חיפשת:

לשכת התעסוקה מוקד

שירות התעסוקה | מידע לתובע דמי אבטלה
https://www.taasuka.gov.il/he/Applicants/Pages/DmeiAvtala.aspx
מעתה, ניתן להירשם בפעם הראשונה ללשכת התעסוקה גם דרך האתר (לחץ כאן לתחילת הרשמה). הרישום המקוון יושלם עם הגעתך פיזית ללשכה אליה אתה משוייך, ומאותו יום תתבקש להתייצב בלשכה על מנת לחתום אבטלה. לתשומת ליבך - ההחלטה על הזכאות לדמי אבטלה נתונה בידי המוסד לביטוח לאומי.
מוקד טלפוני לשכת התעסוקה - המוקד הטלפוני של משרדי הממשלה
https://www.rating2day.co.il › מוקד-ל...
לשכת העבודה מסייעת מידי יום למובטלים ובעלי עסקים לאייש משרות וכן מתווכת בקבלת דמי האבטלה - במוקד הטלפוני של לשכת העבודה תוכלו לקבל מידע רב אודות ההתנהלות ...
שירות התעסוקה הישראלי
https://www.taasuka.gov.il/he/Pages/Meshel.aspx
מוקד שירות הלקוחות של שירות התעסוקה . מוקד שירות הלקוחות הארצי שלנו מספק שירותי מידע ללקוחות הארגון ותמיכה טכנית לגולשים באתר האינטרנט. השירות ניתן בשפות שונות: עברית, ערבית, רוסית ואנגלית. בנוסף, ניתן לפנות למוקד דרך שירות הצ'אט שנמצא באתר.
מוקד טלפוני לשכת התעסוקה
https://www.rating2day.co.il/מוקד-לשכת-התעסוקה
המוקד הטלפוני של לשכת התעסוקה תופס מקום מרכזי בהתנהלות שלה אל מול מחפשי העבודה למיניהם, כמו גם מעסיקים. באמצעות מוקד זה לא ניתן לעבור ראיונות עבודה וגם לא לחתום על אבטלה, מן הסתם, אך הוא נועד לספק מידע חשוב לכל מחפש עבודה באשר הוא, המוקד הטלפוני של לשכת התעסוקה נועד לסייע ...
שירות התעסוקה הישראלי - GOV.IL
https://www.gov.il/he/Departments/employment_service
שירות התעסוקה הישראלי. שירות התעסוקה הישראלי הינו תאגיד סטטוטורי הנתון לפיקוחו של שר העבודה והרווחה ולמועצת שירות התעסוקה. השירות מעניק שירותי השמה ותווך עבודה לכ-400,000 מחפשי עבודה מדי שנה, באמצעות 71 לשכות התעסוקה הפרוסות ברחבי הארץ.
שירות התעסוקה הישראלי - Gov.il
https://www.gov.il › departments › g...
השירות מעניק שירותי השמה ותווך עבודה לכ-400,000 מחפשי עבודה מדי שנה, באמצעות 71 לשכות התעסוקה הפרוסות ברחבי הארץ. השירות מסיע למחפשי עבודה במציאת משרה, ...
שירות התעסוקה - סניפים, שעות פעילות ומספרי טלפון ב-דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c34675-e0-p...
שירות התעסוקה הישראלי הוקם בעקבות חתימתה של מדינת ישראל, בסמוך להקמתה, על ?אמנה בינלאומית המחייבת את המדינות החתומות? עליה להקים שירות.
שירות התעסוקה הישראלי , מוקד שרות ותמיכה - משרדי ממשלה - B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
צור קשר עם שירות התעסוקה הישראלי , מוקד שרות ותמיכה ב - משרדי ממשלה ב באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, וקרא המלצות מלקוחות קודמים.
מוקד טלפוני של משרד ... - moadim.co.il
https://www.moadim.co.il/מוקד-טלפוני-משרד-התחבורה
מוקד מרכזי ביותר הוא זה של אגף הרישוי (“רישוי קל”), המהווה חלק ממשרד התחבורה. במוקד טלפוני זה, המבוסס על מענה אלקטרוני, ניתן לקבל מידע על נושאים מגוונים הנוגעים לחידושם של רשיונות נהיגה ורכב, לעידכון פרטי נהגים וכן הלאה. תפקיד חשוב אחר של המוקד, באמצעות מערכת ממוחשבת ...
שירות התעסוקה (גורם ממשל) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › שירות_ה...
לפרטי לשכות התעסוקה בפריסה ארצית כולל קישור לדוא"ל של מנהל/ת הלשכה; לטופס פניות הציבור ... מוקד שירות ותמיכה טכנית ...
