חיפשת:

לשכת עורכי הדין שפיים

ימי עיון, השתלמויות, כנסים ואירועים - לשכת עורכי הדין
https://www.israelbar.org.il › article
במדור זה תמצאו הודעות ופרסומים על ימי עיון, כנסים, הרצאות, מפגשים חברתיים, קורסי העשרה ועוד מבחר פעילויות המתנהלות במסגרת ועד המחוז (לרבות השתלמויות המכון ...
לשכת עורכי הדין
https://www.israelbar.org.il
"ספר עורכי הדין" (להלן: "המאגר") אליו הינך נכנס/ת, הוא רכושה הבלעדי של הלשכה ומיועד לשימוש פרטי בלבד. מבלי לגרוע מאיזה מתנאי השימוש באתר זה, באשרך הודעה זו הינך מתחייב/ת שלא לעשות כל שימוש אחר במאגר או בכל חלק ממנו.
הערת אזהרה בחוזה דיור מוגן - עו"ד רקפת שפיים מרדכי • din.co.il
https://www.din.co.il/articles/4083/B-21781
Oct 25, 2016 · בענין זה קבע בית המשפט - שמקור הזכות של דיירי בית דיור מוגן לרשום הערות אזהרה לטובתם נובעת מחוק המקרקעין ולא מכוח חוזה דיור מוגן, ואילו חוזה הדיור המוגן רק משקף זכות זו. בסופו של דבר מגדלי הים התיכון הסכימה כי הדיירים יוכלו לרשום הערות אזהרה באמצעות עורכי דין מטעמם.
ייפוי כוח מתמשך - רקפת שפיים
https://www.rmslaw.co.il/yipuicoah
עם סיום ההכשרה הנדרשת מטעם לשכת עורכי הדין, עו"ד רקפת שפיים מוסמכת להעניק שירות– עריכת ייפויי כוח מתמשכים. יפוי כוח מתמשך – הינו מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18), לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד כאשר לא יוכל לטפל בכך בעצמו, בתנאי שהוא מבין את המשמעות ...
לשכת עורכי הדין - ועד מחוז תל אביב מחוז תל אביב
https://tabar.org.il
ועד מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין מציג עבור עוה"ד את את מחלקת האקדמיה, התרבות, הוועדות המקצועיות, ועדת האתיקה המחוזית ובית הדין המחוזי.
רקפת שפיים – משרד עו''ד
https://www.rmslaw.co.il
להמשך. עו"ד רקפת שפיים בעלת תואר ראשון במשפטים (LLB) ותואר שני במשפטים, (LLM) בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב. חברת לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2004 . כתבה מאמרים מקצועיים בתחום של דיור מוגן לכתבי עת שונים, ובעבר כתבה טור קבוע בעיתון העסקים "גלובס".
לשכת עורכי הדין הופעות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › לשכת-עורכי-הדין-הופ...
{} אירוע השקה: קורס הכשרת שופטי כדורגל הראשון של לשכת עורכי הדין בשיתוף ההתאחדות לכדורגל 15 {} נוטריונים - דצמבר 2021 בזום חמישה מפגשים בשעות 8:30-16:30.
מחוז תל אביב - לשכת עורכי הדין בישראל - פוסטים | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › posts
מחוז תל-אביב הינו המחוז הגדול והדומיננטי בלשכת עורכי הדין בישראל. www.tabar.org.il דניאל פריש 10, תל אביב, 60000 תל אביב-יפו.
מלון שפיים
https://extramembers.style.co.il › ...
מלון שפיים מאפשר קרבה למתחמי בילוי כדוגמת פארק המים שפיים (ללא עלות – בחודשי ... ההטבות של חברי מועדון Extra members לחברי לשכת עורכי הדין, לשכת יועצי המס.
לשכת עורכי הדין בישראל - מחוז ירושלים - עמוד הבית
http://israelbar.mpage.co.il
מחוז ירושלים של לשכת עורכי הדין הפועל מהבית ברחוב שופן ובראשו עומד יו"ר ועד המחוז עו"ד אשר אקסלרד הוא מחוז שהפך למשפחה משפטית מלוכדת החותרת יחד להעמקת ידע, ...
לשכת עורכי הדין
https://israelbar.org.il/department.asp?catid=148&menu=1&child=2198
מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין קרוב אליכם גם מרחוק. ועד המחוז מינה צוות מיוחד שיתן מענה לכל שאלה שלכם. מוזמנים להיכנס לדף הפייסבוק של המחוז ולהתחבר אלינו בצ’אט.
לשכת עורכי הדין - ועד מחוז תל אביב מחוז תל אביב
https://tabar.org.il
Dec 19, 2021 · לשכת עורכי הדין - ועד מחוז תל אביב מחוז תל אביב.
מחוז מרכז לשכת עורכי הדין
https://merkazbar.org.il
ועד מחוז ת"א והמרכז, בשיתוף חברת מחשבות SmartJOB גאים להציג: פורטל הדרושים המשפטי של מחוז ת"א והמרכז, מזמין אתכם לפרסם מודעות דרושים ולהגיש מועמדות למשרות.
התחברות - Extra Members - אתר ההטבות של מחזיקי כרטיס Extra
https://www.extramembers.co.il/login
מאשר/ת קבלת חומר ומידע פרסומי, מבצעים והטבות. הרשמה. - ליצירת קשר עם שירות הלקוחות -. Extramembers@israelbar.org.il. או בטלפון 03-6946840.
ייפוי כוח מתמשך - רקפת שפיים
https://www.rmslaw.co.il › yipuicoah
ייפוי כוח מתמשך עם סיום ההכשרה הנדרשת מטעם לשכת עורכי הדין, עו"ד רקפת שפיים מוסמכת להעניק שירות– עריכת ייפויי כוח מתמשכים. יפוי כוח מתמשך – הינו מסמך משפטי ...