חיפשת:

מאגר ראשי תיבות

ראשי תיבות - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il › ראשי-...
ראשי תיבות. השימוש בראשי תיבות מוכר לנו לפחות למן ספרות חז"ל המסורה בכתב. בספרות זו מילים נפוצות מאוד מקוצרות לראשי תיבות, כגון ר' (רבי), ...
חיפוש בתורה,חיפוש בתנ"ך,חיפוש בתנך,חיפוש פסוקים,פסוקים על ...
oryta.herokuapp.com/search_rt_st
חיפוש בתורה,חיפוש בתנ"ך,חיפוש בתנך,חיפוש פסוקים,פסוקים על פי אותיות,פרשת השבוע,ראשי תיבות בתורה,סופי תיבות בתורה,חמישה חומשי תורה, תנך,תורה,ספרות קודש,מאגר …
מה זה מאגר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il/מאגר
מתוך ויקיפדיה. אגר' - קיצור. אגרונום. מאגר - האם התכוונת ל: אמגר. מאגר מילון - מאגר הגדרה מילונית - מילון עיברי מאגר - פירוש מאגר - מאגר תרגום. מאגר באנגלית - ntdr.
מה ראשי תיבות של פסג"ה - יויופדיה
www.yo-yoo.co.il › data › acronym
כדי לדעת מה ראשי התיבות של פסג"ה כנסו לעמוד הבא וקבלו פירוט מה זה פסג"ה . מה ראשי תיבות של פסג"ה ,מה זה פסג"ה , אם יש יותר מאשר פירוש אחד יופיעו כל הפירושים של פסגה.
מה ראשי תיבות של חמ"ל - יויופדיה
https://www.yo-yoo.co.il/data/acronym/112
ערכים אקראיים. טר"מ, ברה"מ, ארז"ל, ג"ב, ב"ב, ח''כ, אגו"ח, אמ"ץ, קמב"ס, פר"א, אומ"ץ, אלע"ד, ק"ת, גמו"ש, ואחהמ"ר, חב"פ, פב"י, פז"ק, WTF, קר"ס. שתפו את העמוד עם חברים: העמוד לא תקין? דווח/י לנו ‏‏. מאגר הידע | יויופדיה | מילון אנגלי עברי | ראשי תיבות | חרוזים | מילים נרדפות | ביטויים ופתגמים | מאגר שמות ...
מאגר המידע המבני של קיימברידג' – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מאגר_המידע
מאגר המידע המבני של קיימברידג' (ב אנגלית: Cambridge Structural Database או ב ראשי תיבות CSD) הוא מאגר מידע ממוחשב המכיל, נכון ל-2010, את תיאור המבנה הגבישי של מעל ל-400,000 מולקולות קטנות. מדענים עושים שימוש ב קריסטלוגרפיה באמצעות קרני רנטגן של גביש בודד על מנת לקבוע את מבנה הגביש של המולקולה.
חיפוש בתורה,חיפוש בתנ"ך,חיפוש בתנך,חיפוש פסוקים,פסוקים על פי ...
oryta.herokuapp.com › search_rt_st
חיפוש בתורה,חיפוש בתנ"ך,חיפוש בתנך,חיפוש פסוקים,פסוקים על פי אותיות,פרשת השבוע,ראשי תיבות בתורה,סופי תיבות בתורה,חמישה חומשי תורה, תנך,תורה,ספרות קודש,מאגר ספרים,מספר אותיות בתורה,מספר פסוקים בתורה
ראשי תיבות וקיצורים - העמותה הישראלית לחקר שורשי משפחה
https://isragen.org.il › בניית-עץ-משפחה
ראשי תיבות - שמות משפחה, הסבר. אדר"ת, (הרב) אליהו דוד רבינוביץ' תאומים. אטלס, אך טוב לישראל סלה. אמב"ש, אני מאמין באמונה שלמה. באב"ד, בני אב בית דין.
ראשי תיבות - חב"דפדיה
http://chabadpedia.co.il › index.php
כתב יד קודש של הרבי, ובו ראשי תיבות נפוצים. ראשי תיבות הוא צורה של כתיבת מילים בקיצור, בה נכתבת רק האות הראשונה (או השניה) של המילה ('ראש' ה'תיבה').
Otzar770.com
www.otzar770.com
Otzar770.com. Rehav'am Ze'evi with the Rebbe! New! video! Click here to see a video Clip: How the Rebbe Shlita Shows the way to keep Eretz Israel. Ariel Sharon with the Rebbe!
ראשי תיבות וקיצורים – חדשון בעברית קלה
https://hadshon.edu.gov.il/glossary/category/ראשי-תיבות
Sep 08, 2017 · אָחִ"י – ראשי תיבות: אוניית חיל הים אומרים: אָחִ"י. הערך אח"י נמצא בידיעות: 23.04.18. י״ג באדר א׳ תשע״ו 22.02.16 09:29. ראשי תיבות וקיצורים.
