שקופית 1 - davidson-web2.weizmann.ac.il
https://davidson-web2.weizmann.ac.il/WPdavidson/wp...שם המורה: חנה תבור. שם המדריכה: זהבה אפל. שם הפעילות: מעשה העז / שי עגנון. מעשה העז / ש"י עגנון זאב רבן הדפס אבן לספר "מעשה העז" מאת ש"י עגנון, תרפ"ה (1924) מעשה העז/ש"י עגנון הנושאים ש"י עגנון קצת רקע. מעז יצא מתוק. מעשה העז הסיפור- תסכית להאזנה.
מערכת שידורים לאומית - Edu
https://meyda.education.gov.il/files/pop/0files/...מעשה העז/ ש"י עגנון אקספוזיציה (היצג):זקן חולה קונה עז.העז נעלמת וחוזרת בכוחות עצמה. החלב מתוק מדבש ומעורר את סקרנות הזקן.
חוט של חן - ספרות לכיתה ז לחינוך הממלכתי דתי by Kinneret ...
https://issuu.com/kinneret-limud/docs/hut_shel_hen_l_neww_nAug 06, 2019 · שאלות לעיון (בזמן קריאת הסיפור) ההיצג :כִ תבו מהו הרקע ִ .1קראו את המשפט הפותח את הסיפור ותארו ...
מעשה העז/ ש"י עגנון - סיכום טוב | טקסטולוגיה
https://www.textologia.net › כתבותמעשה העז/ ש"י עגנון – סיכום טוב. מעשה העז/ ש"י עגנון ... הבן הצעיר והמעשי מציע לקשור לעז משיחה וללכת בעקבות העז. ... לכל סיכומי הסיפור הקצר בספרות.
מספר סיפורים - סיפורי בעלי חיים
www.mesaper.co.il/Screens/StoriesList.aspx?ID=cf...הסיפור מביא עמו חכמת חיים ומוסר השכל שעיקרו עזרה לזולת בכל מקרה ובכל מצב. קדחת המספר יוסי אהרונסון מביא סיפור נוסף בסדרת סיפורי בעלי החיים שהוא כותב בימים אלה. הפעם הסאטירה שלו מדגישה את חשיבות הפגיעה שיכול גם יצור קטן כייתוש לגרום אם פוגעים בו. מסקנת הסיפור היא, שיש ...
מעשה העז/ש"י עגנון - Amazon S3
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com › safrut › מע...מעשה העז הוא מעשייה העוסקת בעז שמצאה מערה והיא עושה את קפיצת הדרך לארץ ישראל מן הגולה. ... עגנון משתמש ביסודות של הסיפור העממי: הסיפור מבוסס על עלילה קיימת ...
מעשה העז – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מעשה_העזספרות - כיתה ז - Google Search
https://sites.google.com/a/sdeyaakov.tzafonet.org.il/vav2/home/sprwtמצ"ב דף חזרה ודפי העבודה ליצירות "מעשה העז" ו"עץ הדובדבן השבור". המבחן יתקיים ביום שלישי הקרוב, כט בסיוון. בהצלחה! | קבצים מצורפים: דף חזרה סיוון תשעה.docx מעשה העז דף עבודה.pdf עץ הדובדבן השבור...
מאפייני הסיפור העממי - סיפורי עם - Google Sites
https://sites.google.com › characteristicהספרות העממית – חוקי אולריק: 1. חוק הפתיחה: הפתיחה בסיפור העממי תהיה קצרה, רגועה ושלווה. בפתיחה יוצגו לרוב הדמויות, הזמן והמקום. לפתיחה ביטויים קבועים כמו: ...
מעשה העז/ש"י עגנון במשפטים מבולבלים
https://davidson-web2.weizmann.ac.il › formidableהסיפור מנקודת מבט היסטורית- העלייה השלישית. "מעשה העז" גלגולו של סיפור. "מעשה העז" ומאפייני הסיפור העממי. ש"י עגנון קצת רקע. הסיפור "מעשה העז" ניכתב על ידי ...
מעשה העז - Yschool
https://rsc.yschool.co.il › articlesמאפייני הסיפור העממי. חוק הפתיחה. : הפתיחה בד. " כ מתחילה בביטויים כמו. ": מעשה ב. ,". " היה היה. ". חוק השילוש. : מספר שלוש בולט בצורות שונות.
מעשה העז: סיפור עממי כמסכה מאת ד"ר פנינה שירב
https://meyda.education.gov.il › Pop › pnina-shiravד. הקונבנציה של הסיפור העממי בשירות העיבוד הספרותי. ה . פתח למחשבה. נספח 1: המנהרה לארץ ישראל (ראו מטה). נספח 2: הפרה המסתורית (ראו מטה). א. מעשה העז כסיפור ...
גזר דין של מספריים - ספרות כתה ז'
https://sites.google.com/a/sulam.co.il/tarbut-7/gezar-dinבכל פעם שמישהו עשה משהו רע, הביאו אותו השופטים לפני מספריים שהם "מספרי קסם". המספריים קצצו את הידיים של העבריינים שאמרו דבר שקר, כך פחדו העבריינים לשקר במשפט. יום …
שקופית 1 - clickit3.ort.org.il
clickit3.ort.org.il/Apps/Public/getfile.aspx?...מעשה העז/ש"י עגנון ליקטה, כתבה וערכה : חנה תבור חט"ב שז"ר כפר-סבא זאב רבן הדפס אבן לספר "מעשה העז" מאת ש"י עגנון, תרפ"ה (1924)
הוראת הסיפור הקצר – מעשה העז | בית עגנון
https://agnonhouse.org.il/article/הוראת-הסיפור-הקצר-מעשה-העזהוראת הסיפור הקצר — מעשה העז . יוסף חנני. 1989 . הוראת הסיפור הקצר . אור-עם . פרק בספר . מעשה העז. רח’ קלאוזנר 16 תלפיות, ירושלים 9338814 טל’ 02-6716498 פקס’ 02-6738285. שעות פתיחה:
PPT - מעשה העז / ש"י עגנון זאב רבן הדפס אבן לספר ... - SlideServe
https://www.slideserve.com › river"מעשה העז" מאפייני הסיפור העממי • לסיפור "מעשה העז" ישנם מאפיינם עממיים. • קראו את. • התאימו אותם לקטעים המצוטטים מן הסיפור.
סידור מילים - hila-matnasim.org.il
https://www.hila-matnasim.org.il/designFiles/...התוכנית מתייחסת להוראת השפה כאל פעילות של מסירת "מפתחות" המסייעים ללומדים בקריאה, כתיבה, דיבור, הבניית ידע, לשון בהקשר, מבנה משפט תקין. הסוגות הנלמדות משמשות לא רק להרחבת עולמו ולהרחבת אוצר המילים והשפה של הלומד, אלא גם כעזר בלשון הכתובה והמדוברת להעשרת התנסויותיו, ידיעותיו ...