שירות התעסוקה | רישום בקליק ללשכה!
https://www.taasuka.gov.il/he/Pages/RegistertoLishka.aspx
שני צעדים פשוטים ויצאתם לדרך -. 1. מבצעים רישום ראשוני ללשכה. 2. מגישים טפסי תביעה בביטוח הלאומי. לאחר הרישום יש להגיע ללשכת התעסוקה אליה משויך ישוב מגוריכם בתוך 14 ימים ממועד רישומכם באתר.
המוקד הטלפוני של משרד התחבורה
www.moadim.co.il › מוקד-טלפוני-משרד
ההיבט של פניות הציבור נחלק למספר מוקדים עיקריים. בין השאר, ניתן להזכיר מוקד נפרד המטפל בנושאי התחבורה הציבורית, התעופה האזרחית, רשות הספנות והנמלים וכן מוקד המאפשר פניות לשר התחבורה עצמו.
שירות התעסוקה - מעל 13,000 משרות ...
https://www.taasuka.gov.il
לוח דרושים - חיפוש עבודה - מעל 13,000 משרות פנויות - שירות התעסוקה. הגעת לחיפוש משרות ועובדים, באפשרותך ללחוץ אנטר כדי לדלג לאזור הבא. חיפוש משרה.
מוקד טלפוני של לשכת התעסוקה
https://www.moadim.co.il › מוקד-טלפונ...
לשכת התעסוקה פועלת בישראל מכוח חוק שירותי התעסוקה, 1959. מאז, היא התפתחה בצעדי ענק, ומגיעה כיום כמעט לכל יישוב בישראל. בסך הכול, ניתן למנות כמעט 80 סניפים ...
שוברים להכשרה מקצועית - משרד העבודה והרווחה - מגער
https://www.labor-shovarim.co.il
שוברים להכשרה מקצועית הכשרות טכנולוגיות (לימודי הנדסאות) זרוע העבודה במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מפעיל מסלול להכשרה מקצועית באמצעות שוברים המזכים במימון חלקי של שכר הלימוד.
האם כל ימי ההתייצבות שנרשמים בלשכת שירות התעסוקה משולמים?
http://www.btl.gov.il › אבטלה › Pages
לא ישולמו לך דמי אבטלה עבור 5 ימי האבטלה הראשונים בכל 4 חודשי התייצבות רצופים, המתחילים בתאריך ההתייצבות הראשונה בשירות התעסוקה.
מוקד טלפוני של לשכת התעסוקה
https://www.moadim.co.il/מוקד-טלפוני-לשכת-התעסוקה
לשכת התעסוקה פועלת בישראל מכוח חוק שירותי התעסוקה, 1959. מאז, היא התפתחה בצעדי ענק, ומגיעה כיום כמעט לכל יישוב בישראל. בסך הכול, ניתן למנות כמעט 80 סניפים של לשכות התעסוקה בישראל. ועם זאת, חשיבותו של מוקד שירות הלקוחות מרכזית אף היא.
רישום והתייצבות בשירות התעסוקה - אבטלה | ביטוח לאומי
www.btl.gov.il/benefits/Unemployment/Pages/Avtala_att.aspx
ניתן להירשם און-ליין באתר שירות התעסוקה. לאחר ההרשמה, יש לעקוב אחר הנחיות שירות התעסוקה בנוגע להתייצבות בלשכת התעסוקה. הזכאות לקצבה ותשלום דמי האבטלה נקבעים בהתאם לרישום הראשוני בשירות התעסוקה, לכן חשוב להירשם בסמוך להפסקת העבודה על מנת שלא תאבד את זכאותך לדמי אבטלה.
מוקד שירות הלקוחות של שירות התעסוקה
https://www.taasuka.gov.il › meshel
מוקד שירות הלקוחות הארצי שלנו מספק שירותי מידע ללקוחות הארגון ותמיכה טכנית לגולשים באתר האינטרנט. ניתן לפנות למוקד בטלפון 9687*​​​​ובצ'אט.
המוקד הטלפוני של משרד הפנים
www.moadim.co.il › מוקד-טלפוני-משרד
באמצעות המוקד של משרד הפנים, ניתן לבצע גם לא מעט פעולות “מעשיות” יותר. זוהי כתובת בה ניתן להודיע על שינויים בנתוניו האישיים של האדם, שצריכים להיכנס לתוך מרשם האוכלוסין: שינוי בשם, שינוי כתובת, תיקון פרטי לידה, עדכון מצב ...