ביאור:קמ"ל – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:קמ"ל
קמ"ל - ראשי תיבות קא משמע לן (או קמשמע לן). הסבר כללי . משמעותו בעברית: משמיע לנו, או: זה משמיע לנו. מופיע בדרך כלל בדיונים תלמודיים על ברייתא או משנה, אשר דנים בפסוקים מהתנ"ך.
הכנס קיצור או ראשי תיבות - kizur.co.il
www.kizur.co.il
באילו ראשי תיבות משתמשים בצבא, ביהדות או בנושאים אחרים. גלישה נעימה, להת' ! אדריכלות ובניין
ראשי תיבות של מאגר - מילוג
https://milog.co.il › מאגר › ראשי-תיבות
ראשי תיבות. מילון עברי אנגלי בטא. גימטריה. חרוזים. התקבל קיצור אחד למאגר. מאגר' - אגר', מ+. אגרונום. AddThis Sharing Buttons.
מה ראשי תיבות של רמב"ן - יויופדיה
www.yo-yoo.co.il › data › acronym
כדי לדעת מה ראשי התיבות של רמב"ן כנסו לעמוד הבא וקבלו פירוט מה זה רמב"ן . מה ראשי תיבות של רמב"ן ,מה זה רמב"ן , אם יש יותר מאשר פירוש אחד יופיעו כל הפירושים של רמבן.
מאגר ספרות הקודש
kodesh.snunit.k12.il › i › t
לדף ראשי מקראנט | מאגר מידע | הפעלות ממוחשבות | קהילת מורים | אחיתופל | עזרה : כל הזכויות בטקסטים הספרותיים כפי שהם מופיעים באתר "ספרות הקודש" הן של מכון ממרא.
ראשי תיבות - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il/2019/10/24/ראשי-תיבות
Oct 24, 2019 · ראשי תיבות. השימוש בראשי תיבות מוכר לנו לפחות למן ספרות חז"ל המסורה בכתב. בספרות זו מילים נפוצות מאוד מקוצרות לראשי תיבות, כגון ר' (רבי), אמ' (אמר), הקב"ה (הקדוש ברוך הוא), אע"פ (אף על פי), ז"ל (זיכרונו לברכה).
ראשי תיבות – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il › index › ראשי_תיבות
ראשי תיבות חסידיים . יחד עם תורת החסידות, התפתחו עשרות רבות של ראשי תיבות יחודיים לחסידות, כגון: פ"נ, דא"ח, ועוד רבים.
יויו ראשי תיבות - קיצורים נפוצים בעברית
https://www.yo-yoo.co.il/data/acronyms
ראשי תיבות באתר יויו , רשימה של ראשי תיבות נפוצים בשפה העברית , בצבא , ראשי תיבות לשמות ועוד , כנסו לראות את כל הקיצורים המוכרים ביותר
מה זה מאגר - קיצורים וראשי תיבות
http://www.kizur.co.il › search_word
הכנס קיצור או ראשי תיבות ... תוצאות חיפוש מאגר: ערכים 1-1 מתוך 1. קיצור, הגדרה, נושא, נטיות ותחביר. עם תוספות: מאגר', מאגרונום, מקצועות ...
ראשי תיבות – חב"דפדיה
chabadpedia.co.il/index.php/ראשי_תיבות
ראשי תיבות הוא צורה של כתיבת מילים בקיצור, בה נכתבת רק האות הראשונה (או השניה) של המילה ('ראש' ה'תיבה').
מאגר המידע המבני של קיימברידג' – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מאגר_המידע_המבני_של_קיימברידג'
מאגר המידע המבני של קיימברידג' (ב אנגלית: Cambridge Structural Database או ב ראשי תיבות CSD) הוא מאגר מידע ממוחשב המכיל, נכון ל-2010, את תיאור המבנה הגבישי של …
ראשי התיבות וסופי תיבות במקרא | מכללת אורות ישראל
https://orot.ac.il › ראשי-התיבות-וסופי-תי...
ראשי תיבות - ר"ת, וכמותם סופי תיבות - ס"ת, הם טכניקות כתיב מקוצר[1], בו נמסר ביטוי נפוץ באמצעות צֵרוּף אותיות ראשונות או אחרונות של מילותיו.
חיפוש ראשי תיבות - פורטל הדף היומי
http://daf-yomi.com › content
פורטל הדף היומי > כלי עזר ללומד > מילונים - Dictionaries > ראשי תיבות. מילון ראשי תיבות. חיפוש ר"ת. רשימת ר"ת. שם: א, ב, ג, ד, ה, ו, ז, ח, ט, י, כ, ל, מ, נ ...