חיפשת:

מאמן נס ציונה כדורסל

מנהלת ליגת העל בכדורסל | כדורסל ישראלי | עונת 2019-20 ...
basket.co.il › team
מנהלת ליגת העל בכדורסל | כדורסל ישראלי | עונת 2019-20 | עירוני חי מוטורס נס ציונה
כדורסל ישראלי | עונת 2020-21 | עירוני חי מוטורס נס ציונה - מנהלת ...
https://basket.co.il › team
מאמן כושר: ברק שוורץ. יועץ משפטי: שרון קדוש, גרוס קלייהנדלר ושות'. רופא: יובל לוטן. פיזיותרפיסט: מורן זלצברג. איש משק: שקד פנירי. מנהל מדיה/דובר: יונתן שון.
עירוני נס ציונה חוגגת זכייה: כל התגובות - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il/item/3431541
Apr 25, 2021 · עירוני נס ציונה חוגגת זכייה: כל התגובות - וואלה! ספורט. ספורט. כדורסל. יורוליג וכדורסל אירופי. בראד גרינברג: "השחקנים הרימו את כל המדינה על הרגליים". טל דן: "זה מטורף". מאמן נס ציונה בעננים: "גאה ...
חוזר לארץ: ליאור ליובין חתם כמאמן עירוני נס ציונה - כדורסל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › basketball
ליובין, שפוטר מתפקיד עוזר מאמן פנאתינייקוס יחד עם המאמן עודד קטש, למרות שהשניים זכו בדאבל היווני, חוזר לעמדת המאמן הראשי בליגת העל. זוהי קבוצתו ...
מאמן כדורסל בנס ציונה - רחובות - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il › מאמן
מחפשים מאמן כדורסל בנס ציונה - רחובות? בדף זה מוצגת רשימת מאמני כדורסל המעבירים אימונים פרטיים באזור נס ציונה - רחובות. לכל מאמן יש פרופיל מפורט.
עירוני נס ציונה (כדורסל) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עירוני_נס_ציונה_(כדורסל)
עירוני נס ציונה היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר נס ציונה, המתמודדת בליגת העל בכדורסל. הקבוצה מתאמנת ומארחת בהיכל הספורט לב המושבה.
ONE: עירוני נס ציונה
https://www.one.co.il/Basketball/team/5860
מאמן מכבי ת"א אחרי ה-87:73 לנס ציונה: "צריכים להיות יותר עקביים מנטלית". ליובין: "זו סוכריה אדירה לאוהדים", בארטלי: "לא יכול להיות יותר גאה"
נדב זילברשטיין: המאמן היוצא של עירוני נס ציונה בריאיון ...
sports.walla.co.il › item › 3378078
Aug 05, 2020 · כאמור, זילברשטיין סגר 11 עונות בנס ציונה. הוא עוד הספיק לאמן את הקבוצה בעונת 2006/7 לפני שעבר להיות עוזר מאמן במכבי ראשון לציון למשך שנתיים, ושב לקבוצה אותה לקח מהליגה הארצית עד ליגת העל, עם חמש הופעות בפלייאוף בזמנו, שתי ...
עירוני נס ציונה חוגגת זכייה: כל התגובות - וואלה! ספורט
sports.walla.co.il › item › 3431541
Apr 25, 2021 · עירוני נס ציונה חוגגת זכייה: כל התגובות - וואלה! ספורט. ספורט. כדורסל. יורוליג וכדורסל אירופי. בראד גרינברג: "השחקנים הרימו את כל המדינה על הרגליים". טל דן: "זה מטורף". מאמן נס ציונה בעננים: "גאה ...
עירוני נס ציונה (כדורסל) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עירונ...
בעונת 2015/16 המאמן נדב זילברשטיין פוטר ובמקומו מאמן הקבוצה הוא עופר ברקוביץ'. ב-15 במאי 2016 ירדה הקבוצה לליגה הלאומית לאחר הפסד 95:84 להפועל ירושלים במחזור ...
דרך חדשה: חנוכי מונה לעוזר מאמן נס ציונה - ספורט 5
https://www.sport5.co.il › ... › ליגת העל
"מועדון הכדורסל עירוני נס ציונה שמח להכריז על מינויו של ניצן חנוכי לתפקיד עוזר המאמן לעונה הקרובה", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.
נדב זילברשטיין: המאמן היוצא של עירוני נס ציונה בריאיון ...
https://sports.walla.co.il/item/3378078
Aug 05, 2020 · אחרי 11 עונות כמאמן נס ציונה, המאמן מסכם עידן ("בנינו מועדון מאפס"), אופטימי לגבי עתידו ("הוכחתי שאני לגיטימי") ומודאג מנהירת המאמנים הזרים ("אבסורד שהחלטנו לפתור את בעיית האבטלה ביוון. צריך תנאי סף"). ריאיון פרידה.
עופר ברקוביץ' (מאמן כדורסל) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עופר_ברקוביץ
משמש במקביל (מאז 2005) כמנהל מקצועי בהפועל נס ציונה, בוגרים ונוער. בעונת 2011/2012 זכה ברקוביץ' שוב בתואר מאמן העונה של ליגת העל, לאחר שהוביל את מכבי אשדוד עד לגמר הפיינל פור הישראלי.
עירוני נס ציונה (כדורסל) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עירוני_נס
בעונת 2014/15 הודחה נס ציונה ברבע גמר הפלייאוף כאשר נוצחה 3-0 על ידי מכבי תל אביב. בעונת 2015/16 המאמן נדב זילברשטיין פוטר ובמקומו מאמן הקבוצה הוא עופר ברקוביץ'.
מאמן כדורסל - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il/מאמן/משחקי כדור-כדורסל
בדף זה מוצגת רשימת מאמני כדורסל המעבירים אימונים פרטיים בכל הארץ. לכל מאמן משחקי כדור-כדורסל יש פרופיל מאמן מפורט המכיל בין היתר תגובות והמלצות תלמידים. שימו לב! ניתן למקד את החיפוש לקבלת מאמן למשחקי כדור-כדורסל לפי אזור ועיר בארץ. מוצגות התוצאות המובילות ללימוד כדורסל.
Ironi Ness Ziona B.C. | Facebook
https://www.facebook.com › ... › Professional Sports Team
‎העמוד הרשמי של עירוני נס ציונה בכדורסל. The official Ironi... ... עירוני נס ציונה - מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל · כדורסל בנות - עירוני נס ציונה… See more.
ONE: עירוני נס ציונה
www.one.co.il › Basketball › team
עירוני נס ציונה מאמן הקבוצה: ליאור ליובין 75:86 לנס ציונה שעדיין בחיים מול חולון כמה אופי, חולון עלתה ל-0:1 על נס ציונה נס ציונה ניצחה הפועל ת"א ותפגוש את חולון כלכך קרוב.
מאמן כדורסל - לימוד נעים
www.limudnaim.co.il › מאמן › משחקי כדור
ערי לימוד: באר יעקב, בית דגן, חולון, משמר השבעה, נס ציונה, ראשון לציון צור קשר עם עידן מאמן כדורסל צארלס טוטולה