיעורי תורה - ערכם של דמי פדיון הבן וחיוב כתובה
https://daat.ac.il › daat › psk › psk
הרי שהעיד לנו המהר"ם מינץ שבפולין היו כותבים בכתובה במפורש מאתיים זקוקים כסף צרוף ואעפ"כ פירוש הזקוקין הוא זקוק מטבעות שיש בו מ"ח גדולים ...
שווים של זוזים וזקוקים כסף בכתובה - משרד ליהיא כהן דמבינסקי
https://divorceinfo.co.il › שווים_של_זו...
... לחישוב זוזים וזקוקים וקובע כי שווים של 200 זוזים הכתובים בכתובה יכול לנוע בין 396 ש"ח לבין 3168 ש"ח ושווים של 200 זקוקים כסף יכול לנוע בין 9187 ש"ח לבין.
חישוב דמי כתובה שנכתב בה 200 זקוקים
https://www.dintora.org/article/1246
חישוב דמי כתובה שנכתב בה 200 זקוקים. תחילה הכריע בית הדין כי הבעל לא הוכיח את טענותיו כנגד אשתו ועל כן הוא חייב בכתובה. כיוון שבכתובה נכתב 200 זקוקים וכיוון שרבו הספקות בנוגע לשיעור הנכון של ...
שווי של זקוקים בכתובה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
לכן תיקן בעל הנחלת שבעה כתובה אחידה בה כל אישה בתולה מקבל מאתיים זוז (דין ורה לשיטת הרמ"א הפוסק האשכנזי) ועוד מאתיים זקוקים.
ערך המאתיים זקוקים של הכתובה בימינו | דין - שאל את הרב
din.org.il › 2015/07/01 › ערך-המאתיים
Jul 01, 2015 · יוצא איפוא כי בשלשת הסכומים הראשונים, היינו מאתיים זוז דאורייתא ומאתיים זקוקים כסף צרוף. יש כ – מאה וארבעים אלף ל"י, סכומים הללו צמודים לערך הכסף הטהור, ועוד שלשים אלף ל"י שאינם צמודים.
ערך סכום הכתובה | כולל דיינות פסגות | שאל את הרב | אתר ישיבה
www.yeshiva.org.il › ask › 24971
לגבי תוספת כתובה, נהגו בקהילות האשכנזים (על פי נוסח הכתובה של בעל 'נחלת שבעה') להוסיף סכום קבוע בכל הכתובות, שהינו: 'מאתיים זקוקים כסף צרוף'.